September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik hoor metéén dat deuntje; "Carglass repareert... Carglass vervangt..." (komt die gozer dan langs bij je, of heb je een andere gladjakker gezien :D)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Oei, ik ben in een melige (en moeie) bui :D

Imsala, van harte met je verhuizing en nu daar blijven, verder kijken, genieten met je vrienden. D moest je maar laten voor wat ie is (de vader van je kinderen) - nu uitkijken naar een woning en inkomen, je bent een slimme meid en kunt het prima zonder hem.

Lovewinnie, wat spannend, je datum komt dichterbij (en dan zeker lekker lingerie shoppen?)
    Hoe gaat het met je kids?

Simke, red je het allemaal nog een beetje? Nog een verse buikfoto voor ons om te plaatsen?

Meeting: kan natuurlijk in oktober, prikken we een zater- of zondag. Gezellig! Misschien een Ballorig o.i.d. (het is immers herfst dan, tenzij het heerlijk toeven is buiten)?

Ollie slaapt nog (nu ruim 3 uur :$) en Meg ligt bij papa op de arm. Ik ga zo eens een warme douche pakken, heb daar dringend behoefte aan (en nog altijd Teleac-haar, jullie lullen maar, het zit echt niet ;))

Vanmiddag zou mijn moeder komen, maar die kwam toch maar niet, omdat Ollie nog ging slapen en hij wellicht een paar uur zou slapen - vond ze de moeite van het komen niet waard, dan zag ze hem niet de hele middag (ehm... je hebt een kleindochter van 6 1/2 week oud en een dochter, dat vind je de moeite dan niet??)

Ik kan zien dat ik gegroeid ben dankzij de therapeut en mijn eigen verwerking, want ik was eigenlijk erg blij met de onverwachte vrije middag :D

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Tygo is bij opa/ oma. Lekker daar eten zometeen :D
    Ze hoeft ook niet meer te komen....ze heeft in dec een keer met een collega gewerkt en die was toen erg druk...vond ze niet gezellig ;) Nus steeds ziekmelden...HUP weg ermee!!!

4. Pris

Pris Fanatiek lid

@ meeting Oktober lijkt me leuK!!!
    Ervaring met Ballorig is wel dat je elkaar amper spreekt omdat je toch de kids in de gaten moet houden...Iets kleiners of bij iemand thuis (jullie zijn welkom maar is wel ver weg voor sommige) is dan wel praktischer!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Voor Noor is het 12 minuten rijden naar mij toe...moet lukken toch!!!!!:p

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy hmm wel erg apart dat je moeder dat niet de moeite waard vond:$:(
    Vreemde gedachtengang....gelukkig kan je zelf nu het voordeel ervan inzien....maar blijft ergens toch jammer!!!!

Teleac haar :D:D:D:D
    Binnenkort lekker een middag voor jezelf plannen: Shoppen en kappertje ;)

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ehm... Primarkje doen? :D

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ik wou dat ik een veel grotere huiskamer had, waren jullie hier welkom op meeting!

Ballorig is wel leuk, als we onze mannen met kids daartoe sturen kunnen wij als meiden gezellig bijkleppen. ;)

Of als iemand nog ander idee heeft voor iets kleiners of bij iemand thuis hoor ik heel graag!

@ Darcy: kan je geen gymzaal op je school huren voor die meeting ;):D

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Je moeder heeft Ollie zovaak gezien, en kan net zo goed even de moeite nemen om Megan ff te vertroetelen...maar oke...laat haar maar ... wel lekker dat je toch even vrije middag voor jezelf hebt!
    Goed om te horen dat je nu sterker wat uitgekomen bent dankzij de therapeut :)

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Heb ff snel bijgelezen, maar helaas geen tijd om te reageren.
    Morgenochtend nog ff werken en dan lekker weekendje weg :D
    Alles is zo goed als ingepakt, zo ff douchen, alles scheren ;):) en dan morgenmiddag richting Pipodorp! We hebben er helemaal zin in!!!
    Zaterdag staat een dagje Dierenpark Emmen op de planning, nu al helemaal zin in!!! :)

Maar....hoef jullie niet helemaal te missen, want kan meelezen op de IPhone van Dave ;) :)

Meiden, ik ga er van tussen, tot snel!!!! En allemaal alvast een heel fijn weekend!!!!

Dikke kussies

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik ben voor!!!!!!:D

12. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Miranda Ik denk dat ik Peter echt niet mee krijg hoor;)

@ Joyce Heel veel plezier!!!
    Lekker van genieten...Dierenpark Emmen is erg mooi!!!
    Hopelijk niet teveel last van ''opdringerige vrienden'' ENJOY!!!

