September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ohja....vanmorgen was ik al om 07.45 uur bij mijn huisarts op een uitslag van echo-onderzoek naar mijn eierstok.
    Helaas is er nog geen uitslag binnen. Daar verbaast mijn huisarts hierover. Hij gaat erachter aan...als het goed is krijg ik vandaag per mail binnen en anders volgende week....zucht....wel ben ik nog steeds zenuwachtig voor mijn uitslag.

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Geachte Mevrouw Hoewijk

De door de gynaecoloog beoordeelde uitslag van Uw echo vermeldde GEEN enkele afwijking

Hoogachtend,

Azing L M Kiel, huisarts

....zo schiet ik ook niet verder mee op met mijn onverklaarbare pijn....ik denk dat ik endometriose heb of zo...heb teruggemaild dat ik na mijn vakantie verder wil gaan onderzoeken. Ik wil van die pijn af... :x

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda. Van de ene kant fijn dat alles goed is maar je wilt natuurlijk wel een oorzaak voor die buikpijn vinden. Groot gelijk dat je verdere onderzoeken wilt.
    Ik lees vakantie. heb ik ff gemist of overheen gelezen. Wat gaan jullie doen? Heerlijk, lekker weg..

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Miranda, Hmm gelukkig hebben ze nu iig niets kunnen vinden, maar natuurlijk wil je weten waar t vandaan komt.
    Ik kan zo snel je klachten niet terugvinden...wat was dat ook alweer???

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier ga ik dus even heeeeeeeeel serieus op antwoorden 8)

Ik heb verschillende verhalen gehoord van heel jonge vrouwen met huidkanker ook die uiteindelijk overleden zijn, een vriendin van mij heeft al meerdere plekjes weg moeten laten halen en ik had vorig jaar zelf ''rare plekjes'' (dat was niets)...ik kijk dus erg uit!
    Smeer me in met factor 50 en houd t erg in de gaten....dan maar wat minder (snel) bruin.

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Waarom blijven ze zo hangen met die video training?/
    Kunnen ze echt niets anders verzinnen. Er zouden meer oplossingen moeten zijn dan zo'n video gebeuren! Inderdaad toch andere voeding of weet ik veel wat.
    Balen dat t weer zo gaat, wel goed dat je aan de bel hebt getrokken hoor, al voelt t ms niet goed op dit moment.
    Succes bij de ha...ms kan hij wel helpen.

Had je ook niet een bruiloft vandaag??

7. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Saskia Leuke foto’s Die met t hoedje haha!!!
    En wat een mooie staart zeg…dan is een jongentje wel een stuk makkelijker J
    Volgens mij hebben we allemaal dat muziekding hahahahahaha

@ Darcy Thanks!
    De leerlingen zijn dus minder blij met jou terugkomst…gelijk een toets!! Jij bent echt slecht:p;)
    Goede beslissing dus gemaakt, begin je daar na de schoolvakantie?
    VMBO lijkt me erg pittig…ms wel even lekekr straks!!

@ Noor Thanks!!!

@ Imsala Als t ff kan aanpakken dat appartement!!! Weet niet of dat zo makkelijk over te zetten is maar zowel dan ben je behoorlijk geholpen volgens mij en weer een stapje verder naar een nieuwe goede toekomst.
    Sorry maar vind het zelfs een beetje te ver gaan om evt te weigeren omdat de kinderen ms op 1 kamer moeten.

@ Anoek Wat een nacht weer!! Heeft Sarah nog last van haar val??
    En wat goed dat ze zo naar de wc gaat. Het weer buiten is nu lekker om haar lekker in een onderbroekje te laten lopen.
    Stickersysteem schijnt heel goed te helpen…hier ook maar ff inslaan maar Tygo geeft er helemaal niet om nog (potje/wc)

@ Jennifer Lekker aan t genieten met je kindjes. Hoop zo dat alles goed is gegaa met het ophalen.

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooo blij:D:D:D

Zojuist kaarten gekregen via mijn werk voor het Royal beach concert!!!!!
    Ik ga morgen naar Bon Jovi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ja ik smeer me ook met hoge factoren in...

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Echt waar??? GE-WEL-DIG!!!

Ik had last van mijn pijnlijke eierstok, zodoende....

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

We vliegen volgende week maandag 14 juni voor 15 dagen naar Gran Canaria.

Even een link van ons hotel:

Overzicht Gloria Palace Amadores (Hotel), Spanje met Arke.nl

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ga nu met Matthew even brood eten.... tot later x

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Ms een beetje stom van mij:
    Maar hoe weet je zo zeker dat de pijn van een eierstok is??

Lachen he Bon Jovi!!!!!:D
    Ben jaren geleden bij een concert in de Arena geweest en was helemaal geweldig.
    We wilden hier al heen, maar vonden de prijzen echt te hoog...Nu dus 2 kaarten gekregen (a 125 euro per stuk :$:))

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ah Miranda, wat een belachelijk uitzicht vanuit het hotel :) Ziet er super uit. Dat zwembad waarvanuit je over de zee kijkt, mmmmmmm genieten!

Pris, leuk zeg, bon jovi, uit de 'oude doos'. Posters boven mijn bed, haha, dat waren nog eens tijden. Mannen met lang haar en permanent, hihi
    Veel plezier.

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Bon Jovi... Poedelrock :D:D:D

En dan had je ook nog de band Poison... lang haar en mascara, leren broeken met vetersluiting... :D

Wordt heel leuk, Pris! Veel plezier alvast :)

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou, heb mijn laatste klas goed weekend gewenst. Wat raar, het is écht alsof ik nooit ben weggeweest. Ging kolven vanmorgen en dat ging onwijs goed - 160 cc, het hield niet op :$ Alleen dan wel weer jammer dat ik met mijn übergeorganiseer gewoon lege flesjes was vergeten ;) Ben bij de Thuiszorgwinkel bewaarzakjes gaan halen...

Ga zo lekker op de fiets, even boodschappen doen, langs het dierenasiel (mijn vrijwilligerswerk) en dan naar mijn mooie dochter en zoon :)

Goeie tijden... wat een weer, hè. Liet gisteravond om 21:45 uur de hond nog even plassen en het was heerlijk licht nog! Heb vervolgens veel aan Anouk gedacht, want ik mocht er 4x uit vannacht (Megan is snotverkouden en was superonrustig...)

Straks maar even bijtanken met een rosé biertje...

17. Pris

Pris Fanatiek lid

18. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy
    Poison, nooit van gehoord.
    Fijn dat t kolven zo goed gaat. Hoelang heb je Ollie bv gegeven??
    En alweer weekend! Lekker zeg!! Doe je ook nog steeds vrijwilligerswerk??

HEt is uitgestorven hier.....kom jullie dus maar steeds vervelen:)
    Ga zometeen wel iets eerder weg..ff snel boodschappen doen (was de planning voor morgen, maar ja dat is even veranderd ;)). eet voor de verandereing weer bij mijn ouders, komt steeds zo uit:) maar wel lekker en gezellig!

Vanavond Michael Jackson kijken op tv en ms een beetje op tijd naar bed.
    Morgen komt Peter weer thuis en dan ben ik weg, schiet weer lekker op:D
    Zondag met peter zijn zusje en gezin naar de dierentuin en dan is t alweer maandag. Maar ja wel leuke dingen de komende dagen.

Tot later weer!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0