@anouk: ik denk dat hij gewoon op het aanrecht ligt.. heb er vandeweek nog mee in mn handen gestaan toen ik de nivea for kids niet kon vinden hier gisterochtend om 7 uur ook al trouwens "mama, ik wil aankleden want ik wil in het badje" cute! maarja.. we gingen lekker naar het strand vond ze ook hartstikke leuk. zeker toen bleek dat er 2 jongetjes vlakbij ons zaten die zo'n "duitse kuil" verder gingen uitgraven en ze best mee mocht doen
Morning ladies!! Wat een weertje!! Anoek: kan heel goed van de creme komen idd. Hier zweer ik bij de zonnebrandcreme van ROC. (volgens mij kun je die zelfs nog terugbrengen als je er overgevoelig op reageert!) 1 vd kids én manlief reageren flink op zonneproducten, ook op zwitsal, nivea etc. ROC en Vichy zijn erg goed, wel prijzig, maar ik heb laatst twee flessen f50 voor de prijs van 1 gehaald bij etos. Was toen 18,95 ipv bijna 40 euro!) Las op hyves dat je schouder weer zo opspeelt... Jee, kunnen ze daar nou niets aan doen?? Maarja alles zal wrs gecombineerd moeten met rust.... lekekr te doen met twee kleintjes.. Enneuh: sarha in de helicoptertjes, heb je een foto?? Saskia: dat klinkt als een geslaagd weekend!! Hahah een Duitse kuil Miranda komt zeker al bijna terug? Nou die zal niet hoeven acclimatiseren zo Pris: ja kun je het goed hebben deze hitte nu je weer zwanger bent?? Ik moest altijd heeeevig smeren, want kreeg opeens last van zonne-allergie tijdens mijn zwangerschappen. Nog wezen varen het weekend?? Darcy: fijn weekend gehad?? Joyce: jullie ook een leuk weekend gehad? Hadden allerlei afspraken staan toch?? Simke: houdt Sjirk het een beetje uit met deze warmte?? En Marsab: jij?? Wanneer begint je zomervakantie? Na deze week al?? Lovewinnie en Joyce: ideaal weer nu voor jullie he?!?! Hoe slapen de kinderen bij jullie met deze warmte? Hier wel wat onrustiger dan anders... Vannacht om 1 uur Tijn aan mijn bed, die gelukkig wel weer erder sliep na wat drinken. De nacht ervoor heb ik ze ook wakker gehoord en de nacht daarvoor heb ik ze alledrie wakker gehad... zucht... mijn wallen groeien met de dag zo, ik zie er echt een beetje verlopen uit... moest ook werken de afgelopen 3 dagen dus erg vroeg op... Misschien moet het nog een beetje warmer worden, dan zijn ze K.O. of een klein briesje waardoor het even goed kan doortochten in de slaapkamer 's avonds. Anyway op het werk de laatste dagen eindelijk weer een beetje te doen na alle achterlijke drukte en toestanden van de afgelopen maanden. Moest gisteren een nieuwe patient ophalen van de SEH, en werkelijk rond een uur of half twee zaten er al mensen met een slok op die vervolgens gevallen waren... HALF TWEE en dan al in de olie?!?!?!? Vandaag ff rustig aan, morgen weer aan de bak. Nog twee weekjes en dan eindelijk vakantie!!! Ben er zooooooo aan toe.....
@noor: mja vast biertjes op het terras in de zon... valt extra hard met dit weer lijkt het altijd.. vast ook hoop zonnesteken gespot op de SEH denk ik? en slapen.. mja ze ligt tot minstens half 9 te zingen en te feesten maar wel in bed.. dus we laten het maar zo je kunt slapen moeilijk afdwingen toch.
Picasa Webalbums - 10099589348799088... link naar filmpje van Sarah in de helicopter. Noor, ben jij vp op de eerste hulp?
