Hi, goed om van je te horen! Heeft Jesse een nachtlampje aan op zijn kamer? Is hij bang voor het donker? Ligt het aan de temperatuur? Je zult alles wel al bedacht hebben natuurlijk Er moet goede informatie over zijn (ergens bij Dreumes en Peuter, zo heet dat topic geloof ik...) Zie dat je ook zo moe bent. Hoop dat je lekker slaapt 's nachts? En wanneer ga je naar de beurs, wij gaan op woensdag
Marsab, daar ben je Gefeliciteerd, wat een mooie en duidelijke echo toon je ons! Hè, pak van m'n hart - dit ziet er goed uit!!! Virginie: wat rot, deze situatie. Ik denk ook dat het goed is om je voor te bereiden op een keizersnede, mentaal en fysiek. Tas pakken voor 4 dagen, echt je erop instellen. Wie weet zet het iets in beweging en zo niet, dan klopt het wat je zegt: als je kindje maar gezond ter wereld komt. Ik hou mijn mobiel in de gaten, hoor. Knuffel! Rootje, ja, jouw banner is absoluut spannender dan dan mijne Hoe gaat het met de harde buiken en weeën? Kom je de dagen een beetje door? Miran, vind je tv-gewoonten erg meevallen, hoor. Ik kijk altijd naar Spoorloos en Hell's Kitchen. Ben een beetje verslaafd aan emo-tv én lelijke, scheldende koks Anoek, ik dacht dat ik niet opzag tegen de bevalling, maar ik droom er wél over Vannacht kréég ik toch een lelijk kind, ze was gewoon stokoud en rimpelig en ik dacht: "Huh? Die is niet van mij, hoor!" Werd helemaal schuldig wakker Een vraag: wie van jullie heeft ervaring met online geboortekaartjes bestellen?
Goedemorgen meiden, Ik kom me weer even melden met een baby in mijn.... buik zoals gewoonlijk @marsab, dan nu echt een dikke felicitatie hoor meis!! Deze kruimel gaat het hartstikke goed doen en blijft lekker 9 maanden in je buik!!! Mooie echo!!! Wel balen van de kwaaltjes, maar dan weet je in ieder geval dat er voldoende hormonen gemaakt worden @Simke, kan het zijn dat Jesse iets aanvoelt over de baby??? Marissa heeft ook een tijdje heel slecht geslapen toen mijn buik echt dikker werd. Na lang doorvragen kwamen we er achter dat ze bang was dat we de baby leuker zouden vinden dan haar of dat we haar dan niet meer zouden ophalen uit bed. Misschien is het zoiets?? Je weet echt niet wat die kleintjes zich soms in dat hoofdje halen hoor. @Darcy, fijn dat het zoveel beter gaat met je meis!! Enne volgens mij kan dat niet jouw kind zijn in de droom hoor, als heidi op ollie lijkt, moet ze wel knap zijn Wij hebben zowel voor Marissa als voor deze krummel het geboortekaartje zelf ontworpen en besteld via geboortepost.nl. Ik vind het een fijne site, je kunt ook uit veel standaard dingen kiezen en het werkt makkelijk. Ook zijn ze niet echt duur. Wij laten ze niet via hun versturen, maar laten het hele pakket thuis bezorgen en doen ze dan zelf op de bus (na eerst de adresstickers en postzegels geplakt te hebben natuurlijk). Trouwens, jullie krijgen het kaartje via de mail zodra ze er zijn en ingescand zijn, we hebben er zonder jullie al 125 namelijk. Dan nu even over mij. Ik heb nog steeds vrij regelmatig harde buiken. Maar inmiddels bijna vaker voorweeen. Vooral 's nachts is dat erg jammer, want ik slaap echt te weinig daardoor. Ik heb afgelopen nacht ook maar weer 4 uurtjes geslapen. Gelukkig is Marissa vandaag naar de opvang, dus ik ga zo even een was in de machine doen en dan heerlijk even slapen. Hoewel, als de voorweeen die ik nu heb nog even aanhouden, slaap ik nog niet natuurlijk. Nou ja, ik zie wel. In ieder geval tot strakkies!!!
