Ja natuurlijk begrijp ik je dat...het is lang geleden hoe je je beroerd hebt toen je zwanger was van Aiden... Mooi dat je allemaal mee leest en zo ben je ook op de hoogte Fijne avond....ga je zeker niet eens stappen???
@ Joyce: lekker dat je kids heerlijk koppies hebben. Matthew is vanaf de geboorte tot nu toe niet eens geknipt...maar zodra het warme weer wordt gaat z'n babyhaartjes eraf.... Geniet van je avond!
Joyce ja vreselijk verhaal. Ik hoorde het al van een kennis, zij komt uit hetzelfde dorp en vroeg of ik hem ook kende (kom uit een dorpje verderop) maar nee. Afschuwelijk! Marsab: natuurlijk begrijpen we dat gekkie!!! maar fijn dat je even een "teken van leven" stuurt! Rootje en Virginie: hoop dat jullie beebs gauw komen! Het is haast volle maan dus who knows?!?! Miranda: hoe is het nu met je?
HEt is weer wit!!!! en af en toe sneeuwt t weer licht hier, als t ff uitkomt straks weer lekker met de slee op pad Pff geen oog dicht gedaan vanacht:x Als Tygo vanmddag gaat slapen ook maar ff kijken of ik een tukkie kan gaan doen. @ Marsab Nou dat vind ik echt niet kunnen hoor haha doe lekker rustig aan als je ons maar niet vergeet!!!!! @ Miranda Wat een verhaal zeg en wat de andere meiden ook al schrijven: erg jammer dat je er op deze manier achter moest komen. Hopelijk kan je t snel een plekje geven!!! @ Joyce Heerlijk toch af en toe zo'n avondje voor jezelf!!!! Tot later!
Rootje: VAN HARTE MEID!!! Ik hoop voor jou op het allermooiste cadeau Een fijne dag!!!xxxx Pris: hoe komt het dat je niet hebt kunnen slapen??? Ja hier ook wit! En er lijkt nu een voorzichtig zonnetje door te komen, dus z maar eens naar buiten. Al zit ik nu nog in een hangbroek, dus eerst maar eens douchen en aankleden
@ Rootje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Laat je lekker verwennen door Rene en Marissa!!!! Wie weet heb je een mooiere cadeau in je armen! Liefs van ons drietjes XXX
Thanks meiden voor de felicitaties Dat ene kado zit nog lekker in mijn buik die krijg ik liever morgen als jullie het niet erg vinden... Heb wel 2 pandorabedels voor mijn armband gehad van manlief en een hele mooie verftekening van Marissa van het kdv. Zo we gaan nu maar even ontbijten, was een beetje uitgelopen door de kadootjes en het zingen enzo Tot later!
Ja met mij prima...ik werd wakker vannacht om te gaan plassen...ik keek ff door het raam...ohohoh wat was ik blij met dit nieuwe sneeuw!!!!! Jeroen helemaal niet want hij wou gaan motorrijden vandaag, dan zit er dus niets in! We waren allemaal rond 9 uur wakker, heerlijk. Omdat Matthew pas om 23 uur naar bed is gegaan... Het zit zo: Matthew was gisteren om 07.30 uur wakker en wilde geen tukkie doen...pas om 17.15 uur viel hij in slaap op de bank en ik moest hem om 20 uur wakker maken. Die meneertje kreeg honger en ging gaan eten.... Vandaag gaan we terugdraaien naar z'n normale ritme...gaat wel lukken, omdat hij vanmiddag met zn oudere neef gaat spelen. Matthew vroeg iedere dag naar zn neef, lief hé. Van dat spelen wordt hij zeker goed moe van
@ Rootje: graag gedaan en tuurlijk begrijp ik dat je krummel niet op je verjaardag mag komen, maar morgen of zo...leuk op z'n/d'r eigen unieke verjaardag! @ Darcy: hoe is het nu verder met Ollie? en ook met jou?
@ Miranda / Noor. Geen idee, heb liggen draaien, alles deed pijn. Hopelijk vanavond beter!!! ZIt nog in mijn badjas. Peter heeft een behoorlijk zware week gehad en zou uitslapen vanmorgen. Ik wil graag ff douchen maar Peter slaapt nog, beetje sneu om m wakker te maken....................maar ik wil zoooooooooooooo graag ff naar buiten!!! @ Rootje. Volgens mij kan je beter 2 verjaardagen op 1 dag hebben dan 2 dagen achter elkaar!!!
