September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad, Rootje!!
    Leuke cadeautjes ook!! Isa was ook zo'n puzzelwonder als Marissa, leuk is dat, maar idd niet altijd handig, want ze zijn er dan zo snel weer op uitgekeken.
    Overigens verraad je volgens mij wel eea met het showen van die mooie bedels ;)

2. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tja, maar volgens mij weet iedereen het hier al :p (of was jij de enige die het nog niet meegekregen had :D).
    Ooit heb ik namelijk gezegd, ik verander mijn banner zodra we het geslacht weten :) en die lijkt me duidelijk :):):)

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    40 weken vandaag!!!!!!!!!! :$ Ongelooflijk dat ik hier ben geraakt, had het nooit verwacht en nu ga ik overtijd lopen..

Dus, gewoon om te melden dat er nog steeds niets aan de hand is, heb voor de rest in niets zin vandaag, ben een beetje depri.. :(

Morgen meer meiden! x

4. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden

Hier vervelend nieuws: schoonvader is afgelopen donderdag met spoed opgenomen. Hij heeft een vernauwing in zijn darm, een fikse longontsteking en zwaar nierfalen (10% werkt nog). Hij was al een poosje aan het kwakkelen, maar de arts kon niks vinden. Zijn nieren worden gespoeld en hij krijgt antibiotica enzo. Heb nu een beetje een deja vu (mijn vader lag vorig jaar rond deze tijd in het ziekenhuis) Hopen dat hij nu wat opknapt (vandaar dat ik minder aanwezig). we hopen dat hij snel een beetje opknapt (wil zo graag op vakantie over 3 weken, is wel ego, maar ben er zo aan toe).

@darcy: Jesse heeft een lampje op zijn kamer, bed heeft al op verschillende plaatsen gestaan, raam open/raam dicht, kortom van alles geprobeerd, maar niks helpt. Hopen nu dat hij er over heen groeit. Wij gaan de donderdags naar de beurs.

Hier nu de zwangerdoos van prenatal opgehaald (vrijdag) en alvast het eerste kledingsetje gekocht. Kreeg er (ondanks de situatie) ineens zo'n zin in. wil met het kamertje aan de slag en alle babyspulletjes van zolder. Vreemd, maar ineens de kolder in de kop.

Rootje gefeliciteerd!!!

Verder weinig.

Liefs Simke

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ rootje: eerste pandorabedeltje (jongen) heb ik ook! En de andere heb ik niet. Ik heb 2 pandora armbandjes en 31 pandora bedeltjes...de eerste kreeg ik pas in november 2005 na mn miskraam. In de loop der jaren is de verzameling gegroeid.

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ simke: vervelend zeg voor je vader...hoop dat hij zich snel opknapt. Sterkte.

@ Virginie: voor jou is de eerste keer dat je over tijd bent. Maar dat is een mooie ervaring dat je dit zo lang hebt volgehouden. Bij Keld was dat niet zo. Probeer ervan genieten nu het nog kan.
    Sterkte mop!

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Simke, wat een rotnieuws :( Ik snap best dat je er even tussenuit wilt straks - dus als het kan, ook gewoon doen. Jij en je gezin hebben dat ook nodig immers.

Virginie, je hebt je kindje voldragen en nu is het afwachten. Ik hoop nog steeds dat je spontaan gaat bevallen, gelukkig weten jullie waar je aan toe bent als dat niet zo is...

Ga nu gauw aan de studie, Ollie slaapt net en dat uurtje kan ik best gebruiken. De foto's zijn mooi geworden (ik zag ze op de camera van mijn vriendin terug) - als ik de cd-rom heb, stuur ik een paar mooie rond via de e-mail.

Fijne middag daar!

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En UP

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou wil ik ons niet meer op pagina 2 zien staan, hè :x

:D:D:D

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Man belde net, werk loopt uit (hij moest vandaag aan de bak), komt pas rond zessen thuis - ik heb gelukkig 1 1/2 uur kunnen studeren, maar wil nog e.e.a. afmaken. Morgen gaan we een midweekje weg (lang leve het mobiele internet, ik blijf online met jullie :D) en het verslag moet verstuurd naar de UvA.

