September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!

Fijne vaderdag allemaal!!

Tygo heeft bij mijn zusje geslapen en ze zijn nu onderweg hierheen.Lekker uitgeslapen dus:) Broodjes liggen in de oven en cadeautje staat klaar, zometeen papa dus maar wakker maken.

Gisterenavond hadden we een feestje, was erg gezellig en daarvoor zijn we heeeeeeeeeeeeeeeerlijk saampjes uit eten geweest!! Echt fijn om samen even weg te zijn.

UIteraard gisteren voetbal gekeken, gewoon thuis. Ik wil dan ook echt t voetbal zien en dan gaat t beste thuis voor de buis ipv de kroeg of op t plein waar ook een scherm stond. Daarna wel even een tukkie gedaan anders had ik t echt nooit gered tot vanacht 01.00 uur;)

Nou dat voor nu even. Fijne dag allemaal en tot later!
    Liefs Priscilla

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh :)

Fijne Vaderdag!

Hier inmiddels al ontbeten met croissantjes uit de oven, een jus'tje en eitje en natuurlijk de kleine cadeautjes. Ollie had een muismat gemaakt op de opvang, Megan een 'Sttt, papa slaapt" deurhanger (met haar VOETafdruk, zo lief :)) - en van mama een pakket bijzondere biertjes, dus papa was blij :)

Hij is nu werken, Ollie tukt en Megan gilt de tent bij elkaar. Heerlijk ;)

Fijne dag allemaal.

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne vaderdag allemaal!

Hier ook inmiddels allang ontbeten met croissantjes uit de oven, gekookt eitje en verse jus :)
    Kyra heeft een mooi blik versierd en beplakt op het kdv voor schroefjes oid in te doen en Timo een uit hout gesneden voetbalshirtje met een afdruk van zijn voetje erop + naam, zó schattig!
    Daarnaast hadden de kids papa nog een nieuwe portomonnee gegeven waar hij erg blij mee was.

Papa is nu ook werken en beide opa's zijn op vakantie, dus een lekker rustig dagje voor mama :)

Fijne dag allemaal!

4. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee wat er gebeuren moet, ik moet het huis namelijk nog bezichtigen.. Verhuiszin heb ik nooit vind het vreselijk, maar ja het moet toch..
    Nieuwtjes van mijn kant, ehm... dat D. me afgelopen vrijdag vroeg of ik niet met hem wilde trouwen :$ :( :$
    HOe bedoel je blokhut voor zijn ogen??? Maar ja...
    Het weekend bij kvptje gelogeerd, die is de 14e juni (geboortedatum van mijn moeder en sterfdatum van mijn oma) bevallen van haar 3e dochter Desteney Joy (www.desteney.nl) zo'n lekker klein poppetje nog, dus ik heb lekker liggen kroelen het weekend met Desteney ;)
    Vandaag vanwege een omleiding met ov bij Gouda via Schiphol moeten reizen om terug naar Bennekom te gaan, al met al een uur langer in het OV gezeten dan normaal en dus 3,5 uur onderweg geweest, kan jullie vertellen dat dat geen pretje is met kinderen die hongerig zijn enzo :(

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Imsala: Site ziet er erg leuk uit van Desteney Joy! En wat leuk dat je daar gelogeerd hebt, gezellig hoor!
    En wat een mooi poppetje om te zien! Gefeliciteerd!!!
    Nee, lijkt me idd geen pretje 3,5u met het OV en 2 hongerige kids...

PS: ff voor mijn geheugen, zat kvptje hier ook vroeger bij de septembermama's:(:) Naam klinkt erg bekend, maar kan het niet plaatsen, sorry:):):)

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hoi meiden!

Ff snel voor ik naar mijn werk ga en Aiden uit bed haal...
    Gister met de kaarten van Miranda naar de Apenheul geweest! Was ontzettend leuk! We hebben mijn vader verrast, us die mocht mee en wist gister nog van niks! :D
    Verder zijn mijn zussen en aanhang ook meegeweest, een hele club dus!
    Aiden heeft genoten en is is nu helemaal dol op zijn knuffelaapje! hihihi
    Zal zo ff pics plaaten!

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Aiden en zijn aapje

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Hij was zo enthousiast! :)

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Met opa

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    en met mama

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    En de laatste, vonden we zooooo lief! :)

SUPER BEDANKT MIRANDA!!

12. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Joyce: Ja kvptje schreef hier ook mee tijdens de eerste zwangerschap ;)

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ darcy: wauw, leuke vaderdag cadeautjes! Echt schattig! En het ontbijt klinkt heerlijk.

@ imsala: Wat een wanhoopspoging van D. zeg! Jeetje, hij probeert ook echt met man en macht je in zijn greep te houden he! Ben blij te lezen dat je dit zelf ook door hebt!
    En wat leuk van Kvptje, weer een meid! hihi Gezellig daar zeg! :D
    Ik kom ook uit een gezin met 3 meiden, echt té leuk!

@ joyce: ik mis nog altijd de boob-pics! haha :p

@ pris: heerlijk zeg, uiteten! Hier wort het ook tijd dat we zeer eens iets met z'n 2en gaan doen!
    Waar ben je uiteten geweest?

@ Nog mensen de wedstrijd Brazilië - Ivoorkust gezien gisteravond?! OMG! Liep dat ff uit de hand!

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab wat een leuke foto's!! Leuk dat het zo gezellig was!! En zo te zien krijg je een flinke buik al!! Mooi hoor!!

