September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ach ja, wie weet, als ik zoveel geld had.......

vandaag maar weer mijn werk gebeld met de mededeling dat het niet gaat zo. Kon gisteren Joep niet eens de fles geven, deed zo'n zeer. Andere pijnstillers nu, van morfine afgeleid. Heb ik vaker gehad, geen goede ervaringen mee, word er high van. Ben benieuwd dus morgen de hele dag met 2 kids...

Sarah deed vandaag ineens de koprol, en hoe. recht en netjes haar hoofd in de hals. Lang leven het kdv. Zal ze daar vast geleerd hebben.

Verder geen bijzonderheden.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@Anouk: balen dat je arm iedere keer niet wil zeg.. Maar inderdaad als je al geen fles meer kan vasthouden zonder dat het pijn doet is het wel weer even mooi geweest hè.
    Hier ook BIjNA een koprol.. Alleen het laatste zetje moet nog. Als ik dr "help" doet ze het wel zelf maar nog niet echt alleen :)

Hier trouwens mooi zindelijkheidsverhaal. Kdv zei: geef dr maar extra broekjes mee dan kan ze hier ook oefenen...
    Maar elke keer als ik thuis kom heeft ze een pamper aan. Wat gaat hier mis?
    Ik mis ook een zakje met 1 of meerdere natte broekjes trouwens. Anne nu maar geïnstrueerd dat ze er ook zelf om vragen. Ben benieuwd. Als ik thuis ben draagt ze nog maar weinig luiers namelijk :)
    Wel af en toe een vergissinkje waarbij ze begint te plassen en zich dan bedenkt.. Maarja :)
    Ze is afgelopen woensdag ook zonder problemen zonder luier mee wezen winkelen bijvoorbeeld. Mama is best trots maar nu moet de rest van de wereld ook nog meewerken dus :)

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!

LEkker aan t genieten van het mooie weer??!!!
    Ik kom straks ff reageren, ff mail checken, ben aan t werk vandaag!

Tot laterrrrrrrrrrr
    -x-

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@zindelijkheid, wat goed he dat bijna alle kids het zo snel door hebben.
    Hier dus nog steeds bij iedere plas een nat onderbroekje helaas. Ze voelt heel goed dat ze moet plassen en ze wil ook absoluut geen luier meer om, maar (waarschijnlijk) in de tijd dat ze naar het potje/de wc loopt dan laat ze toch wat lopen en heeft ze dus iedere keer een nat onderbroekje. Hoewel ik soms ook wel het idee heb, dat ze niet echt voelt dat ze moet tot het moment dat er wat uit komt en dan snel afknijpt.
    Ik ben bang dat daar weinig aan te doen is, hopelijk heeft ze het snel door, want ondanks dat ik 30 onderbroekjes heb inmiddels (lang leve de zeeman), moet ik wel om de dag onderbroekjes wassen :)

Voor de rest ga ik proberen zsm te reageren, maar ik ben nogal drukjes vandaag en de rest van de week, dus vergeef me als het er niet meer van komt.

5. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Lovewinnie.
    Leuk zeg de kermis. Vind ik ook altijd hoor. En suikerspinnen JAMMIE!!!!!!
    Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt zo te zien,

@ Simke Wat fijn dat Sjirk door heeft geslapen!!!! En is Jesse al een beetje opgeknapt??

@ Joyce Wanneer gaan jullie precies weg??
    Lekker dat je al klaar bent!! Kan me voorstellen dat dat een goed gevoel geeft!
    Jullie dus ook leuk op dekermis gehad. Lovewinnie niet tegengekomen boor een vergelijkend onderzoek??!!!;)
    Een miljoen voor dat huwelijk!! Pff wat een geld…maar ja ze hebben t allebei dus waarom ook niet!!

@ Anoek De koprol wat goed van Sarah zeg!!!
    En wat ontzettend vervelend dat je zo’n last hebt. Gaat t een beetje vandaag of ben je helemaal high??

@ Saskia Het kdv moet hier aan meewerken toch?? Raar dat Anne dan steeds een luier om heeft.
    Gewoon elke keer weer wat van zeggen hoor.
    Hier lag bij de Zeeman wel het fruit en groente mande…was nog met 50% korting ook.

@ Rootje Haha jij blijft onderbroekjes wassen….Waarschijnlijk heeft ze t binnenkort zo door.
    Ben jij alweer aan het werk gegaan?? Alweer met de bloementjes bezig of gewoon nog ff lekker nief??

@ Imsala. Alles goed?? Heb je wat dingen op een rijtje kunnen zetten??
    Denk dat ik de opmerking van de gebakken peren wel begreepvandaar geen pb. Succes meid!!!

@ All
    Lekker aan t genieten van t mooie weer??!!
    Wij hebben een heerlijk lang weekend met z’n 3-tjes gehad. Zaterdag idd aan t klussen geweest Tygo heeft ook weer hard geholpen J Zondag een lekker tochtje gemaakt met de boot en gisteren naar een recreatiegebied hier inde buurt gevaren en daar een heerlijk dagje gehad. Leek net vakantie.
    Grappig was dat er naast ons iemand lag met een zoontje van 2,5 jaar en zij was uitgerekend in november. Gelijk gezellig dus!

