ben je gek, ze heeft een half boterhammetje op, gisteravond alleen boontjes (wel gezond) met appelmoes. Ze krijgt 2 kiezen en de laatste hoektand komt door, snap wel dat het eten niet zo fijn is. Ik maak me over haar geen zorgen, die zorgt wel dat ze genoeg binnenkrijgt. Vanochtend bij de natuurgeneeskundige geweest. Al geloof ik er totaal niet in, toch raar dat die mensen veel dingen juist hebben. Hij begon over het karakter van Joep. Leergierig, wil alles meemaken en is er graag bij. Vrolijk kindje en een speciale band met zijn zus. Qua karakter lijken ze veel op elkaar zei hij, ze zouden het ook goed samen kunnen vinden. Dat zal nog blijken Hij beschreef ook de 'manier' van poepen van Joep. Klopte precies, ook het onrustige (hoe Joep dan is) klopte. Hij zei dat hij zag dat Joep vaak moet niezen zonder verkouden te zijn. Klopt. en zo nog wat kleine dingetjes. Ik heb echt helemaal niks gezegd over Joep. OKe, ik weet ook wel dat de meeste kindjes wel hetzelfde zijn en met reflux e.d dezelfde klachten zullen hebben maar toch. Ook vroeg hij of Sarah vaak last van haar oren en keel had en een slechte adem. Ja dus. En dat kan hij al helemaal niet weten, toch. Nu heb ik iets voor de darmpjes gekregen, 3 dagen toedienen, ook bij Sarah. Voor het niezen druppels voor op het lakentje en ik heb druppels voor Sarah als ze last heeft van de oren. Ben benieuwd. Ook vertelde hij dat ik teveel van mezelf eis en dat ik gas terug moet nemen want ik ben al zo vermoeid. En ik kreeg een proefzalfje mee voor mijn kloofjes ion de hand. Heb je toch veel last van of niet............... (op dit moment valt het mee, eigenlijk zelfs niet dus kon hij ook niet zien) Ik zal denk ik mijn geloof erin bij moeten stellen. ik maak ook nog maar eens een afspraak voor mij. Mijn schoonzus zweert bij homeopatische artsen. Zij was laatst geweest en ze kreeg te horen dat als ze zo doorging dat ze er over een paar jaar niet meer zou zijn (was iemand anders dan waar ik ben geweest). Arme meid helemaal in paniek.. Dus ik dat even aangehaald vandaag en toen kreeg ik te horen: ik ben geen arts, ik kan medisch gezien niks oplossen alleen eventueel klachten verlichten. Vond het heel eerlijk, was ook een hele fijne man. Prettig in de omgang. En weer teveel over mezelf geschreven hier, ego dat ik ben. Sorry...
pris, dikke knuf, lees je bericht net. Je hebt soms van die dagen dat je het liefste in bed zou blijven. Nog 11 uur en dan is de dag voorbij. Sterkte met vandaag Darcy, fijn om te horen dat studenten je waarderen, mooi compliment.