Ik wou voetbal kijken, heb uiteindelijk van de 4 doelpunten van Ajax er 3 niet gezien ;) Lekker bezig dus haha :D

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi mama's, alicia is ziekjes en zit weer aan een antibioticakuur

alicia heeft al een paar dagen pijn bij het plassen, vorige week woensdag klaagde ze over buikijn en donderdag had ze pijn bij het plassen. ben toen meteen smorgens naar de huisarts gegaan maar geen blaasontsteking. een week ging voorbij maar de klachten namen niet af. vandaag dus weer naar de huisarts omdat ze nu ook gillend wakker wordt snachts en niet meer durft uit te plassen vanwegen de pijn. weer urine weggebracht naar andere huisarts (inval) en er blijkt bloed in der urine te zitten. ze krijgt nu antibioticakuur en volgende week donderdag moet ik weer terug met alicia om der urine te testen. ze konden geen bacterien vinden die blaasonstekking veroorzaken waar de arts van vorige week waarschijnlijk alleen op getest heeft. toch willen ze 1 week afwachten om te kijken wat de antibiotica doet. dat er niet met 100%zekerheid een blaasonstekking is maak ik me toch erg zorgen waar het bloed en vooral de pijn vandaan kan komen. als het volgende week nog zo is dat er bloed in de urine zit moeten we voor verder onderzoek naar het ziekenhuis en krijg ze een katheter waarna ze vloeistof naar binnenspuiten om der urine weg goed te kunnen volgen en zo ook der blaas. hopelijk is het volgende week helemaal weg want hier zie ik echt tegen op. blaasonstekking bij kinderne onder de 3 komt eigenlijk nooit voor en moe zowiezo beter in de gaten worden gehouden. lees allemaal dingen over nierkanker etc dus ben maar gestopt met google want daar wordt je niet vrolijk van.

iemand van jullie ervaring met bloed in de urine en wat dat kan zijn?

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zenuwen haha

15. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Lovewinnie Arme Alicia :(
    MAkkelijk gezegd maar GA NIET GOOGLEN!!!!!!!!
    SNap natuurlijk wel dat je je ongerust maakt!! Hopelijk heeft de AB effect en is het zo over en hoeft ze niet naar het ziekenhuis.
    Ik heb geen ervaring met urine in bloed enz, kan je dus niet helpen.
    Maar zal als ik jou was niet gelijk van het ergste uitgaan!!!!!

Beterschap voor Alicia.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@lovewinnie: het kan echt vanalles zijn! Doe maar niet googlen want alleen de dramagevallen zetten hun verhaal online
    al die mensen waar het werd opgelost met AB hoor je er niet over.
    Dus wat Google zegt, zegt niet zoveel.

@imsala: lukt het een beetje daar? Fijn dat oude vrienden toch ook goede vrienden blijken :)

zit nu op m'n iPhone te forummen want zit in de metro :)
    in alle chaos vanochtend vergeten om een boek of mijn ds in de tas te stoppen.
    Gisteravond veel te laat gemaakt omdat ik met job een spelletje aan het spelen was op de laptop. Als goede peuters: elk eigen spel en ondertussen druk kletsen en een hoop lol :)
    lag dus pas laat op bed.. Snel slapen want 6 uurtjes red ik het niet mee. Maar lag uur op bed.. Sirenes, lawaai, schreeuwende mannen...
    Dus was net even aan het kijken bij zo'n online "brandmelder" wat er was. Begon ook goed te stinken in onze slaapkamer.. Toch wel eng :)
    ineens stond job boven.. "als je brand wil zien.. Moet je even een broek/trui aantrekken!"
    bleek café op de hoek van de straat te zijn en de wind stond precies onze straat in. Hele straat stond blauw.. Herkende job buiten pas toen ik een meter ofzo bij hem vandaan stond.
    Nouja letterlijk niets te zien dus terug naar bed. Maar nu stinkt heel het huis en de straat ook trouwens.. Plus geen stroom dus nu ongedoucht op weg naar werk :(
    wel even gewassen hoor maar ik ruik vooral in mijn haar echt nog eh.. "niet zo lekker" en naar rook dus.
    En enorme dorst nog steeds na veel water en een kop koffie.
    Café is weinig van over en de Huizen erboven hebben geen vuurschade maar denk dat ze het grootste deel van hun inboedel wel weg kunnen doen ivm rookschade.
    Nu enigzins brak en vooral dorstig toch maar naar werk. Ze zijn bij het café aan het graven omdat ook de stroomkabel geknapt is. Dus waarschijnlijk vanmiddag gewoon weer stroom. Nu maar goe luchten en hopen dat het optrekt. Ben in ieder geval blij dat we lamellen en dergelijke hebben ipv gordijnen.. Scheelt toch :)

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!!

