Thanks meiden!! Ik voel me prima, ben inderdaad wel veel moe maar merk nu al dat dat minder aan t worden is. Voordeel van nu vergeleken met 3 jaar geleden is dat ik wel meer mijn rust kan pakken: Tygo slaapt nog ruim 2,5 uur tussen de middag. Vaak ruim ik dan beneden een beetje op en kan ik ook nog meer dan 2 uur een tukkie doen s avonds ook were vroeg naar bed dus dat verklaart wel dat ik er wat minder was (en vanaf mijn werk weer heel veel) Buik groeit als een gek. Wist wel dat t meestal bij een 2e sneller gaat maar zo hard over de boobs maar niet te spreken haha. Verder dus helemaal geen klachten en loopt alles lekker, geen dag misselijk geweest oid. En sneaky he??!! Jullie weten dat ik er vorig jaar achter ben gekomen dat mijn schoonzusje meelas, nu geloof ik wel dat ze dat niet meer doet maar je weet nooit wie dat wel doet...dus heb er voor gekozen t stil te houden hier. Tuurlijk had ik wel kunnen mailen maar weet zeker dat er dan toch wel reacties, smileys enz zouden komen..dus ook niet gedaan UItgerekend dus op 14 december...heel gezellig haha. maar ja nooit verwacht dta t zo snel zo gaan allemaal en t is welkom hoor, december wordt dus een nog iets drukkere maand....Ik denk dat we na de Sinterklaas alle trucs maar gaan proberen om t naar buiten te krijgen hihi. Ik heb al gezegd dat als t een meisje is ik een kerstboom neem met roze ballen en natuurlijk blauwe bij een jongentje. Vanmorgen bij de ha geweest, geen echo gehad maar wel t hartje gehoord, zo mooi weer!!! Alles was ok. Wonen echt nog in een dorp en de ha doet de controles. Mijn ha vindt dat allemaal erg leuk en is in maart geslaagd voor een echocursus en heeft een apparaat aangeschaft. Ze mag alleen de 20 weken echo niet doen, daarvoor moeten we naar t ziekenhuis. Ik ga zo maar eens kijken bij de dec 2010 mama's, daar wordt volgens mij wel ontzettend veel gesproken, denk niet dat ik dat bij kan houden. Heb wel een paar keer meegelezen en er zijn best wel veel meiden afgevallen..schrok ik wel van... Nou tot later dan ik weer op jullie reageren!! Liefs Priscilla
Lovewinnie: arm kereltje... wat zei de KNOarts?? Pris: aha I see, was het weer vergeten van de meelezers groot gelijk hoor! Het is niet leuk als het op een of andere manier eerder "uitlekt" dan je wilt! Je hebt eerder wel al een echo gehad?? Fijn dat je je goed voelt verder! BV: Isa slurpte hier ook altijd in no time de tiet leeg, ideaal vond ik dat! zooow maandagavond weer. Lekker dagje gehad, niet teveel gedaan, beetje buiten geweest, beetje gerommeld en opgeruimd in huis, kids lekker gespeeld. morgen weer werken.
Ja echt wel, super bijzonder weer!! Toch ben ik er nu op een heel andere manier mee bezig dan toen Alsof je t er een beetje bij doet ofzo..............
@pris: wow!! Gefeliciteerd zeg!! begrijpelijk dat je het voor je hebt gehouden als er mensen mee kunnen lezen, maar wat een super goed nieuws zeg. @patries: elise krijgt nog bv, hoop dat het nog een tijdje goed blijft gaan. Echt zo balen van Mark zijn werk. Hier is het idd vrij snel weer goed gegaan, hoop dat het tij voor jullie binnenkort ook weer keert.
Wat bijzonder, was er even stil van Mooie gedachte erachter Verkouden baby: is heel lastig, rot om die ademhaling te horen, maar dat komt ook omdat baby's door hun mondje ademen de eerste tijd (is mij verteld toen Meg in het ziekenhuis was een nachtje.) Je mag een heel klein likje Luuf smeren, hoor! En het matrasje bij het hoofdeinde wat hoger leggen helpt ook iets. Sterkte! W.b. maandverband - ik heb de Always super (voor de nacht) gepakt op het moment dat ik meende dat die verbanden het vloeien aankonden. Was na een week. Gewoon doen dus!
Begrijpelijk, Pris. Het is jullie nieuws en dat willen jullie zélf brengen zonder meelezers! Geweldig dat het goed gaat en ja, je 'doet het er een beetje bij.' Jullie hebben natuurlijk al een uk rondlopen - maar geloof me, als de kleine er straks is, dan voelt het heel anders, dan doe je het er niet meer bij, maar heb je gewoon een heus gezin met 2 kleine individuutjes Is heel gezellig Gaan wij nog eens afspreken? Kan me ook goed voorstellen als je Primark laat zitten tegen de zomer, hoor! Alle begrip!