Ik had al zo'n vermoeden, meid. Lekker niet verontschuldigen, je blijft bij als je meeleest en hou je energie bij jezelf. Dat zoiets kleins je zo beroerd kan maken, hè? Ik heb een tip: rauwe vis opsnuiven bij de visboer, daar werd ik acuut blij van
Rootje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag (pandorabedels: ik las "pandorá-bedèls" - word nu naast dement ook dyslectisch ) Fijne dag vandaag!
Hi meiden, Pris, al op de slee? Erg hè, van de familie Pet uit Winkel. Vind het ook hartverscheurend Virginie, heb de geboortekaart besteld bij de drukkerij in ons dorp. De kaart is leuk (een grote, enkele kaart) en ik loop zo binnen voor wijzigingen of een proefdruk. Letterlijk 2 min. lopen. Ik blijf nog even binnen, vanmiddag een leuke verjaardag van een vriendin. Ben moe na vannacht. Ollie gister opgehaald, pcm gegeven, hij tukte 's middags een uurtje, maar was de rest van de dag lodderig en hangerig, met koontjes. Beetje Dora op tv, lekker leunen tegen mama aan (het voordeel van een ziekige Ollie ) en om 18:45 uur naar bed. Samen in het grote bed vanaf 21:30 uur, hij was zo rusteloos en klam, ik kan niet steeds in en uit bed klimmen met die buik - dus vannacht sliep hij bij ons. Nu is meneertje weer vrolijk (hij tikte me op mijn hoofd om half 7: "Ollie is wakker!") en ik ben gaar Ga zo de ziekenhuistas verder inpakken. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Rootje: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID!!! En wat leuk pandorabedeltjes! Welke heb je gekregen? Heb zelf ook zo'n armband die nog lang niet vol is Pris: JAAA, sleetje rijden! Ga straks ook naar buiten als Timo wakker is, Dave heeft de dagdienst Hopelijk kan je vanmiddag een beetje rusten. Heb vannacht ook slecht geslapen. Timo is erg onrustig, want zn boventandjes zijn aan het door komen *AU* Virginie: Nog geen berichtje geplaatst??? Miran: Ja, mooi hé de sneeuw, blijft prachtig! Jammer voor Jeroen dat hij nu niet motor kan gaan rijden... En veel plezier vanmiddag met Matt zn grote neef All: Vanmiddag verjaardag van mn vriendin vanaf 15u, gezellig!!! Zoontje is 1 jaar geworden!!! Morgenochtend werken... Iedereen veel sneeuwplezier vandaag!!!
hoi meiden heb het zo druk de laatste tijd met de 2 hummeltjes hier dat ik het allemaal maar net bij kan houden. werken en zorg voor 2 hummeltjes en slecht slapen hakt er in. toch doe ik het erg graag en geniet van elke dag. het gaat erg goed met de kleintjes en schrok er even van toen ik er aan dacht dat alicia dit jaar 3 word en nando 1 . wat gaat de tijd toch hard. te hard. dan die verrekte piep sneeuw. pfff van mijn mag het nu wel zomer worden. maandag moet ik langs de longarts omdat ik soms last heb van mijn ademhaling. ik haal adem maar krijg geen zuurstof zo voelt het. ze gaan er even naar kijken en hopelijk kunnen ze me tip geven er mee om te gaan. kan ook niet diep inademen en me adem diep pakken. wordt er soms gek van mamas op de laatste loodjes. veel succes en hopelijk willen jullie ukkies snel geboren worden. ben erg nieuwschierig ik slaap nog steeds niet goed maar begin er nu langzaam wel aan te wennen. op den duur functioneer je prima op 4 a 5 uur slaap. mijn lichaam past zich goed aan. nando heeft zijn helmpje en het gaat ook allemaal erg goed druk druk druk dus met fysio voor nando, cb voor bijde kids, ziekenhuis voor mijn, internist voor mijn, livit voor het helmpje, kinderarts voor nando. daarnaast nog werken en de dagelijkse dingen. mijn agenda zit vol elke weekend probeer ik iets leuks te doen met alleen alicia. zwemmen of bijvoorbeeld een leuke binnenspeeltuin ga nu weer de plicht roept