Heb je het nou over mij???? Pcies zelfde.... stoepkrijt en/of vingerverven begin ik ook niet aan met Matthew.....erg he.... (bloos), wel teken ik samen met Matthew met de kleurpotloden. Stiften??? Oh nee liever niet! Wil wel binnenkort met Matthew eens gaan kokerrellen zoals koekjes bakken....als ie maar gaat lusten! Matthew slaapt al om 16 uur op de bank tot nu toe, ga hem zo wakker maken voor eten. Jeroen komt rond 18.15 uur thuis. Arme Tygo!!! Beterschap en lekker vanavond vroeg naar bed, jij!!! Er is toch niks op tv vanavond, je mist dat niets haha!
Ik haat passpiegels en felle lichten...het ziet meteen aan mijn prutjes aan mijn bovenbenen en zo...met hangende buik ... wat voel ik me ineens heeeeeeeel onaantrekkelijk!!! Heb vanmorgen leuke hemdjes voor mezelf (in uitverkoop) etc en kleding voor matthew bij H&M ONLINE besteld
@ Virginie: kan me voorstellen dat jij nu aardig gewend bent met jouw ritme als huismoeder en zo...als je weer aant werk bent, levert stress op...pfffff....hoop dat je man je gaat helpen. Jeroen helpt mij wanneer ik ga werken, hij helpt Matthew aankleden en zo, dat scheelt mij enorm stressen Wat klinkt goed dat jij lekker met je gezin weggaat met pretparken bezoeken en zo!!!
@ Anoek: Haha, wat klinkt dat toch bekend in de oren!!! Bij de eerste bikini die ik gepast heb, heb ik beslist dat ik ging sparen voor een borstvergroting! Afschuwelijk vind ik mezelf momenteel. @ Pris: Arme Tygo, hopelijk voelt hij zich snel weer beter! Hier ook een ontaarde moeder dan hoor, ik word nu eenmaal gek als het smerig wordt! Lekker vroeg gaan slapen straks? Plopsaland in De Panne is iets meer dan een uur rijden, Plopsa Coo in Coo en Plopsa Indoor in Hasselt anderhalf uur, als het verkeer meezit. Ik werkte 5 dagen, maar tot februari ben ik woensdag thuis, is ook al iets.. @ Miranda: Weer aan het onlineshoppen Miranda? Ik hoop dat mijn man me gaat helpen (het is hem geraden !!)
Hey meiden, Ik kom ook weer eens gluren. Meiden waar halen jullie toch die tijd vandaan??? Ik ben zelf zo ontzettend druk met de kids, huishouden, werken, etc etc. Het lijkt mij gewoon weg niet. Daarnaast zit Marc ook heel veel achter de computer, vooral 's avonds. Hij had het er over een laptop te kopen, misschien toch niet zo'n gek idee. Kan ik ook wat meer op de computer als ik er zin en tijd voor heb. Maar goed ff reageren: @Imsala: meid super dat je goed bent aangekomen in Wageningen en dat je de stap hebt gezet. Ik wens je heel veel succes met de kindjes. Een hele nieuwe start voor jou meid. Heerlijk. @Darcy: jammer dat je niet verder gaat in de vmbo, maar als dat nu ff beter is zo, dat is het maar zo toch. Je kan nog heel lang werken, dus een overstap naar vmbo zal er dan ook wel inzitten. Ik vind het zo knap hoe jij praat over Megan haar gehuil. Ik kon dat met Senna echt niet. Ik voelde mij zo'n wrak en kon echt niet tegen haar gehuil. Ik vind het echt heel knap van je. @Joyce: meid een heel fijn weekend in Pipodorp!! Ik ben erg nieuwsgierig hoe je het vindt. En ja je ()() operatie komt nu wel heel erg dichtbij spannend spannend... @Lovewinnie: hoe gaat het nu met Alicia, al wat wijzer wat ze nu heeft? En jij ()() komt wel heel dichtbij. Spannend! @Miranda/Pris: zo te lezen een heerlijk dagje bij elkaar geweest met de kids. Gezellig! @Miranda/Darcy: jullie elkaar ook weer in levende lijve gezien. Leuk hoor. @Simke: nog rustig bij je meid? Nog ff en de kleine is er. Heb je al een oplossing