Noor, heb jij je kinderen lang bv gegeven eigenlijk? Staat me bij van wel... Is het een drukke werkweek voor je trouwens? Lovewinnie, sterkte met Nando... Arm ventje Patries, als die praktijk de assistenten zo weinig laat doen dan is het inderdaad niet zo interessant. Ik weet dat Snuif en Schoenmaker, de dierenartsen in Zaandam, hun assistenten juist veel lieten doen. Maakt het werk zo afwisselend, nietwaar? Marc dus hard aan het zoeken... ik duim voor jullie! Miran, aan het afronden op je werk? Ik heb gisteren gehoord dat ik komend schooljaar op maandag-donderdag-vrijdag ga werken. Vind ik heerlijk, heb ik een paar dagen ertussen steeds Ga dan ook af en toe eten bij mijn schoonmoeder als ik moet werken/surveilleren/vergaderen 's avonds. Heb er zin in, gaat wel héél anders worden!
Hoi meiden, @Darcy: Is voor mij ook heel bijzonder, dat mijn kleine jongetje de naam van mijn vader heeft. Was eerst enorm raar, zo'n klein mannetje met de naam van een hele grote sterke man, maar nu begin ik er aan te wennen en ben er zeer trots op. Moest trouwens bij Jesse ook enorm wennen aan zijn naam, heb hem de eerste week ook steeds baby of mannetje genoemd. en nu zijn we zo gewend aan zijn naam en past het perfect bij hem. gek is dat dan. De verkoudheid (het gerochel) is al wat minder. Het hoofdeind van Sjirks bedje is al omhoog, anders gaf hij steeds voeding terug. Ik heb besloten dit supermaandverband op te maken en dan over te stappen naar mijn eigen vertrouwde merk. Vloei nog wel, maar niet veel. Heeft bij Jesse 5/6 weken geduurd. Jesse heeft zich gisteren prima vermaakt op de creche (mama maakte zich zorgen, want Sjirk ging weer mee naar huis en hij niet, gaf een akelig gevoel). Vanochtend weer gebracht en hij ging meteen spelen. Mama en broerlief een kus en we mochten wel gaan. Vind het zo fijn dat hij het daar naar de zin heeft. Nu kan ik in huis wat doen, Sjirk lekker knuffelen en aandacht geven, zonder dat Jesse dat op dat moment ook wil en even voor mezelf bezig zijn. Begrijp me niet verkeerd, vind het heerlijk als het weer tijd is om Jesse op te halen en vindt het ook fijn als hij do en vrij weer lekker thuis is, maar zo krijgen we allemaal de aandacht en kan hij lekker spelen. groetjes Simke
Hé meiden!!! Kennen jullie me nog??? Ik schaam me erg diep dat ik niet meer hier ben geweest, maar kon dan ook nergens de puf vandaan halen om te reageren... Gelukkig gaat het nu weer de goeie kant op met mij, en heb ik jullie onwijs gemist, dus I'm back!!! Allereerst Pris: Onwijs gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Wow, een brusje voor Tygo, zó leuk zeg!!! En wat knap dat je zolang je mond hebt kunnen houden Wat leuk dat jullie HA de echo doet en wat fijn dat jullie het hartje al hebben gehoord, blijft bijzonder hé!!! Nogmaals wat een supernieuws zeg en geniet ervan!!! -XXX- Simke: Jullie nog onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sjirk!!! Wat bijzonder dat hij is vernoemd, erg mooi hoor!!!! Voor de rest ga ik proberen terug te lezen en te reageren hoor meiden. Met mij gaat gelukkig nu alles weer goed. Heb echt wel 2 weken lang moeten bijkomen van de operatie, het is me dan ook best tegengevallen eerlijk gezegd. Operatie is supergoed verlopen en ben ook erg blij met het resultaat maar de pijn daarna Pff meiden, was echt ff afzien hoor. Kon gewoon helemaal niks, zelfs niet mn broek naar beneden trekken als ik naar de wc moest, had gewoon overal hulp bij nodig. En doordat je niks kan zakt je energiepeil ook onwijs snel, waardoor je dus nergens zin meer in hebt, echt futloos dus. Zal natuurlijk ook wel met de narcose te maken hebben, want dit blijft ook lang nawerken in je lichaam. Maar goed, we hebben nu het ergste gehad en ik voel me gelukkig ook weer lekker en krijg langzaam aan mn energie weer terug. Gisteren weer voor het eerst wezen werken, viel me wel zwaar, maar ook wel weer erg lekker om onder de mensen te zijn. Mag verder sowieso nog niet tillen, 6 weken lang, maar ook dit went wel Ben héél erg blij met Dave, want die doet momenteel zoveel, echt petje af hoor Nou meiden, ga teruglezen en reageren!!!! Dikke X aan jullie allemaal
Hey Joyce! Fijn om je weer te zien hier Gelukkig gaat het de goede kant op met je, zal niet meevallen zo'n operatie. Sterkte!