Hallo allemaal! Weer niet zo'n geweldige nacht achter de rug, pijn aan m'n rug waarop ik gevallen ben en toen misselijk. Dusseuh, effe opgestaan, achteraf terug in bed mét maagzuur deze keer.. Om halfnegen terug naar bed tot halfelf en hier ben ik dan. @ Marsab: Wauw meid, wat een mooie echo!! Dit wordt hem/haar, het brusje van Aiden! Super, geniet ervan, ondanks de misselijkheid. Die gaat hopelijk weer over binnen een aantal weekjes. Is de uitvaart van je oma al geweest? @ Simke: Keld heeft enkele weken geleden zo'n periode gehad dat hij elke nacht opstond en bij ons kwam, maar ik legde hem terug in zijn bed zonder probleem. Niet echt zoals bij jou dus. Misschien is het wel iets zoals Rootje zegt, een besef dat zijn leventje zal veranderen. Hier is dat volgens mij met het potje zo.. Maar alles goed voor het overige met jou? @ Darcy: Haha, die dromen toch! Koffertje is al lang ingepakt hoor, en sowieso voor 4 dagen, want hier blijf je altijd zo'n 4 dagen in het ziekenhuis, bij Keld 6. Jij had toch ook een ks bij Ollie? Wat wordt het deze keer? Geen ervaring met online geboortekaartjes, maar denk wel dat het goed te vertrouwen is. @ Miranda: Werk ze meid, niet leuk als je moe bent! @ Anoek: Hoe zit het met de voorbereidingen voor Sarah's verjaardag?
Marsab: wat een mooie echo!!! Nogmaals gefeliciteerd!! 11 feb weer een echo zag ik in je onderschrift! Leuk!!! Hoe is de uitvaart van je oma geweest? Wat een gekke en verwarrende week moet het geweest zijn voor je!! Simke: oeh vermoeiend iedere nacht zo'n kleintje in bed... Hoop dat het vlug verbetert! Hier die fase ook wel gehad met Isa, en ng steeds meldt ze zich weleens, maar ze laat zich dan oha goed terug in bed leggen. De jongens slapen hemel zij dank oha goed door. Virginie: dat is een tegenvaller, kan ik me heel goed indenken. Moeilijk, maar probeer je erbij neer te leggen. Ik duim dat de beeb zich toch snel aandient!! Rootje: poeh al die voorweeen lijken me zo vermoeiend! Hopelijk zet het wat in gang en zijn ze niet voor niets! Darcy: nee hier geen ervaringen mee, maar heb van twee vriendinnen wel goede ervaringen gehoord, geen idee bij welke site eigenlijk, maar dat zou ik evt wel na kunnen vragen voor je. Hoe is het verder? En houdt je buurman zich inmiddels rustig? Miranda: VIRTUAL CUPPA COMING YOUR WAY Zo de jongens liggen op bed, manlief is ziek thuis (lees: hij gaat bijna dood :S), ga zo Isa ophalen van school. Woensdagmiddag is lekkere lunch, vandaag broodje knakworst naar de wensen van madame
Nah ja, Noor We hebben ECHT dezelfde man De mijne is werken, maar ook terminaal verkouden Ik lach me suf om hem (alleen 's nachts niet, dan snurkt hij nu hij zo potdicht zit :x) Geboortepost.nl ga ik even bekijken... komen er niet uit... al hebben we wel een mooie kaart gevonden bij onze drukker... Rootje, slaap lekker! Virginie, ik ga voor een normale bevalling, maar hou ook rekening met een ks. Daarom heb ik 2 tasjes gemaakt: eentje met spullen voor 1 dag/nacht en eentje voor lang verblijf (incl. kleertjes voor Heidi.) Alles is immers mogelijk
@ Noor: Haha, ik moet zo lachen!! De mijne is ook ziek (hebben we dan toch allemaal dezelfde man?? ), ik heb hem nu nog niet horen zeggen dat hij doodgaat, maar als het een paar dagen aanhoudt, zal het wel komen! @ Darcy: Dan hoop ik voor jou dat het idd. een gewone bevalling wordt! Daar ga ik ook voor, maar helaas.. O ja, 's nachts vind ik er ook niets aan hoor, aan een verkouden man!! Ik heb soms zin om mijn hoofdkussen op zijn gezicht te duwen..
