September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zoonlief tijdens het zwemmen voor zijn B4-tje:

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dochterlief tukte stevig door de zwemherrie heen :)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Toch wel leuk dat ze zo op papa lijkt... ook zijn buikje heeft ze overgenomen :D

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    joyce, mooie foto's! Mooie kindjes ook, die in het zwembad is ook zo lief

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Deze is zo mooi!!!
    IK ben gek op dit soort foto's!!!!:)

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Haha wat een kanjer zeg!!! Wat gaat dat hard :$:$

7. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Noor...Beetje forummen?? Nou ja een beetje is niet erg maar als je op een gegeven moment niet meer weet waar je kijken moet.....pff;)
    Hoe was Isa haar schoolreisje?? En de jongens, krijgen ze al een beetje praatjes==
    Lekker vrij dit weekend?

@ Joyce Wat goed dat Timo echt helemaal los loopt!!!! Knap zeg!!!:D
    En op de een of andere reden heb ik t idee dat jij je positiekleding nog wel een keer zelf nodig gaat hebben:D
    En heerlijk dat shoppen, leuk ook dat je dat met je (boezem)vriendin kan doen!!!

@ Miranda Al een beetje in kunnen pakken??
    BIJNA VAKANTIE!!!!:D

@ Darcy Heeft Ollie wel zijn diploma gehaald. Was alles goed met Patries???
    Heb je een beetje je ritme te pakken met werken nu??

@ All
    Hier een weekend zonder afspraken...Wel lekker na de afgelopen weken.
    Peter is aan t schilderen gegaan (vervolg buitenboel) en ik ondertussen aan t boodschappen doen en aan t rommelen in t huis. Weer (bijna) helemaal bij met alles.:) doet een mens goed!
    Morgen weer niets in de agenda.:D
    Tygo lijkt ons weer behoorlijk aan t uitproberen te zijn...en dan mij vooral. Maar ja ga er weer vanuit dat t een fase is en snel weer over. Gelukkig houden peter en ik allebei voet bij stuk en zitten we behoorlijk op 1 lijn!!
    Vanmorgen kwam Tygo om 0615 naar ons toe...peter heeft m weer teruggelegd en meneer werd om 0900 pas weer wakker.....heerlijk zeg:), beter dan de 0645 van de laatste tijd!!

Tot later, ben ondertussen ook voetbal aan t kijken!!!!

8. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

@darcy: jettje wat gaat dat al weer snel met Megan. Wat knap dat ze al spulletjes pakt. Vind het hier ook snel gaan. Sjirk is al weer 3 weken. Helaas nog wel verkouden, hij hoest en heeft een traanoogje. Maar wat wil je, ik ben ook verkouden en weet soms ook niet wat voor kleding we aan moeten met dit weer.

@Saskia: hier nog niet naar een school gekeken. wil ik na de vakantie gaan doen. Nu zijn scholen vooral aan het afronden en dat geeft geen goed beeld. Hier in het dorp 3 scholen; een openbare, christelijke en katholieke. Wil bij 2 van de 3 gaan kijken, die sites leken goed. Neig naar openbaar (zijn zelf niet gelovig), maar wil eerst gaan kijken. Daarbij ben ik natuurlijk zelf leerkracht op een basisschool, dus weet ik wat ik wil en heb ook bepaalde eisen. (leerkrachten zijn de meest vervelende ouders om als school te hebben;):D)

@Anoek: zoveel last van je schouder is toch ook ziek? Ziekmelden dus!

@Pris: hier niet zoveel positiekleding. Heb vooral mijn gewone shirts en truien gedragen. Had wel wat banden en spijkerbroeken, maar na 2 zwangerschappen is daar niet veel van over.

@Joyce: wauw, is inderdaad een stoere foto! Lief, mannetje!

@Darcy: leuke foto's. Stoer dat ie als zo kan zwemmen.

Beginnen nu een beetje weer een ritme te ontwikkelen. Sjirk slaapt netjes; van 23.00 tot 3.30 en dan weer tot 7.30. Hij slaapt overdag best veel en is 's avonds tussen 18.30 en 23.00 lekker wakker. Vind dat niet erg, hij slaapt 's nachts prima. (is weer heel anders dan Jesse die sliep slecht). Zijn flessen vind ie niet interessant; hij krijgt 6x 110 en laat van elke fles wel iets staan (cb was wel tevreden en wij ook), terwijl Jesse alles opdronk. een wereld van verschil, wel heel leuk. Jesse vindt het ook nog steeds leuk.

Gisteren op mijn werk geweest. Sjirk in alle klassen wezen showen en Jesse mocht elke klas trakteren; mijn eigen groep 7/8 op beschuit met muizen en de andere klassen op lange vingers met muizen. Leuk dat hij dat vond. Supertrots liet hij zijn broer zien. en we zijn ook weer verwend, kleertjes en cadeau's gekregen, ook voor Jesse. Superleuk.

Groetjes Simke

9. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Even een fotootje spammen.

Jesse met Sjirk (1 dag oud).

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Bevallingsalarm!!

Hellokitty is vandaag bevallen van een Zoon, genaamd LEVI!
    Ze heeft wat foto's op haar hyves staan, ze zien er gelukkig uit! :D
    En Tara is echt een trotse zus!

