September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, ik krijg zeker een goede nacht. Arjan heeft qualitytime met Joep. Heerlijk, ik ga nu ook lekker slapen!

Gonzo, heftige tijden voor je. Geef het de tijd om het een plek te geven. Hoe lang je er voor nodig hebt is onbekend maat gun jezelf ook de tijd ervoor. Is niet niks om iemand zo jong te moeten verliezen.
    Kleertjes, ik heb zeker wel interesse, altijd welkom

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Fijne moederdag allemaal!!!

Hier een rotnacht (niet voor mij). Om 22.45 de fles en toen pas om 2.15 rustig en naar bed. Dus geslapen tot 5.15 en toen wel goed gedronken, geslapen van 6.00-8.15 toen weer flink aan het spugen. Ik word er zo moedeloos van, echt waar. Denk je dat het vooruit gaat.................. Maar goed, weer een nieuwe dag, nieuwe kansen zullen we maar zeggen

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dag lieve moeders, fijne Moederdag allemaal :)

Zit ernstig te genieten van het recepten-bord dat Ollie op de opvang heeft gemaakt (een houten bord, gevingerverfd en daarop een fotohoesje met receptenkaartjes erin, zo leuk!)

Van papa een doosje schandelijk fijne bonbons en straks lekker uit eten met het gezin :D

Lovewinnie, wat een leuke en lieve foto's van je kids! Nando is een prachtig donker ventje (heeft hij van je vriend, toch?) Schattig.

Simke, nog een week :$ Zit er best in dat het op dezelfde manier gaat als bij Jesse, maar zeker weten doe je het niet. Voor hetzelfde geld zit je vandaag, op Moederdag, te puffen ;)

Kleertjes: wat leuk dat we op dit forum elkaar voorzien van kleding tegen portokosten, is toch wel echt een vriendinnen-actie :)

Miran, ik snap je tuingedachten, lekker in het zonnetje. Als hier de schutting staat, wil ik overal plantenpotten plaatsen en een lekkere loungestoel. Kom maar op met die zon :) Jullie hebben ook een fijne tuin om zon in te pakken!

Gonzo, wat een enorm verdriet moet je doorstaan. Het is vaak erger om anderen te zien lijden, nu dus de man en kindjes van je vriendin. Kun je goed praten met iemand over je verdriet en gemis? Het is zo moeilijk, vooral op die dagen dat je haar bij je wilt hebben... Sterkte, lieve meid.

4. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden

Hier geen gepuf hoor. Al heb ik wel vaak last van harde buiken, maar daar blijft het dan ook bij. Vond het wel en leuk idee; nog een keer moeder worden op moederdag, maar dat zal 'm niet worden.

Vanochtend heerlijk ontbijt op bed gehad, Jesse had op de creche een fotohouder gemaakt (brooddeeg hartje met paperclip er in) en met papa een houten hart met zijn handje er op geverf. Erg mooi! Van manlief een mooie bos bloemen en de wens dat de baby nu toch wel snel mag komen.

Papa en Jese zijn nu samen een stuk fietsen; bij de kinderboerderij langs ed. Kan mama mooi even internetten.

Simke

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Hallo meiden!!!!!

Leuke dag allemaal tot nu toe??
    Hier een ontzettend leuke dag. Vanmorgen al verwend door Tygo...Hoe blij kun je zijn met een zelfgemaakte pennenhouder:D:D
    En een leuke PRIMARK ''bon''...nou ja bon :D:D:D:D lang verhaaal maar Peter is een held want is OP zaterdag MET Tygo naar de Primark geweest. RESPECT!!!!!!!

Verdre vanmorgen in Volendam geweest...ja met foto in klederdracht :D:D:D:D:D Te leuk gewoon, kom ik later ff spammen hier, moet ze nog scannen en ben nu nog bij mijn vader en moeder. Zometeen lekker chinees halen JAMMIE!!!!

@ Simke Lekker toch ff wat tijd voor jezelf, lekekr van genieten!

@ Anoek Wat balen van dat spugen :( Had gehoopt dat t wat minder zou gaan nu...bah. En nu???

@ Gonzo Wat een rot tijd voor jou!!! Hopelijk kan je toch een klein beetje afleiding vinden!!!

@ All fijne avond!!!!!:)

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Noor Vandaag de eerste moederdag zonder jouw moeder....zal ook best wel raar zijn!!!! Dikke knuffel voor jou!

