heej meiden Ik denk wel aan jullie, lees ook mee maar heb ff niet de puf om overal op te reageren. Het huilen en onrustig zijn is er nog steeds al is het minder. joep lijkt beter te troosten nu. De flesjes gaan op, nu 6 keer 120 cc. Netjes toch! De nachten zijn nog steeds een ramp... afgelopen 2 nchten heb ik bij elkaar 5 uur geslapen en voor de rest geprobeerd te slapen. We moeten even een manier vinden dat we Joep beneden in de wandelwagen neer kunnen leggen en dat wij hem soms even niet horen. Vannacht mag ik lekker slapen. Morgen gaan de kindjes naar oma en dinsdag gaat alleen Joep logeren. Anders red ik het echt niet. Morgen met Joep naar een magnetiseur en gisteren naar de osteopaad geweest. Proberen waard de nk ik
hoi meiden Hebben jullie vandaag leuke K-day gehad? We zijn naar Sprookjesbos in Enkhuizen geweest, net als vorig jaar. Deze x vindt Matthew dobberbootjes helemaal geweldig! 5x rondjes gedaan! @ Anoek: zo vervelend voor je slaaptekort, heb echt met je te doen. Inderdaad is het proberen waard om met Joep naar de oesteopaat en magnisteur gaan...wie weet? Sterkte. @ Saskia: je hebt ook vandaag leuke dag gehad en lekker uitgeslapen. @ Virginie: arme Keld, beterschap! Hoe is het met je en Ella? @ Imsala: ondanks dat alles heb je toch vandaag beetje kunnen genieten? @ Darcy: Arme Megan, maar ook voor jou ... zo vermoeiend, zeg, maar het kan ook 'n sprongetje zijn voor Megan. Heb je lekker kunnen slenteren in Krommenie? @ Noor: wat leuk dat jij Jennifer eindelijk real life hebt ontmoet gisteren, hetw eer van gisteren is veeeel beter dan vandaag, he! @ Suus: gefeliciteerd dat je vriend een baan heeft gekregen met meer salaris, zo hoort die goeie onderhandelingen... Mhm....en toen wist ik niet meer op wie ik verder wil reageren.... Wel hoop ik naar leuke K-day verhalen van jullie te horen.
Nou Miranda, ik heb dus niets ondernomen vandaag, enige wat ik heb gedaan is vast wat kleding voor T. inpakken Dan morgen voor L. aan de slag en dan zondag voor mezelf denk ik
Hi meiden, ben bijgelezen, even kort (Megan is nét wakker!): Suus, top dat Martin dat zo geregeld heeft, fijn voor jullie, meer rust ook! Hoe is het de afgelopen nachten met Elise (en jou) gegaan? Virginie, kan me voorstellen dat je niet uitziet naar het werk. Keld al aan het herstellen, of nog steeds zo koortsig? Arm jong Simke, hoe is het met je lijf, beetje hersteld Imsala, moet je veel meenemen en inpakken eigenlijk? Hoe groot is je toekomstige woonruimte? Miran, Krommenie had een nachtmarkt vanaf 22:00 uur, dat werd ons met 2 kleintjes wat te gortig Dus gisteren naar Zaandam geweest, het Volkspark en het Veldpark... en er was geen bál aan Ollie vond de kermis tóp, dus die heeft weer genoten van draaimolens en andere attracties... ik ben Megan gaan voeden bij mijn schoonmoeder thuis, die woont om de hoek. Het was een héél ander soort K-dag dan vorige jaren (lees: dansen op de Korte Prinsengracht, flesje wijn in de hand, vrienden erbij... PARTY!) Anoek, goed dat je deze behandelaars hebt ingeschakeld, wie weet wat ze vinden bij Joep. En slapen in de kinderwagen - herkenbaar, Megan tukt 's avonds ook in de reisbak, want Ollie moet ook slapen immers Nou, ik ga even naar beneden. Fijne zaterdag!
@ Darcy: Heb geen idee hoe groot mijn kamer daar is, weet wel dat ik samen met de kinderen op 1 kamer lig daar... Moet in ieder geval genoeg kleding meenemen, alles wat ik nu mee kan nemen hoef ik niet met de trein mee te slepen als ik de kinderen bij D. ga brengen.. En aangezien het nu nogal wisselend weer is, zal ik toch voor alle jaargetijden wat mee moeten nemen.. Hier vanmorgen om iets over 6 uur wakker geworden van een geluid wat ik niet kon plaatsen. Oh zegt D. volgens mij word er ingebroken ergens, dus ik uit het raam kijken en ja hoor een auto inbraak! Ik goed opgelet hoe die gasten eruit zagen en welke kant ze op gingen en vervolgens de politie gebeld. Na 15 minuten was de politie ter plaatse en hebben ze aangebeld bij de eigenaar. Ik ben net ook nog even aan gaan bellen bij die mensen, schade: een TomTom en een bosje sleutels van de zaak. Was bedrijfsauto waarin ingebroken was. Mensen waren in ieder geval blij dat ik gebeld had en achteraf hebben ze het zelf dus ook gehoord, maar hun dachten dat het heel hard regende en ze dat gehoord hadden. Echter was het hardstikke droog buiten op dat moment..
