September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ook al ben je 'n vrouw en mammie....maar je mag best lekker ff als 'n kind of puber gedragen!!! Why not???
    Heerlijk van al die positieve nieuws, dat maakt een dag vrolijk! :)

@ Darcy: wat goed om te horen van Megan :)
    Ga je iets leuks doen in het weekend?

@ Pris: ga je iets leuks doen in het weekend?

Ik ga over een uur met Matthew naar mn moeder in Kwintsheul toe, dus rijden over de A4... :)
    Morgenmiddag kinderverjaardag in A'dam ZO, die is afgelopen dinsdag 3 jaar geworden.
    Zondag 'n verrassingsfeest voor onze 40-jarige zwager.

Genoeg te doen, ik ga nu ff stofzuigen, brood eten, douchen en aankleden, hupakee wegwezen!

Liefs XXX

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha :D Heerlijk toch weer even dat gevoel naar boven krijgen van een 14-jarige puber ;):) Voor ons hoef je je niet te schamen hoor! Ook aan het werk vandaag?

Darcy: Thnx meid voor de complimenten :):)
    En Megan doet het echt super op mama's melk, heerlijk toch!!!
    Gaan jullie trouwens nog op vakantie in de zomervakantie?

Imsala: Thnx voor je pb....

Verder ook niet heel veel te melden vandaag!
    Oh ja, wij gaan a.s. zondag naar de Tilburgse Kermis met vrienden van ons :) Erg veel zin in. 2 jaar geleden ook geweest en is me erg goed bevallen!!! En de weersvoorspellingen zijn ook goed, JIHA!!!!

Fijne dag allemaal!

3. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab wat goed dat Aiden het al zo lang kan ophouden. Fijne vakantie!!! Jullie zijn toch allebei ook niet zo groot, beetje logisch dan toch. Zeker omdat Aiden ook zoiets was. Maar een extra echo is natuurlijk helemaal niet erg!

@ saskia Volgens mij heb ik jouw verjaardag totaal gemist !!! Alsnog gefeliciteerd!! Leuke cadeaus!! En naar opa en oma, betekend veel voor je volgens mij……

@ Miranda Ja meeting , ik ben voor! Gezellig!!!! Dat heb ik met mijn zusje afgesproken: Over twee jaar winnen we het EK en dan gaan we feesten (zonder dikke buik)!

@ Darcy Ja ik voel me prima, vermoeidheid is over eigenlijk en heb weer energie!!! Voel me heerlijk en net als gisterenavond nog een stuk gaan lopen! Knapt een mens van op zeg. Megan geen last gehad van haar prikje van gisteren??

@ rootje Ik begrijp de oproep maar kom helaas niet helpen . Zitten zelf nog in een verbouwing op zolder.
    @ Zonnetjes Goed te horen dat t goed gaat!!! Grappig dat ze bij jou juist niet op elkaar lijken!

Looking good Joyce!!!!!! Prachtige foto’s van Timo en Kyra!!
    Lijkt me leuk de Tilburgse kermis. Nooit geweest maar kermis is altijd wel gezellig. Veel plezier!!!

@ Imsala. Wat een toestand weer zeg. Pfffffffffffff. Sterkte meid!!!!

@ Patries Leuke verjaardag gehad van Senna??

Is Anoek al op vakantie??

Noor wel. Lekker van genieten meid.

Lovewinnie, Virginie?? Alles goed??

@ Miranda Morgen gaan we weer verder op zolder. Volgens mij wordt het morgen niet zulk heel mooi weer dus mooie klusdag. Waarschijnlijk zondag met de boot weg. Volgende week weer een rare werkweek:di, wo en vrijdag.
    Vanavond op verjaardag. Even kijken hoelaat we thuis zijn van t werk, anders gaat Peter alleen.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Joyce, mooie kindjes heb je en moeders mag zich best in bikini tonen (wel een stukje van mij vandaan graag :) ) Je ziet er goed uit!

Marsab, hoe was je extra echo of heb je die na je vakantie, weet het ff niet meer. En kleine baby's worden vanzelf groot. Hoeven toch ook niet allemaal 8 ponders te zijn.

Heb gelezen maar weet het niet, mijn algehele gesteldheid is slecht op dit moment. Heel erg moe, veel pijn en ff nergens zin in (ja, in slapen maar ja).
    Ben voor halve dagen therapeutisch aan het werk maar sinds vandaag zit mijn nek weer compleet vast, voel me er ook flink beroerd door. Maandag maar weer even kijken of ik ga, heb geen zin om in mijn vakantie weer niks te kunnen omdat ik nu teveel doe.
    Heb er even de balen van zeg maar.

Joep doet het verder goed, is nog wel heel onrustig in de avond en zit dan veel bij ons op de arm.
    GAat lekker naar zijn zij om dan speeltjes te pakken en dan kijkt ie me aan alsof ie wil zeggen: kijk dan wat ik gedaan heb, goed he!
    Sarah wil alleen maar helpen, luier omdoen en vooral eerst in de luier kijken wat Joep geproduceerd heeft. SArah is een beetje in de krijg-ik-als-ik-ga-huilen-wel-mijn-zin- fase. Wel lastig maar ja, hoort bij de leeftijd en gaat weer over. Tis een fase-tis een fase. Verder is ze echt superlief hoor.

