Nee joh, dat vind ik gewoon te snel! Geloof me, sommigen begonnen al in de 2e maand met likjes en lepeltjes. Dan denk ik (maar ik zeg het niet): denk die kleintjes nou niet te snel groot... de tijd vliegt al zo om... Ergens in maand 5, 6 gaan we eens kijken wat Megan wil en of ze het wil. Ollie kreeg met 3 1/2 maand al, maar zelfs de Forte flesvoeding vulde meneertje niet genoeg, dus die geprakte peertjes waren een uitkomst Mooie foto's van je kids enne... keep cool, dit gaat ooit voorbij 8)
hoi lieve meiden ik heb jullie net gemaild over onze vakantie...hier even een dikke kus vanuit puerto rico!!! Enne marsab: wat mooie echofotos zeg.... en ik zag het alleen toevallig op de laatste pagina van deze forum...vandaag voor het eerst op het internet...en de volgende keer pas weer als ik thuis kom....
Marsab, mooie foto's en ook ik denk een jongetje (en ik heb het heel vaak mis ) Heej Miranda, je hebt vakantie. Als je ons niet kunt missen, we gaan de volgende keer wel mee hoor. Geniet er nog lekker van en we zien de foto's wel verschijnen.
Mooie foto's Marsab!!!! Leuk leuk leuk!!!!! Toevallig per ongeluk het geslacht gezien???? vanmiddag om 4 uur al weggegaan van t werk. Toch twee uurtjes eerder! Ben naar Nieuw Vennep gegaan, mijn ouders waren met Tygo op de kermis daar. Heerlijk om Tygo te zijn genieten in de draaimolen of de bootjes...echt zo mooi!!!! @ Miranda Leuk van je te horen, wat gaat de tijd snel zeg!! Nog even genieten van de laatste paar dagen.
Pris: oh wat leuk!! ZIjn hier nog niet geweest, weet ook neit zeker of we gaan, heb zelf eigenlijk een bloedhekel aan de kermis, en manlief ook als het klein en schttig is vind ik het nog wel te doen, maar vind het hier altijd al vrij druk en groot hahah ben niets gewend Marsab: mooie foto;s! Zag ze op hyves al voorbij komen! Ja was eig ook wel benieuwd of je toch niet stiekem het geslacht bekeken had Lovewinnie: nu even de broekriem wat strakker dan heb je er straks weer profijt van. Maar leuk is zeker anders. Succes!! Anoek: hoe was je dag vandaag? Hoe is het met je schouder nu?? en: duidelijk goed dat je er ook IRL veel over praat met mensen!! aaaah de rest alweer vergeten tomtiedom....
oh ja MIran wat leuk wat van je te horen! Klinkt allemaal heerlijk hoor! Geniet nog maar even lekker!!!
Hé meiden!! FF snel, want zit hier met kleine oogjes op de bank, dus bedtijd voor mij Marsab: Had net ook al gereageerd op je Hyves! Wat een prachtige foto's van jullie uk! Ook ik denk een jongetje Pris: Nee, wij gaan helaas niet varen dit weekend. Moet zaterdagochtend werken en 's avonds borrel van mn schoonzusje die geslaagd is voor haar HBO-opleiding Maatschappelijk werkster. En zondag gaan we naar de camping waar familie van Dave staat, dus ook erg leuk!!! Jullie veel plezier op de boot Meiden, sorry, maar hou het hier bij, ga mn bedje in!!! Truste allemaal!!!
