September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@darcy: hmm vervelend dat er eigenlijk "niks" aan de hand is
    hoop dat het niet nodig is dat jullie alsnog naar het ziekenhuis moeten. al is het wel goed/fijn/handig dat je niet eerst langs de huisartsenpost hoeft.

@darcy: ik denk dat ik weinig sneller ben eerlijk gezegd :)
    het is letterlijk heel de andere kant van de stad en een paar keer overstappen.. en juist dat overstappen maakt dat je soms toch langer onderweg bent dan je verwacht :)

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Jawel nu nog steeds...5x van 7 dagen slaapt hij 's middags wel. Vanmiddag sliep hij in de kinderwagen van 15 tot 17 uur, dus kon ik lekker meteen gaan boodschappen doen na de stad.... ;)

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja dat hoop ik ook dat het toch niet in herhaling wordt als 2 jaar geleden...knuffels voor jullie xxx

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Bijna goedemiddag meiden, een fijne dag voor jullie!

Uppie ook ;)

XXX

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen,

mijn man gaat zo met Ollie naar het ziekenhuis, de kinderarts wil i.v.m. zijn medische verleden toch graag even kijken. Ze zei al dat ze waarschijnlijk (nog) weinig kunnen doen, zeker in geval van een bacterie. Dan moet er nog wat tijd verstrijken eer de onstekingswaarden echt iets 'zeggen.'

In elk geval een goed plan om even naar de arts te gaan. Ik blijf thuis bij Meg, die moet nodig slapen, de muppet is al de hele ochtend wakker en wil niet ;)

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Noor is natuurlijk op vakantie, bedenk ik me net :)

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: ja Noor is in Frankrijk en heeft naar haar zin, zo te zien van haar reactie op Hyves.
    Hoe ging het toen je man met Ollie naar 't zkhs ging? Hopelijk zijn ze al weer thuis samen met jou en Megan....denk aan jullieX

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou Miran, ze zijn wel weer thuis, maar het blijft afwachten. De echo en foto van Ollie's knietje waren oké - de dienstdoende artsen vinden het alleen verdacht. Ze hadden al een kamertje laten klaarmaken, maar gezien de negatieve uitslagen mocht ons mannetje naar huis. Hij ging met 39.3 graden koorts - en kwam rond 17:30 uur uit zijn bedje met 40.0 :(

Ollie is druk, heeft rode wangen en gaat zometeen weer naar bed. Nog even wat te drinken geven.

Trouwens: ze denken in het ziekenhuis dat zijn kleine bultjes geen muggenbeten zijn, maar de waterpokken! Heeft ie alleen al uitgebreid gehad, precies een jaar geleden :(

To be continued.

Fijne avond!

9. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje Darcy, wat zielig voor Ollie. Vind het altijd vreselijk als kinderen ziek zijn, je bent zelf zo hulpeloos, kunt niks voor ze doen. Vind dat je dan beter zelf ziek kunt zijn. Veel sterkte meid en een dikke knuf voor Ollie.

Simke

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy Is het goed gegaan met Ollie vanacht??
    Nog koorts?? BETERSCHAP!!!!

Gisteren de wieg gekocht!! Helemaal blij mee.
    Kreeg er ook een roze lakentje bij :D....geen idee of we die nodig gaan hebben, zoniet dan kan ie altijd nog een keer door naar iemand.

Gisteren met een heel klein groepje Peter zijn verjaardag gevierd. Veel mensen zijn nu op vakantie maar t was zoooooo gezellig. Lekker aan de grote tafel, heb ontzettend gelachen. Leuke avond dus gehad.

Gisterenmiddag nog even bij Babypark geweest. UIteindelijk niet echt iets gekocht:( Had online een boxkleed gezien maar hadden ze alleen in t roze en blauw en in t grijs niet en kleertjes vond ik erg truttig allemaal. Binnenkort maar weer een keer naar de babydump.

Vandaag geen plannen, Peter gaat ws klussen op zolder (als ie wakker is straks:p) Verder niets. Lekker dagje thuis.

