September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    rootje, gefeliciteerd met je verjaardag :)

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Rootje, van harte gefeleiciteerd met je verjaardag en een fijne dag. Laat je goed verwennen..

Darcy, geboortekaartje uitgezocht, fijnom dat ook weer door te kunnen strepen. Wij vonden het erg lastig om er eentje uit te zoeken. Uit dezelfde collectie als het kaartje van Sarah. We wachten op de proefdruk.

Marsab, verontschuldig je niet hoor, ik weet precies hoe je je voelt. Bleh dus. Kijk maar wanneer je zin hebt om iets te laten horen. Knuf. Anders even langs de huisarts, tegen misselijkheid is best iets te krijgen.

Lovewinnie, leuke foto's, wat is Alicia groot zeg.

Mijn vriend leest even mee om te kijken of ik iets over hem neerzet. Hij zegt zelf, en ik citeer: 'mijn vriend staat weer eens te darten en ik heb er zo;n hekel aan, hij moet zich gaan douchen'... Dus bij deze.....

Gisteren een leuk eerste pakje gekocht van noppies, ben er zo blij mee.

Oh ja, traktaties, daar hadden we het laatst over, ik heb bij bol.com een boek besteld en vandaag gekregen: trots trakteren, staan hele leuke dingen in met werkbeschrijving.. Boek kost 12,95.

Ik ga me even omkleden, we hebben 2 verjaardagen vandaag. Sarah ligt in bed, was helemaal kapot. Op de slee gezeten, vond ze leuk tot ze eraf viel. Toen samen met papa erop en mama maar haar best doen om de slee vooruit te Emancipatie!

Liefs

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    VIRGINIE HEEFT VANDAAG NIET GEPOST!!!! ZOU ZIJ VANNACHT TOCH STIEKEM AANT BEVALLEN....ZE ZOU DARCY LATEN WETEN TOCH...

@ Pris: ik hoop dat je vanavon dbeter slaapt en Tygo al op de slee. Matthew was vanmiddag op de slee, zo leuk! Samne met zn neef.

@ Darcy: fijn dat Ollie nu beter voelt, je moederliefde doet hem goed omdat hij bij je sliep!

@ Lovewinnie: vermoeiend dat je drukke agenda hebt, hoop dat ze snel kunnen vinden wat er nou echt met je longen mankeren?
    Wat mooie foto's van Alicia en Nando!!!!

@ Anoek: veel plezier met de verjaardagen vandaag!

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Virginie: where are you?!?!? Lig je te baren?

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Lieve meiden, missen jullie me al??!!! :p

Nou, heb het heel druk gehad, effe lekker weg deze namiddag en genoten!

Maar nog steeds geen baby hoor.

Vanmorgen wel naar het zh gegaan voor een ctg en die was gewoon oké. Hartslag oké, goed bewegende baby, gelukkig af en toe wel een stevige harde buik/voorwee, maar voel nog niets speciaal hoor.

Maandag dus terug bij de gyn, ik vermoed dat we dan gaan beslissen om donderdag een ks te doen :(. Of het moet zijn dat er één en ander is veranderd, maar durf er niet op te hopen.

Ga nu reageren op jullie!

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Rootje: VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!

Hopelijk heb je van je dag kunnen genieten en is het nu een kwestie van uurtjes dat je jullie krummel in je armen hebt! :)

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Tuurlijk begrijpen wij je! Logisch dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan hier te reageren, maar we zijn altijd blij met een teken van leven, vergeten doen we zeker niet! Verzorg je! :)

@ Lovewinnie: Ook fijn om je te horen :). Hopelijk is er niets aan de hand met je longen. Je hebt het ook niet zo makkelijk zo te lezen, lekker druk en vermoeiend leventje blijkbaar.
    Mooie foto's van je kids!

@ Joyce: Had het nog niet gehoord, maar wat vreselijk! :(

@ Pris: Bah, know the feeling! :( Ik heb deze nacht ook bijna niet kunnen slapen, wist echt niet hoe ik me in m'n bed moest leggen.
    Heb je nog kunnen bijslapen deze namiddag?

@ Anoek: Haha, grappig dat stukje van je vriend! :) Hoe was de verjaardag?

@ Miranda: Ook lekker naar buiten gegaan?

@ Darcy: Hoe gaat het met Ollie ondertussen? Voelt hij zich al beter? Hmmm, gezellig als ze dat zeggen "wakker"! Dan weet je dat je eruit moet.. ;)

Effe denken, op iedereen gereageerd??? Indien niet, sorry hoor girls!!! :)

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Moons: Happy Birthday meid!!!!