Hé meiden! Ben ook bijgelezen, maar ook erg druk! Mams is hier het weekend, dus erg gezellig! Darcy; Thnx voor het plaatsen van de foto's van Megan Wat een schatje om te zien, heerlijk grietje hoor en zo wijs en snel met lachen! Al een beetje aan het ritme gewend met 2 kids? En ja, een hele andere K-day dan vorig jaar Nu was het weer helaas ook stukken minder Weet dat het vorig jaar echt bloedheet was...en heerlijk aan de rose zat Anoek: Fijn te horen dat het ietsje beter gaat met Joep, maar het moet nog meer de betere kant opgaan! Goed van je dat je naar de osteopaat bent geweest en nog naar de magnetiseur, lijkt me in dit geval ook erg verstandig! Arm kereltje, denk aan jullie hoor!!! Miran: LEUK het Sprookjesbos Wil ik ook zeker nog een keer naar toe, vond het daar helemaal geweldig!!! Wij hebben niet veel bijzonders gedaan. Dave had sowieso de dagdienst, dus zat gezellig met mams. 's Middags naar de speeltuin geweest met mn vriendin en kids waar ze heerlijk hebben gespeeld en de mama's de benen uit hun lijf hebben gelopen om de kids niet uit het oog te verliezen want het was erg druk, maar gezellig!!! Virginie: Arme Keld, beterschap voor je kereltje! En al bijna aan het werk Pff, wat is dat snel gegaan zeg!!!!! Meiden, aankomend weekend dus naar Pipodorp Erg zin in, maar ons plezier is wel iets afgenomen helaas Zal ff uitleggen hoezo. Ben er van de week achtergekomen dat kennissen in datzelfde weekend ook naar Pipodorp gaan met nog een stel (zonder dat we het van elkaar wisten) Op zich niet zo heel erg zou je denken, maar dit zijn mensen die zichzelf absoluut niet kunnen vermaken als gezinzijnde. Zij moeten altijd mensen om zich heen hebben om plezier te hebben, terwijl wij het heerlijk vinden om zeker in deze drukke tijden eens lekker als gezin weg te kunnnen, dus lekker met zn 4tjes! Ze begon er al over om huisjes naast elkaar te regelen en 's avonds als de kinderen op bed liggen dan lekker bij elkaar te borrelen. En dan nog maar niet te spreken over de activiteiten die ze overdag willen uitvoeren... Hier hebben wij dus echt geen zin in en willen gewoon lekker met zn 4tjes optrekken en geen verplichtingen met hun nakomen. Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Mn moeder zegt gewoon eerlijk zijn en vertellen dat we lekker met zn 4tjes willen optrekken. Wat vinden jullie? Fijne zaterdag allemaal!!!! Waar is het mooie weer nu gebleven???
pfffff heb net dat onderzoekskitje binnen gekregen met de post.. Ben toch heel benieuwd hoe ik T. een minuut lang op dat watje kan laten kauwen, want dat ding is groot!!!! Kennen jullie die watten die de tandarts gebruikt om tussen je wang te steken? Zo'n wat is het! Zag ook staan dat het gaat om het hormoon: Cortisol En daar staat een hoop bij op internet pfff...
imsala, ff gekke vraag, cortisol wordt toch aangemaakt in de bijnier? Zou dat dan de reden kunnen zijn van de leverproblemen die T heeft gehad?
" Imsala... ben benieuwd of T hierop kan kauwen, ja ken ding wel bij de tandarts....pfff.... Darcy...zonder de kids had je zeker anders geleefd tijdes de k/day. Dat had ik ook...4 jaar terug was ik aant feesten op de bikerparty in Uitgeest met heel veel bier....lekker dronken! Haha... Joyce...ik zou gewoon eerlijk tegen ze zeggen dat jij graag met viertjes als gezin wilt gaan doen in dat weekend na al die drukte thuis. Even aandacht voor gezin en voor niemand anders. Als je kennis boos wordt of zo, jammer voor ze dat ze geen respect voor je hebben!
