September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou, Megan slaapt eindelijk (ze lag te meutelen in de kinderwagen beneden, dus ik nog eens voeden - zat het kind al vol, dus hup! spugen.) Boven dus nijdig in haar bedje, speen trekt madame er dan uit (pittig, ik = stiekem trots :))
    Checklist: schone broek, volle maag, gapen - dus slapen! Nu is het stil, lekker strak toegedekt en speen erin. Ze kan overdag zo lang wakker zijn - en dan ook gewoon rustig en vrolijk wakker :$ Alsof ze het feest niet wil missen.

Ik ga weer aan de slag, ben schoolspullen aan het opruimen. Wisten jullie al dat ik het vmbo komend jaar verruil voor de HAVO/VWO? Werk op beide scholen, maar nu moest ik kiezen. Met 3 dagen werken en 2 kindjes (+ afstuderen) vond ik het wel geschoten, al dat geheen- en weer...
    Ga mijn kids wel missen daar, op het vmbo...

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    O Anoek, het is allemaal zo leuk wat je online hebt gezet, maar ik heb al 2 plastic kisten vol kleertjes van een vriendin gekregen... dat draagt Megan toch al niet allemaal...
    Mooie spullen, hoor. Gaat het op MP?

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ja, ik ga het ook op mp zetten maar als ik er zo iemand blij mee kan maken vind ik het ook fijn. Nog niet alles staat er op, is toch wel veel werk.

ik ga lekker shoppen nu, zomerjas halen, voor Sarah en joep vast nog iets leuks :)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Klinkt goed anoek! Zelf ook nog lekker geslapen tussendoor?

Ik heb gister stiekum nog een half uurtje op de bank getukt smiddags. Die moeheid gaat er maar moeilijk uit hier.
    Volgende fspraak bij de longarts maar een polsen of dat nog een nawee kan zijn van die lange longontsteking.

@Darcy: lekker zo'n pittig meisje hoor :)

gisteren mooie actie in bed bij anne...
    Ze was klaarwakker gisteravond omdat ze pas heel laat had geslapen.
    Dus ze was lichaamsdelen aan het benoemen.
    Oog, oor, schouder.. Ineens hoop gegil.. Ga ik kijken en gaat ze mijn oog, oor etc aanwijzen. Ineens wijst ze naar m'n andere schouder "ook schouder hè" ja dus :)
    maar daarna wilde ze precies weten hoe dat zat met voorhoofd/wenkbrauwen en kin/nek! Klein nieuwsgierig Aagje :)
    om het feest compleet te maken in een gekke bui de geleerd waar haar sleutelbeen zat en prompt vond ze die aan de andere kant natuurlijk ook :)
    rare kind helemaal blij en lachen.. Dat word nog wat voor paps n mams.. Pak m'n anatomieboeken maar vast weer uit de kast.
    Veel! Te bijdehand :)

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Anoek.Erg netjes zo'n nachtje!!!!!!:)
    En vandaag ff tijd voor jezelf...ook fijn.
    Is het de eerste keer dat Joep naar t KDV is???
    Misschien is dat spul wel t proberen waard, zeker als Joep er zoveel moeite mee heeft.
    Hier geen meisjesspullen nodig!!!:D

@ Darcy Leuk, gezellig...durf je het nog een keer aan Primark Rotterdam????
    Mag ik vragen waarom je voor havo/ vwo hebt gekozen en niet t vmbo?? Had t idee dat je hart toch wel een beetje bij t vmbo lag ;)

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mijn hart ligt waanzinnig! bij het vmbo, maar ik doe de eerstegraads lerarenopleiding (heb ook stage gelopen op de HAVO/VWO vorig jaar) en moet mijn afstudeeronderzoek op het VWO doen.
    Als ik in 3 dagen op 2 verschillende locaties moet lesgeven, vergaderen, surveilleren, etc. én onderzoek doen, dan red ik dat met de beste wil van de wereld niet ;) Neemt niet weg dat de keuze zo moeilijk was en ik een brok in mijn keel krijg als ik denk aan afscheid nemen...

't Was een praktische keuze, een verstandige keuze. Niet eentje vanuit mijn hart (ik zie mezelf weer (deels) terugkeren naar het vmbo vroeg of laat.)

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Primark Rotterdam durf ik zeker aan, vooral als we er een lekkere lunch aan verbinden en gezellig rondslenteren door 't Alexandrium :D

Wat is jouw vrije dag? Vanaf de schoolvakantie gaan mijn kids op maandag en vrijdag naar de opvang en zijn ze op woensdag met papa thuis, dus ik heb álle ruimte om af te spreken dan :D

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Als ik 't goed hebt werkt Pris op maandag, woensdag en vrijdag, maar ze werkt om de maandag, dan gaat het zeker vast lukken!
    Het zal wel echt gezellig worden als jullie gaan winkelen bij priSmark ;)

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Saskia: boehhh van die brand....