@ Saskia Wat een gedoe gelijk zeg...en geen stroom, hopelijk snel wel weer.
    Goed luchten idd, hopen dat die stink lucht snel wegtrekt!!!
    Succes!!!

@ Anoek Alles ok bij jullie??
    Geen bericht, goed bericht hoop ik........

18. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@lovewinnie, bloed in de urine kan ook een beginnende nierbekkenontsteking zijn en die gaat gewoon weg met antibiotica hoor! Ik zou me ook niet meteen te veel zorgen maken hoor!
    Marissa had het vorig jaar ook een keer, geen bacterien te vinden maar wel ontstekingscellen en wat bloed. Dus toch antibiotica en dat hielp gelukkig...

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lovewinnie, het aftellen is begonnen voor jou. Heerlijk, lekker shoppen straks.
    hier ook een stemloze mama, heb ik echt nooit last van maar het heerst volgens mij.
    En inderdaad niet op internet kijken. Je gaat dan meteen van het ergste uit terwijl er dan nog meer symptomen moeten zijn. knuf. Probeer je niet teveel zorgen te maken.

Simke, spannend! Binnenkort weer babynieuws hier, leuk. Kun je je ukkie eindelijk na al die maanden ontmoeten.

Darcy, die gladjakker komt zlef bij je langs, jaja, hier wel. Die van carglas venlo stond hier voor de deur, dacht al waar ken ik die van? De reclame dus..
    En inderdaad leer dagje voor jezelf plannen of een middag. Doet je goed (ervaring mee)

Joyce, heel veel plezier. Emmen is echt supermooi.

Saskia, dat is zo vies, rooklucht en blijft zo lang hangen. Lekker nachtje voor jullie dus..

Hier ene goed nachtje. Joep heeft geslapen van 00.00 tot 00.30 op mijn buik, toen werd ik wakker en heb hem in bed gelegd (had hem er even uit gehaald ivm huilen, hij was toen meteen stil) en toen heeft ie geslapen tot 3.30...... fles, om 4.16 er weer in en om 6.00 uur hoorde ik hem weer, steun, kreun maar oznder huilen, uiteindelijk om 7.30 huilen voor de fles. Netjes toch!
    Weer naar de osteopaad geweest, lieve man is dat toch. Heel begripvol en rustig, een echte Belg (heerlijk taaltje ook).
    Hij had het over het geven van probiotica om de darmflora te versterken (jakult maar dan anders). Op natuurlijke basis. Ik twijfel, aan de ene kant, waarom niet maar er is al zoveel gerommeld. Tja, hij heeft me uitgelegd wat het doet en waarom het voor Joep zinvol zou kunnen zijn.. Lastig. Medisch niks bewezen maar ja, als Joep daardoor gemakkelijker kan poepen..
    Dat is echt een ramp, een half uur van tevoren is ie al onrustig, dan ineens een flinke scheet met ontlasting, aan de dunne kant maar oh zo pijnlijk volgens mij. Hij krijst het dan ook uit, zo zielig.
    Ik ga shoppen, mijn twee kindjes zijn op het kdv.

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh,

Pris, dan gaan we deze zomer een dagje Rotterdam doen samen, lekker shoppen :D

Anoek, probiotica gaan geen kwaad, dus ik zou het zeker overwegen! Wat fijn dat Joep een betere nacht heeft gemaakt. En jij vandaag even Anoek-tijd, heerlijk meid! Shop ze (en even komen melden hier wat de buit is :D)

Joyce, veel plezier met je gezinnetje! Heerlijk een weekend weg en Emmen is leuk :) Hoop dat je niet tijgerend over het vakantiepark hoeft om die kennissen te mijden ;):D

Saskia, dan blijf je de hele dag je haar ruiken, goor is dat hè. Gelukkig vanavond een warme douche en weekend, kun je naar uitkijken! Wat een brand moet het zijn geweest.

Lovewinnie, ik dacht ook even aan nierbekkenontsteking, AB geven is sowieso goed in deze situatie en Google moet je echt mijden, hoor. Daar word je alleen maar naar van als je je toch al zorgen maakt om je meisje :(

Deel Deze Pagina