Zo meiden, ik ga later weer reageren, maar wil even vertellen dat we weer thuis zijn van een heerlijke vakantie! Het park (Hof van Saksen) was echt prachtig! We hadden een schitterend huisje met lekker speelgelegenheid eromheen. Het zwembad zijn we maar 1x geweest, maar was ook erg mooi en heerlijk warm water. We hebben daarentegen wel 2 dagen op het strand van het recreatiemeer doorgebracht, dat was veel lekkerder en veel rustiger Het park zelf was ook erg mooi, en veel was heel goed geregeld. Goede restaurants waar je heerlijk kunt eten, zelfs een speciaal kidsrestaurant en een indoorspeeltuin (zoiets als ballorig)! We dachten ook dat er veel 'kak' zou zitten, maar dat viel heel erg mee. Er zaten er wel wat tussen en er reden hier en daar ook wel dikke dure bakken, maar ik heb niet bewust 'kak'mensen opgemerkt. Enige nadeel was wel dat er ondanks dat het een autovrij park is, er toch veel auto's rijden. Ze hebben de slagboom gewoon open, dus er rijden er veel het park op om de spullen in of uit de auto te doen bij dagjes uit of na het boodschappen doen. (Gevolg was dat wij het ook een paar keer gedaan hebben, maar ja, bijna 1km sjouwen met een maxi-cosi met daarin een baby van 7kg en een slapend meisje van ruim 13 kg en een overvolle luiertas en een tas boodschappen vonden we toch ook niet zo handig ) Zo dan ga ik nu maar weer verder met de was, want die hebben we genoeg nu... Dag lieverds!
dat klinkt erg fijn Rootje!! De kids hebben het vast ook fijn gehad!! En jullie dus ook Hoe is het nu met Bastiaan?? x
@noor, gaat gelukkig goed, heb toevallig net nog maar weer eens de weblog bijgewerkt Hij heeft geen verhoging meer gehad, dus nu hopen dat dat zo blijft. Hij groeit ook lekker trouwens, heb hem gister nog even gewogen en gemeten, maar hij is bijna 68 cm en 6,9 kg dus dat gaat netjes gelukkig. As woensdag naar het CB, eens kijken wat die er van vinden en helaas ook weer prikjes dan (die van 4 mnd nog)
Hi mama's! Lekker Ro, dat je vakantie fijn was. Ga je nog wel even wat leuke foto's spammen hier Bastiaan gaat dus lekker... groeit hij ook nog op mama's melk, trouwens? Hof van Saksen lijkt me erg leuk, vrienden van ons zijn ook geweest en waren ook enthousiast, net als jij. @zonnebrandcrème: las vanmorgen in "Metro" nare berichten over deze crèmes en wat er allemaal wel en juist niet in moet zitten... geeft je te denken... geen overvolle zon blijft het beste advies, maar ja, onze kleintjes willen natuurlijk ook lekker spelen De leerlingen zijn in Walibi aan het achtbanen, ik ga mijn studiewerk doen, lekker rustig hiero
@Darcy, geloof het of niet, maar mijn man aan wiens vingers de camera bijna vastgegroeid zit, heeft bijna geen foto's gemaakt deze keer. Ik zal deze week nog wel even proberen wat op te zoeken. En ja, Bastiaan groeit nog steeds op mama's melk. Hij krijgt er nu sinds 2 weken potjes bij en die eet hij met veel plezier schoonleeg. Het was ook wel nodig, want hij kwam 's avonds vanaf 17 uur nog wel 4x voor hij in slaap viel. Nu 17 uur drinken, 18 uur potje en wat water of diksap en dan pas tegen 21.30 weer drinken. Dus dat gaat goed gelukkig. Wel heeft hij een wat vervelend dag- nachtritme, hij slaapt 's van 23.00 tot 4, drinken, dan door tot 9, drinken 30-45 min spelen en slapen tot 14 uur, drinken 30 min spelen en dan slapen tot ong 17 uur en vanaf dan is ie wakker tot we naar bed gaan, dus tot 23 uur... Dit is eigenlijk een redelijk vast ritme, soms wat eerder, soms wat later... Ga ik woensdag op het CB maar eens raad voor vragen, zou het graag iets opschuiven. Bijv 3 uur naar voren het hele rijtje, lijkt me handiger.... kan ik ook nog eens wat doen 's avonds behalve Bastiaan bezighouden.
