@ Pris: check in je mobiel Ik snap je angst wel als je de 20 weken echo gaat krijgen. Natuurlijk hoop ik dat het alles goed gaat! Matthew was vannacht in paniek wakker geweest, zwetend badend wakker...heb hem maar bij ons op bed genomen, hij sliep dan meteen door nadat hij een slok water had gedronken. @ Rootje: geweldig dat jij Imsala gaat helpen met 't klussen. @ Jennifer: alles goed met jou????? @ Patries: en ook met jou dan????
Pris: Oh wat leuk zeg een wiegje. Hopelijk is hij in het echt nog mooier dan op de foto En spannend maandag de 20 weken-echo. Begrijp je heel goed dat je daar met gemengde gevoelens ingaat, want je kan idd ook slecht nieuws horen! Maar daar gaan we niet van uit hoor, jullie krijgen gewoon een prachtige echo te zien van jullie kindje!!! X Rootje: Wat goed van jou dat je Imsala gaat helpen zeg! Darcy: Tis idd stil van jou kant What's up girl?! All: Had net mn mams nog even aan de telefoon. De 3e dag van de Nijmeegse Vierdaagse zit er voor haar op. Morgen nog 1 dag en dan is het haar gewoon gelukt! Ben erg trots op!!! Helaas kan ik haar morgen niet gaan inhalen, maar ga zaterdag zeker langs om haar te feliciteren! Hier verder geen bijzonderheden... Fijne avond allemaal!
@ Joyce en Pris: jullie hebben een PB van me! @ Joyce: wat stoer dat je moeder meedoet aan de 4-daagse wandeling in Nijmegen!
Hoi meiden, @Pris: had je een paar dagen geleden gepb'd. @zindelijkheid: afgelopen zondag de hele dag zonder luier gelopen en maar 1 klein ongelukje gehad. Maandag niet gedaan, want Jesse moet standaard plassen als ik met Sjirk bezig ben en papa moest deze week nog werken. Vanaf zaterdag heeft hij vakantie, dus dan gaan we alle dagen zonder luier proberen. Jesse wilde alleen niet poepen en eeft dat ws tegengehouden tot maandag. (5 poepluiers!). @ziek: nadat Jesse flink had gespuugd ging het al beter en de dag erna was alles al weer over. @doorslapen: Sjirk heeft 1 nacht tot 7 uur geslapen, daarna weer variabel (5.00, 3.00, 4.00) @Saskia: hier ook zo'n kdv, bij intake gezegd dat ze met 2 jaar zindelijkheid gaan oefenen, maar heb er ook nog weinig van gemerkt. Wil er nu thuis flink mee aan de slag en ga dat na de vakantie dus ook echt wel melden daar. Zou haar idd gewoon zonder luier brengen en het nog een keer expliciet melden. @Miranda: Jesse is overdag ook snel moe door de warmte, maar als hij gaat slapen wil hij 's avonds niet en is hij rustig to 22.00 uur wakker. Ik probeer hem dus niet te laten slapen. Verder is alles hier oke. Groetjes Simke
Goeiemorgen, meiden Ik ben weer 'bij' - we waren een weekje naar Brabant, ik kon wel meelezen op de mobiele telefoon van mijn man, inloggen lukte ook, maar posten... ho maar Ik wilde niet melden op het forum wanneer we weg zouden gaan i.v.m. bepaalde meelezers (niet jullie natuurlijk ) We zijn alleen drie dagen eerder thuisgekomen, gisteren al ipv dit weekend... Ollie sleepte weer met zijn linkerknietje en had 2 dagen hoge koorts (met een stuipje eergisteravond...) Dus gisteren de huisarts in Grave bezocht, die het wijs vond als we naar huis gingen. Straks ter controle naar de eigen huisarts - Ollie kijkt nog erg flauw uit zijn ogen en hinkt nog een beetje, maar of het nu komt door het wilde voetballen (en vallen), zwemmen (springen) of toch weer een bacterie... boeh, we blijven gewoon erg alert, dat zullen jullie begrijpen! Ollie vond de Efteling deze week ook maar matig, hij was zo hangerig in zijn buggy, wou niet rondrennen, arm jong We gaan gewoon binnenkort nog eens een weekje weg met het gezin
