September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Anoek: hoe is het nu? heb je op een of andere manier een beetje stoom af kunnen blazen?? Hope so!! Soms kun je gewoon radeloos worden van bepaalde situaties, en ja het zal heus wel beter worden, maar ik kan me indenken dat het op het moment zelf gewoon heel moeilijk is om je daaraan vast te houden... Sterkte en hoop op snelle verbetering!!

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    o, klein mijlpaaltje hier :)
    Isa's eerste tand zit los!!!
    Als ze eraan wiebelt krijg ik meteen weer dat zenuwachtige gevoel terug brrrr. Maar wow ook wel heel bijzonder hoor!!! Kleine meisjes worden groot!

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Zou ik ook niet doen hoor Joyce!!!!
    Zijn er geen foto's gemaakt in hetzelfde truitje...voor en na??

Wat goed van Kyra zeg!! En dat t gelijk al zo goed gaat. HOERA!!!

@ Saskia Tygo geeft nog niet echt om fietsen..loopfiets pakt ie niet en zijn heftruck doet ie af en toe een paar slagen mee en dan is ie weer klaar;)
    Hij is wel gek op zijn tractor (waar die veel te groot voor wordt:D) dat ding heeft al een kilometers gemaak, niet normaal!!

@ Noor Vroeger was t een beetje een vage kroeg volgens mij..paar jaar geleden nieuwe eigenaar en verbouwd.

Pff had eigenlijk al lang op bed willen leggen, maar Peter is nog niet thuis, even wachten nog. Veel gezelliger.

HET IS ZOMER!!!!
    En t gaat gelijk mooi weer worden deze week JOEHOE. Hopen dat de voorspellingen zo blijven en dan gaan we t hele weekend met de boot weg :)

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Vind ze t niet eng???
    Oh ja weet precies dat gevoel nog;) zo raar...Hopelijk gaat ie er snel uit en dan onder het kussen voor de tandenfee!!!!

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@joyce: er mag ook een shirtje over hoor :)
    goed van kyra zeg! Hier was anne op kdv wel droog maar wil ze er thuis nog niet echt aan :)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@pris: misschien dat zo'n coole fiets ineens wel leuk is?
    Vrienden van ons hebben hetzelfde trouwens.. Jongetje wil gewoon niet op een gewone fiets.. Tja daar doe je weinig aan hè :)

@Noor: spannend!!
    Wat gaan jullie doen als de tand eruit is? Tandenfee?

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hallootjes!

Losse tanden, mooie buikfoto's, vakantieplannen - ik ben weer helemaal bij :D Maar Madame Megan moet worden gevoed, ik ga dus even naar beneden. Sinds zaterdag draait ze op haar buikje... en sinds gisteren haalt ze zélf haar armpje onder haar buik vandaan, ligt ze 2 seconden parmantig om zich heen te kijken en daarna wordt ze BOOS :$:D
    Is toch best snel voor een baby van 3 maanden??
    Bizar...

Saskia, de knuffel komt naar jullie toe!

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Zo vandaag geen plannen:)
    Heerlijk!!! Nu wachten tot t zonnetje een beetje in de tuin komt en dan lekker naar buiten!

@ Darcy IS wel snel idd...ze was toch al ergens anders ook zo snel in??

@ Saskia We zien het wel...voor zijn 16e kan hij vast wel fietsen:D.
    Ik ga in ieder geval niet pushen, werkt denk ik alleen maar averechts...gewoon af en toe proberen!

Zijn er trouwens al jongentjes zindelijk???
    jamie ging toch erg goed??? Hier nog helemaal niets. Wil nu t mooier weer gaat worden een beetje zonder luier en alleen met onderbroekje gaan proberen zodat hij voelt wat er gebeurt....

Fijne dag allemaal!

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Up!

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!!!

Zijn jullie ook allemaal aan het genieten van het mooie weer?!
    Ik heb hier zelfs het badje opgezet en je hebt geen kind meer aan ze:D

Foto boobies: Jullie zijn toch niet zo veeleisend als ik dacht ;) Haha!
    Zal nog ff een foto maken met hemdje aan, ok!

Noor: Wow, een tandje los bij Isa :$ Als ik eraan terugdenk lopen ook de rillingen over mijn rug! Vond het vroeger echt verschrikkelijk en dan nog maar niet te spreken over loszittende kiezen, die kraakten altijd zo;)

Darcy: Dat is zeker snel van Megan. Supergirl!!!!

All: Hier weer een luierloze dag gehad van Kyra! Het gaat echt super! En het leuke is dat ik helemaal niks push, het komt echt helemaal vanuit haarzelf. Het begint 's ochtends al als ze wakker wordt; 'mama, ik wil geen luier om' :) Ja, ben supertrots!

Pris: Ik weet niet of er al jongetjes zindelijk zijn. Weet wel van horen zeggen dat meiden sneller zindelijk zijn dan jongens ;) Die van mn vriendin is in maart 3 geworden, ook een jongetje en die is nu sinds 2 weken helemaal zindelijk, ook 's nachts! Ach, het komt vanzelf, valt toch niet te pushen...

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Joyce: ik wil wel een tietfoto zien, hoor :D
    Wat stoer van Kyra :$
    Ollie zegt nu wel regelmatig "Ik heb poep," maar banjert rustig verder met die volle luier ;)

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ben ik dan zoals beloofd :) werd gemist

boob fotosik heb voor fotos met bikini en na fotos met de zelfde bikini. wil die best plaatsen zodra ik tijd heb. eventjes gedult dus :)

noor: gefeliciteerd met isa der 1e losse tandje. las het op hyves

druk weekend achte de boeg hier. nando is donderdag 1 geworden en dat werd zondag gevierd.

darcy: zo knap hoor met 3 maanden. mijn kids deden dat echt pas na 6 maanden ofzo.

hier ook wat leuks nando heeft zijn 1e losse stapjes gezet vandaag. appe trots

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia heeft een nieuwe fiets en rijdt er het liefst heel de dag op rond. ze heeft hem vorige week al gehad. een knal roze prinsessen fiets

joyce: knap hoor geen luier meer om. alicia is over 2 maanden alweer 1 jaar zindelijk :) kan niet meer herrinneren dat ik haar moest verschonen.

even wat fotos spammen

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dit is alicia der nieuwe fiets. afgeprijst voor 89 euro. kon hem niet laten staan :D en alicia ook niet want ze fietste er zo mee de winkel uit en moest nog afrekenen

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nando op zijn verjaardag

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nog een keer nando

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia op der fiets

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nando op zijn kado

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    in de speeltuin aan het draaien. ik moest bijna braken zo hard ging ze en zij had de grootste lol

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ben er weer weg van. 2 kindjes en een man die aandacht willen haha

Deel Deze Pagina