September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    o en Patries: leuke taarten!!! :)

2. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Patries:
    Hij weet dat ik weg ga.. Hij vind het niet leuk in ieder geval, maar ja doorgaan is gewoon geen optie, ik ben chronisch moe momenteel, heb geen energie meer, niets :(
    Ik ben vollop aan het wassen, de was wegwerken zodat ik het meeste schoon mee kan nemen.. Vervoer heb ik al geregeld, een goede vriend uit het Veen komt me halen samen met iemand die hij kent vanuit de kerk, ze nemen een grote auto mee en een aanhanger zodat ik de kinderwagen ook normaal mee kan nemen.. Buiten dat mag ik de man van de thuisadministratie bellen als ik weet hoe laat ik opgehaald wordt volgende week, dan zorgt hij dat hij ook hier is, zodat alles rustig kan verlopen en hij D. rustig kan houden als hij uit zijn stekker mocht gaan.. Vind het wel lief van die man in ieder geval, we hebben dan ook de laatste weken erg veel gepraat met deze man erbij, hij kwam voor de administratie, maar fungeerde meer als maatsch werker ;)

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Imsala: heel fijn dat het tot nu toe goed is geregeld. Je bent nu mentaal alles aant voorbereiden tot aan afscheid nemen van dit alles wat het je straks achterlaat.
    Je kiest voor jezelf en kids op weg naar betere en rustige toekomst.
    @ Patries; wauw....wat 'n prachtige taarten heb je gemaakt, zeg!!!! Ooit wil ik wel eentje van je gaan bestellen ;) (leuk bijverdienste ;):p)
    Goh wat is Senna groot geworden, ja echt een dame, wat mooie strandfoto's van Senna en Jamie!

@ Anoek: Hoe is het met Joep vannacht gegaan in het ziekenhuis. Ik hoop echt van harte dat de koemelkvrije voeding ECHT bij hem gaat aanslaan voor de eerste jaren...dan geeft straks wat meer rust in zn darmen! Heb je wel goed geslapen? Begripelijk dat jij nog 2 weken extra onbetaald verlof hebt genomen. Tuurlijk was 'n mooie verlof aan je gegund...!!!

@ Darcy: wat goed zeg van Megan's groei. Fijn dat je nu denkt dat Megan niet de enige is van haar verkoudenheid, blijkbaar ook ander 2 dame met babies op het cb hetzelfde hadden.
    Enne... hoe is het met Ollie eigenlijk????

@ Rootje: hoe is het met Marissa en Bastiaan?

@ Noor: hoe is het ook met jou en je kids?

@ Jennifer: lekker dat je deze week in H' dorp bent...je gaat zeker daar goed vermaken...wie weet met Noor ;)

@ Marsab: hoe is het nu met je?

@ Suus: Hoe is het ook met je?

@ Gonzo: gecondoleerd met het verlies van je vriendin...het is heel erg zwaar voor je... :(

@ een dikke kus voor andere meiden die ik hier per ongeluk vergeten ben....zoals Pris, Joyce, ... :)

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Hier een dame met d'r zoon straks die kant op gaan ;)
    Maar eerst nog ff bij het winkeltje langs voor iets lekkers want ze heeft haar weddenschap verloren :$:p:$:p:$:p

Tot straks!
    x

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Kleine impressie van afgelopen zaterdag: Patries, Jamie en Matthew :)

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew met z'n zwemvestje aan afgelopen zondag:

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew met z'n mammie...hij werd slaperig van... :)

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Genoeg voor vanochtend!

Ik ga ff ontbijtje nemen, en zo...

Ohja.... ben 3 kg afgevallen in 2 weken.... :)
    Dankzij Sonja Bakker.... op deze manier kan ik volhouden....wil wel nog 4 kg eraf hebben....