Imsala: tja..... die heeft echt niet in de gaten hoe of wat....
    ben benieuwd hoe het appartementje zal zijn! Lijkt me wel een uitgelezen kans voor je!

Allemaal een leuke vaderdag gehad?
    WIj zijn naar plopsa indoor Coevorden geweest. Hadden dit een tijdje geleden al bedacht. Toen kwam nog het voorstel om (gratis) met een vriendin mee te gaan naar Duinrell op zaterdag, dus daar ben ik zaterdag heen geweest, met Isa.
    Plopsa was leuk! wel behoorlijk druk qua prikkels, dus mijn jongens stuiterden gewoon helemaal. Isa wilde overal in haha. maar hebben het geweldig gehad, en moest ze vanmorgen wakker maken om half 8 en zijn nog moe haha dus die gaan straks lekker plat.
    verder ja druk druk, maar heb nu even de rust niet om uitgebreid te typen, later lukt het miss.
    Hoop dat iedereen oké is!!
    xx

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh :)

Klinkt goed, Marsab. Wat een leuke foto's van de Apenheul - en wat een heerlijk buikje heb je :) Wist je al dat Megan jouw rompertjes (nog) draagt? Zo schattig...
    Ik ga er trouwens van uit dat jullie een jongetje krijgen, hoor ;)

Imsala, die D. is gewoon een beetje gestoord :) Trouwen... hij zal wijzer wezen ;) Die is vast bang dat je een heel fijn leven tegemoet gaat zonder hem (en dat is natuurlijk ook zo ;)). Nu lekker voorpret voor de verhuizing, hoe lastig die dingen ook te regelen zijn. We moesten maar eens op bezoek komen als je gesettled bent - een house warming, krijg je allemaal leuke spulletjes :)

Noor, Plopsa lijkt me ook geweldig en inderdaad: veel prikkels. Jij vrij vandaag? Misschien meer rust als alles op bed ligt straks ;)

Miran nog lekker op vakantie (de 1e week is alweer voorbij zowat :$) - benieuwd hoe ze het hebben daar, vast fijn!

Kvptje: gefeliciteerd, meid. Laat je nog eens van je horen hier?

Ik heb twee tussenuren, ga zo kolven. Dan nog twee uurtjes (toetsuren) en op kraambezoek bij mijn vriendin, wiens man tevens mijn collega is (hij zit nu 15 meter verderop te werken :D). Voor leerlingen blijft het onbegrijpelijk dat een docent a) een leven heeft en b) vrienden heeft en c) vrienden onder ándere docenten (de zeurende vijand!!!!) heeft :D:D:D

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dames, check mijn banner (nee, ben niet zwanger :D) - hoe vliegt de tijd...

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey Ladies!

@ Darcy: Inderdaad, de tijd vliegt! Veel te snel, maar het is ontzettend genieten, zo'n popje! :)

@ Marsab: Ontzettend leuke foto's! En mooi buikje al hoor. Ik ga er vanuit dat jullie een meisje krijgen.. ;)

@ Kvptje: Gefeliciteerd met jullie 3e meid!!! Geniet lekker van je kraamtijd!

@ Imsala: Niet laten inpakken hoor, wat een flauwe poging om je in te palmen..

@ Pris: Wij willen een buikfototje zien! :D;)

@ Noor: Klinkt erg leuk, en erg druk! Wij zijn naar De Panne gegaan en was ook heel erg druk, maar vond het wel heel gezellig!

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hier een weekendje met manlief - zonder kids - doorgebracht. Was héél erg nodig en we hebben genoten (appartementje met enorm bed, jacuzzi en sauna, heerlijk).

Maar dit bevestigt wel nog eens dat het waar is, een moeder is pas compleet als ze haar kinderen bij haar heeft.

Ik heb Keld en Ella ontzettend gemist. Bij alles wat ik zag dacht ik "zou haar schattig staan" of "dat zou hij zo leuk vinden".. :)

Ik was dus ook erg blij toen ik ze weer bij mij had, wat hou ik toch van die twee.. :)

19. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden,

de tijd vliegt idd, Sjirk is alweer een maand! Weet nog goed dat die laatste zwangere weken voor mijn gevoel echt jaren duurden! En nu is hij er alwer een maand.

Hier gaat het goed, nu op 6 flessen van 120 + 4. 's nachts slaapt hij prima, overdag is hij veel wakker. Nu ligt hij bij mij de soezen en typ ik met links.

Marsab: mooie foto's!

Reageer later wel weer uitgebreid (als ik weer met 2 handen kan typen! ;) )

Simke

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ virginie: Logisch hoor dat je dat gevoel houdt...Maar samen even weg is ook goed. Hoe gaat het eigenlijk tussen jullie?

@ noor: wat leuk zeg Plopsaland! Dat staat hier ook nog op het programma, voor in de zomervakantie. We gaan namelijk naar België -> Waimes. En daar vlakbij zit zo'n park. Iemand nog tips voor kortingsbonnen o.i.d.?! :D

@ darcy: jeetje, al weer 3 maand! Tijd vliegt....En ja kinderen/ studenten snappen dat soms niet nee. Hier kijken ze me ook altijd heel vreemd aan (kleuters) als ze me in het dorp tegen komen, of als ze Aiden "mama" horen zeggen tegen mij. Echt zo van, nee jij bent een juf: Je eet, drinkt slaapt, woont en werkt toch op school en je bent een juf, toch geen mama?!

@ woensdag heb ik de pretecho (14.30 uur). Heb er echt zoooooooooo veel zin in! :D :D :D

Deel Deze Pagina