September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Noor: Wat een prachtige, leuke foto's van jullie vakantie zeg!
    En Chris en Tijn zijn ook al zó groot :$ Echt 2 boefjes om te zien hoor! En Isa lijkt echt zó op jou, wat een mooie meid!!!
    Moet je nu maandag weer beginnen?

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joyce: Vakantie, fijn! Heerlijk hé?
    Haha, 3 kids op 1 kamer lijkt me inderdaad wat krap, maar fijn dat jullie het eens zijn en er ook klaar voor zijn!

@ Anoek: Idd. vervelend als je zelf niet zo 'roze' bent. Ben ik eigenlijk ook niet, absoluut niet, maar met Ella is er toch het één en ander veranderd en kan ik meer roze hebben. Terwijl ik altijd heb gezegd dat ik géén roze wou in de kinderkamer. :) Wel dus, maar niet té. :) Alles oké met jullie?

@ 3e verjaardag: Ja, denk wel dat Keld de 1e is, op 22 augustus wordt hij al 3. Gaat er snel zijn. Ben volop bezig met de taartvoorbereiding, het moet en zal een zelfgemaakte Bumbataart worden. :D

@ Pris: Gelijk heb je, gewoon genieten van Tygo. Ik moet zeggen, Keld kan het soms echt uithangen en dan is genieten er echt niet bij. Maar het is ook weer meteen vergeten als hij weer lief is. Moederliefde zeker? :) Ze kunnen idd. erg grappig zijn, zo leuk!

@ Darcy: Lijkt me wel vervelend zo, het borstvoeden, en als je er wat tegenop ziet wordt het ook wat moeilijker. Maar het is dus een pittig dametje, je Megan! Leuk! Twee kids met karakter! Hier ook en momenteel lijkt het erop dat Ella nog een tikkeltje erger is dan Keld, Keld was als baby helemaal niet zo! Dat belooft! :D

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik heb manlief naar zijn ouders gestuurd met de kids, kon ik lekker poetsen. Had er absoluut geen zin in vandaag, maar ja, de plekken op de grond zijn ook niet leuk.. :)

Net gedouched en nu wachten op mijn schatjes.

Vandaag niet te laat maken, ben bekaf, heb rugpijn, keelpijn.. Pfff, maandag terug gaan werken, 2 weken is echt tekort. We hebben echt te weinig vakantie vind ik.. ;)

Fijne avond meiden!

4. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Anoek Hoe is het met jou. Je schreef een dipje...Hopelijk voel je je nu al iets beter!!!!!

@ Joyce Staat jullie huis nog in de verkoop?? Al wat meer aanloop??
    Eerst dus huisje verkopen, huisje zoeken en dan dubbel gaan klussen?! Of ga ik nu te snel??? leuk dat Dave ook zo enthousiast is!!!! En Lekker vakantie Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!

@ Virginie Heerlijk schoon huisje weer dus!! Fjin zeg, lekker niet meer poetsen
    Leuk een Bumba taart..Tygo vind Bumba nog steeds geweldig!!!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Marsab Volgens mij is jouw dansteam op tv of niet???

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: haha hier rammelden ze toen Isa bijna twee was ook zo hard en je weet het resultaat ;)
    Denk niet dat ze hier nog verder gaan rammelen overigens! ;)

Imsala: hoe is het met je?? en met je gebakken peren??

Pris: wat een toestanden op je werk, daar zou ik ook boos om worden! Overigens wel lastig dat het je tante betreft! Hoe is het verder met manlief eigenlijk? en zijn gezondheid??

7. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles prima hoor, druk aan het inpakken geweest vandaag en a;vast dozen naar beneden gesjouwd.. Pfff doet mijn rug niet echt goed maar ja, het zal toch naar beneden moeten allemaal....
    Met de gebakken peren gaat het ook wel goed denk ik, heb er geen last van ofzo behalve een killing rug ;)

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Succes met verhuizen Imsala!!!!

@ Noor Peter komt vanmiddag weer thuis:) Lijkt wel goed te gaan. HIj heeft iig weer energie voor bijvoorbeeld de zolder enz. Hij praat er allen niet heel erg over dus vraag er wel naar maar krijg niet echt duidelijk antwoorden...Pff mannen ;)

STraks dus Peter ophalen. Vanmiddag verder geen plannen. Vanavond naar Zandvoort. Vriendin is afgelopen woensdag 30 geworden en geeft een feestje in een strandtent in Zandvoort. Gezellig!!!!

Fijne dag!

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Smorgens allen :)

Man en zoon met goede vriend en diens zoon naar de ballenbak... Megan op tuk... ik ook half - vannacht 4x(!) feest met mijn dochter, het leek wel worstelen!
    Heb op het borstvoedingsforum gelukkig geleerd dat het bij de groei en 4 maanden dip hoort - ik wou het al opgeven, werd er zo somber van ;) dan héb je melk en gaat je kind alles behalve drinken interessant vinden ;)
    Enfin, met hernieuwd enthousiasme verder dus :)

Vanavond een bijzonder etentje - samen met mijn 'pa' en diens vriendin (ex-schoonouders) uit eten. We vieren de verjaardag van mijn overleden partner vandaag :) Dit kan nu zonder grote emoties: het is vooral het vieren van diens leven!
    Gek idee dat hij 36 zou zijn geworden...

