Darcy: ook een lekkere bootwerker dus die Ollie! Net als Megan aan haar groeitempo te zien haha. Hoe is ie verder daar?
Miranda: oh ja die cursus: ik heb afgesproken dat ik het volg wanneer haalbaar dus niet verplicht verplicht (maar goed, heb de vorige variant van dezelfde cursus ook al eerder gedaan, een paar jaar geleden )
Rootje: heb weer even bijgelezen op het weblog! Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan, en dat er geen vernauwingen van betekenis meer zijn!! Beetje jammer van de koorts, maar gelukkig slaat de kuur AB goed aan!! En hoe is het nu met jezelf en je man en Marissa? Toch pittige tijden zo met ziekenhuis uit ziekenhuis in. Liefs!
werken met de feestdagen: je weet het nooit, kan rustiger zijn, maar kan net zo goed razenddruk zijn. En sowieso: het ene moment kan je tien lege bedden hebben en de volgende dag lig je weer nokvol. Garanties heb je nooit, maar ik werk met een leuk én uiterst bekwaam clupje dit weekend, dat scheelt!
pff morgen is het zover en krijg ik me boopies. zweet breek me uit. 4 uur me bedje uit en half 5 zitten we op de weg richting belgie. mijn zusje blijft hier slapen en is er morgen dus voor de kindjes. doe geen oog dicht en heel me nagels heb ik opgegeten haha. net nog even heerlijk gedoucht want dat zal er de komende dagen niet in zitten en ook hier typen zal even verleden tijd zijn. noor: gelukkig slaat de antibiotica aan. hopelijk is jullie vendje snel van alles elende af en kan hij ook eindelijk genieten van zijn onbezorgde babytijd. simke: succes met de laatste loodjes en alvat een voorspoedige bevalling gewenst
lieve Darcy, geen idee of Rootje goede berichten over Joep heeft :0) Ik ga lekker slapen, ons mannetje is bij opa en oma, morgen lekker zwemmen met Sarah, heb er zin in, ff momentje samen!
Goedemorgen!!!! @ LOvewinnie Wat ontzettend spannend zeg!! En wat vroeg je bed uit?? Was ms makkelijker geweest om een hotel in de buurt te nemen. Hopelijk is alles goed gegaan!!!! @ Joyce. Moest jij ook vandaag?? @ Simke Is je man geslaagd?? @ Noor Ja voor die kleintjes zijn ze schattig hoor!!! Heb in het ziekenhuis gelegen en toen (3 jaar geleden) liepen een heleboel verpleegsters op van die knal roze dingen @ All Tygo naar de psz, veel gedaan in huis. Vanmiddag als Tygo gaat slapen maar ff in t zonnetje zitten. Daarna bakkie doen bij vriendin in Hoofddorp, zij heeft een zoontje die paar weken geleden 3 is geworden. Kunnen de jongens lekker spelen.
Er komt een Primark in Hoofddorp!!!! Dit is dus goed en slecht nieuws Lekker dichtbij / niet goed voor de portemonne En nu kent niemand t hier in de buurt, alles wat ik van de Primark aan heb wordt altijd door iedereen goedgekeurd zegmaar Dan zal t wel een stuk bekender gaan worden..... Opening april 2011....nog een paar keer naar Rotterdam dus Sorry voor dit bericht wat ws niemand boeit...maar wou t even van me afschrijven haha
Hey Girls!!! Teken van leven uit België! Ik heb verleden vrijdag het werk hernomen, ontzettend druk nu en zoeken naar een fijn ritme. Wel zoeken wat het beste is, zijn ook erg lange dagen (ik sta op om 05u55 en kom om 18u45 thuis), gelukkig heb ik woensdag om te genieten van de kids! Ik kom zaterdagavond reageren, beloofd!!! x
ey virginie! lange dagen he... ik vind het ook nog steeds ERG veel... maarja wel heel leuk werk met leuke collega's.. dus eigenlijk geen zin in ander werk liefst had ik dat het hele bedrijf naar rotterdam verhuisde hier net op de basisschool tegenover ons huis geweest voor anne mama vindt het maar wat spannend op het kdv vonden ze de kunstzinnige basisschool hier vlakbij ook ECHT wat voor ons/anne dus daar gaan we ook even kijken Hoop scholen in de buurt vielen al vrij snel af door op zich wel goede bedoelingen.. maar die niet zo voor osn van toepassing zijn. 4x in de week sport vind ik niet extreem noodzakelijk bijvoorbeeld. En een school met als doelstelling kansarmen goed te laten integreren.. tja zit ik ook niet op te wachten stiekum Heel fijn voor de kansarmen.. maar ik voel me niet zo heel kansarm En de school waar onze buurvrouw nog steeds uren kan vertellen hoe erg ze altijd gepest werd... tja ik weet wel dat we nu jaren verder zijn maar echt aantrekkelijk klinkt het niet natuurlijk moeilijkmoeilijkmoeilijk