Hee meiden!! Heb donderdag Noor gezien met Kris en Tijn! Wat een heerlijke kereltjes zijn dat zeg! echt boys! Mooie jongens met hemelsblauwe oogjes, dat wordt nog wat later! superdagje gehad, het was echt heel gezellig en net alsof ik Noor al jaren kende, wat natuurlijk ook zo is eigenlijk... voor herhaling vatbaar wat mij betreft! Anouk: wat leef ik met je mee zeg...al die nachten en dat dat slaap tekort. het wordt echt zwaar onderschat wat dat met je doet, je wordt labiel, emotioneel, je kunt niet meer helder denken, je zal wel gesloopt zijn... en dan dat ze iemand langs willen sturen, ze snappen het echt niet dan, sorry hoor! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat Joep goed op de nieuwe melk reageert. Bijtanken inderdaad!! Darcy: It's Official! Megan is gorgeous!! wat een lief meisje, leuke foto's ook! Ben je ok? Druk met je studie weer/nog?? Slaap jij wel een beetje meiske?? PS. Er komt een dag dat al deze moeders weer lallend over een gracht zwalken met koninginnedag! I promise!! Ik heb ook heel veel leuke foto's van patries voorbij zien komen en nog wat andere, ik moet wel zeggen dat wij best mooie kinders maken hiero!! hihi!! Ego: net kindjes weggebracht naar Hilversum. Werd uitgescholden voor vuil k..wijf, waar ze bij waren...om niks...ik heb de tas binnengezet en de kindjes een kus gegeven en toen begon hij....ik ben snel naar buiten gelopen, maar het was al te laat. Snel in de auto met de deur op slot...ik vind hem eng, hij is niet rationeel...unprovoked...kwartier huilend in de auto langs de kant van de weg...nu in een leeg huis in Hoofddorp, morgen vroeg naar schiphol, 6 daagse statesside trip...wanneer stopt dit... Imsala: zo fijn dat jij zometeen veilig bent en op jezelf, het geeft rust, ik weet het zeker1 nog eventjes...de boel inpakken, neem zoveel mogelijk mee ok? kleertjes etc. nu heb je hulp en vervoer! sterkte lieverd...er komt een dag dat alles anders is.... Ik ga een wijntje inschenken en mijn koffer inpakken...ik denk dat ik eerst maar mijn koffer inpak trouwens!1 lijkt me beter idee! hihi...oh well....
Jennifer, meid toch... Laat je niet gek maken door die vent hoor!! Dat verdien je niet! Ga er boven staan voor zover dat lukt. En als dit zo blijft gewoon de volgende keer iemand meenemen als je de kinderen gaat brengen! Dan heb je een getuige, die misschien in een rechtszaak of wat dan ook nog heel goed van pas kan komen! Wanneer het stopt? Geen idee.. Ik denk dat het pas echt stopt als je je zelf erboven kan plaatsen! Hem laat zien dat je niet onder de indruk bent van wat hij doet en zegt, het is moeilijk ik weet het, maar wel de enige manier! Laat hem zien dat je hem echt niet nodig hebt, want dit zijn puur wanhoops-acties van een man die zijn eigen emoties niet de baas is. Zet hem op meid, je kan het! En mocht je met iemand willen kletsen over de foon in almost the same situation, you've got my number
Jennifer, jeetje meid, elke keer verbaas ik me weer als ik je berichten lees hier. Wat een rotvent zeg. Sorry, maar ik kan er echt niks beters over zeggen. En dan zeg jij dat ik het zwaar heb. Nee hoor, vergeleken met jou helemaal niet zelfs. Je bent enorm sterk, hoe dan ook, je zult zien dat je hier nog sterker uit komt. Mocht je ooit in het mooie Limburg komen, de koffie staat klaar en logeerbedden zijn te regelen! Hele dikke knuf
Pff, even uit geweest, was echt heerlijk om weg te zijn. Nu een paar biertjes rijker en dat voel ik. Haha, wel lekker goedkoop. En een heerlijk broodje van de griek gegeten. hebben ze alleen tijdens de kermis. MMMMMMMMMMMM. Toen ik zwanger was van Joep vond ik het vreselij vies maar dat is nu blijkbaar over. Nu ga ik lekker slapen, morgen uitslapen en dan weer onze kindjes halen bij oma. Arjan zijn moeder denkt het wel even te doen met Joep. Ik hoop echt dat hij hetzelfde gedrag vertoont als thuis.... zul je zien. Komen we daar, het bedje lang opgemaakt, dus weer een opmerking gemaakt dat het bedje echt korter moest, viel ook niet erg goed. Joep huilen na de fles. Wordt ie in de wandelwagenbak gelegd. Dus na een half uur nog steeds huilen. Ik had echt zoiets van, ik ga hem er niet uithalen... Ben benieuwd..