Fijne dag allemaal!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Pris, hoe is het met Peter's gezondheid eigenlijk?

Imsala, ik denk dat je het peertje inmiddels wel mag verwelkomen... het is zoals het is en mini-peer is immers welkom?

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Imsala: Peren? Ik denk dat ik iets gemist heb.. ;):) Overigens, fijn dat de verhuis vlot, balen van de rugpijn!

@ Miranda: Wij dachten ook aan een fietsje met zijwielen voor Keld's verjaardag, maar twijfelen nog.

@ Pris: Keld is echt gek van Bumba, ik persoonlijk vind er écht niks aan, vind het maar een eng clowntje.. :) In tekening versie gaat het nog, maar de filmpjes, brr.. :D
    Haha, schoon huis blijft niet lang een schoon huis, daarom dat ik elke dag loop te stofzuigen, maar vrijdag is mijn 'grondige schoonmaakdag'..

@ Darcy: Geniet van jullie etentje! Ik vind het erg mooi en bijzonder! Ik hoop dat Megan je deze nacht wat laat slapen!

Zo, ga nu verder lekker voetbal kijken!

Fijne avond meiden! x

12. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Darcy Nou mag hopen dat het echt maar 1 peertje is hoor, aangezien T het al over: mama heeft meisjeS in de buik begon :$

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Mhm.....ben je dan zwanger, Imsala? :(

Zoals wat Virginie zei heb ik hier ook iets gemist????

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: hoe was het verjaardagsfeest gisterenavond in Zandvoort? Was het nog laat geworden?
    Is Peter nu lekker aant klussen op de zolder? :)

@ Darcy: hoe was het gisterenavond uit eten? Het was vast wel gezellig, het blijft bijzonder!
    Gelukkig heb je het nog niet opgegeven van je BV, lang leve de BV forum :)

@ Virginie: Je hebt nog kleine 3 weken de bedenktijd wat jullie aan Keld geven ;)
    Matthew vindt Bumba af en toe leuk, zijn interesse gaat uit naar CARS, Thomas, kung fu Panda etc...
    Toen hij 1 jaar was, was hij echt helemaal weg van Bumba, nu niet meer zo. Grappig.

@ Ismala: Heb je vannacht in je nieuwe flat geslapen?

Gisterenmiddag waren Matthew en ik op de verjaardag van mijn beste vriendin in Houten geweest, het was gezellig. Er waren veel kids aanwezig, het leek eerder kinderverjaardag! Haha.

Op dit moment is Jeroen bezig in de tuin...hij denkt dat het over 2 weken af zal zijn....

15. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Miranda: ja ben idd zw. dacht al dat jij hem niet gesnapt had van de gebakken peren ;)
    En ja heb vannacht in me nieuwe huisje geslapen samen met mijn hondje, maandag komen de kids naar mij toe...
    Nu moet ik nog alles op orde maken hier, maar heb echt mega rugpijn :(

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh... ben wat gaar van gisteravond, heb 'm even flink geraakt :D;)

Megan roept, ik ga. Fijne dag allemaal!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    zo, dag 1 van de vakantie was super en eist nu zijn tol....... zoals altijd eindigt een leuk dagje in een dag met heel veel pijn en niks kunnen.
    Dat is ook meteen mijn dip. Vorige week bijv. buurt bbq gehad, erg leuk altijd maar zondag zo'n vreselijke pijn.... mijn nek vast, hoofdpijn en over mijn schouder niet te spreken.
    Heb tel consult met de bedrijfsarts gehad, Citaat: ik zie niet in dat werken een belemmering voor je schouder is. Dus ik zeg dat ik Joep vaak niet eens de fles kan geven omdat het zo'n pijn doet en dat hij vaker naar mijn ouders gaat omdat het niet gaat. Zegt ie doodleuk: ik denk dat er iets anders aan de hand is, misschien een collega of leidinggevende waar het niet lekker mee loopt, of thuis. ik dacht dat ik ontplofte.
    Dus ik maar weer alles op alles gezet om woensdag te werken: Joep dinsdag naar het kdv, woensdag 3 uurtjes gewerkt en met hoofdpijn naar huis, vrijdag ochtend gewerkt met daarna meteen in bed, en toen ging het niet meer.
    MAar ja, ik ga genieten van de vakantie, heb ik wel verdiend dacht ik zo.
    Gisteren naar de dierentuin geweest, is een hele kleine maar voor Sarah groot genoeg. Ze vond het geweldig! Vanochtend naar het vliegveld geweest, vliegtuigen kijken. Tot ik Joep de fles wilde geven en er achter kwam dat de potjes voeding nog thuis stonden (gelukkig maar 20 min rijden en ik was erg op tijd voor de fles).
    Dadelijk als Sarah wakker is gaat ze met mijn ouders naar de kermis. Superleuk dus allemaal. Morgen een dagje met zijn tweetjes.