@Noor: Sjirk heeft toch wel last van de warmte. Ben nu ook lekker binnen met hem (binnen rond de 24 graden. Vind zelf de warmte ook niet zo super (tot 25/26 graden gaat het wel. maar daarboven = voor mij te). Weet ook niet zo goed wat ik Sjirk aan moet doen. Wil hem niet te warm kleden, maar moet ook weer niet tochten = lastig. verder gaat het hier z'n gangetje groetjes Simke
@simke, lastig he, ben blij dat bastiaan toch al iets ouder is. Die ligt de hele dag (en nacht) lekker in alleen een romper. Het is hier beneden ook 24 graden, maar op onze kamer (op zolder), waar bastiaan ook slaapt is het 28 graden. Maar volgens mij moet dat voor Sjirk ook best kunnen hoor, desnoods een romper met een kort broekje erover.
Hé meiden!!! Hier ben ik ook weer na een druk, maar super gezellig weekend te hebben gehad! Zit overigens nu lekker buiten te laptoppen, heerlijk Rootje: Zo te lezen hebben jullie echt genoten van de vakantie, heerlijk joh! En blij te lezen dat Bastiaan het zo goed doet!!! Bij mij geeft de babyfoon 30C aan op de kinderkamer Pff, krijg het ook gewoon niet koeler binnen, pfff! Gelukkig slapen de kids goed, zijn alleen om 7u wakker ipv 8u, maar mij hoor je niet klagen hoor Anoek: Vervelend die zonuitslag. Ik zou het ook zo niet weten wat er precies aan te doen is. Ja, uit de zon ja maar dat lukt toch niet met dit mooie weer. T-shirt aan lijkt me idd ook de beste oplossing. Noor: JA, ideaal weer dit A.s. vrijdag is het officieel 6 weken geleden en dan mag ik dus mn nieuwe bh's aan, maar ben nu al stiekem aan het smokkelen hoor Had van het weekend ook heerlijk mn bikini aan en nieuwe bh en moet eerlijk zeggen dat ik gelukkig ook nergens last meer van heb. Lekker pronken dus... Moet nog steeds foto plaatsen Pff, jij ook lekker druk gehad zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je aan vakantie toe bent meid! Waar gingen jullie ook alweer naar toe? Ik ben ook al aan mijn vakantielijstje begonnen Hou er absoluut niet van alles op het laatste moment te kopen en dan voor verrassingen komen te staan. Miran: Al terug in eigen land meid? En lekker er van genoten? Hier in NL kan je ook nog heerlijk van het mooie weer gaan genieten. Ben je deze week ook nog vrij? Ben benieuwd naar je vakantieverhaal!!! Darcy: Beter compliment kan je toch niet krijgen van je leerlingen. Jij lijkt mij ook een hele leuke docent hoor Streng, maar rechtvaardig, toch? En hoe was het met de meiden? Wel bijzonder zo zeg... Pris: Zien we elkaar morgen?! Gezellig!!! Ja meiden, als het goed is hebben we een mini-mini-meeting morgen Helemaal zin in!!! En Noor, jammer dat je er niet bij kan zijn hoor! All: Hier dus heerlijk weekend gehad! Zaterdagochtend moest er nog even gewerkt worden, maar 's avonds een gezellige borrel van mn schoonzusje die geslaagd is! En gisteren bij familie op de camping geweest in Schardam aan het IJsselmeer Beter weer konden we niet hebben. En over zonnebrandcreme gesproken, ik had de kinderen allebei met factor spf50 ingesmeerd, wel meerdere malen per dag, maar toch zijn helaas de schoudertjes een klein beetje verbrand Tegen deze zon valt dus gewoon niet te smeren lijkt wel. Gelukkig hebben ze er geen last van, maar voel me toch best schuldig Ik ben er altijd zo alert op :x Ook allemaal voetbal gekeken Joehoe, we hebben weer gewonnen!!! Ze hebben weer helaas niet fantastisch gespeeld, maar het gaat op de punten Meiden, fijne avond allemaal!!!!