11. Pris

Pris Fanatiek lid

De wieg!!!! Beetje slechte foto misschien maar dit is de foto zoals zij hem te koop had staan. Ga dus ajb niets achter dat roze denken...morgen hebben we pas een echo!!!

Ik wil er alleen nog een sluier bij. Misschien iemand hier die handig is op de naaimachine voor zoiets en wilt helpen:):):):):)
    Gisteren in babypark vroegen ze gewoon 120 euro voor zo'n sluier....vond ik erg veel voor 2 meter stof ;)

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat een leuk wiegje, Pris! Echt heel schattig!
    Ik kan niet naaien (nog niet), maar er zijn hier wel mama's die het kunnen, hoor! Misschien dat iemand je even wil helpen met dat gordijntje.

Wilden jullie nou eigenlijk weten wat het geslacht van jullie kindje is? Niet, toch?

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou, hier een relaxed ochtendje. Ollie heb ik om tien uur (!) wakker gemaakt om wat te drinken - hij is vrolijk en zit prettig in zijn velletje, zijn temp was ook 36.4 nu. Hè, lekker!

We houden het rustig, wat klussen en rommelen in huis en tuin en verder straks een ommetje in de buitenlucht.

Megan gaat vanaf vandaag met haar bedje naar haar kamertje (het stond bij ons i.v.m. de nachtvoedingen) en krijgt vanmiddag haar eerste flesvoeding. Ik ga vijf weken de tijd nemen om 2 voedingen te vervangen - in de hoop dat ik de overige voedingen zelf kan blijven doen.
    Wat HAAT ik kolven ;) Dat ga ik dus ook niet meer doen op het werk, over vijf weken.

14. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar t geslacht, veel meer dan bij Tygo. Peter wil het echt niet weten dus we houden t een verrassing :)

Ben benieuwd hoe Megan de flesvoeding oppakt. Ik kan het me goed voorstellen dat je dat kolven haat. Tygo heeft 9 maanden bv gekregen waarvan ik de laatste 6 maanden alleen maar alle voedingen heb gekolfd...........Was er zo klaar mee!!!

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!!!

Darcy: Jeetje meid, wat een verhaal weer zeg van Ol:( Arm kereltje, maar gelukkig is hij vanochtend opgestaan zonder koorts!! :)
    Beterschap voor jullie mannetje en hopelijk geen ziekenhuisopname!
    En gelukkig ben je weer gezellig online, we misten je al ;) Vervelend van die meelezers, dus begrijp t heel goed dat je je vakantie hier niet gemeld hebt...

Pris: Gewoon TE schattig het wiegje, echt heel erg leuk!!!
    Tja, ik kan dus wel naaien, maar heb nog nooit zo'n sluiertje voor over een wiegje gemaakt ;) Maar dat moet niet heel erg moeilijk zijn! Het enige wat ik je kan aanbieden is als jij nou voor het stofje zorgt, neem ik het voor je mee naar naailes en zet het daar samen met de juf in elkaar en dan kan ik je verzekeren dat het erg mooi wordt! :D Ik hoor het wel...
    En spannend morgen de echo, ik duim voor je meid voor een goeie echo!!!

All: Hier lekker rustig dagje vandaag. Gisteren gezellig met zn allen wezen BBQ-en met mn 2 broertjes en aanhang. Was erg gezellig en heerlijk gegeten. Nu nog 1 weekje werken en dan VAKANTIE :D

Fijne zondag allemaal!

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@darcy, beterschap voor ollie, ik hoop echt dat het mee gaat vallen!! Knuffels voor jullie.
    (Eeeh vreetbuien heb ik al sinds B opgenomen werd in het zh, gewoon door de stress... is nog niet echt over geloof ik...)
    @pris, super wiegje!! Enne sluiertje maken is zo klaar hoor, ik heb het 4 jaar geleden ook gedaan voor ons eigen wiegje. Ik zou het wel willen doen als ik tijd heb, maar dan moet jij stof en een stok regelen waar de sluier aan kan dan. (Kan een keer op zaterdag hier op de lapjesmarkt, daar hebben ze veel keus voor vaak weinig geld)

@de rest, sorry, probeer morgen weer te reageren, Bastiaan roept dat hij honger heeft!