gevonden voor naar het ziekenhuis gaan en oppas voor Jesse? @Saskia: wat is Anne schattig zeg en wat een dame zeg. Erg leuk hihi @Anoek: o die passpiegels vind ik ook maar niets. Je ziet dan net iets te veel zeg maar. Iedereen kan wel zeggen dat ik weer zo slank ben, maar mijn velletje is niet meer zo strak hoor. Hang()() en putjes in benen en billen. Bleh Maar ik moet er toch ook aan geloven, heb echt een nieuwe bikini nodig, na 2 kids en borstvoeding zijn mijn ()() opnieuw gekrompen. Heb nu 70/75D, dus nog steeds genoeg, alleen wel wat aan de slappe kant zeg maar. @Anoek: Fijn dat het wat beter gaat met Joep en dat je wat rustmomentjes voor jezelf hebt. Goed dat hij al naar het kdv kan. Ik vind sommige kleertjes van Sarah erg leuk. Wat vraag je ervoor? Ik heb nl wel interesse in sommige kledingstukken. @Virginnie: ik kan me voorstellen meid dat je er tegenop ziet om weer aan het werk te gaan. Je hebt nu een heerlijk ritme met 2 kids en straks zal het weer behoorlijk hectisch worden. Ik vind Keld wel een super stoere jongen hoor zo tussen de grote jongens op school. Ik zou het ook eng vinden. Fijn dat je straks 4 dagen gaat werken ipv 5, scheelt toch weer 1 dag. En wat je zegt manlief moet ook maar wat extra meehelpen. Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jullie? @Marsab: meid hoe gaat het nu met je? Na het verlies van je opa? Begint bij jou nu wel op te schieten met je buikje. @Noor: nog aan het werk dit weekend? Leuk dat Jen en jij elkaar ontmoet hebben, klonk er gezellig. @Jen: met jou ook alles goed meid? Ben je weer snel in NL bij je kiddos? @Rootje: als weer voor controle met Bastiaan geweest? Gaat het al beter? En is Marissa 's nachts nog wakker? Jamie wordt 's nachts ook wakker en komt dan gewoon uit zijn bed en gaat bij ons in bed liggen. Soms hebben we het gewoon niet door en worden we volgende dag met z'n 3tjes wakker. Als we het wel door hebben leggen we hem terug. Hij zegt ook bang te zijn. Hij verzint vanalles. Er liep een mug over mijn kussen of een lieveheersbeestje heeft in mijn teen gebeden Jamie heeft zo veel fantasie, soms iets te veel volgens mij. Misschien dat Marissa dat ook heeft? En met te veel bezig is ook 's nachts? @En toen wist ik het niet meer...... @hier verder alles wel oké. Senna kruipt sinds koninginnendag, dus nu is het echt oppassen geblazen hihi. Ze is sinds vanmorgen niet lekker, wat verhoging, spugen/diarree en erg huilerig. Gelukkig was Marc vandaag met de kids thuis, oppas is nl op vakantie. Met Jamie alles goed, maar o wat kan hij stout zijn op het moment. Echt alles uitproberen en als ik het uiteindelijk zat ben en hij op de mat moet staan, begint hij meteen te roepen dat hij wel lief wilt zijn. Wat moet je daar toch mee??? Iemand tips? Spiraaltje: Ik had vanmorgen afspraak bij ha om spiraal te verwijderen, maar hij vond dat ik er toch nog over na moet denken. Mijn klachten zijn veel pukkels in mijn gezicht, niet mijzelf herkennen, mijn libido is echt weg op het moment, kan er niet eens zin in maken (en Marc raakt daar van gefrusteerd, soms doe ik het maar voor hem, maar voor mij zou het echt niet hoeven), heb af en toe menstruatiekrampjes etc. herkent iemand dit met spiraal Mirena? Volgens ha kan dit ook gewoon door alle drukte, nog niet altijd lekker gaan tussen Marc en mij etc komen. Dus hoeft het niet perse met spiraaltje te maken te hebben. Tja ik weet het niet. Ik heb nu in ieder geval besloten om met iemand te