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer even. Wat een heerlijk weer de laatste dagen, echt genieten. Jesse speelt lekker buiten in zijn speeltentje of zwembad of zandbak of met zijn fiets oid en Sjirk en ik zitten heerlijk onder de veranda, waar Sjirk lekker ligt (soms te slapen soms te kijken) en ik lees lekker een boekje. Geweldig!! Morgen weer eens even richting de kapper, heb er echt zin (en is ook zeer nodig, heb al uitgroei van 2 cm) Maar eerst de auto voor manlief ophalen! We hebben een vw polo uit 1996 voor hem gekocht. was niet zo duur en kan hij mooi in oefenen en naar zijn werk. Onze andere auto (vw touran) blijft dan vooral voor mij (ik neem de kids het meest mee). Scooter van manlief gaat nu marktplaats op. Hoop er nog wat leuks voor te krijgen (scheelt weer op de auto). @Fietsen: jesse kan goed met zijwieltjes fietsen, we maken flinke wandelingen en hij gaat dan op de fiets. Ook op zijn loopfiets kan hij prima uit de voeten. Hij wordt idd al een beetje te groot voor zijn tractor, maar vindt dat nog wel steeds leuk. @zindelijk: helaas nog niet. Jesse heeft er volgens ons gewoon geen zin in. Hij vindt die luier wel makkelijk zo. Als je 'm op de wc zet plast ie wel, maar poepen ho maar. Naja het zal toch ooit wel een keer komen??? @Anoek: Sjirk begint hier ook al uit maat 56 te groeien. Rompers nu al in 62 en sommige kledingsetjes van 56 passen nog wel, maar de meeste niet (ligt aan het merk). Met Jesse zijn we met 3 maandan al met bijvoeding begonnen, maar die had altijd honger en was zelfs met hongerige babyvoeding niet te vullen. Nu zien we wel, we beginnen als Sjirk aangeeft dat hij er aan toe is. @Marsab: wauw, mooie echofoto's!!! Liefs van Simke
Simke, Sjirk is 2 maanden jonger dan Joep dus Joep heeft nog veel in te halen. zo te lezen ben je heerlijk aan het genieten. Fijn, en een verranda lijkt me echt zo super! Geniet ze, het is heerlijk weer en dat blijft het voorlopig ook nog wel.
goedemorgen allemaal. Heb even jullie advies nodig. Sarah lijkt last te hebben van zonne allergie, in ieder geval heeft ze flinke uitslag. Heeft iemand van jullie er ervaring mee? Waar geen zon is geweest zit geen uitslag... Ze is niet verbrand dus daar ligt het niet aan. Was net aan het kijken voor een uv bestendig t-shirt, dat zit iets hoger in de nek en beschermt meteen maar zal het lekker zitten in het water? Gisteren hap gebeld met de vraag wat ik er het beste op kon smeren, geen idee, hou ze maar binnen uit de zon. JA< DUHUH, ze is 2 en niet binnen te krijgen. We hebben wel veel schaduw hier dus misschien alleen op het kdv en vakantie? LAstig dat en gat het over?
Hoi Anoek: Ik heb er ook last van en ik slikte vaak tabletjes/ pilletjes ervoor. Die kun je volgens mij gewoon bij de drogist halen. Dat zijn van die kleine witte balletjes die eigenlijk onder je tong moeten smelten. Bedenk me net dat dat bij een peuter moeilijk gaat, erop zuigen is vaa al moeilijk..... Misschien hebben ze er iets voor bij de apotheek?!
Heeft Ollie ook gehad. Gaat vanzelf weer wegtrekken, maar goed smeren (hoge factor) en zo'n shirt zijn een prima combinatie! In het water ook prima, heb Ollie niet horen klagen vorig jaar in Spanje
Die korreltje gebruikt mijn man ook, maar dat middeltje is niet voor kinderen, geloof ik. Een ETOS of Kruidvat heeft misschien wel iets van VSM ofzo... maar ik weet uit ervaring dat bovenstaande prima heeft gewerkt bij Ol. Anoek, kan vast ook aan op de opvang, denk ik.
Hier zometeen 3 vriendinnen met hun kids, we gaan koffie drinken en zij mogen Megan officiëel lid maken van ons kransje Zo bijzonder, we kennen elkaar al jaren en hebben veel meegemaakt samen. Van gezellig gierend dronken etentjes tot diepdroevige ervaringen... en allevier kinderen gekregen, ook met de nodige hindernissen... zo fijn dat we elke keer de draad weer oppikken waar we waren gebleven Vanmiddag nog een leuk kinderfeestje in de tuin bij vrienden en vanavond een etentje met drie vriendinnen van mijn middelbare school. Wat een straf allemaal Gaan jullie leuke dingen doen?
ik ga zo even naar de winkel een buggy halen voor de vakantie, die we nu hebben is van de prenatal en helemaal scheef. Die ik ga halen is van chicco en voor 50% korting. Dan salades maken voor de bbq. Vanmiddag komen vrienden met hun kindjes bbq-en. Gezellig!
