Hallo iedereen! Kinderen slapen nog, dus effe gluren! @ Saskia: Ach wat schattig, Anne's staartjes! Ze heeft ontzettend mooi haar! Ben benieuwd hoe snel ik een staartje bij Ella zal kunnen maken! @ Patries: Geniet van jullie weekendje weg, heerlijk! Fijn dat je kids het zo goed doen, heerlijk! Fototjes van de verjaardag?! Ben ook al aan het denken voor een taart, als het lukt, wordt het een Bumba taart. Keld heeft idd. vakantie, tot 1 september. Ben benieuwd of hij opnieuw enthousiast zal zijn om naar school te gaan. @ Simke: Niet teveel zorgen maken, Ella vond het buikliggen absoluut niets de eerste 2 maanden en hefte haar hoofdje ook niet goed op. Ondertussen draait ze al anderhalve maand van rug naar buik en nu een tweetal weekjes kan ze ook terug. En zoals Darcy schreef, misschien met een babygym? @ Darcy: Fijn dat Ollie wat beter is! Nog van je koffie kunnen genieten? @ Noor: Aquitaine, moet ik onthouden! Ziet er prachtig uit, echt waar! Later meer meiden, Keld is wakker! x
Hoi hoi Patries, Marsab en Anoek!!!! @ Patries: Tuurlijk zin in zaanse-meetinkje! Kinderboerderij in Wormer lijkt mij erg leuk, daar ben ik nog nooit daar geweest! Echt heel lief van Marc's ouders dat jullie morgen voor een weekend naar pipodorp gaan! Wauw....Jamie nu al zindelijk!!!! Hier bij Matthew nog lang niet....hij heeft geen zin om op po zitten, anders plast hij gewoon lekker in zijn broek of op de grond....schiet ook niet mee op. Hij moet wel natuurlijk klaar voor zijn, anders werkt het averrechts. Wel probeer ik hem op mijn vrije dag geen luier geven 's ochtends, zodat hij zelf op de po gaat zitten. Maar als we gaan boodschappen doen of bezoekjes krijgen en zo, dan gaat de luier wel om, anders werkt het gewoon niet. Wel hoop ik natuurlijk dat Matthew in 2011 GEEN luiers meer gaat dragen! Dat is mijn STREEFdoel! Maar +punt = hij slaapt al 2 weken 's nachts geen speen, hele goede prestatie. Wel gebruikt hij soms overdag heel ff de speen, maar bouwt het langzaam af....gaat dus op de goede kant op. @ Anoek: Dipje gehad, door je pijnlijke schouder? Hopelijk doet Joep tot nu toe heel goed. Enne...wanneer gaan jullie ook alweer naar Mallorca??? @ Marsab: hoe was je vakantie in Belgie? En nu heb je zeker vakantie en naast ook lange verlof....over ruim 5 weken heb je een baby in je armen, gaat hard. Is de babykamer al klaar?
Ik zou vandaag reageren maar wordt morgen op t werk. Vanmiddag heeeeeeeeeeeeeeeeel erg boos geworden op t werk. En mijn boosheid slaat meestal om in poetswoede dus ben als een gek gaan strijken enz (das dan wel weer een voordeel ) Om 20.30 uur een skype afspraak met vriendinnen dus komt t er ook niet van. Morgen dus vanaf t werk maar weer!! Ik ga je echt mailen hoor Darcy!! Patries Leuk weer van je te horen!! Liefs Pris
Meiden, Ook hier weer ff snel een teken van leven van mij! Ben ook erg druk, maar morgen laatste dagje werken en dan VAKANTIE Pris: Wat een mooie, prachtige echo-foto meid! Ook ik zet in op een meisje En watskeburt op je werk dat je zo boos bent geworden?! Elk nadeel heeft zn voordeel, want nu heb je geen strijkwerk meer.... Patries: LEUK, Pipodorp! Wij zijn er ook geweest en is echt een aanrader! Geniet ervan meid en wat superlief van je schoonouders zeg! Euh ja, hier zijn de kriebels ook alweer voor een 3e ja... Zei toevallig tegen Dave van de week dat mn eierstokken weer aan het rinkelen zijn, whawhawha Darcy: Fijn dat Ol weer is opgeknapt meid! En Ikea is altijd leuk! Schattig Meg's haar 1e fruithapje, die gezichten zijn dan zó komisch, hihihi Saskia: Mooie staartjes bij Anne, ik ben ook altijd aan het experimenteren met Kyra dr haar! Meiden, later meer, morgen dus. Ga nu douchen en daarna duik ik lekker mn bedje in! Fijne avond allemaal!