Ik ga ff plat, even slapen.

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ola!

Heb net bij Zeeman (of all places ;)) plastic fruit/groente, een paar pannetjes en mini-keukentje gekocht, alles voor 0.75 eurocent per stuk. Ollie vindt het houten keukentje + toebehoren bij de cb-arts zo leuk, nou ja, dan gaan we toch kokkerellen :D

Anoek, kalm aan joh, je ging juist in een stijgende lijn thuis :$ Je werk is natuurlijk belangrijk, maar je nek natuurlijk nog veel meer. Sterkte, meis.

Pris, is Robbie nou al getrouwd met zijn verloofde?
    Leuk dat je zo enthousiast bent, lag hier helemaal in een deuk :D

Megan is haar vrolijke ik-je, beide kids zijn op de opvang. Heb net Domperidon gehaald, want het kolven gaat weer eens dramatisch :( De vriezer is op 2 voedingen na leeg. Nou ja, aan de borst gaat het prima met mijn dochter.

Er komt een bui aan hier... pfoeh!

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ TT ben zo blij..heb t zo ook maar even als www op hyves gezet!:D Hoop er bij te zijn en dan weer in de UK...maar heb dan een ukkie thuis van ongeveer 6 maanden...weet niet of ik dan al weg wil (muts dat ik ben).

@ Darcy Mijn moeder heeft een hele tas met dat soort spulletjes. Tygo is er ook zo zoet mee!!! Is hij ook echt aan t koken en moeten we proeven:)
    Balen dat t kolven niet zo lukt. Hopelijk helpt dit!!
    Geen idee of hij al getrouwd is eigenlijk ;)

@ Anoek Niet op vakantie nog dus.
    Rustig aan doen. Eerst even aan jezelf en je gezinnetje denken. Als het niet gaat op t werk dan gaat t gewoon even niet . Succes ermee. Fijn dat Joep t op zich wel goed doet!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, oh ja, TT. Heb nog aan je gedacht toen ik het hoorde. En ja, je hyves gezien. Gewoon gaan hoor, kun je best.
    Zo grappig dat dat is blijven hangen al die tijd. Moet eerlijk zeggen daat ik er niet veel van ken (ahum, moet echt gaan graven, was meer bezig met iron maiden, metallica enz dus dat viel niet in mijn rijtje).

Darcy, als je de bui niet wilt mag je deze wel naar ons sturen. Ik wil wel een buitje, het is hier erg klam en 29 graden...
    En de zeeman heeft soms zo'n leuke spulletjes. Ollie gaat het prachtig vinden, je krijgt denk ik wel eens een groentesoepje gebracht :). Hier krijgen we alleen maar ijs en chochola (zoals Sarah zegt).

Imsala, geen verwijt van deze kant, de gevoelens zijn niet ineens weg maar hou je sterk! Ik zou je echt zo graag willen komen helpen, sorry maar ik kan het niet met mijn schouder.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: TT??? Heb ik gemist...ga zo www kijken ;)
    Enne lekker verder gaan met de zolder...eens moet het toch af hihi.

@ Darcy: het gaat je lukken als je 's morgens en 's avonds BV geeft. Dat deed mn vriendin ook vroeger, ging erg goed.

@ MArsab: nu vertrekken jullie al richting belgie en geniet ervna!!

@ Anoek: geen natte voeten gehad van het slechte weer van de afgelopen dagen???

M<oet evben wennen aan het toetsenbord van mn zus, ik ben nu bij haar in Den Haag. Matthew is lekker verwend met al die cars dingetjes van zijn oma, haha.....tot ltrrrr xxx

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@joyce: je bent zeker erg tevreden? Ik zou er bijna zelf serieus over na gaan denken :)
    Job heeft het weleens geopperd omdat na tig kg minder en een zwangerschap ik ook niet meer zo vrolijk word van het formaat en ook de eh.. Vorm vooral :)

En wat heeft Kyra toch een heerlijk snoetje :)

@pris: geeft niet hoor :) het was veel leuker dat Senna jarig was :)
    Ik ben het al meer dan 30x geweest en geef er niet enorm veel om eigenlijk.
    Vind een huis vol visite fijn maar dat mag ook om willekeurig welk ander excuus :)

@Darcy; wij hebben al sinds verjaardag vorig jaar een keukentje en het blijft ook echt leuk blijkbaar :)
    Zat al te azen op zo'n mandje groente/fruit maar bij ons zijn ze zelden te krijgen. Wel al die leuke keukenappatuur zoals blenders, mixers etc :)
    En voor extra "echt" kookgevoel staat hij in de keuken.