Goed en dan nu even reageren voordat de huisarts bezocht wordt. Saskia, wat een heerlijke foto van je dochter met haar Lotjes, ik ben echt blij dat zij er ook blij mee is, graag gedaan hoor! Imsala, veel succes met de verhuizing en het klussen - hier geen paar handen vrij op het moment, dus ik hoop dat alles voorspoedig (met hulp van vrienden en de lieve Rootje) zal gaan. Jennifer reageerde op mijn Facebook - kort en krachtig, ze kan niet veel kwijt, het is nog geen goede situatie bij haar thuis, bemerk ik. Noor, hoe gaat het met jou? En Virginie? Joyce en Miranda, dank voor jullie lieve SMS. Mooie foto van Matt, Miran! Lovewinnie, leuke foto's! Simke, wat doen je kids het goed - eentje met zindelijkheid bezig (Ol niet, hoor ) en de andere al met doorslapen aan de gang. Megan wordt steevast rond half 12, middernacht gevoed en dan komt ze rond vier uur 's ochtends weer. Zolang ik borstvoeding geef, zal het wel zo blijven met haar, denk ik. We gaan de voeding van 16:00 uur vervangen dit weekend - en dan over twee weken nog een dagvoeding. De rest hoop ik zelf te kunnen blijven geven, want stoppen met de borstvoeding is bij mij nog echt geen optie Rootje, ik ben gestopt met de Domperidon (kreeg er vreetbuien van - had jij dit ook?) Pris, wat een lief buikje heb je. Pastten je kleren uit Engeland goed? Zin om in augustus op een maandag, woensdag of vrijdag samen naar Primark te gaan? (Primark = vetgedrukt, natuurlijk )
En dan stuur je gewoon even van te voren een mailtje zodat wij niet hoeven te denken dat er iets aan de hand is!!!! Succe sbij de ha!! Kom zo reageren, ff mail doen hier.
Oh de baby had gisteren ook nog een mooi verjaardagscadeau voor Peter: Hij heeft t voor t eerst voelen schoppen Zo schattig!! En nu snel weer aan t werk
Miranda, nee, Valkenswaard ligt echt een heeeeeeeeel stuk bij ons vandaan. Een uur rijden. Dus geen last van gehad. Pris, mooi buikje (of had ik dat al gezegd). Simke, bezig met zindelijkheid, hier ook maar Sarah poept gewoon in de onderbroek om dan vervolgens kei hard bah bah bah te roepen (en bah is het, getver). Dus we hebben besloten om tot het moment dat ze aangeeft dat ze moet poepen de luier aan te doen. Zit niet echt te wachten op elke dag een poeponderbroek, jakkie. Plassen geeft ze erg goed aan, soms nog in de luier maar zo'n 4-5 keer per dag op de wc. *oeps, giet net koffie over mijn toesenbord * even poetsen
ahum, meeste is in het toetsenbord gekomen...... Rootje, wat superlief dat je Imsala gaat helpen. Ik zag de foto's op haar hyves, kun je zeker een gezellig huisje van maken. Darcy, al bij de huisarts geweest? Ben benieuwd wat hij zegt. Ik ben ook al naar de huisarts geweest met Joep. Hij is zo verkouden, piept, hoest op en niest alles bij elkaar. Zat gelukkig niet vast op de longen, daar was ik even bang voor. Even antistoffen kweken dus (voor de volgende verkoudheid weer komt). Verder geen bijzonderheden hier, gaat nog steeds niet met mijn schouder. Sarah is een heksje aan het worden, vooral met eten, ze weigert gewoon.... Nadat we haar in de hoek hebben gezet gaat ze ineens vrolijk haar hele bord leeg eten terwijl ze mij complimenten geeft over het feit dat het lekker is (lekker mama, lekker kookt, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr). Ach ja, grenzen opzoeken hoort er ook bij. Alleen vind ik het met eten lastig wat te doen. Ze heeft mijn karaktertje *(heul handig ) Als wij zeggen, als je niks eet gaan we niet schommelen heeft zij zoiets van: dan toch niet (waar ken ik dat van, haha)