@ Patries: Wakker maken om te plassen is GEEN goed idee! Je went hiermee een kind aan dat hij 's nachts kan plassen, als je kind dan eenmaal dag en nacht zindelijk is, dan kan hij tijdens het dromen dromen dat hij naar de wc gaat en dan heb je dus weer een nat bed. Als je namelijk een kind wakker maakt om te plassen zal hij nooit helemaal 100% wakker zijn, maar meer in half-slaap toestand. Ik heb het destijds bij stiefje wel gedaan, maar ben er snel weer mee gestopt. Gewoon goed laten plassen voor het naar bed gaan en liever na het eten geen drinken meer geven..
Hoi meiden, Vandaag naar speelstad oranje gegaan, het regende te veel. Jesse vond het fantastisch en we hebben genoten. Volgende week ws naar Enkhuizen. Babygym is een goeie tip, we hebben er een en gaan het proberen. We gaan morgrn voor een lang weekend naar mijn moeder op de camping even ertussen uit. Dus even geen berichtjes van mij. liefs Simke
@ Miranda: Qua streefdoel zal het wel lukken, denk ik! Hier zit ik wat met de handen in het haar met die zindelijkheid, eerst ging het zo goed, nu niet meer. Heb soms ook wel het gevoel dat hij het erom doet, maar met een kind van bijna 3 is dat moeilijk te zeggen. Huisarts zei dat ik me niet teveel zorgen moest maken, uiteindelijk is hij maar 3 en is het nog normaal dat ze niet zindelijk zijn. In België pushen ze het wat, omdat ze op 2,5 naar school gaan. @ Joyce: Haha, ik denk dat het hier gaat blijven kriebelen, een zwangerschap is zo speciaal, die bevalling een prachtig moment en kinderen zijn gewoon een geschenk. Maar ik moet mijn verstand erbij houden, 3 zou echt moeilijk worden hier.. En mijn man ziet een derde écht niet meer zitten! Wachten jullie nog even of toch niet? @ Marsab: Al aan het aftellen? @ Simke: Fijn weekend op de camping, geniet ervan!
Het gaat zo hard met de kinderen, vinden jullie niet? Binnen minder dan een maand vieren we Keld's 3e verjaardag! 3 jaar al, het gaat ontzettend snel. Het is toch altijd met weemoed dat ik terugdenk aan die laatste weken voor de bevalling, spannend allemaal, vooral omdat het ons eerste kindje was. En nu loopt hij hier rond, eigenwijs en de wereld aan het ontdekken.. En met Ella gaat het gewoon veel te snel. Volgende week wordt onze kleine meid al 6 maanden! Het blijft een baby natuurlijk, maar ze gaat zo snel. Behalve van rug naar buik en omgekeerd draaien, gaat ze ook zitten in haar relax, het is alsof ze de wereld al wilt verkennen.. Ze eet vlot haar fruithapje, groenten gaan nu ook vlot,.. Het is zo'n leuk meisje om naar te kijken, ze is zo lief en ik probeer zoveel mogelijk te genieten, wat ga ik die tijd missen! Ach ja, zolang ze beiden gezond zijn, ga ik niet klagen, nietwaar?!