Dus sorry als ik niet veel reageer, ben vanalles aan het doen.
    Na de vakantie zie ik wel weer verder. Ga nog wel een mail naar de bedrijfsarts sturen met daarin geschreven hoe ik me voelde toen hij begon over 'andere problemen' . Grrrrrrrrrr

Imsala, die had ik ook even gemist, had wel in de gaten dat er iets was gebeurd in een moment van zwakte. Eerlijk gezegd weet ik even niet hoe ik moet reageren. Maar wellicht zit je daar zelf ook wel een beetje mee. Hoop dat het kindje meer dan welkom is.

Virginie, 3 weken vind ik al weinig. LAat staan 2. Denk goed aan jezelf hoor.

Darcy, hoe is het nu?

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Halloa!

Anoek: Kan me heel goed voorstellen dat je ontploft als je bedrijfsarts zo'n opmerking maakt. Bozer kan je niet worden, toch?!:x Heel onproffesioneel hoor, maar jij zit er maar mooi mee.
    Gelukkig heb je nu ff lekker vakantie en probeer daar lekker van te gaan genieten meid! Jullie gingen naar Mallorca, toch :(

Imsala: Wel beetje rustig aan doen hé met je rug, tenslotte groeit er weer een kindje in je buik! Hoeveel weken ben je nu precies dan? Lijkt me eerlijk gezegd wel een hele moeilijke situatie hoor, want hoe gaat je vader hier op reageren bijv?!

Pris: Leuke verjaardag gehad gisteravond? Leuk Zandvoort :)

Miran: Jij ook dus een leuke verjaardag gehad in Houten, gezellig!!!!

Darcy: Hahaha, al beetje bijgekomen van gisteravond? Zal vast heel gezellig geweest zijn, leuk hoor!!!

Marsab: Alles goed? Ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar een buikfoto :D

All: Ga aan het eten beginnen, vandaag naar oma geweest, Pino de parkiet teruggebracht en alvast gedag gezegd voor de vakantie!
    Kids zijn op hier en liggen er vanavond vroeg in.
    Eet smakelijk allemaal!!!

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo meiden!

Poging 3.. ;)

@ Darcy: Al een beetje bekomen? :D Fijne avond gehad dus, dat is het voornaamste!

@ Joyce: Smakelijk eten meid! :)

@ Anoek: OMG!! :x Kan begrijpen dat je razend bent, dit is toch onbegrijpelijk!
    Ik heb 20 dagen vakantie, maar neem niet alles tegelijk. Al vind ik 20 ook veel te weinig hoor! :)

@ Imsala: Ik heb blijkbaar echt veel gemist! :) D. is de vader? Moeilijke situatie, maar het zal je wel lukken. Verder weet ik net als Anoek niet goe wat zeggen, maar in iedere geval, gefeliciteerd metje zwangerschap!

@ Miranda: Vroeger was Keld niet echt geboeid door Bumba, nu dus wel. Veruit het enige programma waar hij kan stilzitten, een zegen dus! :D

Deze ochtend zijn we gaan zwemmen met Keld, was niet meteen een succes!
    We gaan veel te weinig en dus moet hij telkens weer wennen en duurt het een halfuur voor hij ons durft los te laten. Achteraf vond hij het wel leuk, de grote glijbanen en wildwaterbaan enz.. Toch nog van onze laatste vakantiedag genoten zo..:)

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    #3420 miranda040172, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    @ Imsala: idd snap ik vaak de uitdrukkingen niet, dat is een nadeel van mijn doofheid wat ik hoop op school en in de maatschappij heb gemist! :(
    Ik ben eraan gewend....maar ik leer ook iedere x wel wat van :)
    Ik sta echt zowat opkijken nu snap ik je reactie beter van een paar weken geleden ... Joyce was mij voor ik wil hetzelfde vragen als haar aan je stellen, dus D. is de vader? Ben erg benieuwd hoe je vader hierop zou gaan reageren???
    In ieder geval kan ie in een rustiger, stabiel omgeving opgroeien samen met jou en kids, hond in de nieuwe flat! :)
    Hoe ver ben je (rond 21 maart 2011 toch ;) ) en gefeliciteerd :)

@ Anoek: verdorie zeg van je huisarts die anders over denkt wat jou boos maakt!!! :(
    Ga maar eerst even lekker op vakantie gaan, ontspanning zal je even echt goed doen.
    Als je terug bent van vakantie vraag dan bij second opinion, dit gaat niet zo langer meer zo!

@ Darcy: leuke banner heb jij :)

@ Joyce: alvast een hele fijne vakantie toegewenst en zal je hier wel missen...maar geniet ervan. Maak veel leuke foto's daar en kiken of ik 't nog wel ga herkennen :)

@ Virginie: morgen al aan de bak??? :(
    Waar gaat Keld naar toe?

Deel Deze Pagina