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ro, hoe gaat het met Imsala's verhuizing - en met haar zelf?

Goeiemorgen allemaal, trouwens :)

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden!

@ Darcy: fijn dat het beter gaat met Ollie en hopen dat het zo blijft!!! :)
    Hoe reageert Megan nu op de flesvoeding? Lekker dat je naast FV nog steeds BV geeft 's morgens en 's avonds. Het blijft toch een mooie intieme moment tussen jou en Megan.
    Hoe reageert Ollie nu hij een zusje heeft?

@ Pris: wat een mooi wieg, zeg!!! Echt schattig! Hij is echt leuk voor meisje en/of jongen!
    Nu heb ik geen naaimachine meer, deze heb ik teruggeven aan mijn collega. :(

@ Noor: goede reis terug naar NL!

@ Rootje: goed om te horen voor Imsala. Eindelijk een plek voor haar zelf en kids, en echt helemaal los van'haar ex en ex-schoonouders....
    Verder alles goed met Bastiaan? Plast hij helemaal weer goed???

Gisteren was ik met jeroen en Matthew naar bikerparty in Zaandam (bij Karwei) geweest, daar werd er veel motorstunts gegeven. Echt geweldig om te zien. We waren daar van 13.30 tot 16 uur gebleven.
    Matthew is na het eten rond 18 uur op de bank in slaap gevallen tot de volgende ochtend! (wel heb ik hem later naar zijn bed gebracht).

Ik ga weer verder aan het werk....
    Tot later!

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Nou, Imsala's huisje heeft al een gedaanteverwisseling ondergaan. We hebben de wanden en het plafond van de woonkamer van een nieuw verflaagje voorzien en in de woonkamer en haar eigen kamer ligt nu een schitterende laminaatvloer. Ook haar kamer, de keuken en de kamer van T hebben een nieuw kleurtje op de muren. Het vinyl voor de kamer van T hebben we al gehaald, dat moet er alleen nog in en op maat gemaakt. Verder heeft ze al lampen voor de diverse kamers en ik heb via een andere vriendin van mij nog wat kastjes en diverse spullen kunnen regelen. Dus het begint ergens op te lijken. Ik geloof dat ze donderdag richting D gaat om daar in te gaan pakken en dan zaterdag met een verhuiswagen vol weer terug.
    Met Imsala zelf gaat het wel goed volgens mij. Ze is wel moe, maar ze fleurt helemaal op nu ze in haar oude vertrouwde omgeving is.
    Tot later weer!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    dag lieve dames
    moe maar voldaan terug in het NATTE :$:x Nederland.
    zijn gisteren gaan rijden, aangezien er voor vandaag regen werd voorspeld en wij niet het risico wilden lopen de tent in de regen te moeten inpakken...
    doorgereden zonder overnachting, dus ik zit inmiddels de klok vooruit te kijken tot ik de kids in bed kan stoppen en ik ook ff plat kan hihihi.
    We hebben het HEERLIJK gehad!! Echt zo fijn!! Het kamperen is TOP bevallen! De omgeving erg mooi, genoeg te doen (strand, zwembad, speeltuin was uiteraard de top 3 ;)) lekker bijgekomen, even niets hoeven!! Heb enorme bergen foto's vooral van de kids uiteraard haha die inmiddels blonde koppies en witte billetjes hebben (zooo cute) die volgen een dezer dagen wel.

Ben niet bijgelezen, dat red ik (nu) niet, maar blij te lezen dat het met Imsala goed gaat, dat Pris' beeb lekker schopt en dat het met Ollie vooralsnog goed lijkt te gaan!!!

Hoop dat er verder geen serieuze zaken gespeeld hebben de afgelopen weken, buiten natuurlijk de dramatische wedstrijd Nl-Spanje ;)

A bientot!! ;)
    x

Deel Deze Pagina