Geloof nooit dat ik vanavond nog energie heb, als Ol in bed ligt, de afwas is geregeld en alle tassen beneden staan :(

11. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Hier alles ok ;)
    Als jullie mail krijgen van baby-wens.nl dan komt dat van mij af :D Ik krijg regelmatig leuke aanbiedingen van webwinkels omdat ik mijn eigen webshop heb, en omdat ik weet dat jullie gek zijn op shoppen en niet vies van aanbiedingen heb ik jullie maar op mijn nieuwsbrief aangemeld :)
    mijn webshop is te vinden via Alles voor de baby inrichting babykamer decoratie en michten jullie mensen weten die ook niet vies zijn van aanbiedingen enzo kunnen ze zich op de nieuwsbrief aanmelden via Welkom op van kinderwens tot daadwerkelijk kinderen krijgen :D
    Rootje en Virginie, niet de 2e bevallen hoor 8) dan heb ik al een klein feestje hihihihi

@ Marsab: vervelend dat je je zo naar voelt..
    @ rest: hoofd is weer een zeef :(

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    Hee meiden,

Ben ik ook weer eens. Sorry, maar heb de laatste tijd gewoonweg niet de energie om te posten. Heb, afgezien van onze 2 mooie kids die natuurlijk het belangrijkste zijn, echt het idee dat alles mis gaat en daardoor niet echt puf. Voel me een beetje verdoofd ofzo, doe dingen maar zoveel mogelijk op automatische piloot. Zit ook niet lekker in mijn vel.

@virginie/rootje: nou nog geen baby's zeg. Denk je te vroeg te bevallen loop je straks te lang door. Duurt de tijd vast extra lang. Sterkte nog even met de laatste loodjes meiden!

@darcy: lekker weekje weg, heerlijk hoor!

@marsab: hoe is alles bij jou verder?

@pandora: ik heb dat jongetje ook! Nu wil ik nog een meisje of een kinderwagen, ben er nog niet helemaal uit. Heb natuurlijk wel meer, maar die dan speciaal voor Elise.

Martin is definitief zijn baan kwijt per 1 april en het solliciteren schiet niet op. Mijn baas heeft al wel aangegeven dat ik evt fulltime zou kunnen werken, maar dat doe ik alleen als hij echt niets anders vind en geen ww meer krijgt. Vind die 2 dagen met mijn kindjes te belangrijk.
    Verder geeft onze auto het op, maar momenteel dus geen geld voor een nieuwe.

Het werken in combinatie met kolven valt me zwaar. Het kolven gaat moeizaam en de elektrische die ik had gekocht kan ik niks mee. Toch een gevalletje van goedkoop=duurkoop. Twijfel nu over een nieuwe, maar ja, 350 euro is veel geld als je weet dat je straks misschien met 1 salaris moet leven. Op marktplaats vind ik geen fijn idee omdat de kolf die ik graag wil geen gesloten systeem heeft.Pff, moeilijk hoor. Ik wil in elk geval nog niet stoppen.

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    En...nog geen babynieuws :(

Virginie: Jaja, jij vandaag 40 wk, wie had dat gedacht?!
    Eén ding is zeker, over 4 dagen hebben jullie zeker weten jullie uk in jullie armen, maar ik hoop nog steeds dat het spontaan begint! *DUIM*

Rootje: Leuke pandorabedeltjes. Ik heb ook het jongetje en... het meisje :D en de kinderwagen en...en...en kweet het verder niet meer ;) Ook nog geen babynieuws van jouw kant :(

Simke: Ach meissie toch, wat een rotnieuws zeg! Heel veel sterkte!