Vandaag extra aan t werk. Collega heeft vakantie is haar laatste week. Nu in augustus nog een paar dagen extra en dan hebben we zelf vakantie.

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Darcyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy waar ben je?
    En Miranda??

Lekker buiten in het badje???

7. Saskia78

#3287 Saskia78, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2010
    @pris: vind ik ook... maar job wil er dan niet elke dag over mopperen.
    ik ben in staat om dr gewoon zonder luier weg te brengen.. dan lijkt de boodschap me prima d uidelijk :)
    ze vragen altijd of er iets is dat ze meoten weten.. dus dan "ohja ik zou wel een luier aan doen als ze gaat slapen.. en ze moet nog een beetje oefenen dus vaak naar het toilet" :)

zo.. vandaag komt mn moeder op bezoek.. die wil graag winkelen
    ze komt wel pas rond half 12.. dan ben ik normaal gesproken al uitgewinkeld en is anne in een relpeuter veranderd..
    verder schrok ze vandaag enorm van papa.. want die schrok omdat ze in het halflosse traphekje hing.. dus die is al een beetje uit dr hummetje geloof ik...
    dat word nog wat vandaag :)

traphekje heb ik er in ieder geval maar vast definitief uitgehaald.. job kon de waterpomptang niet vinden gister en kreeg 1 schroef niet los
    maarja.. dan krijg je hem natuurlijk ook niet meer vast...

anne hangt elke keer met dr volle gewicht er aan.. en hij begon steeds meer te schuiven
    dan heb ik liever dat ze de trap af kan.. dat dat ze er een keer met hekje en al vanaf duikt ;)

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ik ben er nu weer.... :D

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Lovewinnie: wat leuke kermisfoto's....je mag je (.)(.) onder je strakke shirt hier laten zien, hoor! ;)

@ Simke: Heerlijk dat Sjirk lang heeft geslapen, zeg. Is Jesse nu helemaal weer beter?

@ Joyce: jullie ook al in Tilburg kermis geweest? Vroeger, toen ik rond 7 of 8 jaar was, ging ik vaak met mijn familie naar Tilburgse kermis want we waren op de camping Vessem, tussen Tilburg en Eindhoven.Goede herinneringen heb ik hieraan overgehouden.

@ Pris: heerlijk dat jullie afg zondag gevaren hebben en maandag naar recreatieplas...nu maar weer aan het werk! :)

@ Marsab/Noor: jullie zitten nu lekker genieten aan jullie welverdiende vakantie!

@ Saskia: eng hoor als het traphekje breekt...

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Even mijn kant...

Matthew is echt heeeeeeeeeeeel moe......echt niet normaal.
    Komt door drukke weekend en warm weer.

Vrijdag met Matthew naar mn moeder/zus in Den Haag/Kwintsheul, het was gezellig.
    Zaterdagmiddag naar de kinderverjaardag in A'dam ZO, ook weer gezellig.
    Zondagmiddag naar de verjaardag van onze 40-jarige zwager. Matthew had de lol met zijn neven.
    Kortom...Matthew heeft de hele weekend hyperactief aan het spelen met de kids, dan nog in het buitenlucht, niet willen slapen 's middags....

Maandag was hij zooo gebroken moe naar het KDV. Jeroen bracht hem naar toe omdat hij zelf niet lekker was (eigen schuld dat had hij de hele weekend niet aan het bier moeten drinken, heeft hij ziekgemeld). Ik ging naar mijn werk omdat het anders al laat was. Het was al om 08.15 uur...terwijl Matthew allang op het KDV moest zijn.
    Maandagmiddag ging ik eerder weg om Matthew van het kdv ophalen. Kreeg te horen dat hij de hele ochtend bleef huilen en naar mama/papa riepen. Het brak mn hart even...hij wou niet met de andere kids spelen en zo, nadat hij geslapen heeft, ging het beter.
    Maar....de leidster had tegen Matthew gezegd dat papa en maam moeten werken. Ineens zei Jeroen dat hij vandaag thuis bleef. Matthew hoorde dat...en dacht: lekker hoor ik wil ook graag thuisblijven.
    Heel dom dat Jeroen dat zei...daarom huilde Matthew de hele ochtend....had wat gelijk tegen Jeroen gezegd toen Matthew en ik thuiskwamen.

Gisteren de hele dag op camping Bakkum geweest met Matthew, we waren bij mn vriendin op bezoek. Hij heeft heerlijk gespeeld en niets geslapen.
    Rond 21 uur naar bed , en een uurtje later werd hij zwetend, huilend wakker...nachtmerrie....daarna kon hij niet slapen tot na het middernacht. Jeroen en ik sliepen al rond 23 uur in bed, Matthew voor deze x bij ons op bed.
    Toen we wakker werden, bleek Matthew aan het voeteneinde te slapen met zijn hoofd tussen onze voeten...haha.
    Ik was om 09.00 uur op werk ipv 08.30 uur omdat Matthew met moeite wakker is geworden....tsja....hij keek wel verdrietig toen ik afscheid van hem nam vanmorgen....

