September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    :$ kom je boven, want je denkt, het is stil, boefjes zullen wel in slaap zijn gevallen na een uitputtende dag, doe je de deur open, hebben jut en jul een bedje tegen de commode geschoven, zitten ze er prinsheerlijk bovenop, licht aan gedaan een een pak billendoekjes als een soort sneeuwbui over de grond gegooid!! Dikke schik samen!!
    Chris: "haaaaaaaai mama" Tijn:"peer!" oké, "hebben jullie nog trek? willen jullie peer?" twee paar handjes de lucht in "jaaaaaaaaaaa" (net als tijdens de doelpunten van oranje, uitbundig dus! :$
    naja twee peren geschild, bekertjes water, even af trachten te koelen bij het inmiddels geopende raam en nu hopelijk slaaaaaapen!!
    o o o ik kon mijn lachen moeilijk inhouden hoor! Stel grote boeven!

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: ja dat zal wel met deze hitte!! Hier weinig wat dood kan gaan in de tuin, tja het gras ;) verder een druif waar we vorig jaar al heeeeeel veel van konden snoepen en die dit jaar alleen maar meer lekkers zal schenken hoop ik, groeit met de dag!!

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Wat een boefjes zeg :D:D:D:D:D

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik vind t zo leuk dat we gewonnen hebben:D
    Pff had t wel gehoopt niet verwacht. Joehoe!!!!

@Noor Heerlijk een vrij weekend. Succe smet je inkopen!!
    Hopelijk kan je slagen!!!

Geen last van de warmte hier hoor. Maar kan me wel een beetje voorstellen dat als je u op t eind loopt dat je t zat bent (hoewel..rustig aan met je voetjes in een zwembadje:D) Maar hier dus alles prima.

@ Imsala Kan we voorstellend at je zenuwachtig bent. Succes morgen!!!!!!

@ Saskia Ach toch een vrije dag achter de rug. Morgen wel kijken??
    Prima weer voor een salade...hier lekker de bbq aan!!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Fijn weekend!

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: hahaha lekker boeffies heb je!

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: je hebt altijd wat met je kies...arme meid!!!!

@ suus: waterkoker op fornuis...haha!

@ Pris: lekker wezen gaan varen in dit weekend...kom dan naar de Zaan varen, want morgen begint het zingen aan de Zaan (5 jarig bestaan, er zullen ongewtijfeld heel veel bootje aan de Zaan gaan varen...Darcy kan zo makkelijk vanuit haar huis naar de Zaan, en wij 1 minuut lopen om naar de Zaan kijken :) )

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dat dacht ik ook al meteen na wat Patries had geschreven haha!

Ben klaar met de foto's voor vakantiealbum (het is nu al na middernacht...), morgen de teksten invoeren en dan de bestelling doen! Morgen of zondag zie je de foto's van onze vakantie hier tevoorschijn....

Zie mijn berichtje over de foto's hierboven, en gisteren heb ik 1 dag gewerkt!
    Kom maar op met je mooie bikini foto! :)
    Beterschap!

Ga nu tandenpoetsen, en de vaatwasser aanzetten....truste meiden XXX

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Succes vandaag, Imsala! Hopelijk een goed begin van iets moois en nieuws tussen jou en je papa!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja goed hè, Nederland is dóór! Heel tof. Nu mag Oranje zich klaarmaken voor volgende week, hopelijk weer zo'n succes.

Hier alles weer okay, de kies doet het prima en mijn borstvoeding lijkt in de lift te zitten (goeie tip, Rootje! Ga die spray nu toch maar eens halen!)

Ik ga over een uurtje met vier vriendinnen een dagje naar de thermen... Heel er veel zin in, maar...

...heb alleen net de Huisartsenpost gebeld, want Ollie was gisteren volgens mijn man begonnen met een paar rode vlekjes op zijn wangen (bij de opvang), maar vanmorgen was er een uitbraak :$
    Zijn wangen zijn net acné-wangen en ook over de rest van zijn lijfje zitten rode bultjes en puntjes.
    Hij is gewoon zichzelf, actief en heeft geen koorts (hij had woensdagavond wel een heet lijfje, dus pcm gegeven en donderdag voelde hij weer normaal aan...)