@simke: hier is het probleem op kdv denk ik vooral dat er continu invallers zijn ivm met vakantie en dat is toch lastiger voor de leidsters. En degene bij anne op de groep ie nu niet op vakantie is heeft onwijs last van haar schouder dus dat helpt ook niet. @Darcy was al bang dat je niet meer kwam! Balen van Ol zeg.. Ben benieuwd wat de huisarts straks gaat zeggen. Misschien wil ik trouwens ook weleens mee primarken als jullie dat leuk vinden
mocht ik ooit nog naar r'dam gaan ga ik ook eens naar primark, wil nu wel eens weten of het echt zo super is
@ Darcy: hoop dat het niet weer ernstigs gaat met Ollie, zeg! Sterkte bij de HA en groot gelijk dat jullie ff lekker weggaan naar Brabant! Ik sluit mij aan bij Pris als jullie weer een weekje weggaan, even naar ons mailen @ Anoek: gelukkig kan je weer typen Heel vervelend van je schouder....slijmbeursontsteking misschien?? @ Pris: hartstikke leuk dat je baby ging schoppen op d'r of z'n pappie verjaardag!!!
Hier ook pcies zelfde....zie nog niet gebeuren op het kdv, raar...we zijn nu ook langzaam bezig met Matthew... Enne Matthew slaapt al bijna 2 weken 's nachts zonder speen, goed he! Ik ga nu met Matthew ff de stad in....tot later XXX
@ Joyce Wat goed van je moeder zeg! Mijn zusje wil zich in gaan schrijven voor volgend jaar! @ Ik ga zo maar eens pb-tjes lezen @ Darcy Balen zeg van Ollie zijn knie. Alles goed gegaan bij ha?? En zonde van jullie dagje Efteling Primark ..ben al veel te lang niet geweest ik krijg al afkickverschijnselen. Ik probeer je dit weekend even te mailen. Zal dan op een maandag worden. @ Anoek Beterschap voor Joep. Arm kereltje heeft ook steeds wat . Die rotschouder ook. Kan je Joep wel makkelijk tillen of niet? En ben je wel aan t werk of thuis?? @ Saskia Je woont vlakbij de primark!! @ Miranda Veel plezier in de stad!! Slaapt Matthew s middags helemaal niet meer? Fijn weekend!!!
@pris: met toch best wel tijd onderweg hoor Valt tegen.. Zeker voor shoppen in je uppie Dat doe ik liever echt om de hoek
Nah Pris, Saskia: dan gaan we toch gezellig met z'n drietjes? Ik moet er een uurtje voor in de trein zitten, maar vind dat helemáál niet erg (boek mee, cappuccino - ik red me wel ) Plak ik er na het shopdagje meteen een koud pilsje met een goede Rotterdamse vriend aan vast
Tja en dan Ollie... vanmorgen bij de huisarts 37.6 qua temp... Een goed uurtje later 39.2... Urine opgevangen op het potje (UITDAGING hier!!) en dat bleek schoon... Nu heeft de kinderarts van het ziekenhuis een briefje liggen dat we mogelijk bellen, vanavond of dit weekend. Dan hoeven we niet naar de huisartsenpost, maar mogen meteen naar de kinderafdeling voor bloed- en ander onderzoek. We hopen dat het niet nodig zal zijn, maar twee jaar geleden duurde het ook vijf dagen voordat hij opeens een loeierd van een knie had... We'll see. Fijne avond!