Miranda: had je foto's ook op hyves gezien en van commentaar voorzien SUPER!!! Ziet er echt allemaal heeeeeerlijk uit!! Kan niet wachten tot wij ook gaan, en dat duurt nog maar even. Leuk ook Wijk aan Zee en Matt lekker in zee zwemmen!! Heerlijk hoor! Stoer binkie!! Pris: heerlijk op het water dus! Ja daar word je super-rozig van altijd, dus je zult vast heerlijk slapen!! Darcy: hier Chris ook wat zonne-allergie (denk ik) vooral op zijn borst. Kan ook van de warmte zijn, ben er nog niet uit. Hier bevalt de zonnecreme van ROC super!! Hier vandaag naar het zwembad getogen. Hebben er een uur of 4 vertoefd. Kids vinden het helemaal het einde. Tijn is vooral van het glijden, rennen, spetteren en van de kant in het bad springen en dan kopje onder gaan. Chris zwemt er op los, zo schattig, klein koppie met twee bijna even grote vleugeltjes en dan zwemmen maar, nouja, zwemmen, het lijkt bijna een hondje hihi. Die heeft heeeeeel wat meters afgelegd en viel meteen op de bank in slaap. Tijn niet veel later ook overigens Isa vindt alles goed, die doet gewoon lekker waar ze zin in heeft. Maar jee het blijft een onderneming zo. Makkelijk dat we straks op vakantie niet in een hokje moeten omkleden, maar gewoon alles aan hebben en naar het zwembad of de zee lopen
Darcy, dus zonne allergie bij Ollie. Balen, hopen dat ie er niet al te veel last van heeft. Heb je er iets voor gekregen? En hoe is het met je kies? Denk je er vanaf te zijn na een bezoek aan de tandarts, grrr. Is zo'n vervelende pijn (maar 1 keer gehad gelukkig, ontstoken verstandskies). Imsala, hoe is het gesprek met je vader gegaan? En een huisje gevonden. Super! Iets om naar uit te kijken. Saskia, dank je voor het proefje. Heb hem nog niet gebruikt maar ga het deze week zeker gebruiken. Het kaartje staat bij Sarah op haar kamer, die moest mee toen ik had gezegd dat die voor haar was. "nee mama, is van mij, boven zetten". Ahum, een echte meid dus Miranda, heb je foto's bekeken, heeeeeeeeeerlijk! Een supervakantie zo te zien. Heeft Matt het eten weer helemaal terug gevonden hier? Ik ga ff strijken, net naar de fysio geweest dus zal wel een korte actie zijn. Heb me vanochtend ziek gemald voor het werk. Net nu ik even denk, ah, lijkt wel iets beter te gaan. Hm, dacht ik dat de vorige week ook niet een keer? Ik ga kaarten bestellen voor k3. We wilden er 2 bestellen maar het lijkt me zo leuk voor Sarah als wij allebei meegaan, en aangezien Arjan zondag jarig is, haha, krijgt hij van Sarah gewoon een kaartje voor k3. Altijd leuk, een concertticket
Hallo meiden, daar ben ik ook weer. Heb prachtig uitzicht op mijn gepedicuurde voeten, gisteravond in de lak gezet ook - heb me voorgenomen om nu elke 2 maanden zéker naar de pedicure te gaan, lijkt me heerlijk De kiespijn neemt gestaag af, ook heerlijk Dit is een fijne, bijzondere dag voor me! Ik ben laat begonnen (kwart voor elf), want ik wilde me niet haasten. Mijn collega's zitten te overleggen voor het nieuwe schooljaar... ik hoor daar niet meer bij, blijf dan ook bewust weg... Vanmiddag om 16:00 uur mijn afscheid in de school (er gaan nog meer mensen weg voor de zomer), donderdag eten met het team... Ben benieuwd wat de vakgroep gaat doen vanmiddag, we staan erom bekend dat we liedjes/gedichten etc. maken of iemand goed in de maling nemen Nu krijg ik 'm vast zelf keihard terug Noor, dank voor je ROC tip. Is dit te halen bij een drogist, of moet ik even langs de apotheek? Rootje/Suus, ik heb een langzaamaan opklimmende productie weer - nu nog een voorraadje melk zien te kolven, er ligt nog 1 portie bij het kdv en eentje in onze vriezer... vanmorgen meteen ook oxytocine-neusspray gehaald, want aan de borst drinken gaat vloeiend en aan de kolf hangen is gewoon een drempelverhoger voor me Miran, wat een heerlijke vakantiefoto's! Ben jij ook weer afgevallen? Je ziet er in elk geval erg goed uit, meid! Pris, veel sterkte en succes vandaag! Laat je even weten hoe het is afgelopen bij de controle? Groetjes en een fijne dag allemaal!
