September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Sophie heeft zoon Stijn gekregen 1 1/2 week geleden...

Pooh heeft een dochter van 3 dagen oud...

Sommige oud-september 2007 mama's zijn nog steeds actief op het forum én weer mama :)

Mooie foto's, Pris!

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Saskia, is de postbode al geweest met het pakje? :)

Excuses voor het rommelige stukje beschreven karton, ik moest de verpakking onverwachts van de tutpop halen - en wou toch érgens op schrijven :D

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: geweldige foto's, zeg!!! En leuke t-shirts die hij aan heeft!!!
    Graag gedaan van 't kaartje :)
    Oohhhh ik dacht dat jij naar de huldiging zou gaan als hij wel of niet zou gaan winnen....wel lekker " live" zien op tv ;)

@ Darcy: Ja ik merk ook oude september mama 2007 nog steeds actief op het forum zijn maar niet meer met ons mee kletsen. Wel jammer zo. De groep is nu dan wel kleiner, maar .... ik ben zo blij met jullie. Zo kan ik jullie tenminste lekker rustig volgen en we kennen elkaar langzaamhand beter, das ook wel fijn zo.

@ Virginie: nog ff heb je lekker vakantie Gaan jullie dan weg of niet?
    Ik ben nog niet begonnen met zindelijkheidstraining daar Matthew niet echt aan toe is. Wel hoop ik dat hij in 2011 geen luiers meer aan heeft!

@ speen: vannacht heeft Matthew voor het eerst zonder speen geslapen. Hij vroeg er niet om....heel goed....tot vanmorgen om 7 uur werd hij wakker en riep naar speen. IK wil hem de speen gaan afleren, het is nog maar een begin.
    En andere speen heeft hij op de laatste dag in Gran Canaria verloren. Ik benadrukte hem dat het nu zijn laatste speen is geworden. Mocht hij hem verloren hebben dan komt er helemaal geen nieuwe meer. Hij weet dus en is heel zuinig op....haha.

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Deze is vanmorgen genomen.....Matthew is nu al 99 cm lang... :$

5. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!!!

FF snel bericht van mijn kant dat ik nog leef, hahaha!!!!
    Heb de afgelopen dagen gewoon niet achter de computer gezeten vanwege het mooie weer en natuurlijk de WK-finale!
    Wat een grote teleurstelling hé meiden :( Maar de huldiging van vandaag verzacht een hoop!!! Heb alles gezien op tv, kreeg tranen in mn ogen, best ontroerend...

Patries: Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Senna!!! Wat gaat het hard hé!!! Leuke dag gehad?

Pris: Leuke foto's zeg en graag gedaan van het waterpistooltje!!! :)

Zindelijkheid: Ik ben niet van het belonen, heb ik met Kyra ook niet gedaan. Ik ben er van overtuigd dat een kind het zelf het beste kan aangeven wanneer hij/zij er aan toe is. Wij geven elkaar altijd een 'high five' (handje klap) als ze iets heel goed heeft gedaan :) En tot nu toe werkt dat prima!

Morgen naar Linneaushof met schoonouders en 2 neefjes :)

Fijne avond allemaal en trust!!!
    XXX

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.504
    36.455
    113
  7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey ladies!

Schaam schaam, gluur gluur....mag het nog?!
    Ik weet het, ik kom hier niet vaa wat posten, maar ik lees altijd mee en ik ben helemaal up to date! ;)

@ pris: wat een onwijs coole foto's zeg! Hij is al echt zo'n stoere bink! haha
    En je gaat hardmet je buik! OMG, al weer 18 weken!
    Bijna de 20 weken echo! Willen jullie nu weten wat het geslacht is?!

@ zinderlijkheid: hier gaat het super! Alle plasjes gaan op de wc, hij kan het zelfs goed ophouden. Gister zat er zelfs 3 uur tussen! Goed he!
    En gister voor het eerst op de wc gepoept. :D
    Daarvoor al 2 keer op het potje. Poepen blijft enger dan plasjes he....
    We hebben hier niks gepushed oid, ja alleen het potje in zicht gezet en geen luier meer voor gedaan met dit weer.
    En hem er dus op gewezen dat hij het op het potje moest doen, mdat hij anders een hele vieze broek zou krijgen.
    Ze moeten er echt zelf aan toe zijn, Aiden was echt van de 1 op de andere dag om. Zo vreemd! :$ Hier gaat de luier ook echt niet meer om hoor, ook al krijgt hij bijv. een terug slag. Dan heeft hij maar een vieze broek. Hij kan het nu, dus ik ga geen stap meer terug! ;)

@ belonen: hier weinig beloond, vooral goed juigen en idd joyce, een high five! En bij het poepen wel een klein snoepje gegeven na die tijd. Vooral omdat hij dat nog zo eng vond. Eigenliijk is het iets wat normaal is, dus om dan "overdreven" (ja wat is overdreven he...) te gaan belonen vinden wij onzin. Het ging prima zo....