gaan praten, ook gewoon met hoe ik mijn dagen met indelen. Ik wil gewoon vaak te veel, alles moet goed gaan, heb een hele planning op een dag met wat ik moet doen (gewoon te veel, vooral met 2 kids thuis), ik vraag gewoon te veel van mijzelf. Volgende week kan ik terug bellen en dan krijg ik naam van maatschappelijk werker waar ik terecht kan. Dus ben benieuwd. Het voelt wel goed om deze stap te zetten. Gewoon ff al mijn gedachten uit mijn eigen gedachten kwijt te zijn en te vertellen, lijkt me heerlijk. Goed meiden ik ga ermee stoppen. ff kopje thee en op de bank hangen. Tot later. Liefs, Patries
@ Patries: de spiraal mirena heb ik ook laten verwijderen. Ik had dit 8 maanden volgehouden. De reden van het weghalen is omdat ik zeer lage libido had, mezelf niet meer was, snel ge"irriteerd van alles was, lange sterke afscheiding had, naar mijn idee was mijn menstruatie echt niet helemaal over....en zo...mijn huisarts heeft alle begrip voor en heeft het bij mij weggehaald, terwijl mijn gyneacoloog wilde juist de tijd rekken zodat ik goed over wilde nadenken (nou doeg!).
O o o moeders, wat lees ik hier nu toch... we leggen de lat erg hoog voor onszelf, ALTIJD Daarom is het niet gek dat Virginie opziet tegen werken en het gedoe eromheen en Patries ook een TO DO-lijst heeft waar je keukengordijnen van kunt vouwen Hier hetzelfde, hoor. Zeg ik gister tegen Bas dat ik er blij mee ben dat ik voor tienen in de ochtend het huis aan kant heb en alles en iedereen verzorgd, roept ie dat mijn takenlijst dan immers nog moet beginnen van mezelf 't Is wel waar, ja Kan niet zeggen dat ik vaak ontspannen ben. Megan gilt ondertussen in haar bedje, dan weer stil, dan weer gillen. Slapen wil ze niet, maar rode oogjes overtuigen mij van de noodzaak. Ik ga zo weglopen en douchen, misschien is het daarna stil. Patries, het gaat me door merg en been, hoor! Zo knap en koelbloedig kan ik niet goed zijn, was het maar zo Ik weet alleen dat ik erop afbrand als ik in de buurt blijf, gek genoeg tukt ze wél als papa er is
Hier tot ieders verbazing een slapende anne... dat gaat al paar weken niet meer zo makkelijk als we graag zouden willen.. maarja ze was dan ook al om half 6 wakker hier ook geen fan van stoepkrijt en vingerverf overigens.. dat maken we wel weer goed met playdoh en waskrijtjes enzo Verder hier.. mja 4 dagen werken.. en liefst op donderdag ook nog het huishouden terwijl anne thuis is normaal deed ik vanalles als ze sliep.. en de was kon ze leuk mee helpen.. maar ze slaapt steeds minder
Hoi meiden, Jaaaaah, vandaag alweer 39 weken! (stiekem gaat het best wel snel, al heb ik soms het gevoel dat het eind nooit inzicht komt). Verder nog geen tekenen dat er binnenkort een baby aan komt. Het is rustig in mijn buik, maar bij Jesse heeft het van te voren ook niet echt gerommeld, dus we zien wel. @knutselen: we knutselen regelmatig; met klei, verf, krijt, stoepkrijt, stift, potlood, glasverf, van alles eigenlijk. Jesse vindt het prachtig en met een schort en een zeil op de tafel valt de rommel best wel mee. Gelukkig zijn de buren weer thuis van vakantie en die willen wel op Jesse passen en ons ook wel wel naar het zh brengen, als mijn zusje niet op tijd kan komen of aan het werk is. Het komt dus wel goed. Ach dat was het voor nu wel weer. Tot snel! Simke