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ miranda: we gaan op vaderdag naar de apenheul! We hebben er zin in! Bijna vakantie he! Veel plezier alvast! ;)

@ simke: wauw, wat een leuke foto! Echt 2 kanjers!

@ lovewinnie en Joyce: geweldig dat de operatie achter de rug is! Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's!
    En wat knap dat Timo al kan lopen! Leuke foto's hoor.

@ pris: nogmaals van harte hoor met je zwangerschap! Wat super zeg! En dat uitproberen herken ik heel goed, Aiden is soms ook lekker bezig!

@ anoek: sterkte met je schouder, ik vind het zo sneu voor je....:(

@ school: hier kun je kiezen op welke school je de kinderen kunt doen. Hier wordt er een nieuwe school gebouwd, zo'n 200 m van ons huis vandaan. Dus daar doen wij Aiden naar toe! :D
    Alles nieuw...ik wil alleen et inspectie rapport ff inzien op de site of zo. Ja als je zelf in het onderwijs zit ben je toch wel wat kritischer he, idd simke... ;)

@ darcy: wat een leuke zwemfoto! haha Ook al echt een kanjer die Ollie van jullie! En dat Megan al spullen pakt, jeetje ik snap niet waar de tijd blijft!

@ zwangerschap: hier gaat alles goed, het gaat lekker hard. Al weer ruim 27 weken.
    Ik voel het lekker bewegen dus dat is fijn. Nog 4 weken werken en dan zomervakantie en aansluitend verlof, dus ik zit wel gebakken straks! :D

noor: heb je leuke schoolreis foto's?! Die zijn altijd zo leuk, vol blijdschap en enthousiasme...hihi

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    ps. we hebben een ander lettertype hier op het forum! haha, viel me op! ;)

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    @joyce: die foto is idd geweldig!

@darcy: mooi poppetje en het is goed te zien dat ze het geweldig doet op jouw melk haha. Hier trouwens ook een meisje dat op papa lijkt, jesper lijkt meer op mij. Leuk is dat toch.

@school: iemand hier ervaring met daltononderwijs? Op het eerste gezicht lijkt me dit niet echt wat, maaaar het is een heel kleine school hier in de het dorp. Zo'n 140 leerlingen en kleine groepen en dus veel persoonlijke aandacht. Vind ik dan wel weer een heel fijn idee.

Ik zal ook even een foto proberen te plaatsen, ben ik alleen heel slecht in, dus als hij niet verschijnt, sorry..

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    Hellokitty: gefeliciteerd met Levi!!! Kom je hier nog weer eens kletsen?

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
  16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    De foto hierboven heb ik op canvas besteld, vond hem zo schattig!

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    Samen in het zwembadje!

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@simke: wat lijkt jesse zo groot zeg! hihi
    buiten dat het allemaal al grote dames en heren worden... valt het met zo'n vers babietje erbij altijd nog veel meer op natuurlijk :)

@suus zeker schattig ja :)
    beide fotoos trouwens.. die van elise en die in het badje :)

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: jeeej weer een diploma erbij!! Gafe foto van Ollie! Dapper ding!! En heerlijk Megan lekker tukken, moest erg lachen om je commentaar! :) Je kan wel goed zien dat het broer en zusje zijn hoor!

Joyce: prachtige foto's!! Ik ben ook weg van die foto met je trots ;) Heb zelf ook zo'n foto van vorig jaar eind oktober, waar ik met alledrie de kinderen opsta, vlak na het overlijden van mijn moeder, heel symbolisch voelde het voor mij dan ook. Klaar, weglopen, afgesloten.

Suus: prachtige foto!! ZEker dat die gaaf is op canvas!! Leuk ook dat ze haar ene sok uit heeft! ik vind dat soort details altijd zo leuk!!
    Die samen in het badje is ook om op te vreten!!
    Isa gaat naar een daltonschool.
    Ik ben er erg tevreden over moet ik zeggen, vrij kleine school, veel aandacht voor het individu, maar ook voor de groepsgestuurde taken, veel aandacht ook voor creativiteit. Sturing naar zelfstandigheid, maar ook naar samenwerking. Ik ben er erg tevreden over.

Pris: wat lekker een leeg weekendje! Heerlijk hoor! Toevallig heeft Steef hier gisteren ook staan verven (kozijnen voorzijde)

Marsab: oh wat leuk, ik zal eens kijken of ik via jouw hyve op de hare kan kijken! Feliciteer haar van me!
    En jeeeeej 27 weken alweer, waar blijft de tijd???
    Kom je weer wat vaker meeschrijven??
    Lijkt me gezellig!!

Miranda: druk aan het pakken??
    Mocht ik je niet meer treffen hier: een ontzettend fijne vakantie!!!!!! Heel veel genieten en prachtig weer!! Neem er wat van mee terug ;)

Simke: ooh wat is Jesse al groot zo!! Wat zal ie trots geweest zijn!! Super!!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    gisteren al om half zeven in mijn mandje... voelde me helemaal niet lekker. Duidelijk toch een staart meegekregen van wat hier vandeweek bij de kinderen en papa rondwaarde...
    een hoop rust, zweten, bibberen heeft er al voor gezorgd dat ik me iets beter voel, maar ben nog erg moe en slap. Vanavond maar weer vroeg naar bed en dan hopelijk morgen weer de oude. Dan hoop ik ook weer even wat uitgebreider te kunnen reageren.

Deel Deze Pagina