@ snurken mannen: ook al ben ik doof, maar Matthew en Jeroen kunnen goed snurken....grmbl....Jeroen zei dat het niet waar was. Ik wil ze keer op keer graag hun geluid opnemen via mijn mobiel of wat dan ook is! @ Noor: ik moet echt lachen om je taalgebruik over doodgaan, haha. Ik ken dat wel...als jeroen ziek is zo ziek als een klein kindje... Vrouwen zijn echt power als ze ziek zijn.... 8) veel plezier met je kids, heeft broodje met knakworstjes gesmaakt? @ Darcy: geboortekaartje, we hebben een tekenaar laten ontwerpen (dankzij pret-echo die ons een tip gaf), daarna laten drukken bij Multi Copy aan de Peperstraat. Voor 100 gedrukte kaartjes incl. enveloppen voor nog geen 80 euro ofzo. Was met 1 dag klaar. Succes! @ Rootje/Virginie: wanneer is de volle maan? Dan worden jullie vliezen spontaan breken.... (i hope so for you!) @ Pris: hard aan het werk vandaag met irri-invalkracht
aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh, een heel verhaal getypt, moet ik niezen, alles weggeniest....... Moet Sarah nu uit bed vissen dus tot straks.... Marsab, JEUJ, gefeliciteerd met de goede echo, mooi plaatje. En super dat je verder bent dan je zelf denkt. Een goed teken (zeg ik de vk na, die zei dat bij mijn echo ook) Ondanks je misselijkheid, geniet ervan!
Hé meiden! WOW Marsab: wat een prachtige echo meid Nu echt een hele dikke felicitatie voor jou!!! Jammer van de kwaaltjes, maar je weet dat het voor een goed doel is! Hoe is de uitvaart van je oma geweest Pff, wat een heftige week voor jou zeg! Pris: Haha, idd net alsof je kaartjes voor een concert gaat ophalen. Het zou natuurlijk echt ideaal zijn zeg, zo dichtbij huis de school van Tygo. Ik ga voor je duimen meid! Darcy: Ook wij hebben onze geboortekaartjes online besteld. Wij hebben ze via www.artfotoservicegroep.com besteld en alles via de mail gedaan en perfect geholpen! We kregen zelfs een week na de geboorte van Timo nog een gratis vergroting thuisgestuurd van de foto op het geboortekaartje Ja, jouw banner begint ook op te schieten hé, SPANNEND! Nog bedankt voor alle tips voor wat betreft het nemen van een hond. Het klinkt me gelukkig niet allemaal vreemd in de oren en de wil is erg groot! Maar denk toch dat we echt nog even wachten tot Timo wat groter is, omdat je er gewoon een kind bij krijg... Virginie: Ach meissie, kan me goed voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit. Zoals de andere meiden ook al schreven, stel je helemaal in de op de KS en hopelijk dient krummel zich voor 4 februari aan, ik duim voor je meid!!! Dikke knuf voor jou!!! Rootje: Ook jij weet het nog steeds erg spannend te maken voor ons Ben echt zó benieuwd wanneer jullie krummel zich aankondigt! All: Ben beetje druk deze week Dinsdag ook extra gewerkt ivm vele zieken, dus vandaag mn enige dagje vrij, maar ben lekker bij vriendin op de thee geweest. Vanmiddag ff heel de benedenverdieping gedaan, dus zit er weer schoon bij. Ga nu ff mn vriendin bellen, haar zoontje is vandaag 1 geworden!!! Fijne avond allemaal!