Suus: Hé verdorie, jullie gaan ook al zo'n onzekere tijd tegemoet :( Hopelijk vindt je man toch nog voor april een baan. *DUIM*

Darcy: Heerlijk zeg, midweekje weg! Waar gaan jullie naar toe?
    Geniet ervan en idd, lang leve het mobiele internet :D

All: Vanochtend weer lekker gewerkt, was wel vroeg *gaap*,maar ach... ;) Vanmiddag alles weggestreken ;) en lekker getut ;)
    Fijne avond allemaal!

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Suus: meis voor jou een heel dikke knuffel, soms komt álles tegelijk... Hoop dat voor jou 2010 veel nieuwe kansen brengt!!
    O en is een kolf huren via de thuiszorgwinkel geen optie? Dat heb ik indertijd na de geboorte van de jongens gedaan en dat was echt een superkolf, kon dubbelzijdig kolven ging als een tiet haha letterlijk en figuurlijk ;)

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: lekker bezig geweest dus!! Nu lekker bijkomen!!

Rootje: ja de hint had ik inderdaad nu je het zegt wel voorbij zien komen! Was het even vergeten!!

Virginie: jajoh 40 weken, wát een mijlpaal. 1 ding is zeker binnen nu en een paar dagen heb je de kleine in je armen!!!

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: heb je het een beetje gered allemaal?? Alvast een heel fijne midweek gewenst!! Lekker even bijkomen!!! x

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden, hier is alles nog rustig hoor, ik durf nu ook wel te zeggen dat krummel een februari-kindje gaat worden :)

@virginie, 40 weken, wie had dat gedacht! Een ding is zeker de 4e heb jij je kindje in je armen zoals het er nu naar uitziet. Ik blijf voor je duimen dat de kleine er eerder is hoor!!! Knuffel!!!

@Suus, ik kan me voorstellen dat je even niet lekker in je vel zit hoor! Het is ook niet niks allemaal! Dikke knuffel voor jou hoor!

@Darcy, fijne midweek hoor meis! Geniet er nog even lekker van met z'n 3en :)

@Imsala, tja ik kan niks garanderen hoor :) Als de vk morgen gaat strippen en het heeft effect, kan krummel zo maar de 2e komen :)

Zo dan ga ik zo maar naar boven, ben toch wel erg moe weer vandaag.
    Tot morgen meiden!

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: heel veel plezier met het tussenuit!!! Waarheen???

@ Rootje/Virginie: jullie ukkies worden zeker watermannen-kindjes! :) Geen Steenbok zoals ik :)
    Het is nu een volle maan.... ;)

Vanmiddag waren onze vrienden met hun zoon op bezoek. Hij en Matthew spelen zo leuk samen. Mee eten. Rond 20.15 uur zijn ze naar huis gegaan. Ineens heeft Matthew zn laarzen en jas zelf aangetrokken en zegt tegen me: mama ik wil buiten spelen...uh pardon...tsja hij is vandaag niet buiten gespeeld.
    Oke, ik ging met hem een blokje wandelen. Ik zag een volle maan...moest gelijk aan Rootje en Virginie denken....het zal wel...eenmaal thuisgekomen ging hij meteen naar boven nadat we met elkaar afgesproken hebben (ik had hem gezegd, als we klaar met buiten lopen gaat hij meteen naar boven om te slapen). Zo gezegd zo gedaan.
    Matthew is van 08.00 tot 21.00 uur wakker gebleve....

Ik ga nu mn bedje opzoeken....moet morgen werken.

XXX

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Ismala: ik zie mails wel verschijnen :)

@ Suus: ik snap je dat je ook liever 2 dagen bij je kids blijft, maar als het echt niet anders kan....dan maar full time werken. Ik hoop natuurlijk dat je vriend tegen die tijd een andere baan kan vinden. Sterkte!

20. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Shame on me, ik had jou er nog niet tussen staan :) Heb je er gelijk bij gezet ;)

Volle maaaaaaaaaan, jeeeeej zouden de beebjes dan nu komen?
    En Rootje, ik weet ook wel dat het kan gebeuren hihihi ach is wel mooi verjaardagscadeautje voor Lisa toch? En dan kan ik nooit zijn verjaardag vergeten hihihihi

Deel Deze Pagina