@ Anoek: netjes dat Joep beter geslapen heeft :) shop ze plezier!

@ Pris: lekker aant werk...

@ lovewinnie: arme meidje van je, beterschap!

@ Darcy: het wordt weer lekker rustige dagje vandaag voor je :)

Ik ga nu ff de was ophangen, boodschappen doen en dan huishouden...Matthew is erg moe, dus hoop tijdens de boodschappen doen kan hij lekker slapen in de kinderwagen!
    Vanmorgen was 'n vriendin hier op koffiebezoek, egzellig.

Tot vanmiddag later xxxx

p.s. Joyce: geniet van dit weekend!

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo meiden!

Over precies een week begin ik weer te werken, ik kijk er zo tegenop!!!! :( Ik vind mijn leventje héérlijk nu, Keld naar school brengen, wat huishoudelijke taken, met Ella bezig zijn, Keld ophalen om halfvier, met goed weer in de tuin spelen of een pannekoekje gaan eten.. Op tijd eten en naar bed 's avonds.. Dit is zalig zo, maar ja, vanaf vrijdag weer een hoop stress en gedoe om iedereen op tijd op zijn bestemming te lrijgen, bah!!!

Maar nu nog genieten, mijn man is volgende week in verlof, gaan we een dagje naar een pretpark, dagje naar een welnesscentra en woensdag naar Plopsaland met de kids. :D

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Kort reageren uit het hoofd..

@ Anoek: Mooie spulletjes hoor? Misschien heb ik niet goed gekeken, maar staan er maten en prijzen bij?
    Geniet lekker van het shoppen, heerlijk hé!
    Goed dat jullie nacht beter was, hopelijk deze nacht meer van dat!

@ Pris: Haha, koekjes bakken met kids is een ramp, daarom dat ik het deeg gemaakt heb terwijl Keld sliep (ja, weet het, niet leuk voor hem, maar keuken was net gepoetst :)). Ik doe het wel af en toe, maar wat een TROEP!!! :D

@ Saskia: Wat een bijdehandje is het toch, je dochter! Slimme meid! Hoop dat die vieze lucht snel uit je huis trekt hoor!

@ Lovewinnie: Ooh, arme Alicia!! Hopelijk helpt de Antibiotica en is het niet erg wat ze heeft! Veel beterschap.
    Spannend, 20 mei is niet meer zo veraf!!!

@ Miranda: Lekker druk dus, maar fijn! Hoop voor jou dat Matthew wat kan slapen!

@ Darcy: Wat een reactie van je moeder! :$ Goed dat jij het wat van je af kan zetten, maar is toch niet leuk, tellen jij en Megan dan niet?!

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Spannend meid, komt lekker dichtbij. Ik ben ontzettend benieuwd wanneer je ukkie zich aanmeldt!

Neen, Keld moet (gelukkig) geen uniform aan, gaat naar een 'gewone' school :D, dus is dit niet nodig.

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Helemaal goed!!!!
    Ik ben de oneven weken op maandag vrij.

15. Pris

Pris Fanatiek lid

Haha beetje vals spelen dus :D:D:D:D
    Misschien binnenkort maar eens gaan proberen....ben wat dat aangaat wel een ontaarde moeder (ook vingerverf vind ik een heel gedoe en stoepkrijt begin ik ook nog niet aan :), toch vind ie me lief :D haha)

16. Pris

Pris Fanatiek lid

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Klinkt goed!!!:)
    .

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Haha, shoppen voor mij mislukt, wilde een bikini en daar ging het al mis........... jeetje, na een zwangerschap wordt het er al niet veel beter op. Die spiegels zijn ook veeeeeeeel te groot :)

19. Pris

Pris Fanatiek lid

En teveel licht......Stinkende hokjes enz enz
    Lekker bij de wehkamp ofzoiets bestellen!!!!!!:D

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Plopsaland lijkt me zzooooooooooooooooooo leuk!!1
    Wil ik ook heen van de zomer, ik denk dat Tygo daar wel een leuke leeftijd voor heeft. Is het ver weg voor jou???
    Als wij erheen gaan nemen we daar in de buurt een hotel!!

Lekker van genieten nog van een weekje samen...

Ik kan me heel goed voorstellendat je totaal geen zin hebt om te gaan werken. Wat is je verlof omgevlogen zeg!!!!!
    Hoeveel dagen werkte jij ook alweer?? 4 of 5 toch??

Deel Deze Pagina