Hey meiden, Zal ook zelf even reageren Het huisje schiet heel aardig op mede dankzij Rootje en René Ben heel erg blij dat zij mij hebben willen helpen... Het meeste hebben we in 2,5 dag gedaan zo'n beetje. Gisteren ben ik niet naar mijn huisje geweest, maar heb ik de puinbak op staan ruimen van een maatje van me waar ik nu op zijn kamer zit. Wat een bende heeft die gast zeg Ben samen met zijn buurvrouw 5 uur bezig geweest om alles op te ruimen en schoon te maken en nu kan je eindelijk een beetje zeggen dat je iemand hier op visite kan uitnodigen. Hij is zelf op vakantie en hij zal zijn huis niet meer terug kennen als hij terug komt van vakantie. Daarna was ik echt doodop en ben gisteren als een blok in slaap gevallen. Morgen komt iemand me helpen om het vinyl op T zijn kamer te leggen en dan worden denk ik ook de lampen opgehangen. Vanmiddag ga ik in de keuken nog wat sausen maar dan moet ik eerst nog langs de soos om geld te vragen, want Ro en René hebben mijn laminaat voorgeschoten en dat moet toch terug betaald worden Zaterdag dan de grote verhuisdag en dan als een gek aan de slag zaterdag en zondag en maandag om alles op zijn plek te zetten, want D. komt maandagavond de kinderen alweer bij mij brengen! Dus mochten er nog meiden zijn met wat vrije uurtjes, ik kan die dagen alle hulp gebruiken, ik verwacht namelijk dat er ook nog een hoop poetswerk bij zit, want D. heeft mijn spullen nou niet bepaald schoongehouden de afgelopen 2 maanden Ben momenteel behoorlijk moe, maar wel voldaan, als ik aan mijn paleisje denk dan ga ik spontaan glunderen
Hey Imsala, wat goed om te lezen, zeg! Klinkt heerlijk, je huis Straks je eigen spulletjes in je huis... (en ik zou D. vragen als ik jou was, om je spulletjes netjes af te leveren aan je!) Enfin, het wordt super voor jou en je kinderen! Gefeliciteerd, meid! (en hoe gaat ie verder..?)
Ff snel en ego. Vanavond de echo gehad en alles zag er goed uit!! Ben zo blij! De kleine zat zich lekker te verstoppen dus moesten een paar keer hard schudden en flink bewegen op die tafel Maar alles duidelijk te zien en dus helemaal goedgekeurd. Zal van de week op mijn werk even een foto scannen. Nu naar bed want slaap al een paar nachten slecht (begint dat nu al?? ) Darcy Ik ga je mailen voor een datum. Vanmiddag op het werk ag alles eruit, internet en mail (kon wel lekker eerder naar huis . Maar kom er dus op terug. Fijne avond. Ik probeer morgen weer te antwoorden. Liefs Pris
hey meiden, ik heb jen vanavond gesproken over de foon. Ze gaat morgen aangifte doen tegen de geestelijke terreur van haar man en ze gaat een bvml-huis bellen of ze haar op kunnen vangen. Nu leeft ze in constante angst en dat wil ze niet meer. Ze baalt dat ze bijna niet op internet kan en denkt hele dagen aan ons en hoopt dat we begrijpen waarom ze er weinig is. Heb haar uitgelegd dat wij ook dagelijks aan haar denken en het absoluut snappen en dat ze zich niet schuldig moet voelen. Ze vroeg aan mij of ik het een beetje uit wilde leggen hier, dus bij deze
@ Pris: wat goed om te horen van je echo!!! Een pak van je hart Slechte nachten nu al.... Zodra ons tuin klaar is komen jullie dan bij ons langs @ Imsala: ben zo blij voor jou over je woning. Blij dat Jen met jou aan de lijn had, wat vreselijk voor Jen, zeg....dit gaat niet langer meer zo... @ Noor: welkom thuis in ons kikkerlandje! Goed om te horen dat jullie heerlijke vakantie hebben gehad, en nu de foto's nog
morning all! Een heerlijke nacht in mijn eigen bed tot 8.15 uur!! (kids waren dan ook laat gaan slapen na een lange middagdut gisteren) op verzoek vast een paar fotootjes monumento
uitzicht vanaf de camping, wij stonden wat meer naar achteren, niet zo dichtbij het duin/de zee, wel zo veilig met kleintjes Veel parapent-activiteit vanaf het Duin van Pyla, wat rechts van de foto is (hoogste duin van Europa, 107m) uitzicht op de baai van Arcachon
Ik op het Pyla-duin (heeft Isa gemaakt!!) uitzicht recht achter mij de banc d'Arguin (enorme zandbank)
zo dat is een klein deel. moet alles nog op mijn hyves en op een account zetten, en dat kost zoooveel tijd
@ Noor: wat moooooooi foto's.....ik krijg al zin in vakantie...ik dnk dat ik maar voor de lol vaker meedoe aan de prijsvragen van vakanties of zo haha! Wat knap van Isa toen zij je een foto nam!!!! Wat mooi!!!!
Hey lieve meiden, Moet me schamen dat het al zo lang geleden is, maar heb wel héél trouw meegelezen! Ik ben nu nog een weekje in verlof, maar heb het toch ontzettend druk. Hier is alles oké, Ella doet het uitstekend en is een echt schatje. Ze is daarstraks gemeten en gewogen (66,8 cm en 7kg260) en goedgekeurd! Keld doet het ook goed, is nu erg druk, want hij is moe. Hij heeft echt nog een dutje nodig, anders wordt hij echt wel lastig. Heb niet echt tijd nu om te reageren, kinderen moeten nog eten en badje krijgen.. @ Pris: Superfijn dat de echo goed was. Hoe voel jij je ondertussen? Mooi wiegje hoor, superschattig! Ik ben benieuwd wat het wordt, ik gok dus op een meisje! @ Jen: Wat naar, gaat het nou nog niet beter?! @ Noor: Wat een prachtige foto's! Waar was het nou weer precies waar jullie naartoe zijn gegaan, lijkt me heerlijk! @ Joyce: Looking good in bikini meid! Super voor het zelfvertrouwen! @ Marsab: Hoe gaat het met jou meid, het is niet zo lang meer, spannend! @ Darcy: Hopelijk gaat het snel beter met je lieve Ollie! Mooie foto trouwens van je kids, ook die met jou en Megan, zo schattig! @ Imsala: Fijn dat je eigen plekje vorm krijgt, zal een heerlijk gevoel geven, het is je van harte gegund! Dat was het voor even, probeer later meer!
Pris: van harte met de goede echo!! Toch altijd wel weer een fijne bevestiging he?? SUper hoor! Jee alweer halverwege!! Virginie: Ella gaat hard!!! Wij waren in de Aquitaine, aan de baai van Arcachon. Het was er idd heerlijk!