Hoop dat je een fijne dag hebt gehad met je gezin!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    JARIGE JOPPEN EN JETTEN IN 2010!!!

Januari
    04 Miranda!!! (nu 38 lentes jong)
    19 Joyce!!! (blijft immer jeugdig, nu 28 jaar!)
    30 Rolinda!!! (nu 31 :$)
    30 Moons!!! (nu 32!)

Februari
    02 Lisa (1e kaarsje)
    16 Sarah (alweer 2)

Maart
    04 Imsala ( Big three-O :$ )
    05 Jennifer (wordt 40!!!! :$)
    06 Isa (krijgt haar eerste echte partijtje, wordt alweer 5!!!)
    07 Anette (35, oei zo oud al? Jep)
    10 Priscilla (29)
    20 Timo (mag zijn eerste kaarsje uitbazen!)

April

Mei

Juni
    17 nando (1 jaar)

Juli
    8 Marsab (27 jaar)

Augustus
    03 Matthew (mag 1ste kaarsje uitblazen)
    22 Keld (3 jaar)
    26 Chris en Tijn (samen 6 kaarsjes :);))
    31 Tim (3e kaarsje)

September
    04 Noor (32 en denkt dat ze nog 18 is...)
    11 Marissa (3 jaar)
    12 Alicia (3 jaar)
    13 Aiden (3 jaar)
    13 Jesper( 3 jaar)
    13 Elise (1 jaar)
    24 Jesse (3 jaar)
    24 Tygo (3 jaar)
    29 Matthew (3 jaar)
    30 Oliver (3 jaar)

Oktober
    03 Gwyneth (wordt 3 jaar)
    17 Sandra/lovewinnie (25 alweer :$)
    20 Darcy (wordt 36 jaar)
    22 Simke (wordt 30 jaar)

November

December
    4 Virginie (27 jaar)
    15 Suzanne (27 jaar)

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Moons: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!:)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Op zaterdag naar het ziekenhuis voor controle? Bij ons in NL is standaard van ma t/m vrijdag voor de controle. Alleen voor noodgeval of valse alarm mag men natuurlijk op zaterdag en zondag terecht.

Je laat nu gewoon lekker over aan de artsen wat ze over je beslissen. Alhoewel zou het mooier zijn als de natuur voor je gaat bepalen...was er maar een lieve fee met een toverstokje op je buik lief zachtjes gaan toveren....dan breken de vliezen.... :)

Nou meis...fijne avond en hoop vooral dat je even goed kan slapen.

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Moons: ook jij VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Virginie: fijn dat je controle goed was. Afwachten dus. Hoop voor je dat het toch voor donderdag op gang komt allemaal.
    Daar ook wit buiten?

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hoe is het allemaal? lekker naar buiten geweest?
    hier vanmorgen lekker van de heuveltjes gesleed, ging hard :)
    tussen de middag met Isa naar de kapper geweest, gezellig samen :) Isa is weer pittig, moeders is ook weer netjes ;)
    Vanavond rond 6 uur begon het hier hard te sneeuwen!! Kids tegen de pui geplakt, jasjes halen: UIT! Dus hup even naar buiten, gerend door de dikke vlokken. Dolle pret. Daarna meteen opgewarmd in bad en daarna pas gegeten. Daarna nog druk gerend (moesten de energie nog kwijt) en pas laat in slaap (half 9) Naja moet een keer kunnen toch?! De kids hebben genoten en wij ook ;)

onze boefjes hebben het in en uit bed gaan (met slaapzak en al) helemaal ontdekt. Ze doen het wel heel veilig en eigenlijk alleen voor het slapen gaan, niet als het licht uit en de deur dicht is. (afkloppen)

Vandeweek had ik ze in bed gelegd voor het dutje (hun bedjes staan ca 50cm uit elkaar) en toen ik ze eruit haalde stond Tijns bed 90graden gedraaid en een meter verderop tegen het bed van Chris en stonden ze samen in Tijns bed trampoline te springen!!! Dus Tijn heeft het voor elkaar gekregen om terwijl hij in bed stond zijn bed incl hemzelf zo'n end te verplaatsen met als doel: Chris erbij!!

Vanmiddag hoorde Steef opeens wat schuifelen boven. Was Chris uit bed geklommen, deur open, in Isa's bed gaan liggen TIjn stond wederom trampoline te springen.
    (nu maar hopen dat Chris het niet in de nachtelijke uren gaat herhalen, maar gelukkig is hij de meest vaste slaper van de twee.)