En toen zat ik weer in de metro richting huis. Enige moment waar ik ongestoord kan bijkletsen :)

@pris: zie pb.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, nee, hier zijn we er goed vanaf gekomen. Dit in tegenstelling tot 3 straten verder.... daar 2 bomen op huizen, een complete bovenverdieping verwoest, een schuur omver......
    Zo raar maar bij ons waaide het erg hard en even flinke regen en dat was het.

Sarah heeft vandaag de hele dag zonder luier gelopen maar nu wilde ze hem aan, dwz ze weigerde om naar de wc te gaan en ze wilde met Arjan pizza gaan halen. Dus ik zeg, dan eerst even plassen... huilen, krijsen, luier aan. Vind het erg lastig, wat zouden jullie doen? Gewoon doorzetten? Ben een beetje bang dt het tegen gaat staan of zo. En hebben jullie iets over de bank liggen voor eventuele ongelukjes?????

Darcy, wat je bv betreft, nogmaals ik vind het al erg knap dat iemand het volhoudt als er weer gewerkt moet worden. Je doet het super! Ik snap dat het je bezig houdt maar kijk eens, Megan alweer 4 maanden, dus al 4 maanden bv! Geweldig toch.
    Knuf voor jou en nu moet ik gaan, Joep heeft honger (of is ie boos omdat Sarah zei dat hij te klein is voor pizza, de wijsneus :) )

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!

@ Anoek Geloof dat Peter het alles behalve grappig vind dat dat het is blijven hangen haha. Mijn vader begon ook al: Dan ben je 30 en hebt 2 kinderen...dan ga je daar toch niet meer heen;) :D:D
    Die bands die jij noemt ken ik dan weer bijna niets van.
    Een luier forceren gaat misschien ook tegen staan....moelijk. Als ze de hele dag al droog is kan ze het dus wel.

@ Miranda Leuk dat Matthew zo verwend is. Was het gezellig?

@ All Fijn weekend!!

Peter is gisteren alleen op verjaardag geweest en ligt nog te slapen.
    Vandaag weer aan de klus / boodschappen doen en huisje poetsen.

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: ja het was gezellig bij mn moeder en zus. Straks naar het verjaardag van Reno die 3 jaar is geworden.
    Jij suc6 op zolder!

Fijne zaterdag voor lieve meiden van hier X

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal. heb even terug gelezen en zie heel veel leuke en schattige fotos voorbij komen :).

hier gaat het allemaal wel goed. de tilburgse kermis is begonnen en gisteren een super avond kermis gehad van mijn schoonouders. de kindjes en wij zijn super door hun verwent :) en vind het erg leuk dat ze dit voor ons gedaan hebben. wijzelf zijn vandaag nog even geweest met de kindjes en morgen gaan we nog en dan is het over. hij is hier vrij duur en op een enkel kinderstuk na is alles rond de 2,00 per ritje voor kids. eendjes vangen of touwtje trekken kost 6,-.
    ben wel suikerspin verslaafd, elk jaar weer opnieuw. net weer z'n grote zak weggegeten pfff.

marsab: bijde kids werden hier ligt geschat en dat waren ze ook. bijde haalde ze de schade zo in hoor dusmaak je geen zorgen. alicia was 46cm/3160gr en nando 44cm/2740gr :)

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik met nando in de draaimolen

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia met der prijsjes, heeft ze zelf uitgezocht :D. vooral timmy het schaapje is helemaal toppie. heel de dag hoor ik al "timmy, dag timmy. het is een lief klein schaap waar je veel van houdt" zo lachen

16. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

ik heb geloof ik eindelijk door hoe ik kan reageren met mijn telefoon. Dus dit is even een test. Hier gaat alles prima. Sjork heefy aggelopen nacht voot t eerst van 23.00 tot 7.00 geslapen. Heerlijk. Ben benieuwd hoe het komende nacht zal gaan. Jesse was gistermiddag ineens ziek, hij kotste echt met een boog alles over het tapijt. s avonds was alles weer goed en voelde hij zich een stuk beter. Vanfaag een tapijyreiniger gehuurd bij gamma en nu is alles schoon.

liefs Simke

17. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Nu ik mijn vorige berichtje teruglees (via de gewone laptop) zie ik dat er behoorlijk wat typefouten inzitten. Volgende keer dus toch maar weer gewoon reageren via de laptop!!

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  19. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Het is hier wel erg rustig......

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Tis hier zeker rustig geweest vandaag! Volgens mij heeft iedereen vandaag van het mooie weer genoten!!! En daar geef ik jullie groot gelijk in, hahaha!

Hier gisteren naar de Tilburgse Kermis wat erg leuk was. Kids hebben genoten en wij ook!
    Verder vanochtend heerlijk gewerkt en 's middags inkopen gedaan voor onze vakantie. Ben nu zo goed als klaar, heerlijk gevoel.

Zit trouwens net Shownieuws te kijken over het huwelijk van Yo & Wes. Er daarbij hadden ze het over de totale kosten van dit huwelijk. Er werd gezegd dat het meer dan €1 miljoen heeft gekost, echt bizar gewoon!!! Maar ja, als geld geen rol speelt...

Fijne avond meiden!!!

Deel Deze Pagina