Darcy: oeh spannend!! Ben benieuwd!! Veel plezier iig!! ROC is te koop bij oa etos. (oranje flessen / spray, ik ben zelf meer van een goede basis van creme en evt bijwerken met spray ) Wat trouwens ook goed is is ultrasun! (ook bij de drogist) DIt zijn de twee goede hypoallergene merken! In de rest zit meer parfum en dergelijke! zijn allebei te koop in 20/30/50. Anoek, wat een ellende toch met je schouder! Bah!! Hoe is het nu met Joep eigenlijk, geen bericht, goed bericht I hope! Imsala: hoe was het gesprek met je vader?? Hier een lekker ochtendje... begon behoorlijk grijs, maar inmiddels piept de zon er weer lekker doorheen! Isa naar school, naar de HA, want verdacht Isa van een blaasontsteking (heeft geen pijn oid, maar herkende de symptomen van eerder) en jahoor, dus straks AB ophalen bij de apotheek... en een verwijzing naar de KA, omdat ze het aleens eerder gehad heeft.... Denk zelf dat het komt door net te weinig drinken en net te weinig plassen (onderbreekt liefst geen activiteiten voor toiletgang....) en miss ook wel in combinatie met het geweldige afvegen wat ze doet na de grote boodschap... Heerlijk hoor zindelijk kind, maar de onderbroek is niet altijd schoon te noemen na een dag school met een nummer twee in de wc maar goed, is protocol, dus dat zien we wel na de vakantie. Ben al beetje begonnen met pakken voor de vakantie. Poeh. Moet ook nog eea halen, zonneschermpjes voor in de auto bijvoorbeeld. maar goed dat komt wel, en anders zaterdag nog ff snel... morgen en vrijdag poli, dus dat is net weer ff lekkerder afsluiten dan in de megadrukte op de afdeling vanavond komt wrs mijn broertje eten. gezellig. Kids hebben heerlijk geslapen vannacht na het zwemavontuur van gisteren, kwamen "pas" om kwart voor 7 de kamer op gestommeld.
Noor, jazeker goed bericht. Nu durf ik het wel te zeggen, het lijkt nu echt de goede kant op te gaan met Joep. Hij drinkt goed, zit lekker in zijn vel en heeft net als andere baby's gewoon elke dag een huiluurtje. Dus geen huildagjes meer hier. Hij slaapt 's nachts al een week door en dan echt door..... laatste fles om 22.00 uur en dan wakker tussen 6.00-7.00 uur. Gisteren schrok ik zelfs om 7.20 uur wakker, sliep ie nog steeds Ik wilde het de vorige week al typen hier maar ik dacht, wacht nog maar even af, je zult zien dat als ik het hier schrijf dat het dan weer mis gaat. Nu, ik ben blij, Sarah is ook een stuk vrolijker want Joep hoeft niet steeds meer bij mama of papa op de arm. joep lijkt wel heel prikkelgevoelig. Moet ook echt in bed slapen met de rolluik dicht anders lukt het niet. (ach, daar kan ik wel mee vooruit). En nu ga ik echt wat doen, zit hier een beetje te internetten, heb me ingeschreven voor een tweedehandskledingbeurs en ben kleertjes op mp aan het zetten.
