smorgens Hebben jullie al even in de Lounge gekeken, bij het topic over Dora en Diego? Ik heb me bescheurd! Wat erg dat sommige mensen zichzelf nog serieus nemen als entertainer, moet je die foto zien! De topic starter heeft het voor haar dochter netjes opgelost, OMG, die verwachtte écht iets anders natuurlijk Hier een dagje met alleen Megan, heerlijk. Hoop veel te kunnen doen. Papa is de laatste dag van de KunstRAI aan het werken en da's fijn. Vier dagen lang was ik alleen en kwam hij om 03:00 uur pas naast me liggen, hij is doodop... Bueno. Iedereen een goeie dag. Jennifer, top trouwens dat je auto verkocht wordt (al is het wel voor bijzonder schappelijke prijs!) en dat je zus wil bij blijven springen. Denk veel aan je en aan je kids.
Simke, gefeliciteerd met de geboorte van Sjirk. Geniet van jullie wondertje en van deze bijzondere tijd. Darcy, ik ga meteen kijken De afgelopen 3 dagen gingen echt goed met Joep. Dronk goed, was tevreden en hij lachte zo ontzettend veel. Heerlijk. Afgelopen nacht iets minder, vanochtend ook veel huilen maar die goede dagen stemmen me positief. Nu nof doorslapen. Snap er niks van. Eigenlijk drinkt ie nu meer dan genoeg maar komt ie in de nacht ook nog netjes na 4 uur. Das wel vermoeiend nog. Maar ja, we kunnen niet meteen alles hebben (GAAP)
@ Simke: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje en broertje SJIRK!!!! Geniet van jullie 2e wondertje!!
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah BABYNIEUWS!!! Simke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Hopelijk gaat alles goed bij jullie.
Ik kom morgen ff reageren vanaf t werk Hopelijk heeft iedereen een leuk pinksterweekend gehad en lekekr kunnen genieten van het mooie weer! Fijne avond, tot morgen! Liefs Pris
Simke: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon en broertje! Dat is snel gegaan opeens!! Heel veel geluk samen en geniet van de kraamtijd!!!!
Arme T...... Gisteren met zijn hoofd tegen de deurpost gevallen en ja hoor weer een gat in zijn hoofd Dit keer hebben ze hechtpleisters geplakt, was niet zo'n heel groot gat gelukkig, maar kon wel het schedeltje zien door de wond.. Volgens de arts is dat vrij normaal dat je dat kan zien omdat de huid op het hoofd vrij dun is... Nu maar hopen dat het lidteken mooi gaat genezen...
Goeiemorgen! Anoek, doorslapen is eigenlijk niet aan de orde op deze leeftijd, hoor. Vijf uur achtereen slapen is al 'doorslapen' voor een baby, die altijd licht slaapt. Dus na vier uur komen is normaal. Ik heb ook nachtvoedingen met Megan en het is erg vermoeiend, ja. Vooral als je verwend bent geweest met een jongetje dat na 8 weken de hele nacht lag te tukken Ben overigens erg blij om te lezen dat ie het zo goed doet, onze Joep!
Darcy, dat weet ik ook wel maar toch... Sarah sliep met de 7 weken al door van 23.00-7.00. Het zijn toch broer en zus, Joep mag dat voorbeeld best overnemen Vannacht had hij veel last van krampjes. Om 3.00 uur voeding, om 4.00 uur terug in bed (had iets eerder gekunt maar mama was even in slaap gevallen) en om 5.15 uur kreunen en steunen tot aan de volgende fles. Deze er meteen maar weer voor een groot deel uitgemikt en toen was het goed, zat dus ook nog iets dwars. Eerste bak koffie al naar binnen en dadelijk met mijn moeder winkelen (2 bruiloften in het vooruitzicht en mams moet nieuwe kleren.) Sarah plast al 4 dagen in de ochtend en voor het naar bed gaan op de wc! Knap vind ik dat. Als het weer een goed-weer weekend wordt gaat de luier uit en dan zien we wel hoe het gaat. Ze vindt het heerlijk om te fietsen op haar nieuwe fiets.
Imsala, auw. Hoe gaat het nou? Patries, al wat kleertjes ontvangen? De rest ligt klaar, moet nog even postzegels halen
T. heeft er gelukkig geen last van, wijst er steeds naar en zegt dan: Mama, doet niet auw Heb het hier eindelikj voor elkaar dat L. een eigen kamer krijgt, zodat ze eindelijk allebei eens goed gaan slapen 's avonds, heeft een hoop moeite gekost om dat voor elkaar te krijgen... Ze vinden mij erg negatief, maar ik zei ook al, als je continue : Nee! te horen krijgt dan blijft er ook weinig positiefs over... Nu maar ff afwachten hoe het gaat met slapen...