Goeiemorgen Ben weer bijgelezen. Simke, prettig vakantieweekend - lekker de babygym mee voor in het gras Joyce, rinkelen ze bij jou, die eierstokken? Net als een klassieke, bakelieten telefoon ofzo 8) Ik vermoed dat de mijne ook nog een keertje gaan vibreren - een 3e kindje lijkt me erg leuk. Waanzinnig, ben nét bevallen en ik vond de laatste weken topzwaar Gek hoe de natuur werkt Miran, Ollie taalt ook nog helemaal niet om een luierloos bestaan. Hij is er echt niet mee bezig. Tussen de 3 en 4 jaar is heel normaal voor jongetjes om zindelijk te worden - dus we hebben alle tijd. Pris, als je nou weer es van die boze hormonen op het werk hebt, kom dan gezellig even hier strijken Ben je inmiddels weer afgekoeld? Mail me maar wanneer je tijd hebt, gaan we even shoppen in Rotterdam. En komt het er niet van, dan is het ook niet erg - gaan we vást nog eens doen dan. Relax Marsab, hoe heb je het gehad, meid? Mijn hemel, nog een week of 6 - ik zie je nóg schrijven dat je zwanger bent en nu is het bijna zover! Virginie, ben jij van ons kletsgroepje de eerste die de 3e verjaardag gaat vieren? Ja, toch? Pfoeh, wat gaat het hard...
Bas is de kinderen naar de opvang brengen. Ik ga zo dingen doen (lees: huishouden en studie.) Megan is ook al zo'n portret, net als Ella. Ze vindt liggen de stomste activiteit die er is, dus schuifelt madame de hele box door, of het bed. Ze wil zitten, zitten en staan! Daarnaast is alles en dan ook ALLES interessant, vooral aan de borst. Ligt ze te drinken en trekt ze elke 5 seconden met een ruk haar hoofd naar achteren en opzij om rond te kijken zonder los te laten. Dat doet zo'n zeer, ik roep dan hard AU (is ook een reflex) en dan gaat ze driftig en grommend verder drinken (en herhaalt het ritueel.) Ik merk dat ik het vervelender ga vinden om haar aan te leggen, alle foefjes ten spijt. Daarom heb ik nu gezegd: ik voed verder en neemt de belangstelling voor de borst echt af, dan bouwen we op natuurlijke wijze af. Meg krijgt nu om 13:00 uur een flesvoeding, zodat mijn lijf went aan het niet kolven overdag - en dat gaat lekker, geeft me ook wat rust. We hebben wederom een temperamentvol kind gekregen
@ Pris: wat is er gebeurd op je werk????? Is je woede inmiddels afgekoeld??? @ Joyce: Nu laatste dag voor je om te werken en dan heb je heerlijk vakantie Gaan jullie ergens weg of niet? Ik weet niet meer...ahummie!
@ Simke: geniet ervan op de camping, even lekker tussenuit gaan! @ Virginie: 3e verjaardagsfeest komt snel dichterbij dan je denkt. Weet je al wat je hem gaat geven voor zn verjaardag? Wij denken een fiets met de zijwieltjes of zo. We geven een verjaardagsfeest op zaterdag 25 september, en dan ook nog op woensdagmiddag 29 september op zijn echte verjaardag voor degenen die niet kunnen op de 25e komen, dan op 29e. Wel gaat hij 's morgens eerst even naar het KDV tot na de lunchtijd, dan haal ik hem op, want ik wil ook graag met hem op zijn verjaardag vieren. Zo leuk! @ Darcy: wat doe je dan achter de pc nu je wilt huishouden en studeren hihihi! Gaan we elkaar snel 'n smsje sturen voor een datum prikken samen met Patries voor een kinderboerderij in Wormer? Verder ben ik benieuwd naar Megan en Senna hoe ze gegroeid zijn...wie weet leren Ollie en Matthew van een goedvoorbeeldig Jamie hoe hij naar de wc gaat @ Imsala: je gaat dit weekend in je flat wonen met de kids. Zijn de spullen al overgebracht vanuit D. huis naar je flat? Hoe reageert D. hierop nu je mooi eigen flat hebt terug in je roots? @ Marsab: hoe was je vakantie in Belgie? Alles goed met Aiden?