knutselen: hier met echt alles. verf, stoepkrijt, vingerverf, stiften, klei alles eigenlijk wel. plakken vind ze ook erg leuk. naderhand even samen opruimen of omkleden en we kunnen weer fris verder naar het volgende spelletje. simke: zo he jij gaat ook hard ineens. dat het niet rommelt wil inderdaad niks zeggen. bij alicia der zwangerschap brak ook ineens het water zonder voortekenen. saskia: alicia slaapt al ruim 6 maanden niet meer overdag. soms mis ik het slaapje van haar wel hoor . nu plof ik savonds uitgeteld op de bank neer. alicia is vaak rond 7 uur wakker (nando tussen 6 en 7) en gaat rond 8 uur weer slapen. huishouden wordt hier gewoon gedaan samen met de kids. nando kruipt voortaan en klimt overal omhoog dus wordt nu wel lastiger. alicia helpt me graag en houdt zich wel bezig met een stofdoek. alicia voelt zich nu wel goed denk ik. ze heeft nog wel veel buikpijn maar geen koorts of iets dergelijks. heeft ze ook niet gehad eigenlijk. plassen doet ook minder pijn volgens mijn want ze springt niet meer meteen van de wc af. het doet dus wel zijn werk die antibiotica. die buikpijn baart me nog wel zorgen en hoop dat aankomende donderdag der urine schoon is.
zijn jullie kids ook zo dol op zingen en dansen. alicia loopt heel de dag klappen in de handjes en in de manneschijn te zingen en te dansen . allerlei liedjes waarvan ik sommige niet eens ken vast op school geleert
alicia fietsen haha. ze krijgt als ze 3 wordt een grote fiets maar roept nu al heel hard NEE als ik dat zeg.
@ Virginie: wat mooie foto's, zeg!!! Wat is Alicia echt groot meid!!! Ja Matthew weet veel liedjes uit zn hoofd van het kdv zoals in de maneschijn, olifantje in het bos, latjes zingen etc... Hij danst ook heel graag. @ to-do-list: heel herkenbaar, dat heb ik ook vaak, maar ik heb inmiddels geleerd dat het niet zo hoog van mezelf gaat eisen. Af en toe gewoon lekker ontspannend doen zoals ff boekje lezen...nu de zomer in aantocht is zie ik al voor me dat ik vaak lekker in de tuin kan relaxen om wat te lezen...
Patries, als je me de verzendkosten terug betaald is het goed. Ik heb werkelijk geen idee wat ik er voor zou moeten vragen en ben blij dat ik jou er dan plezier mee kan doen. In de doos laten zitten is ook jammer Heel goed van je om even met iemand te gaan praten, je zult zien dat alleen al door het praten een stuk rust terug komt. Super van je! Lovewinnie, mooie kindjes heb je. En fietsen? Volgende week krijgt Sarah een fietsje. Ze is in februari jarig, lekker midden in de winter. Krijgt ze dan iets kleins (kleertjes of zo) Knutselen, niets liever hier. Lekker verven, stoepkrijt, krijtbord. En moeders vind het nog leuker Ik ga weer naar beneden, de was is aan de kant *jeuj* Joep slaapt nog steeds eindelijk na 1,5 uur huilen. Geen idee wat er was. Zat hem even niet lekker allemaal. Sarah weer wakker maar ze wil niet in bad en ze stinkt (sigarettenrook, bah...) Maar ja, morgen weer naar mijn schoonouders dus opnieuw sigarettenrook. Ze roken niet binnen als de kindjes er zijn dus dat is wel heel fijn.
Ben bijgelezen en hoop vanavond even te kunnen reageren...mannen zijn de hele dag al op pad...even boodschapje doen Ben benieuwd hahaha. Nu aardappeltjes bakken...veel werk, wel lekker. Tot later! -x-
Hoi meiden, Ik ben aan het buzzen geslagen en ik mag Pedrigree Souplesse buzzen. Hieronder wat het precies is: Mochten jullie het willen proberen, stuur even een PB, dan krijg je van mij de actiecode waarmee je het aan kunt vragen. Verder even geen nieuws en reacties nu, wilde wel maar Bastiaan roept dat hij honger heeft. Hopelijk tot snel weer meiden!!