@anouk; wij hebben er zelfs eentje speciaal voor de vakantie gekocht gewoon 25e bij de v&d... zodat we die tenminste ongenegeerd ergens konden laten staan in zwembad of pretpark etc zijn jullie ook zo gesmolten vandaag? ons dagje dierentuin gaat dus weer niet door morgen... baal ik wel een beetje van. maarja als ik de weersvoorspellingen zie... lijkt het me ook niet echt relaxt om in de dierentuin rond te hobbelen heel de dag dus de plannen zijn gewijzigd... we gaan naar het strand vandaag lekker naar zierikzee geweest.. geluncht bij marktzicht (ons favo lunchplekje) heerlijk anne lekker gespeeld en gekleurd op het terras.. altijd fijn. op de terugweg nog even langs het strand gereden.. maar dankzij concert@sea was dat ong. het enige strand nog dat goed bereikbaar was.. en natuurlijk was het net hoog water dus toch maar naar huis gereden uiteindelijk. (waren alsnog pas 5 uur thuis.. dus eigenlijk was het heel zo erg niet) hoop wel dat ik morgen wat minder smeltneigingen heb hoor.. al dat zonnetje vind ik maar heftig
Goeiemorgen Allemaal voornemens om een dosis hersenverknettering op te lopen vandaag, het wordt immers + 30 graden Celsius? 8) Hier plannen voor bos in de ochtend en natuurgebied mét rosébier in de middag. Wel jammer dat de dag zo lang is, Ollie en Meg waren om 6 uur al in feeststemming. Er heerst hier dus een heus 'Pluk de Dag'-gevoel (not) met een dochter die nu tukt in de box, een zoon die pedagogisch onverantwoord Thomas op DVD kijkt en een vader die onderzoekt waar zijn bovenoogleden beginnen en die onderste stoppen, zo dicht zitten zijn ogen nog Mama heeft nu 4 nachten van 4 uur gemaakt en hallucineert een beetje bij vlagen... maar echt een ramp kan ik het niet vinden, hoor. Fijne dag allemaal!
wegsmelten? Ik las net op weeronline dat ze voor het volgend weekend 35 graden voorspellen voor Limburg. Mijn hemel, das wel heul veul.
@Darcy: tijd voor een tukje vanmiddag? Hier kan dat helaas net.. Ik werd om half 7 wakker van anne en toen al drijfnat van het zweet. Zon komt ongveer op in onze raam dus het is meteen goed warm. Vanaf uur of echter is het wel erg lekker op onze kamer dus snachts slapen we prima gelukkig @Anouk: na zo'n weekend ben ik dus wel gesmolten hè job al "beloofd dat hij in z'n eentje naar het strand mag als het zo warm word. Zowel anne als ik zijn errug blank dus dan schroeien we weg wij gaan wel naar de speeltuin.. Zit ook een zwembad bij maar netjes onder de bomen. Dat is voor ons wel zo practisch/gezond/fijn
@Anouk: kreeg laatst een allergy suncare tubetje op het kdv... Zal thuis eens kijken. Als ik het kan vinden mag je het wel hebben om te proberen
Pris en Saskia, dank je. Ik heb toevallig net gekeken wat voor zonnebrandcreme ze op het kdv hebben, een goedkoper merk, kon zo niet zien welke. VAn het weekend heeft ze nergens last van gehad en ik gebruik nivea. Vandaag wacht ik het even af en als ze er weer last van heeft geef ik Sarah gewoon haar eigen zonnebrand mee. Gelukkig had ze thuis nergens last van. Saskia, als je me laat weten welke suncare het is schrijf ik het even op. Handig voor te weten. all, gisteren naar de kermis geweest, SArah wilde perse in de vliegtuigjes. En wij maar denken dat ze daar nog te klein voor was, haha. De grootste lol had ze, weer omhoog in de helicopter en omlaag en trots dat ze was. Ons meisje wordt echt al groot, zucht. Kreeg net ook te horen dat ik het grote badje op moet zetten, die heeft ze gisteren gezien. Ik vind het ding vrij groot voor haar, ze kan niet over de rand heen stappen. Twijfel een beetje, ben toch bang voor een val voorover of zo, moet er niet aan denken.. (overbezorgde mama soms)