Joyce en Pris: vind het zelf ook erg jammer, maarja moet werken Heel veel plezier in ieder geval!! En groot gelijk dat je af en toe al een bikini aandoet. Een stevige beha lijkt me echt verre van ideaal met dit weer!! Wb verbranden: vervelend, maar je kunt er niets aan doen. t-shirtje misschien Soms gaat het gewoon heel hard, zeker aan het water!! Ja ik moet ook mijn lijstje AFmaken hihi doe ik woensdag of donderdag denk ik We gaan naar Z-Frankrijk, Atlantische kust, in de buurt van Bordeaux. Jaja weer gewonnen jippie! haha. Wij zijn meteen na het voetbal in de auto gestapt naar Langevelderslag, broodjes en drinken mee. Kids hebben bijna twee uur nog gespeeld in de zee en op het strand, heerlijk! Lekker briesje, ideaal, echt een aanrader voor degenen die redelijk dichtbij het strand wonen!! Kids moegespeeld, thuis door de wasserette en meteen naar bed En dat is wat ik nu ook ga doen, want mijn wekker loopt om half zes af.... Trusten allemaal!! En tot morgen weer
@Anouk: het is Eucerin Sun Allergy Protection crème-gel. "bewezen bescherming tegen zonneallergieen. Parfum- en emulgatorvrij. Waterbestendig" aldus de verpakking. Zelf geen idee of het werkt want wij hebben er verder geen last van. Factor 25 is het. Kan je het tubetje wel opsturen.. Is zo'n proeftube van 10 gram. Niet veel dus maar kun je het eens proberen zonder meteen een dure aanschaf gisteravond reed er ineens een ladderwagen van de brandweer door onze straat. Gezien we niet echt in een doorgaande straatwonen toch maar even gekeken. 2 voertuigen bleek.. Maar blijkbaar niks aan de hand. Mensen waren niet thuis en de brandweer vertrok 10 minuten later zonder wat gedaan te hebben. Maar... Nog wel tot na 10 lekker staan kletsen met onze buurtjes stuk verderop. Hun dochter zit op 1 van de scholen waar wij ons oog lieten vallen dus meteen maar even gevraagd. Zij is ook lerares en had best goede argumenten om Anne daar ook echt op school te doen. Niet alleen het soort onderwijs maar ook het soort ouders mensen brengen hun kind op de fiets of parkeren straat verder zodat je bijv veilig kunt oversteken. Bij ons voor staat er altijd een rits autoos met draaiende motor terwijl paps/mams kindlief wegbrengt. Of gewoon deur open, kind uit de auto en doei. Ik heb toch steeds meer voorkeur voor die andere school denk ik
@Rootje: hoeveel voedingen geef je Bastiaan? En heb je de bekende 4-maanden dip gehad? Ik merk dat mijn borstvoeding sinds een paar dagen terugloopt, komt vooral door dat suffe gekolf op mijn werk (waar het totaal niet ontspannen gaat!) Veel aanleggen en extra kolven dus... @Joyce/Noor: al eens inpaklijst.nl geprobeerd? Is echt geweldig, je geeft je bestemming en gezinssamenstelling aan en er wordt een lijstje voor je gemaakt, al dan niet aan te vullen of dingen van weg te vinken. Ben GEK op lijstjes
Even ego hoor, maar Aiden doet al vanaf zaterdag zo goed als al zijn plasjes op de wc of op het potje! Goed he! Mama is zo happy. Soms een klein ongelukje tussendoor, maar hij gaf vanmorgen zelfs in de supermarkt aan dat hij naar de wc moest! En ja hoor, een grote plas op de wc daar!
Haaaaiiiii lieve meiden!!!! I'm back!!!!!!!!!!!!!! Het regent hier.... ... WASDA????? Vannacht waren we om 02.30 uur thuisgekomen, en om 03.30 uur gaan slapen samen met Jeroen en Matthew op onze bed, want zijn kamer heeft last van vlooienplaag omdat de katten daar niet kwamen. We waren al om 08.00 uur wakker en Matthew pas om 10.30 uur wakker. Het is toch wel heerlijk om thuis zijn...maar toch wel mis ik vakantiegevoel in Gran Canaria wat we net 608 foto's hebben bekeken. Zal z.s.m. paar foto's hier plaatsen, ook op hyves/facebook. Zal van de week proberen alles teruglezen... Ga nu de was ophangen... Matthew is nu aan het eten inhalen...en al ruim halve liter melk opgedronken wat hij daar heeft moeten missen... Hij is wel erg mager, zo kunnen we zijn ribbenkast zien... Liefs, Miranda xxx