Tot later, meiden! X X X

9. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

@Darcy: wat fijn dat Megan zo goed is aangekomen. Vind het ook altijd fijn om van andere moeders te horen dat hun kinderen hetzelfde hebben als de mijne (dat geeft toch een beter gevoel en geeft ook aan dat jouw kindje echt niet de enige is)

@Patries: wat heerlijk dat je je energie weer terug krijgt!! Mooie foto's van je kindjes. Wat is Senna al weer groot. Wat een mooie taarten, wou dat ik daar het geduld voor had!

@Miranda: stoere knul met dat zwemvest aan. Jesse wil ook graag met papa varen (we hebben een klein motorbootje), maar ik vind dat erg eng. Waar heb je het zwemvest vandaan??

Moet over een half uur bij de fysio zijn en daarna naar de vk. Ben benieuwd.

Simke

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh :)

Goed gedaan, Miran! Jij bent al zo slank, dat wordt wat straks, helemaal strak in het velletje :)
    Wat ga je doen vandaag, op pad, lees ik?

Marsab, hoe is het nu met je meid. En met je moeder, die heeft ook een hoop te verstouwen zonder haar ouders, zo snel verloren... Redden jullie het een beetje, met al het geregel en zorgen?

Simke hopelijk uit de spierpijn... (en nu braaf bij de kleine klusjes blijven, denk erom ;))

Patries, wat een leuke foto's en wéér van die mooie taarten. Ik meen het, als je nog eens een workshop gaat geven, wil ik 'in de leer' :)

Imsala, fijn dat je vertrek gebeurt met hulp van vele anderen. Voor jou en de kids wordt het al heftig genoeg, dus zaken als vervoer/steun etc. kun je goed gebruiken. Ik sluit me aan bij Miranda's gedachte, dat 5 mei een symbolische bevrijdingsdag voor je wordt: vrij van veel zorgen, van ruzie en stress. Ruimte om weer aan jezelf toe te komen (en wat zullen je kindjes het voelen en merken, die ruimte en rust bij jou.)
    We leven mee, hoor!
    (Heb je al iets van je vader gehoord, trouwens?)

Noor, heb Megan in de bakerzak liggen nu, maar wat ligt ze toch te mopperen, huilen, meutelen - ik hoor een gremlin door het bedje schuiven en als het even stil is, begint ze vrolijke kreetjes te slaken. Daarna wordt ze weer héél boos. Tóch een kind van mij :D

Wat zijn de Koninginnedag-plannen? Hier een bezoekje aan Patries d'r Krommenie (Patries, is er dit jaar ook weer vrijmarkt op de avond ervoor? Is elk jaar zo gezellig :)) en het Volkspark in Zaandam (in de buurt van Miran.) Lekker buiten zijn in elk geval.

Fijne dag allemaal!

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Hier alles ok hoor :) Gelukkig wel.
    Met Bastiaan geen verandering. Aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook niet. Hij heeft nog steeds wel moeite met plassen, maar lijkt geen pijn te hebben. Ook heeft hij gelukkig nog geen koorts gehad weer, daar zijn we toch wat huiverig voor momenteel, dus duimen dat dat goed blijft gaan.
    Met Marissa gaat het helemaal goed. Ze is niet meer verkouden en we hebben afgelopen zaterdag een fiets met zijwieltjes gekocht voor haar (HEMA - fiets - kinderfietsen en accessoires - jongensfiets 12 inch) Zo grappig om te zien, ze kan maar net bij de trappers, maar ze raced er over :) Ik ga zo de uitdaging aan om naar de AH te lopen hier en Marissa op de fiets, ben benieuwd hoe dat gaat.
    Ik zal ook even fotootjes spammen zo..

@koninginnedag, wij gaan maar ons gebruikelijke rondje vrijmarkten en braderieen in de omgeving doen (maarssenbroek, maarssendorp en vleuten) en heel misschien richting barneveld naar mijn ouders nog even..

Knuffels en tot later!!!