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden,

Bedankt voor felicitaties!!

Heb gister al verjaardag gevierd, vandaag naar schoonvader op verjaardag, we zijn tegelijk jarig, dus doen we elk jaar om en om.

vanmiddag naar openhuis van een verloskundigenpraktijk geweest, kon je buikschildering laten maken, hier het resultaat

Bekijk bijlage 47925

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: hebben de jongens vannacht doorgeslapen of moeten ze toch eneergie weer kwijt hebben??? :)

OOk goedemorgen....

Matthew moest gaan huilen om 22.30 uur en wilde niet meer in eigen bed slapen. Hij was bang voor vos en zo. Wilde bij papa en mama in bed slapen. Dus dachten we...oke...bij ons viel hij daarna snel in slaap. Gedurende de nacht was hij onrustig terwijl hij sliep...pff...ik was al om 8 uur beneden met Matthew. Ga zo nu 1ste bakkie koffie drinken... :)

@ Moons: wat mooi buikschildering!!!! Jammer dat het daarna eraf moet! Mooi dat je foto's hebt gemaakt...mooi herinnering, zeg! Iets voor een geboortekaart ;)

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ rootje @ moons: (nog) van harte gefeliciteerd! :D

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Darcy here, reporting for duty :)

Goeiemorgen...

Noor, wat grappig dat je jochies zo actief zijn :D (natuurlijk niet als het 's nachts zou gebeuren :$)
    Foto van jou en Isa + kort koppie?

Moons, nog van harte en ook hier nog maar even: mooie buikfoto!

Virginie, benieuwd wat de arts morgen zegt... Enorm spannend allemaal dus...

Rootje hopelijk een fijne verjaardag gehad... die moet zich straks hier ook nog melden :D

Lovewinnie, hoop dat je longen schoon zijn. Een volle agenda met 2 kids en dan gezondheidsproblemen - het gaat niet samen...

Iemand nog iets gehoord van Saskia, Sophie, Suus, Simke, Patries?

Nou, bakkie 2 even halen... ook hier te kort geslapen weer ;) Vriendin komt straks om een mooie zwart-wit fotoshoot te doen met me. Ollie is er dit keer bij, de vorige keer zat hij nog in mijn buik :)

Have a nice day!

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    morning all!
    Hier geen uit-bed-klim perikelen vannacht, ben er vanmorgen wel even uitgeweest om de knuffels en speentjes terug te vinden want vond het een erg onchristelijk tijdstip nog ;) vervolgens om 8.15 gewekt door een immer ratelende Isa ;)

Ben benieuwd of er vandaag zondagskinderen geboren gaan worden bij de septembermama's van 2007 :)

Moons wat een mooie buikschildering, je buik ziet er ook super uit en dat voor een 4de zwangerschap!!!

Darcy oh wat leuk!! Ben benieuwd naar het resultaat!!!

Miranda: oh ja niet te doen he slapen met zo'n woelwater in je bed...

Miranda / Darcy: ook hier dringend aan de koffie, gisterenavond weer te lang blijven hangen op de bank ;)

mmm zo te ruiken heb ik weer een leuk klusje maal twee te doen;)

tot later.

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

Ik kom me weer melden hoor en nog steeds met een baby in de buik...
    Ik heb wel een leuke dag gehad gisteren. 's Middags gezellig de opa's en oma op visite. Ze hadden ook nog meegegeten (pannenkoeken). Was heel leuk. Van mijn ouders en schoonpaps heb ik geld gehad, ik wist echt niet iets om te vragen dit jaar. Ook heb ik van mijn mams alvast een pakketje met kleertjes voor krummel gehad. Echt 2 hele leuke setjes en een vestje van noppies. Zelfs Marissa heeft kadootjes gehad :) Marissa is gek op puzzels maken. Ze had voor haar verjaardag wat puzzels van 12 en 16 stukjes gehad, maar ze liep deze week te klagen dat ze te makkelijk werden. Dus oma heeft 4 puzzels van 20 stukjes gekocht :) Nu heeft ze weer wat uitdaging (hoewel, ze had de eerste ook al weer binnen 10 min klaar gisteren, zonder hulp, belachelijk gewoon)
    O ja, weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb van pandora deze bedels gehad:
    Netherland - Product catalog
    Netherland - Product catalog

@moons, jij ook nog van harte gefelcititeerd!!

Zo papa is naar de kerk, ik ga ook even een bakkie koffie pakken en dan even in de sneeuw wandelen met marissa. Misschien nog even proberen een sneeuwpop te maken :)

Deel Deze Pagina