JARIGE JOPPEN EN JETTEN IN 2010!!! Januari 04 Miranda!!! (nu 38 lentes jong) 19 Joyce!!! (blijft immer jeugdig, nu 28 jaar!) 30 Rolinda!!! (wordt al weer 31 ) 30 Moons!!! (wordt 32!) Februari 02 Lisa (1e kaarsje) 16 Sarah (alweer 2) Maart 04 Imsala ( Big three-O ) 05 Jennifer (wordt 40!!!! ) 06 Isa (krijgt haar eerste echte partijtje, wordt alweer 5!!!) 07 Anette (35, oei zo oud al? Jep) 10 Priscilla (29) 20 Timo (mag zijn eerste kaarsje uitbazen!) April Mei Juni 17 nando (1 jaar) Juli 8 Marsab (27 jaar) Augustus 03 Matthew (mag 1ste kaarsje uitblazen) 22 Keld (3 jaar) 26 Chris en Tijn (samen 6 kaarsjes ) 31 Tim (3e kaarsje) September 04 Noor (32 en denkt dat ze nog 18 is...) 11 Marissa (3 jaar) 12 Alicia (3 jaar) 13 Aiden (3 jaar) 13 Jesper( 3 jaar) 13 Elise (1 jaar) 24 Jesse (3 jaar) 24 Tygo (3 jaar) 29 Matthew (3 jaar) 30 Oliver (3 jaar) Oktober 03 Gwyneth (wordt 3 jaar) 17 Sandra/lovewinnie (25 alweer ) 20 Darcy (wordt 36 jaar) 22 Simke (wordt 30 jaar) November December 4 Virginie (27 jaar) 15 Suzanne (27 jaar) Om beetje bij te blijven....truste meiden x
goedemorgen dames! Iedereen een beetje lekker kunnen slapen?? Hier prima, heb manlief met zijn gesnuif en gesnotter en na zijn ruime knoflookintake (want daar wordt ie beter van ) maar gevraagd om op de bank te slapen en dat was een goede zet. Isa op school, de jongens klaar voor de start voor Teletubbies en moeders met een grote bak koffie verkeerd even achter de laptop. Heb me gisteren vast wat georienteerd op campings met de gids van vrij-uit en heb een aantal campings gezien die wel aan onze wensen zouden voldoen. Niet te massaal (zo'n camping met 900 plaatsen lijkt me echt vreselijk), schaduwplaatsen aanwezig, niet tever van het strand, wel het eea aan comfort zoals een wasmachine op de camping (lijkt me wel errug handig ). Haal morgenavond denk ik even de anwb campinggids erbij. denk toch wel voor een camping bij de kust te gaan, daar vind je bij warmt vaak net wel wat verkoeling door een briesje. 1 leuke gezien aan de middellandse zeekust (Languedoc) en een paar aan de atlantische kust. (Aquitaine/Charente-Maritime / Vendee/Bretagne) Komt wel goed Krijg wel meteen een zomers gevoel als ik dat zo lees en zie. Jammer dat de realiteit heel anders is als je de voordeur opendoet... Het dooit hier inmiddels wel weer als een dolle. Weet eigenlijk niet wat de rest van de week ons brengt.
Goedemorgen meiden! Ik kom even aan mijn meldpicht voldoen. Hier nog geen baby, wel weer een erg onrustige nacht gehad. Na ook een flink onrustige dag gisteren, doe ik het vandaag dus maar even erg rustig aan. Tot later maar weer! Bye!
Net als Rootje kom ik me ook weer even melden zonder baby (verbaast het jullie?? ). Maar in tegenstelling tot Rootje, rustige dag, rustige nacht, behalve een dikke buik en een stampend kind voel ik me geen 9 maand zwanger meer, er is gewoon niets, maar dan ook niets dat wijst op een naderende bevalling. Sinds dinsdag ben ik er wel wat rustiger om geworden, ik leg me gewoon neer dat het de 4e wordt, dit neemt wel wat stress weg. @ Noor: Leuk dat je al wat gevonden hebt, brengt een mens meteen in vakantiestemming! Zomer is nog redelijk veraf, maar laat een mens maar dromen! @ Joyce: Toch kunnen genieten van je vrije dag dan! @ Miranda: Ik geloof dat het dit weekend volle maan is, zou het?? Net een nieuwe auto gekocht, iets grotere koffer, wel zo handig met twee kinderen!