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    *mist de huil-smiley*

*huil huil huil huil*
    Getverrederrie wat voel ik me rot zeg bah! Vandaag heeft mijn lieve ventje afscheid genomen van de speelzaal.. Ik kon niets anders dan alleen maar tranen wegslikken en nu biggelen ze letterlijk over mijn wangen.. Wat is dit moeilijk!!!! *huil huil huil huil*

van mijn vader nog niets gehoord :(

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Och Imsala, nu heb je een ontroostbaar mannetje thuis? Wat rot, zeg :( Geef hem maar lekker veel knuffels en kussen, het is een waar afscheid voor hem...

Rootje, wat een mooi jochie hebben jullie. Marissa op een heuse fiets, wauw!

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Even spammen:

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Deze is, net als de vorige, van een half uurtje geleden. Mijn kind is net 5 weken oud en lacht al zo leuk en bewust ook :$:):

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    wat zie ik toch weer een mooie foto's voorbij komen.

Joep is vandaag weer een dagje thuis, net weer flink liggen krijsen. ik durf hem gewoon niet in bed te leggen, bang dat SArah wakker wordt.
    Heb net weer flink zitten huilen, ik zie er zo tegenop om hem weer thuis te hebben...... Het ziekenhuis gebeld met wat te doen als hij huilt, mijn zorgen even verteld (stel je voor dat deze voeding niet werkt, moeten we er ons dan bij neerleggen dat Joep gewoon zoveel huilt en dan maar wachten tot het overgaat of zijn er dan medisch nog andere dingen? ). Ook aangegeven dat ik het moeilijk vind om zo machteloos te staan. En nu heb ik bijna maatschappelijk werk op mijn stoep staan die de thuissituatie komen bekijken, grrr, dat wsa ook niet de bedoeling. Ik wilde het er gewoon even met iemand over hebben, er spookt nu vanalles door mijn hoofd.. wat als, en dan... enz enz.
    Ik moet het vertrouwen terug krijgen en een paar goede nachten met Joep dan ben ik er wel weer.
    Vind het ook echt zo erg dat ik er tegenop zie om mijn zoon thuis te hebben, voel me daar slecht door. Sjonge, wat een muts ben ik toch. Nu heb ik alweer spijt dat ik heb gebeld.
    Ach, morgen gesprek met de arts en dan zien we wel weer.
    Ik heb ook aangegeven dat ik het zo beu ben om zikenhuis in en uit te gaan. Morgen gaat Joep mee en dan blijft ie ook thuis! Klaar.

Liefs Anette

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.472
    113
    @anoek: hoe is het gegaan vannacht?

@darcy: wat een plaatje!

Sorry, durf hier bijna niet meer te komen, zo weinig als ik de laatste tijd aanwezig ben geweest. Het lijkt hier eindelijk weer de goede kant op te gaan. Martin heeft vandaag 2 vervolggesprekken en kan bij een andere werkgever misschien maandag beginnen. Het is voor 1 jaar en hij gaat er wel op achteruit, maar ja, beter iets dan niets en het is maar 20 min. rijden.

Verder alles goed hier met de kindjes, wel erg vermoeiend, Elise wordt aldoor om 5 uur wakker en wil dan niet meer slapen. Voor die tijd is ze ook rond 12 uur en 3 uur wakker, dus echt fit ben ik niet meer.

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Wat leuke foto's zie ik voorbij komen :)

@ Rootje: Leuk dat Marissa 'n fiets heeft, dat heeft ze wel verdiend, hoor! Wat ziet bastiaan zo goed uit!!!

@ Imsala: heel evrdrietig natuurlijk .... :(
    Jammer dat je nog niets van je vader hebt gehoord, al was je er vanuit gegaan dat er niets van hem kon verwachten.

@ Darcy: wat is Megan 'n schatje om te zien! Wie weet heeft ze 'n temperamentvolle (hoe schrijf je dat op..mhm...) karakter van d'r mammie ;)
    Volgende week zie ik jullie eindelijk weer :)

@ Suus: wat goed nieuws over je vriend's gesprekken..beter dan niets...20 min rijden is wel lekker, hoor! Ben je al aan het werk begonnen?

@ Joyce: ben je lekker verbrand in je bikini in de tuin gisteren? ;)

Deel Deze Pagina