goed om te horen (lezen ) Anoek!! Echt heel erg fijn!! Nu die rotschouder in orde en dan weer een beetje rust voor jezelf! x
@ Anoek: goed om te horen dat het beter gaat met Joep en hoop dat dit zo blijft houden! Vervelend voor je schouder. Mijn zus heeft nu een scheur in haar rib nadat ze op het strand gisteren heeft gelegen! @ darcy: heerlijk pedicure, ik heb ooit een stage bij pedicure salon in Rotterdam gelopen! Ben benieuwd of je "gepakt" bent door schooldaad??? Hihi... Matthew had ook 'n zonneallergie in Gran Canaria opgelopen. Nu is het weer goed. Juist ben ik in de vakantie 4 kg aangekomen, ammehoela! Ben nu alweer 1 kg afgevallen, nu nog 3 te gaan.... @ Pris: hoe was de controle vanmorgen??? @ Imsala: hoe ging het gesprek met je vader?
@ Anoek: ja leuke banner van Joep!!! @ Noor: nog ff ga je lekker op vakantie en even aan t voorbereiden. Goed dat je t doorhebt van Lisa's blaasontsteking. Matthew is nog lang niet zindelijk net als je zoons!
Ohja, Matthew heeft afgelopen zaterdag van 17.00 uur tot zondagochtend 07.30 uur geslapen!!!! Verder zegt hij steeds meer wijzende woorden zoals: "maar" in zijn verhaal en/of "waarom", als ik hem uitgelegd heb, dan zegt hij waarom over mijn uitleg haha! Matthew deed heel goed bij het afscheid nemen op het KDV dat ik moest werken. Hij gaf me een kusje en zwaaide naar mij, daaaag. Hij pakte de draad weer op na 3 weken pas! Ben trots op hem. Ik was eerst even bang dat hij vreselijk moet gaan huilen omdat hij mij niet kon missen. Dus toch niet. Grote kerel! Ga maar verder aan het werk! X
Hey meiden, Gesprek met mijn vader is goed verlopen. Ik had hem met vaderdag een kaartje gestuurd met foto's erin van T en L en hij vertelde dat dat toch wel wat losgemaakt had. Ik had de kinderen met de stagiaire naar de speeltuin gestuurd zodat wij rustig konden praten en hij niet 'ongewild' met de kinderen geconfronteerd zou worden. Halverwege het gesprek zei hij: Ims, ga alstjeblieft je kinderen halen, ik wil ze zien! Hoe dan ook ben ik trots op ze! Ook al baal ik ervan dat die klootzak de vader is.. Dus ja toen hield ik het niet meer droog en zei: Ik ga ze zo halen, maar dan wil ik eerst een knuffel van jou! Kortom het is goed verlopen en er zullen wel meer gesprekken nodig zijn mbv maatschappelijk werk, maar de eerste stappen zijn gezet.. Ik zei tegen T: ga maar naar Opa en T bleef stokstijf staan en keek heel raar, want dat is toch niet opa? Heb m een klein zetje in de goede richting gegeven, maar op schoot durfde hij nog niet, dat was nog te 'eng'.. Woensdag avond ga ik bij mijn nieuwe huisje kijken Heb er zin in in ieder geval Tot snel meiden
@Imsala, fijn dat het goed verlopen is meis! Heb nog flink aan je gedacht!! Enne heb je donderdagmiddag, -avond of vrijdagochtend iets??? Ik moet dan naar mijn ouders, en dan kan ik misschien ook nog even bij jou aanwaaien
Hey Rootje, Donderdagmiddag heb ik nog niets, de avonden zijn wat onhandiger vanwege de kinderen en dan niet weg kunnen/mogen hier, vrijdag ochtend moet ik me klaar maken omdat ik de kids dan naar D. moet brengen.. Dus wat mij betreft zou de donderdagmiddag goed uitkomen, had daar eerlijk gezegd ook al rekening mee gehouden Heb 's morgens mentorgesprek namelijk.. Zou het fijn vinden om je te zien in ieder geval