@ Joyce: fijn om te horen dat het nu beter gaat met jou!!! Ik dacht dat het juist meevalt, toch niet he....je kids vragen dan ook aandacht van jou...echt petje af van Dave!!! Hij mag dan ook zeker blij zijn met je (.)(.) hihi! @ Darcy: lekker werkweek heb je straks na de zomer. We zijn dan allebei op dinsdag vrij net als Pris. @ Pris: je had al een echo foto gehad, ik vind echt heel knap dat je je mond dicht hebt gehoude, zelfs toen ik bij je was geweest! Petje af!!! @ Simke: helemaal niet verkeerd van je dat Jesse lekker op de creche gaat spelen zodat je wat meer tijd overhoudt voor Sjirk en het huishouden! Jesse is al blij met blije mama als je hem ophaalt!
@ Patries: beterschap!!! Hoe is het nu met je??? @ Pris: ik zie nu pas aan je banner dat je 13 weken zwanger bent....mooi!
Zo meiden, heb geprobeerd het een en ander terug te lezen, hopelijk heb ik niks over het hoofd gezien. Zal nu gewoon weer lekker bij blijven hoor, is veel makkelijker en leuker Anoek: Wat een prachtige fotos van Joep!!! En die van jullie 4tjes is ook erg leuk geworden!!! En wat vervelend dat Joep zo weinig drinkt en nog steeds zo onrustig is. Dit moet zó zwaar zijn voor jullie! En kan me goed voorstellen dat je woedend was op die arts, verdorie zeg!!! Knuf Suus: Gefeliciteerd dat Martin nu een baan heeft waar hij het meeste voor voelt en gelijk een jaarcontract heeft gekregen, SUPER joh!!! Zal jullie ook een hoop rust geven. Darcy: Ik lees dat jij inmiddels ook alweer aan het werk ben?! Jeetje wat vliegt de tijd toch, maar zo te lezen goed bevallen, fijn joh!!! En wat kolf je lekker veel af, super! En nog steeds volledig BV, goed van je hoor!!! Ik zie wel een beetje een beeld voor me hoe je in dat stoffige kamertje zit haha Saskia: Wat een schattige foto van Anne, inderdaad al een echt dametje! Ik herkende haar ook niet meer Pris: Prachtig die fotos van je shoot (had ze ook al op Hyves gezien) En zoals de andere meiden ook al hebben gezegd, zonder make-up ben je ook een hele mooie vrouw hoor!!! Vindt het zo leuk dat je zwanger bent, moet het gewoon nog een keer zeggen. Willen jullie trouwens weten wat het wordt? Volgens mij wisten jullie het bij Tygo ook niet, toch? Miran: Ik lees dat jij volgende week lekker op vakantie gaat, heerlijk joh!!!! EN wat vervelend dat je nog steeds last heb van je eierstok, wel fijn dat alles goed is natuurlijk, maar dat neemt helaas dus niet de pijn weg Na je vakantie maar verder laten onderzoeken hoor! Rootje: Bij jou thuis gaat het helaas ook nog steeds niet zo lekker hé! Arme Bastiaan, jullie veel sterkte!!! Moeten jullie nog veel ziekenhuisbezoeken afleggen? Knuf! Patries: Voel je je al wat beter? Beterschap! Verder alles goed met de kids? Imsala: Ik sluit me ook aan bij de andere meiden. Wat goed dat je vader gereageerd heeft op je mail en dat hij je toch zijn hulp aanbiedt. Ik zou er ook zeker goed over nadenken, maar dit zou toch een geweldige tussenoplossing zijn! Verder alles goed met de kids? Nou meiden, hoop dat ik niemand ben vergeten, anders sorry
Met de kids gaat het hier trouwens prima! Ze zijn zo leuk met zn 2tjes, echt genieten hoor! Timo loopt bijna los, hij zet al aardig wat stapjes, dus denk dat hij vanaf volgende week alleen nog maar loopt Voor mn operatie ook nog een fotoshoot laten doen van de kids en als het goed is zijn de foto's volgende week klaar (er was iets mis gegaan bij de bestelling...) Dus ja, het gaat gelukkig allemaal zn gangetje hier Nou meiden, fijne avond en spreek jullie snel weer -X-
Ik kom morgen vanaf het werk weer reageren, wilde het eigenlijk u gaan doen maar wil even het debat kijken. Ik wil echt stemmen morgen (ik vind namelijk dat je niet mag zeuren als je niet gestemd hebt..ff kort gezegd dan)...maar ben nog steeds ''zwevend''..stemwijzers schiet ik ook niets mee op.. Tot morgen!! Fijne avond!!