@ Imsala: fijn dat L. een eigen kamer krijgt en T. 'n stoere bink is door te zeggen dat het niet meer pijn doet! Hoop dat het bij het slapen gaan beter gaat! @ Darcy/Anoek: ik snap jullie wel dat het vermoeiend is van gebroken nachten....heb het echt met jullie te doen! Ik mag ook niet klagen dat Matthew bijna elke nacht rond 4 uur 's nachts huilde, hij bij ons in bed. Het viel ons op dat hij steeds vaker enge dromen krijgt, zoals hij afgelopen weekend tijdens zn slaap erg aan het zweten is, dus nachtmerrie. Zielig. Hoop dat het over een tijdje weer overwaait. Wel zegt hij vaak overdag erg moe is, het is ook niet raar dat hij 's nachts eng aant dromen is. heb nu lunchpauze, tot ltr! x
Imsala: fijn dat je dat hebt kunnen regelen zeg!! Arme T! schrikken weer hoor!! Miranda: hier ook regelmatig wakkere jongetje(s) 's nachts, vaak rond een uur of drie. Kan heel goed dromen zijn idd! Komt en gaat in fases is mijn ervaring (met Isa) Werkze nog even! Gebroken nachten: het is zooo pittig, maar op een of andere manier wen je er wel aan. Als je dan weer een tijdje "gewoon" slaapt en er komen opeens weer een paar van die nachten denk je: hoe heb ik dit eerder al die tijd volgehouden?!?!? Meiden: Ik wil de zon teru-u-ug.........
Hey meiden, Om met de deur in huis te vallen: @ Noor: Ik wil de zon ook terug!!!! Wat een weer zeg, bah! @ Imsala: Zielig van T., maar wel stoer dat hij zegt dat het geen pijn meer doet! Worden jongetjes later pas flauw als het om pijntjes gaat, lol? Fijn dat L. een eigen kamertje krijgt! @ Darcy en Anoek: Wat voel ik me gezegend dat mijn twee kids snel goede slapertjes waren! Ik was een beetje bang dat het met Ella anders ging zijn, maar na 5-6 weken sliep ze ook door. Ze krijgt haar laatste flesje tussen halfacht en halfnegen en slaapt (voorlopig) met gemak tot de volgende ochtend. In het weekend hoor ik ze zelfs niet tot ik zelf opsta, ook al is ze wakker. Hopen dat het zo blijft. Gebroken nachten zijn zo ontzettend vermoeiend. Respect voor beiden!
Miranda, vervelend zeg dat dromen. Ff iets geks, zit er toevallig een magnetiseur bij jullie in de buurt? Toen Sarah zoveel droomde ben ik met haar bij een magnetiseur geweest, hoefde ermaar 1 keer naar ote, kostte 15 euro maar ze werd ect een stuk rustiger. Met Joep ook geweest en of het heeft geholpen, geen idee maar na een paar dagen een stuk rustiger (maar ja, dan ook andere medicijnen, osteopaad dus alles uit de kast getrokken). ZOn? Was da?
zon? dat is toch dat eh.. licht? zegmaar het enige moment van de dag waarop anne niet zegt dat het donker is? (dat zegt ze zelfs als ze in de schaduw staat midden op de dag) hier ook weer wat nachtelijke problemen.. maar niet zo veel gelukkig enige is.. er zit een "splook" onder de commode dus nadat afgelopen nacht job eerst het splook heeft laten wegjagen door 2 vliegen... mocht ik er om 5 uur nog eens uit om hetzelfde splook weg te sturen (deze keer naar de tuin.. ) splook was ERG geschrokken van Anne.. dus voortaan zou hij alleen komen als ze er niet was... (echt.. je wordt steeds meer creabea met zo'n fantasievolle peuter.. want heo mooier het verhaal hoe beter het blijft hangen) imsala: fijn hoor een eigen kamer voor L! slaapt iedereen lekkerder door volgens mij pff de rest beetje kwijt erg uit mn hum.. vanochtend wederom niet mijn rijbewijs gehaald.. kon niet alleen wel janken maar heb het ook echt gedaan. daarna job gebeld en vervolgens met een goed boek mezelf naar de coffee company gesleept voor een stevige kop koffie met veel slagroom, caramel en chocolade... beetje mezelf afkopen dus. of zoals ik tegen job zei.. even mezelf bezatten aan de koffie. morgen werken.. dat valt even tegen maarja.. vandaag niet alleen vrij maar ook daadwerkelijk even wat voor mezelf gedaan.. was ik ook wel even aan toe.
Saskia: dat is balen!! Groot gelijk dat je jezelf even verwend hebt met een heeeeeeeerlijke koffie!! Krijg er spontaan zin in!! Die Anne met haar splook
@ Saskia: ooohnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeee dat je het niet gehaald hebt, terecht dat je gebaald hebt!!!! Waarom gezakt? @ slapen/dromen: het is toch wel een fase...heb wel geduld dat Matthew weer lekker kan doorslapen. Zijn belevingswereld is groter dan ik gedacht heb