Ik wou gaan posten dat ik niets van Virginie hoor...maar je bent mij voor Fijn dat het jou heeft ontspant. Dat helpt echt, hoor. Ik had toen ook hierbij neergelegd dat ik mogelijk over tijd zal lopen, ondanks dat mijn zoon in stuitligging lag. Ik mag dus tot 42 weken uithouden...ik ging ook ervan uit dat Matthew 'n oktober kind zou worden....niet dus kwam hij ons op 29 sept kiekeboe zeggen @ Rootje: dat geldt ook voor jou! Meis! @ Virginie: leuk dat je nieuwe auto hebt, wat voor een? Zelfde als Noor? @ Noor: lekker aan het informeren van je vakantie plannen in Frankrijk.... Zie bijvoorbeeld de links: www.FlowerCampings.com/Frankrijk (53 gezellige campings gezinnen) www.CanvasHolidays.nl/Frankrijk (Luxe stacaravans en bungalowtenten op familiecampings in Frankrijk!) www.sprookjescamping.nl (De kindercamping met top animatie en uniek voor kinderen tot 11 jaar) www.Campasol.com (kindvriendelijke camping) www.kindvriendelijke-vakantie.com/vakantie-kinderen-frankrijk.html Heb je wat daar aan? Ik ga maar weer verder aan het werk X
Tja, ik ga er ook maar van uit dat het wel weer voorbij de 40 weken gaat worden hoor.... Ik voel me alleen echt helemaal niet goed momenteel, zit om alles te janken en kan echt helemaal niks hebben op het moment. Waarschijnlijk een combi van chronisch slaaptekort al 4 weken en de hormonen. Marissa is echt heel lief vandaag, maar ik kan gewoon echt niks van d'r hebben nu... ben net boos op d'r geweest om niks eigenlijk en nu zit ik al weer een half uur te janken omdat ik me zo schuldig voel daarover. Ik weet het niet, maar als ik dit nog 3-4 weken vol moet houden gaat echt niet, dan beland ik volgens mij direct in een depressie na de bevalling... maandag maar eens met de vk over hebben... misschien hebben die nog goede ideeen... Sorry hoor dat ik even niet op jullie reageer, maar ik wordt gewoon even helemaal gek van mezelf, zo ken ik mezelf helemaal niet... ik snap er niks van...
Rootje: verontschuldig jezelf vooral NIET!!! het is zo logisch dat je je nu zo voelt! Je bent hoogzwanger, loopt al weken met voorweeen, slaapt slecht, bent een bom met hormonen, en voelt wrs toch ook flink wat spanning over hoe het straks allemaal gaat na de bevalling, wat betreft de niertjes enzo. Is trouwens ook zo dat enige tijd voor de bevalling je hormoonspiegels drastisch dalen/veranderen, waardoor je je nog eens extra slecht in je vel kunt voelen. Probeer niet teveel van jezelf te eisen, sluit je af en toe lekker even op in je coconnetje, met of zonder Marissa, verwen jezelf met een bad of douche, een tijdschrift en een potje thee. Vraag je man je lekker te masseren en probeer je niet druk te maken om het niet-slapen. Voor je het weet heb je die kleine in je armen, het gaat vast ineens toch heel vlug! DIKKE KNUFFEL!!!!!!!!!
@ Rootje: Deze week heb jij mij een virtuele knuffel gegeven, nu is het mijn beurt! Ik kan niet veel toevoegen aan wat Noor heeft geschreven, want het klopt allemaal wel. En ik herken je gevoel natuurlijk wel. Ik hoop dat je het er met de vk kan over hebben, zou ook opluchten natuurlijk. Aan dit tempo wordt je idd. gek binnen 3 weken.. Wat betreft Marissa, gemakkelijk gezegd om je niet schuldig te voelen, hier gaat het net zo. Echt domme dingen waar ik dan helemaal geen geduld mee heb en dan voel ik me zo rot. Dikke knuffel hoor meid!!!!
Meiden, jullie zijn lief hoor!!! Ik hoop ook echt dat het snel beter wordt, dit ga ik echt niet zo lang meer trekken denk ik. Ik ga nu toch nog maar weer even op de bank liggen met een kop thee. Slapen wil niet, maar hopelijk heltp het iets ontspannen. Thanks!!!!
@ Rootje: ik sluit mij ook aan bij Noor en Virginie. Heel begrijpelijk. Je bent echt helemaal klaar voor de krummel. Je bent gewoon helemaal klaar mee met tekort aan slapen, voorweeën etc. Je moet je niet schuldig voelen, hoor. Hopelijk heb je daarna aan Marissa beetje kunnen uitleggen dat het je niet de bedoeling was om boos worden. Vraag René iets meer bij betrekken qua huishouden en de zorg over Marissa. Zodat je meer kan ontspannen. Heel veel sterkte en virtuele knuffies van mij X