Hey meiden, Ben ik ook weer even. Hier een moeilijke week gehad, mijn vriendin is vorige week donderdag begraven , was zo moeilijk en zeker om haar man en haar kindjes zo gebroken te zien. Tja, alles gaat verder, maar op dat moment lijkt de tijd even stil te staan....zo moeilijk!! @Simke - nog eventjes, maar juist de laatste loodjes wegen het zwaarst. Succes alvast. @Virginie - jij ook sparen voor een borstvergroting. Bij mij is er ook niks van over, maar kan er eigenlijk ook niet zo mee zitten, ze hebben hun dienst gedaan voor mijn twee mannetjes en zou veel te bang zijn dat het mislukt. Hoe gaat 't tussen jou en je man? Snap dat je opziet tegen werken hoor, is ook niet niks. @Darcy - jij met je Teleac-cursus . Tegen krijsende kindjes kan ik ook niet goed hoor, zeker als 't door merg en been gaat. Bij Kris werd ik er ook allergisch voor, maar ja, nu hij 8 maanden is is hij lekker vrolijk, dus komt allemaal goed!! @Anoek - fijn dat Joep toch af en toe al wat betere slaapmomenten heeft, kan jij ook weer even bijtanken. Oh ja, ik had het nog vorige keer over de kleertjes maat 62 t/m 68. Als je die nog wilt hebben, dan kan ik ze naar je opsturen. Ik hoef er niks voor te hebben, als jij dan alleen de verzendkosten betaald is het goed. Laat maar weten of je dat wilt. @Lovewinnie -leuke foto's hoor, ze zijn zo verschillend jouw kindjes, leuk hoor. Die van mij lijken net een tweeling met 2 jaar ertussen. @Marsab - hoe gaat 't met je zwangerschap? En hoe reageert Aiden erop? @Pris - waren de aardappeltjes lekker? @Saskia - jammer dat Anne niet zoveel meer slaapt. Gelukkig slaapt Thijs 's middags nog wel, kan ik even iets anders doen, tenzij Kris wakker is natuurlijk @Imsala - hoop dat 't allemaal goed met je gaat, je hebt de goede keuze gemaakt en alles zal tzt vast op zijn pootjes terecht komen. Sterkte met alles. @Rootje - gaat 't allemaal met je? Ik hoop dat de volgende kijkoperatie wel eens een oplossing brengt, vind het zo sneu voor Bastiaan en natuurlijk ook voor jullie. @zingen - Thijs zingt helemaal niet, ja neuriën een heel klein stukje. Verder gaat 't ook niet. Ben benieuwd hoe hij 't over twee weken voor het eerst op de psz gaat doen. @knutselen - hier ook vanalles en nog wat knutselen, waarbij mama het het leukste vind als alles onderzit. Thijs is echt zo'n mieperd dat hij niet vies wil worden, dus dan maakt mama hem vies Kris is zo'n snel mannetje, hij loopt al aan de hand mee, kruipt al en wil overal opklimmen, is wel goed voor mijn beweging, maar wil eigenlijk nog veel liever dat hij een lekkere knuffelbaby is, maar dat is hij eigenlijk nooit zo geweest. Wel jammer, want mama houdt van babyknuffels Zo weet even niet meer (sorry voor wie ik vergeten ben)...ga zo Kris nog de laatste voeding geven en mijn bedje opzoeken (waar is die tijd gebleven dat ik nu pas ging leven en tot morgenvroeg weg was....zucht...
Haat sigarettenrook...ook als ze niet binnen roken wanneer matthew er is, maar het plakt toch meteen aan zn kleding, haar en ook op ons, als we terug naar huis gaan na het bezoek bij mn moeder of zus, douchen we alle drie meteen, kleren hupakee in de wasmachine! Vies, hoor! Verder duim ik voor je dat je een goede nacht krijgt!
@ Gonzo: wat goed om te horen dat het goed gaat met je kinderen, en het blijft voor je groot gemis van je vriendin, naar... Slaap lekker voor straks! @ Pris: is je lekker maaltijd geslaagd, hebben je mannetjes wel alles opgegeten