@ Noor: sorry, ben te laat, maar fijne vakantie!

@ patries: nog van harte met SENNA!

@ saskia: nog van harte! En wat kloten van je rijbewijs....Echt de moed zakt je zo in de schoenen he....Knuffel!

@ Miranda: Wat een kanjer is Matt zeg! Al weer 99 cm! Hier nog altijd een kleintje. Ik denk een cm. of 90. Maat schoenen 22/23 haha. Ach ja, geeft niks toch! ;)

@ zwangerschap: Het gaat over het algemeen goed, maar ik heb een te lage bloeddruk en een te laag ijzergehalte (dit vermoedde ik de hele zwschap al, omdat ik zo onwijs moe ben steeds.)
    Verder krijgen we een klein kindje, is geschat vorige week. Het zou nou ongeveer 1500 gram moeten wegen en bij ons schatte ze het op 1000/1200 gram. Dus ik wil eigenlijk voor de vakantie nog ff langs komen voor nog een meting/ schatting.
    Het zit me namelijk niet echt lekker...maar ach daarentegen, Aiden was en is ook een kleintje.

virginie: hoe is het met jou en je man?! Gaat het al beter tussen jullie?

@ anoek: ik ben blij te lezen dat het stukje bij beetje de goede kan t op gaat met Joep. En hoe is het nu met je schouder?!

@ joyce: veel plezier vandaag, wat is dat precies waar je heen gaat?! Een park of zo?!

Ik ga trouwens vrijdag op vakantie naar België voor 2 weken. Dus dan ben ik er een hele poos niet....

Net tussendoor een afspraak gemaakt bij de vk, ik kan er morgen om 9.15 uur terecht.
    Ik hou jullie op de hoogte!

xxx mij

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Hai hai leuk om van je te horen weer!
    We hebben op 26 juli de 20 weken echo, s avonds moeten we dan naar t ziekenhuis..
    Hebben besloten om niet te willen weten wat het is, houden het lekker een verrassing. Ik had nog twijfels maar Peter heeft me over weten te halen en nu toch besloten het een verassing te houden.
    Ik vind het wel leuk dat als het een meisje is dat t iets roze heeft de eerste dag ;) Dus koop ook gewoon een mini roze pakje, mochten we die niet nodig hebben kan ik t altijd nog een keer weggeven.
    Buikje groeit lekker, pff waar gaat dit weer eindigen:$ Nou ja we gaan t zien.
    Goed dat je morgen bij de vk terecht kan. Hopelijk kan zij je geruststellen vlak voor de vakantie!!! Ik zag pas weer een hele mooie buikfoto op je hyves. Ziet er goed uit meid!!

Ik kom later ff verder reageren!

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@miranda: 99cm.. jeetje :)
    Anne stond vanochtend nog tegen de lat bij de hema op 89 :)
    draagt wel maat 92 van jurkjes en 98 van tshirtjes hoor
    lijfje is wat langer in verhouding blijkbaar.. anders zit het zo strak/kort.

@darcy: hij is aangekomen hoor!!
    Postbode kwam er om half 8 pas mee aanzetten... was al bang dat het vandaag zou worden maar anne was nog NET wakker
    en die heeft dus nog precies het pakje open kunnen maken en ze vond het echt een lotje
    maar hij was te groot voor minilot.. en gewone lot was NOG groter
    ze ligt nu met allebei lekker in bed te kroelen :)
    Heb er nog een leuke foto van gemaakt.. maar die staat nog op mn telefoon dus die volgt nog :)

net hier nieuwe schoenen voor mezelf gekocht... 2 jurkjes voor anne
    (jurkjes zijn toch practischer om zindelijk in te worden dan broeken.. scheelt mama een berg was)