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Pfoe.. wat een dag zo :)

Eerst uitslapen! Toen wel 2 schilderijtjes in plaats van 1
    En daarna lekker ontbeten :)

Verder gister al een enorm stoere fiets gekocht voor Anne
    Ik twijfelde al een tijdje tussen driewieler of gewone fiets... allebei vond ik ze nogal duur :)
    Maar donderdag leuke driewieler gezien bij de bart smit voor 30e
    goed te doen dus :)
    En vrijdag stond er op marktplaats ook voor 30 euro een superhip roze meidenfietsje :)
    Dus die hebben we gisteren opgehaald..
    en damn wat gaat ze hard zeg... even slikken voor mama hoor :)
    (voor papa ook.. die vind het fietsen maar niks.. maarja ze kan het als de beste dus tja ;) )

Ik zet de fotootjes even als linkje hoor.. want ze zijn precies te groot voor het forum blijkbaar :)

ik kan het al goed hoor mama!
    Twitpic - Share photos on Twitter

en schilderijtje 1; netjes geregiseerd door papa gemaakt: Twitpic - Share photos on Twitter
    Alleen vond Anne hem dus niet mooi.... en moest er NOG eentje gemaakt worden :)
    Ze wilde hem dus ook NIET geven :)

En schilderijtje 2 dus: Twitpic - Share photos on Twitter

Schilderijtje 2 komt denk ik op mijn werk op de kast maar :)
    nr. 1 hangt in onze woonkamer inmiddels.

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, hele goede vraag, en nu????

Vandaag weer een echt drama, begin een beetje radeloos te worden. Hoe lang gaat het nog duren zo?
    Maar ja, ik teer op de goede momenten

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat een LEUKE man en geduldige zoon heb jij :)
    Mazzelpik :D

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Noor, dat is ook zo... je eerste Moederdag zonder je moeder... al was je haar al een tijdje 'kwijt,' het zal best verdrietig voor je zijn :(

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Anne lijkt op jou, Saskia. Wat een stoere meid trouwens, op dat fietsje (en no. 2 vind ik stiekem ook het mooiste schilderij ;))

Anoek, hoe is het vannacht gegaan?

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

even een testje of mijn nieuwe avatar werkt :)

13. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola meiden,

Ik leef nog ;)
    We hebben sinds vanmiddag weer internet op de opvang alleen alles is zo'n beetje geblokkeerd dus kan niet alle linkjes openen...
    Moederdag was 3 keer niets, geen ontbijt op bed voor mij *huilt heel hard nu* geen cadeautje *gaat nog harder huilen*
    Ach ja.. Is ff wennen hier, er mag weinig en moet in principe veel. Programma's als Peter R. is in principe al 'verboden' :$
    Heb niets met dat kerkelijke gedoe, maar ach, het is maar voor 3 maandjes ;)

Miss you all like hell, but it's probably worth it ;)
    Jen, thanx voor je sms, hoop dat jij wel een leuke moederdag hebt gehad ondanks jij ook alles zelf zal moeten doen.. Denk veel aan je ondanks mijn eigen shit, maar dat had ik je al gesmst ;)
    Lady's ik hoop er in oktober bij de meeting wel bij te zijn, hopelijk heb ik tegen die tijd me eigen stekkie en dan zijn jullie van harte bij mij thuis uitgenodigd*lol*
    *heeft wel een leuk idee voor een meeting* ;) Verfen en behangen bij Ims thuis als ze een eigen huisje heeft *lol*

Dikke knuf van mij en de kids :D

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ all: gisteren op moederdag kreeg ik een bos bloemen van jeroen maar geen ontbijt op mijn bed. Hij had niet nagedacht, zucht. Van Matthew een zelfgeschilderde pot met Afrikaantje erin, zo leuk.
    Verder hadden we 's middags verjaardagsfeest. Matthew was echt zoet en speelde leuk buiten met andere kinderen. Matthew heeft geen middagdutje gedaan, zo bleef hij van 07.30 tot 21.00 uur op!!!!
    Ben benieuwd hoe hij het volhoudt op het KDV, lange middagdutje???

@ Imsala: wees blij dat jij kan internetten zoals hier op het forum, dan andere linkjes wat je niet kan bezoeken.
    Volgend jaar heb je vast en zeker leuke moederdag van je eigen kids!!! Komt helemaal goed!!!
    Hoe was het gesprek bij de gemeente van Bennekom?

@ Saskia: vond echt vrolijk schilderij no. 2!
    Leuke meisje heb je, op de schattige fiets.

HJet is nu 17 uur en sluit de boel af, ga richting de KDV Zaandam vanuit P'end.
    Vanavond verder reageren....kus!

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen!

Rootje, mooie avatar, mag je trots op zijn :)

Imsala, goed te lezen dat je de humor erin houdt. Even volhouden, jij krijgt een goed huisje en 2010 wordt een topjaar voor je. Daar ga je gewoon voor!
    Hallelujah ;)

Miran, heb jij mijn SMS ontvangen? Vroeg me af of jij nog dat Zaanse krantenknipseltje hebt bewaard met Megan's geboorte. Heb de krant niet gekregen, of gewoon keihard het stukje gemist :(
    Is zo leuk voor later, om te bewaren :)

Megan nu 57 cm en 4875 gram, trouwens. Komt een halve pond per week aan. Ik voed volledig aan de borst én kolf elke dag een volle fles af voor in de vriezer, voor als ik ga werken. Dat ging bij Ollie niet, dus ik ben onwijs trots :D

Heb Ollie op schoot, Megan pruttelt in de kinderwagen beneden en er moet gevoed en gedaan, dus ciao! voor nu. Fijne dag allemaal!