Blij dat we in dit weekend geen afspraken hebben staan, zo kan Matthew even tot rust komen en goed gaat slapen, en ook wordt het weer wat koeler....

Ik ga maar weer aan het werk!
    X

11. Pris

Pris Fanatiek lid

19 weken en 1 dag zwanger:

12. Saskia78

vlechtjes!

zou toch graag nog meer leuke dingen met anne haar haar doen.. maar ben vooral goed in vlechtjes geloof ik :)
    ze zit ook niet zo graag lang stil.. vandaag heb ik pingu opgezet tijdens het vlechten.. dat scheelt wel.
    pingu vindt ze echt super dus dan blijft ze wel redelijk zitten.
    niet stil... maar in ieder geval op 1 plek
    er zijn dagen dat ik al lopende staartjes danwel vlechtjes maak.. niet echt heel handig :)

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: mooi buik en nog steeds slank!

@ Saskia: schattige vlechtjes :)

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Deze foto heb ik gisteren op de camping Bakkum genomen en gelijk op Facebook geplaatst... via mijn mobiel. Lang leve de technologie!

Ik plaats deze foto hier voor degene die geen FB hebben....

15. Saskia78

@miranda: ziet eruit alsof hij het heerlijk vind :)

er klinken nu allemaal pssssssst-geluidjes uit het toilet omdat mijn moeder anne helpt met plassen *grin*
    (en ook de opmerking: dat deed ik vroeger ook altijd bij mama... *bloos*)

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Leuk joh als je in je dochter terug herkende van vroeger :)

@ Anoek: heb je geen last van rookontwikkeling van grote brand in Valkenswaard???

@ Darcy/Patries/Virginie/suus ... : waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je dan?

17. Pris

Pris Fanatiek lid

#3297 Pris, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
    @ Saskia Ik zou dus wel steeds weer blijven zeggen op t kdv...komt de boodschap vast wel een keer over :D
    Hopelijk wel een gezellige dag gehad vandaag?!!

En staartjes maken...als ik een meisje krijg moet ik maar een cursus gaan volgen ofzo haha...Nee hoor. Maar ik vind twee van die knotjes bovenop zo schattig..met van die losse plukjes. te leuk maar wel veel werk denk ik. Tygo heeft vaak stekels lekker makkelijk en helemaal stoer.

@ Miranda Wel logisch dat Matthew helemaal kapot was maandag...druk weekend achter de rug en ook gisteren weer een drukke dag.
    Hopelijk vandaag alles goed gegaan op t kdv. Niet teveel aandacht aan geven en gewoon weggaan zoals je altijd doet.

Ik ben verliefd.................................................................. op een wieg haha :D. We gaan zaterdag kijken of deze in t echt ook zo leuk is...hoop t zo...ik zie ons kindje daar al helemaal in liggen haha. Als t wat is plaats ik uiteraard even een foto.

Maandagavond de echo...Ik heb de laatste tijd een paar verhalen van mensen gehoord die daar heeeeel slecht nieuws kregen (maar dan ook echt slecht nieuws :() Dus ga er met gemengde gevoelens heen...Leuk om die kleine even te zien en hopen dat alles goed gaat daarbinnen in de buik!!!!!

Zo lekker bij pap/mam eten. Mijn zusje en vriend komen ook. gezellig!!!!!
    Verder had ik online zwangerschapskleding besteld vanuit de UK en dat is ook vandaag binnengekomen....ben zo benieuwd. Lekker passen vanavond.

Morgen weer een dagje vrij. Peter is dan jarig maar moet gewoon werken. Zijn cadeau hebben we maandag al gekocht, moest hij bij zijn dus dat is al gedaan. Ik laat Tygo denk maar een mooie tekening maken nog:D Ik twijfel wel nog tussen een lekkere pasta schotel morgenavond of een bbq......De liefde van de man;)..........haha
    Eerst maar ff kijken wat t weer doet morgen.

Nou meiden Fijne avond!!!
    Liefs Pris

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Iemand onlangs iets van Jennifer gehoord???:(

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Goedemorgen dames!!!
    Ik kom alleen even zeggen dat ik voorlopig even niet hier ben (t/m maandag denk ik).
    Imsala heeft sinds gister een huisje en daar moet ze volgend weekend in. Maar er moet nog erg veel geklust worden (in ieder geval wanden verven, vloeren leggen). Dus die ga ik een paar dagen helpen. Ik ga zo Marissa naar Barneveld brengen en dan zelf richting V. om haar te helpen.
    (hulp is evt nog welkom ;))

@pris, mocht het er anders niet meer van komen, succes met de 20-weken-echo maandag, ik duim voor je dat alles goed is!

Dus tot later weer!!
    Bye!!

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Thanks Rootje!!!
    En wat goed dat je Imsala gaat helpen:) Succes en veel klusplezier!!!

Deel Deze Pagina