en darcy.. je wilde weten wat ik vor mn verjaardag kreeg.. maar dat was lastig op mn iphone...
    Haruki Murakami - 1q84 (dubbel boek)
    philippa Gregory - The white queen (middeleeuwen uit vrouwlijk oogpunt aldus de gever)
    tostieboek (jum!)
    Justin Cronin - De oversteek
    2x terry pratchett
    wijnkoeler met een "poes op ei" flesje wijn van de hema (chat au oeuf)
    bruno banani luchtje en een fa-zeepje/deo erbij
    een bon voor elysium (welnesscenter hier in de buurt)
    enorm verwend dus :)
    en nog een paar boekenbonnen en wat geld

maar het grootste kado van alles bleek op mijn echte verjaardag te komen.
    of ik toevallig zin had om op de verjaardag van mijn opa/oma te komen!
    grote schrik... maar ja dat zou ik wel heel graag willen
    het is tenslotte pas bijna 3 jaar geleden dat ik ze voor het laatst zag.

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Waar zou dat shirt nou vandaan komen??!! :D
    Ik heb nog wel getwijfeld om te gaan maar besloten toch niet te gaan (en wat een spijt had ik toen ik de beelden op tv zag ;))

Ze hadden toch een eigen forum opgericht voor een select groepje??
    Er wordt hier heel veel meegelezen. Nadat ik gisteren de foto's had geplaatst is dit topic meer dan 400 keer bekeken...en iets van 7 reacties. (ja ik heb betere dingen te doen dan dat soort zaken bijhouden hoor, wees niet bang!!! :D )
    Ik zou het echt niet bij kunnen houden als er heel veel geschreven zal worden hier. Ik zie t met de dec 2010 mama's...ik red t gewoon niet en probeer t al niet meer.
    Vind dit een heel leuk clubje zo!!!!

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Goh wat veel bekeken foto's!!!!...

Ik merk ook bij andere topics die zoooooo hard rap gaan..waar halen ze de tijd vandaan om te tikken en bij te houden????

Daarom ben ik blij dat we rustig geschreven worden en elkaars reacties reageren...zo lekker relaxen!!!!

JAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D

Het wordt tijd voor een nieuwe meeting in oktober! Heb er al zin in...zolang Pris zich kan verplaatsen ;) en Marsab in een kraamtijd :)

@ Marsab: fijne vakantie en laat ons morgen weten hoe het is gegaan bij de vk!!!!

@ Saskia: fijn dat je meisje blij is met tutdoekje! Lang leve de forum... :)

Ik ga maar weer verder aan het werk x x x

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

:( ... nu maar op weg naar EK en als ze de finale of 2de plaats heeft gehaald, wel erheen gaan ;) (kan je nagaan dat je tegen die tijd al mammie bent van je 2 kids.... (leuk vooruitzicht!)

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    zeg meiden...

ik kwam net foto uit de oude doos tegen...
    deze is op 19 april 2008 genomen...
    nog steeds hetzelfde kleine clubje gebleven....

Pris, Marsab, Darcy en Joyce!

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Pris en Darcy, jullie worden steeds met ieder jaar mooie dames!!!

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Nou...ik ga maar weer verder aan het werk....

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Nee ik sta er twee keer lekekr op zeg.........heeeeeeeeeeeeeeeel snel weg halen die foto's!!!!:p

Die pannenkoeken waren erg lekker trouwens!!!
    Miranda, jij was hier toch niet bij...of wel??

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

nee ik was niet bij omdat Matthew op die dag ziek aan hoge koorts had... :(
    ik baalde ontzettend dat ik niet erbij was

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Pris, we lopen als twee sergeant-majoors achter die buggy's - heel gedecideerd :D Mijn haar is inmiddels korter en zwart... er zitten nog een paar kilootjes van baby no. 2 in de weg... en Ollie krijg je met zeer veel moeite in een buggy, hij loopt liever... maar verder, ach verder ben ik hetzelfde gebleven!

Zo leuk dat we contact hebben en houden, meiden!

Saskia, fijn dat lotje is aangekomen en dat Anne er blij mee is!

Marsab, goed om van je te horen, meid! Fijn ook dat alles goed gaat - en een licht kindje zegt niks in deze fase, Megan was ook licht geschat (en mooi 3440 gram) - en anders: je hebt al een gezonde zoon, die was ook licht immers :)

Pris, extra spannend wat jullie nu gaan krijgen - wat het al IS, die beeb in de buik! Voel je je goed?

Imsala is aan het verhuizen sinds de 7e, toch? Benieuwd hoe het gaat daar.

Net een weekje Brabant geboekt (Grave, Anoek) en zo'n zin in :) Nog even wat spammen :)

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Op mama's melk:

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006