@ Jennifer: goed idee van imsala wanneer je de kids weer wegbrengt neem je iemand mee als 'n getuige, handig voor de rechtzaak en zo. Wel zeker kl*te voor je. Op een dag sta je echt sterker! Werk ze, en voor je het weet is de 6 dagen weer om en dan ben je weer bij je kids! @ Anoek: hoe heb je de nacht doorgebracht...heeft Joep heel lang gehuild of is hij gelukkig snel weer in slaap gevallen?
Jennifer, wat leuk dat je Noor hebt ontmoet. Ik ben erg benieuwd naar haar. Volgende meeting MOET je komen, Noor Organiseren we er eentje in jouw omgeving Trouwens... wordt 't geen tijd voor een meeting? In de nazomer, bijvoorbeeld?
@cortisol: ik heb het even opgezocht omdat het zo bekend klonk.. maar ik dacht aan bijnierschorshormonen en idd. dat bleek in je bijnieren aangemaakt te worden en bovendien gebruikt te worden voor astmamedicatie (weet ik meteen weer waarom het zo bekend klonk ) Ben wel benieuwd wat er uit het onderzoek van T komt Is het nog gelukt met het "watje" ? @jennifer: jeetje zeg.. schiet ook niet op! Inderdaad is iemand meenemen wel een optie.. OF hij gedraagt zich anders.. (op zich ook fijn) OF een ander ziet ook eens wat hij doet. sterkte hoor! @darcy: misschien moeten we een 3e traditionele verjaarsmeeting maken voor alle kis? wellicht weer in amersfoort in de dierentuin ook? dat was voor de meesten wel goed te doen toch?
pffff een peuterpuber laten kauwen op een watje als je hem net wakker gemaakt hebt, ik kan je vertellen: Da's een rampenplan! Ik dus wekker gezet om Tim wakker te maken 's avonds al het tuitbekertje met water van zijn kamer gehaald, omdat hij niets mocht drinken of wat dan ook. En 's morgens dus dat buisje met dat watje meegenomen naar zijn kamer. Tim weigerde dus om te kauwen 8) Ik elke keer dat ding weer in zijn mond gedaan in de hoop dat dat ding dan wel genoeg speeksel op zou nemen, hij heeft welgeteld 1 keer gekauwd erop. Dus het watje maar wel weer in dat buisje gedaan en ik de koelkast gelegd en dan vanmiddag vlak voor de brievenbusleging op de bus doen. Nu maar hopen dat er genoeg speeksel in zit.. Het voelt zo raar, om te weten dat het mijn laatste paar dagen hier zijn.. Komt ook wel denk ik, omdat ik best heel erg veel van D. houdt, alleen gewoon weet dat het absoluut niet werkt tussen ons. Heb hem ook gezegd, dat wij waarschijnlikj 6,5 jaar geleden gewoon met een valse start begonnen zijn samen. Hij had natuurlijk al een kind en een hoop schulden toen ik hem leerde kennen, kortom we begonnen een relatie met meteen al een hele berg ellende.. En dat heeft heel erg aan ons gevreten.. De zorgen voor het kind van een ander hebben, er achter komen dat hij een autisme verwante stoornis heeft, waar iedereen tegen mij zei dat er niets bijzonders aan zijn kind was en ik vol bleef houden van wel. Dat zelfde kind wat in het begin van onze relatie heel erg aan mij hing, wat zich nu verschrikkelijk afzet tegen mij, omdat ik structuur wil voor hem en de rest dat niet doet.. Zijn oudste maakt gewoon de dienst uit in huis en dat klopt niet! Ik kan daar gewoon niet bij met mijn hoofd.. Mijn kinderen zijn ook veel drukker als hij in huis is. Ach ik hou best van dat autistische mannetje, maar ook zijn aanwezigheid 24 uur per dag om me heen is nu gewoon teveel geworden, omdat hij mij niet accepteert.. Ik kijk uit naar de dag dat T. mij weer gewoon : mam of mama noemt en geen An meer! Heb zo mijn dagen dat ik mijn leventje met D. over denk en dan ook echt zoiets heb van: Ik had al veel eerder weg moeten gaan, ik had zelfs niet hier heen moeten verhuizen. Ik had niet zo blind moeten zijn en alles op moeten geven voor hem. Gelukkig krijg ik via hyves steeds meer berichtjes van vrienden van 'vroeger' die me een bak koffie aanbiedden als ik weer in de buurt woon, oude klanten van mijn vroegere werk die hulp aan bieden met eventueel het verhuizen etc. dat doet me echt goed in ieder geval, om te weten dat die mensen blij zijn dat ik weer terug kom. Nu alleen nog afwachten of mijn vader daar ook blij mee zal zijn, heb immers nog steeds niets gehoord van hem