ik ga lekker slapen, we zijn een ijs gaan eten met Sarah. Daarna Sarah in bad en naar bed. ze eet al een paar dagen heeeeeel slecht. In bad wilde ik haar nek wassen begint ze me te huilen, mama au, zegt ze. Dus ik vraag of het met eten ook pijn doet: ja. Hm, morgen toch maar even langs de huisarts, ze heeft vaker keelontsteking en eerlijk gezegd, als ze zegt dat er iets is is dat meestal ook zo. Mijn ouders gebeld, die waren blij dat ze konden zeggen dat Joep sliep. Wel met heel veel moeite. Mijn moeder zei dat ze echt wel begreep dat ik soms van hem af wil en dan moest ik maar bellen. Het is niet gemakkelijk zo op deze manier zei ze, dat deed me zo goed om dat te horen van mijn moeder, die lieve schat. Ze moest eens weten hoe dankbaar ik mijn ouders ben (weet ze ook maar ik kan het niet uiten, zo dankbaar) Vrijdag heb ik een afspraak bij een natuurgeneeskundige met Joep. Ben benieuwd, hoor er goede verhalen over
@darcy/anouk: het is de 2e keer ook anders dan de eerste denk ik wat dat betreft met hapjes en dingetjes... Wij begonnen met Anne pas met bijvoeden toen ze het eten uit ons hand begon te kijken.. dat leek ons wel een signaal En ze was dan ook zonder moeite te overtuigen dat het lekker was *grin* @lovewinnie: hmm je moet eerst paar maatjes groeien voor je in mijn kleding past vrees ik. nog wel veel blousjes die mij nu echt te groot zijn.. maarja.. draag nu zelf 38/40 dus die zijn jou ook te groot @marsab: leuk hoor die fotoos! @miran: dat klonk lekker zeg die vakantie! ik ben helemaal jaloers Al is het hier inmiddels eindelijk ook mooi weer gelukkig. @anouk: alweer keelontsteking? dat heeft ze wel vaker he? vervelend voor haar. Ben benieuwd wat de natuurgeneeskundige kan doen voor Joep trouwens.. spannend
Goedemorgen!!! ff snel: @ Noor als er een kermis niet druk is dan is het die in NV wel Maar jij hebt je portie afgelopen weekend wel gehad!!! @ ANoek En kan je bij de ha terecht vandaag. Hopelijk wel!! @ Joyce Weer eendruk weekend voor de boeg, wel gezellig! Zo Alles weer gezogen en gedweild, ff brood halen zo en dan Tygo alweer halen. Vanmiddag weer naar t ziekenhuis.... Tot later!
Hmm hier vanmiddag ook rondje ziekenhuis pris. longarts ook... maar ik gok dat ik nadat ik eenmaal aan de beurt ben wel weer snel buiten sta want medicijnen werken eigenlijk hartstikke goed (zolang ik ze niet vergeet dus.. zeker die van snachts merk ik vrij direct indien vergeten) verder net excollega met zijn zoontje op bezoek gehad anne vindt het toch echt zo leuk van die kleintjes... "mama, nickey zegt dat hij wil drinken" (nickey kan nog niet praten) "mama, hij wil NOG een koekje zegt hij" (nee.. hij kan idd nog steeds niet praten) was erg gezellig nu nog stofzuigen dus.. want in alle haast schoot dat er bij in vanochtend... gelukkig zaten we lekker buiten
ben niet met Sarah naar de huisarts geweest, ze heeft geen koorts, eet en drinkt redelijk en speelt heerlijk. ZE zegt wel steeds dat ze pijn heeft maar denk dat het wel meevalt.
Nee meiden, we hebben alleen op het gezicht laten "echo-en" hihi. Hij vroeg wel of we het geslacht wisten of wilden weten. Maar nee, die laatste 11 weekjes kunnen we ook nog wel wachten.
He bah, wat FLAUW Marsab :x Ik bedoel, WIJ willen het WEL weten... had de echoscopist niet een briefje voor ONS kunnen maken :x Ach, die 11 weken gaan ook wel voorbij!! Als het kleintje maar gezond is en mama ook lekker gaat Saskia, fijn dat de medicijnen aanslaan. Je hebt lang genoeg moeten steggelen immers Tutpopje moet nog verzonden worden, haal nog even een bubbeltjes-envelop. Wordt begin volgende week dat ie op je mat ligt - mits je me nog even je adres PB't, want de forum-adreslijst lag in de kaartenmand thuis en ik kan 'm niet meer vinden Kermis: ik ben er niet wild van, maar papa en Ollie zouden wel elke dag willen gaan Miran, zoals teruggemaild: lekker genieten!!! @all: vandaag geen lessen meer, ik neem functioneringsgesprekken af bij de 3e jaars. Gister op mijn andere school zeiden leerlingen tegen mijn vakgroephoofd dat ze me zo aardig vinden - en dat ik hun docent wordt, vinden ze erg leuk (wacht maar, als het jaar eenmaal is begonnen... ) Nu aan de kolf en de cappuccino, ciao bellas!