@ Darcy Hippe Juf met je roze tas!!! Haha Gelukkig Ollie weer beter. Megan alweer aan t fruit, zal vast leuke fotos opgeleverd hebben Die wij wel willen zien!!!! @ Simke Was de kleine man verder wel goed gegroeid?? Nog last gehad van de prikjes??! Zo sneu. Lekker wezen shoppen Heeeeeeeeeeerlijk!!!! @ Miranda Ik juist liever naar Ikea Adam of Delft. 1 keer in Haarlem geweest en vond ik erg klein en gaf een benauwd gevoel. We Hadden geen extra werk aan die storing van. Uiteindelijk is het pas om 18.30 weer gaan werken allemaal. @ Patries Fijne vakantie! Lekker twee weken vrij. Heeeeeeeeeeeerlijk!!! Hopelijk komt er snel een baan voor Marc. Ik duim voor jullie! Super lief van je schoonouders. Lekker weekendje weg. Leuk zeg. Veel plezier!!! Leuk dat jullie nog een derde willen in de toekomst. Hier niet hoor. @ marsab Leuke vakantie gehad?? Kom je wel even met een (foto)verslag. Hoe gaat t met je?? Nog een paar weekjes. Spannend hoor. Hopelijk voel je je nog goed. Ik zeg tijd voor een nieuwe buikfoto!!! @ Joyce. Over mijn werk. In het kort: een van de meiden/dames van de receptie maakt het rooster en dat gaat steeds fout maar kost mij dagen (even kort gezegd hoor) Loop hier steeds tegenaan en wordt niets gedaan. Gisteren dus een discussie van 10 minuten aan de telefoon gehad en de dingen worden nu omgedraaid, dat haat ik zo!! Zij (in dit geval ook mijn tante) doet t fout en t is mijn schuld..Anyway (daar ging ik bijna weer) : Nu weer over dit onderwerp een gesprek met LG aangevraagd. Lekker vakantie: Wanneer vertrekken jullie??? Lekker weg met t gezinnetje. JOEHOE!!!!! @ Sprookjes Wonderland. Wij gaan volgende week daarheen. Met een collega van Peter, die heeft een dochter die 1,5 maand ouder is dan Tygo. @ Virginie Keld in als eerste jarig toch van deze groep..of de mannen van Noor?? Weet t even niet uit t hoofd. Gaat snel he?? Vind ik ook hoor. Ondanks dat Tygo soms erg dwars kan zijn is het zon heeeeeeeeeeeerlijk kereltje. Lijkt ook wel nu nummer 2 onderweg is ik nog meer van Tygo geniet. Ik lig ook af en toe helemaal in een deuk om de dingen die hij zegt. Zo schattig allemaal maar ook gewoon echt grapjes maken, geweldig!!!
Noor, je hebt echt supergave foto's GEKNIPT Pris, een goede echo, super! En wat een plaatje, zo mooi om je ukkie even te zien. Dat wiegje is voor een meisje zo lief en voor een jongen kun je er een stoere van maken. saskia, mocht Sarah ooit lange haren krijgen dan kom ik bij jou een dagje hoe-krijg-ik-de-haren-van-mijn-dochter-in-model doen. Gaaf, ik krijg bij Sarah niet eens 2 staartjes voor elkaar, ze heeft zo'n rare haargroei (net als mama). Simke, ik zal eens kijken hoe de hoofdomtrek van Joep was, moet zo ff weg en dan de kids halen dus zal vanavond zijn. Maak je geen zorgen in ieder geval. En dank je voor de laarsjes tip. Sarah wil roze (jak, alles wil ze roze, en dat voor een niet roze meisjes mama, hoe doet ze het ?). Moet zo naar het dorp, ga meteen kijken. Patries, geniet van je weekend, wat een leuk gebaar. Even lekker samen weg, doet een mens goed. Ik hoop dat Marc snel een baan vindt maar dat gaat zeker lukken, hij is flink aan het zoeken en dat loont zich! nu ben ik op pagina 340 maar moet nu echt weg anders heb ik tijd tekort..........
Ja, zo kan je het wel een beetje voorstellen, hahaha! Ik heb het sinds 2 weken weer heel erg En Dave toch ook wel, om het leeftijdsverschil niet al te groot te laten worden zou hij het nu ook wel weer willen, maar 3 kids op één slaapkamer wordt toch echt teveel Dus denk dat ze nog ff moeten blijven rinkelen die eierstokken van mij
Aha, ik snap m, erg irritant dus! En die hormonen maken het nog erger... Ik hoor het tzt wel voor het sluiertje, je weet me te vinden WIj vertrekken volgende week zaterdag 7 aug richting Zakynthos, JIHA Kijk er echt zó naar uit en ben er ook echt aan toe!! Nu eerst nog even genieten van een weekje vrij thuis, maar dat zal voornamelijk inpakken gaan worden