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik heb je rond 09.15 uur of zo teruggeSMSt!
    Ja ik heb dit Zaanse kranteknipseltje toevallig nog bewaard!
    Ik doe hem vanmiddag op post voor je!
    Wist je dat Megan de enige op 21 maart in de Zaanstreek is geboren! Geen enkele kind is op hetzelfde dag geboren!
    Je merkt dat knipseltje morgen wel!
    Megan is dus de enige Zaanse lentekindje van 2010!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, je meid doet het goed zeg. Een hele kilo zwaarder dan Joep, dat is nog zo''n minimensje.
    Fijn dat ze zo goed groeit. En de bv gaat goed, super! Hoe gaan de nachten nu?

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Patries, jij schreef dat je wel interesse hebt in wat kleertjes, zou je me kunnen laten weten welke?

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  20. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

ff stiekum vanaf mijn werk. Mijn baas en bazin zijn op vakantie, dus zal de aankomende 3 weken vele dagen alleen op kantoor zitten. Bleh....

@Darcy: meid wat super dat Megan zo groeit en zo fijn dat de bv dit keer zo goed gaat. Echt super meid. Ben heel blij voor je :). Tuurlijk weet ik dat het huilen je door merg en been gaat, maar toch vind ik je er positief over praten. Ik kon op een gegeven moment me echt beroerd door voelen. Snap je? ;)

@Imsala: fijn dat je af en toe ff wat van je kan laten horen. Tuurlijk zullen de regels niet altijd leuk zijn, maar het is tenslotte voor de toekomst voor jouw en de kids, dus wij weten allemaal dat jij dat er voor over hebt. En volgend jaar is moederdag jouw dag!

@Rootje: mooie avater hoor. Mooie kindjes.

@Saskia: wat een leuke foto's van Anne. Wat is ze al groot op die fiets zeg. En erg leuke schilderijtjes.

@Pris: wat lief dat Peter helemaal samen met Tygo naar de Primark is geweest. Super vent heb je!

@Miranda: bedankt voor je reactie op het spiraaltje verhaal, klinkt wel heel herkenbaar. Ik ga er toch nog over nadenken. Had nog een vraagje, wat gebruik jij nu aan anticontectie, gewoon de pil? Want mijn ha gaf aan dat ik die klachten juist erger kon hebben met de pil? En alleen condooms vinden wij echt niets. Echt ondingen, vinden wij. :) Lief dat je het krantenstukje van Megan had bewaard.

@Joyce: lekker weekendje in Pipodorp gehad?

@Lovewinnie: jouw kids worden ook alweer zo groot.

@Gonzo: o lieve meid toch, jij zal het zeker moeilijk hebben op het moment. Fijn dat je je lieve kindjes nog hebt. En wat gaat die kleine van jouw hard zeg, al aan 1 handje lopen?? :$ Senna kruipt nu ruim een week en stond zondag voor het eerst in haar bedje. En ik vind het al hard gaan, maar Senna is alweer bijna 10 maanden. Zo zie je maar weer, ieder kindje gaat zijn eigen tempo. Dikke knuf voor jou.

@Simke: het is nu echt aftellen meid. Spannend......

@Anoek: heeft Joep vannacht weer een goede nacht gehad? En wauw wat een mooi huis :$ Kom ik met een 4 kamer flatje. :)
    Weet je zeker dat je alleen de verzendkosten wilt hebben voor de kleertjes? Ik heb ook nog een hele doos met kleertjes van Jamie, maar die moet ik dan echt ff opzoeken. Misschien dat je er iets leuks voor Joep bij vindt zitten. Ik zal wel ff voor je kijken, wordt dan wel van het weekend pas. Wat betreft kleertjes. Ik heb thuis een lijstje liggen, ging voornamelijk om maatje 74 rokje en broekje en wat in maat 80 volgens mij. Dan moet ik ff voor je kijken. Probeer ik het vanavond nog ff naar je te pben en anders morgenochtend.

Hier verder alles wel goed. Senna is al vanaf vrijdag niet lekker, af en toe verhoging, wat dunne ontlasting etc. Slaapt ook veel. Hoop dat ze snel opknapt. Ondanks dat blijft ze vrolijk, die lieve meid.

Meiden ik heb ineens besloten toch terug te willen in de dierenbranche. Ik kwam zondag 2 vacatures tegen bij dierenartsen bij mijn in de buurt, Heemsker en IJmuiden. Nu in een auto heb, is dat wel te doen, zo'n 15-20min rijden. Dus gisteravond heb ik de sollicitaties op de mail gedaan. En nu maar afwachten. Tis al 4 jaar geleden dat ik heb gewerkt bij een praktijk, dus of het gaat lukken. We zullen zien. Ik hoop het.....

Vanavond een stapeltaart maken samen met een vriendin van mij. Voor een vriendin die morgen 30 wordt. Ik ben erg benieuwd of het gaat lukken wat we in onze hoofd hebben. Jullie zullen het resultaat zeker mogen bewonderen.

Tot later, moet nu echt aan het werk. :)

Kus, Patries

Deel Deze Pagina