Hé meiden! Hier ben ik ook weer! Hoofdpijn/Migraine is inmiddels allang over hoor Gelukkig maar, anders zou het niet best zijn. Ben wel die donderdagochtend naar HA geweest, uitgelegd en sinds vrijdagavond aan de pil gegaan. Gaat nog steeds een beetje tegen mn gevoel in, maar het is op dit moment wel het beste. Mijn HA stelde mij ook gerust en hebben een goed gesprek gehad. Noor: Moest erg lachen om jou www op je Hyves van je 2 boefjes Wat een heerlijke deugnieten zijn het toch, daar kan je toch niet boos op worden En wat balen van Isa haar blaasontsteking Hopelijk slaat de Ab kuur goed en snel aan. Kyra heeft precies hetzelfde. Is nu sinds 2 weken hartstikke zindelijk, maar het afvegen houdt nog wat te wensen over Miran: Had je vakantiefoto's ook al op Hyves gezien, heerlijk om naar te kijken! Jullie hebben echt genoten hé!!! En Matt is echt een stoere bink Anoek: Wow, wat goed van Joep zeg, ben zó blij voor jullie allemaal!!! Kan me voorstellen dat je vorige week nog een beetje huiverig was om het hier te melden, maar nu het zo goed gaat lijkt het me geen kwaad meer te kunnen hoor Nu hopelijk snel vooruitgang in je schouder, ik duim voor je!!! Imsala: Ben erg blij je berichtje te lezen meid! Wat een goed nieuws en wat fijn dat je vader ook interesse in je kinderen heeft, heerlijk toch!!! Hoop echt dat je een hele fijne toekomst tegemoet gaan in Veenendaal met je kids en je eigen huisje en dat je contact met je vader alleen maar beter mag worden!!! Pris: Heerlijk wezen varen van het weekend, lekker joh! En ja, daar word je heel rozig van, hahaha! Wij willen ook echt binnenkort gaan varen, want we maken er veels te weinig gebruik van!!! Verder alles goed bij de VK? All: Morgenavond ook voor de buis voetbal kijken?! Wij wel hoor, en normaal gesproken moeten we ook gaan winnen, maar je weet het maar nooit Ik heb er in ieder geval zin in!!! Fijne avond allemaal!
als ik dan toch over Joep bezig ben, weer een primeur: de eerste avond sinds Joep er is en dat beide kindjes in bed liggen........
Goede berichten Anoek!!! Gisteren bij de ha geweest voor controle en alles was weer goed Hartje gehoord en goed gegroeid... Top dus. Had aangegeven dat ik af en toe zo duizelig ben, nu af en toe een dropje pakken, bloeddruk was wel goed gisteren. Verder geen bijzonderheden. Over drie weken hebben we de 20 wkn echo al. Nu ff werk e-mail checken en dan kom ik reageren (ja echt waar) Tot later Liefs Pris
@ Pris: goed om te horen dat de controle goed gaat. Nu al 17 weken zwanger...das erg snel!!! Werk ze @ Anoek: heerlijk dat je beide kindjes in bed liggen....
@ Imsala: goed om te horen dat het gesprek met je vader goed verloopt. Het is in ieder geval maar het begin.... @ Joyce: fijn dat je goed gesprek met de HA hebt gehad en de hoofdpijn weer weg is....dank voor je compliment van je fotos! @ Darcy: gisterenavond heb ik naar je huisje gezwaaid, we reden op de veerdijk vanuit oost knollendam richting naar huis via de dijkje wormer.