Hoi meiden, helaas nog geen babynieuws. Maar ......... manlief is wel geslaagd voor zijn rijbewijs!!! Ik=zeer blij. Simke
Pris: dan zal ik tegen die tijd ook zeker kennismaken met Primark Ben qua huishoudelijk spul ook altijd zo'n fan van action Oja ik heb ook veel collega's die op crocs lopen idd. ze lopen vast superfijn en zijn heel handig maar thanks,but no thanks Simke: dat is goed nieuws, gefeliciteerd! Nu baby nog Saskia: spannend, leuk en jee wat gaat het snel he?! Virginie: pittige dagen zo zeg! EN ja het vergt altijd wat tijd voor je een ritme hebt gevonden waar iedereen wel bij vaart, succes daarmee!! allemaal ook zo aan het genieten van het weer?? Heb vanmorgen lekker met een moeder van een klasgenootje van Isa (zij heeft ook nog een tweeling, van een jaar ouder dan mijn jongens) aan de recreatieplas gezeten (zelfde als waar ik laatst met Jennifer had afgesproken). Kids lekker gespeeld, lekker vies geworden en allebei weer dapper teruggefietst. We waren wel een bezienswaardigheid met allebei een bakfiets met een tweeling erin haha. KLids zijn nu moe, zitten een filmpje van Muis te kijken. Zo is het alweer tijd om Isa van school te halen, maar zit nu nog ff lekker. o wat zou het heerlijk zijn als er nu een ober kwam om mijn cappucinobestelling op te nemen
*serveerster Darcy treedt aan* "En, mevrouw? Wat mag het zijn? Een verse cappuccino, of toch liever een droge witte wijn met dit weer?"
Fijn om van je te horen en chapeau! dat je weer aan het werk bent en toch tijd vindt om je hier even te melden Sterkte met het vinden van een ritme, valt vast niet mee!
En, Anoek? Hoe is het met Bastiaan Ik was even warrig, maar bedoelde het juiste kind bij de juiste mama (en schreef het verkeerd op...) Hier wakker en bezig sinds... 05:15 uur. Megan dacht zeker na haar slaapdagje van gisteren "ja de groeten, de dag is lang" - en terwijl ik dit schrijf, ligt ze te krijsen in haar bedje. Gevoed, verschoond, gapen en doodop - mevrouw moet slapen. Ik vind het lastig hoor, ze is een onwijze volhouder Enfin, de tuin is aangepakt, ik heb kraambezoek van collega's gehad en Ollie kreeg ik ook in bed vanmiddag (hij was om half 6 in touw ) - ondanks de zon geef ik licht in het donker Jullie kindjes ook vroeger wakker door het weer? Saskia, hebben jullie Anne al moeten inschrijven ergens vanwege wachtlijsten? Pris, leuke middag gehad?
Darcy, hier ook veeeeeeeeeel koffie nodig. Joep netjes geslapen van 23.30 - 4.30, toen een uur later weer in bed. Een half uur ging het goed, toen huilen. Om 6.20 weer terug in bed en toen ik bijna sliep vanuit een andere kamer: MAMAAAAAAAAAAAA..... Dat laten huilen kan ik niet hoor, ik doe het wel omdat het wel heel veel huilen is hier maar dan wel met de babyfoon uit en de radio aan. Hoe gaat het verder met je? Gisteren boos op schoonmama, altijd hetzelfde liedje.. Sarah vroeg aan mij een beschuit met muisjes, dus ik zeg dat ze genoeg gesnoept heeft en deze niet krijgt. Zegt oma, wil jij een beschuitje, Sarah helemaal blij. Ik weer, nee, je krijgt geen beschuit. Zegt oma: zal ik er dan eentje voor je smeren, van mij krijg je er wel een. Ik plofte zo ongeveer. Dus ik weer, oma maakt een flauw grapje, je krijgt er echt geen. Vraagt oma aan mij of zij een beschuit zou mogen (om die dan vervolgens aan Sarah te kunnen geven). EN dan zit ik daar Arjan aan te kijken, zijn moeder, zeg er eens iets van! Gaat zo vaak zo. Zeg ik dat Sarah geen snoep krijgt, zegt ze, ik zal eens in mijn tas kijken of ik nog iets voor je heb en jawel, weer een doosje smarties. GRRRRRRRRRRRRRRR