De arts klonk heel relaxed, maar wil hem toch even zien - is het de zesde ziekte, of iets anders... enfin, ik wou de thermen al afbellen, maar Bas zei: "Ol voelt zich prima, 't is ter controle en eventueel een zalfje halen - als het écht iets ernstigs is, dan haal ik je op, ben er binnen een kwartier."

Ik ben nog niet overtuigd, maar als ik gewoon nuchter naar mijn zoon kijk, dan weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken. 't Is wel m'n kind, he!

Waterpokken heeft ie al gehad... exceem? Zesde ziekte? Vijfde ziekte? Besmettelijk (voor Megan ook?) en langdurig? Wat zou het zijn :(

Even ego, sorry hoor ;)

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!!

Je was nog laat Miranda.
    Waarschijnlijk gaan we morgen varen, vandaag niet.
    En wat ben je snel met je foto's bestellen:$ Jeetje wat goed zeg...
    IK vind je nieuwe profielfoto al erg mooi, ben benieuwd naar de andere foto's

Fijne dag allemaal..Tygo mag even Brum kijken nu:)

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Hopelijk kan je wel een beetje genieten met je vriendinnen.
    Ik zat eerst aan de waterpokken te denken maar dat heeft Ollie dus al gehad. BEn benieuwd wat de dokter zegt! Gelukkig heeft hij verder geen last oid. Succes en toch veel plezier met je vriendinnen!!

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: heeeeee matthew heeft ook veel rode dikke bultjes op zijn lichaam, jeukend, maar geen waterpokken. Hij is nog steds energiek en eet/drinkt prima....het zou toch geen zesde ziekte zijn....heerst het in de zaanstreek of zo??????
    Volgens Jeroen heeft hij last van muggebeetjes....mhm...ik wacht nog wel even af...het is nog niet op zijn gezicht, alleen armen, romp, benen...

@ Pris: de vakantiefoto's staan nu op hyves zowel als facebook!
    Matthew maakte me al om 8 uur wakker....zucht....vanavond maar op tijd gaan slapen!

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.467
    113
    @darcy: kan heel goed 5e of 6e ziekte zijn, weet niet welke van de twee, bij een komt de koorts eerst en bij de ander achteraf. Is niet ernstig hoor, wel besmettelijk overigens. 5e ziekte kan volgens mij gevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen.

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden, ik hou het kort, mijn kies doet weer zo'n pijn (en dat kan wel 2 dagen duren... zónder pijnstilling dus :()

Ollie heeft zonneallergie in flinke mate - wat waarschijnlijk mede komt door geparfumeerde zonnebrandcrème op de opvang.
    Zijn linkerwang trekt alweer iets bij na een bewolkt dagje thuis - nu de rest nog.

Ga zorgen dat er andere crème komt.

Thermen-dagje was heerlijk, sinds een half uur die kiespijn (en gelukkig niet eerder, daar ben ik dan wel weer dankbaar voor...)

Fijne avond.

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Niets geschreven nog vandaag :$:$

Hier een leuke dag gehad. Lekker met de boot weggeweest, mijn zusje en vrien was mee, super gezellige dag gehad....Nu helemaal kapot en ga zo heeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg naar bed. Morgenochtend voor controle.

Fijne avond en tot morgen (dan kom ik weer reageren)!

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: gelukkig heb je heerlijk verwendag gehad!!! Valt toch wel mee van Ollie, beter als je hem vantevoren thuis zelf gaat insmeren voor hij naar het kdv gaat!

@ Pris: heerlijk varen, nu ben je nog lekker gebruind...toch geen zw.masker opgelopen???
    Slaap lekker meis!

Vandaag ben ik met Matthew samen met schoonzus, haar zoon, neef van matthew en 'n vriendje naar Wijk aan Zee geweest. Voor het eerst zwemt Matthew in zee, die vond hij geweldig!

Dissie vakantiefoto...

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    nog eentje...

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Zwembad met zeezicht....

Matthew zwemt vaak in het diepe zwembad.

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Laatste foto....

Misschien morgen weer verder spammen als jullie nog meer willen zien ;)

Deel Deze Pagina