Marsab, die foto van je zoon in het gras is echt een canvas waard. Supermooi! Alle fotos zijn leuk en je buik is prachtig. Anoek, knap met die ene koffer - ik reis zelf altijd licht, maar voor de kinderen is t lastiger hier! fijne vakantie gewenst, zal jullie goed doen! Nou, slaapies doen hiero. Tot morgen x
@ Anoek Fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker van genieten!!! Joep al van de diarree af??? @ Marsab Super mooi buikje! @ Miranda Jouw weekend is begonnen. Nog plannen??? Vandaag aan t werk. Hierna nog 2 weken en dan hebben we vakantie. Hebben def. besloten niet weg te gaan. Nog veel kuswerk op zolder en willen dat gewoon af hebben. Plan is nu om bijv. een klusdag te doen en daarna een dagje weg ofzo (speeltuin/pretpark/ dierentuin/ boot.. Plus als t goed weer is naar Plopsaland in de Panne met 1 nachtje, ben al een beetje naar hotels aan t kijken. Alleen ondat we niet echt weggaan ben ik bang dat ik niet een echt vakantiegevoel ga krijgen Maar ja zien we dan wel, zolder klaar is ook wat waard. Weet iemand een leuke site met kinderkamers???? We hebben een kamertje gezien voor Tygo maar daar was alleen t bed al 700 euro Vond ik wel weer heel veel Nou ik ga maar even wat doen. Ik zit vandaag met een invalkracht, maar super leuk dus gaat een gezellige werkdag worden! Tot later!!!
Ik ga zo daarlijk douchen maar eerst even hier gaan reageren!!! Goeiemorgen meiden! @ Pris: wat goed om te horen dat je controle alles goed is gegaan! Lekker klusdag! Morgen schijnt de hele dag gaan regenen...zucht, dus ga ik daarom zo met Matthew eerst even naar de postagentschap om pakje af te geven, dan naar de boekenmarkt toe. Daar verkoopt mn collega de boeken, dus ff hallo zeggen! Even lekker rondkijken in de stad. Ga niets kopen daar mn centjes op zijn....grmbl haha... @ Marsab: egweldige foto's heb jij, de meesten had ik al op Hyves gezien
Damn.....mijn oog heeft nu al dikke bult, dankzij Matthew's kopstoot! Tsjeeez.... Hij heeft net 'n melkje op mijn bult ingesmeerd (melk vanuit zijn beker) en zegt: "dit is zo beter....". * smelt * Hoop dat de bult snel weer weggaat voordat ik naar buiten ga...het is nu ff geen gezicht.....
I know Alleen was ik te laat mee....bultje is dan nog wel zien, ik denk dat het vanmiddag wegtrekt.... Doe zonnebril op als ik buiten ga
Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens Babykamers - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! (gevestigd in Rotterdam) Babykamers - Babykamers & Kinderkamers | Babypark
@ Pris: Fijn dat alles in orde is! En 700 is toch wel héél erg veel hoor! Af en toe een dagje weg is ook wel leuk natuurlijk, hier ook zo gedaan. Jammer dat het weer tegenviel, want ik heb wel het gevoel dat ik geen vakantie heb gehad. O ja, tipje: ga NIET in het weekend naar Plopsaland!!! @ Miranda: Lieeeeeeeef van Matthew!
Wij willen op donderdag daar in de buurt een hotel hebben en dan op vrijdag naar het park...hopen dat dat een beetje te doen is.. Peter wilde wel in het weekend maar leek mij idd wel erg druk...en als t niet hoeft dna liever niet Alweer 6 maanden!! Pff gaat hard!!! @Miranda Thanks!!!! Bij babypark hebben wij die kamer/ bedje gezien Babydump heeft volgens mij alleen babykamers...Succes met je bult. AU. Veel plezier..hopen dat t droog blijft hier wordt t weer donkerder
@ Pris: Ja, in principe wel, vermoed ik. Al denk ik niet dat daar 'kalme' dagen zijn. Wij zijn op een woensdag gegaan, buiten de schoolvakanties, en het was onwijs druk. Behalve de attracties is het ook gewoon een leuk park, dus zo erg vonden we het niet..
Graag gedaan....ben benieuwd naar een babykamer Enne...mn bultje is nu weer weg Hier is het gelukkig de hele dag droog gebleven, soms is het bewolkt, maar nu schijnt de zon weer....
@ pris: wij hebben het bed van de wehkamp en anders misschien ikea? @ miranda: wat lief van matthew dat hij had deed....*zucht* @ virginie:jeetje wat gaat het hard! Heb je al een cadeau voor Keld zijn verjaardag? En wat geeft de rest aan cadeaus? Ik denk dat wij allemaal kleine cadeautjes kopen die ik verstop/ ophang in de kamer. Dan is het mooi versiert met cadeautjes en moet Aiden zoeken!
Hé meiden!!! Hier ben ik ff kort. Kan eindelijk zeggen dat ik helemaal klaar ben voor de vakantie Pff, nou ik red het ook niet met 1 koffer hoor Ik heb nu 3 koffers nokje vol zitten en mn vader is net gearriveerd en die zit maar aan de 15 kg, dus daar kan nog meer bij We vertrekken vannacht om 02.45u richting Schiphol en om half 6 gaan we de lucht in Heb er zo'n zin in meiden, maar heb er ook zo lang naar uitgekeken en zo lang mee bezig geweest!!!! Lekker 2 weekjes niks doen en genieten!!! Heb trouwens weer erg leuke foto's voorbij zien komen. Darcy, Megan is echt een moppie om te zien zeg, so cute en wat lijkt ze op Ollie!!! Marsab: Mooie buik meid en geweldige foto's van Aiden, vooral die met zn haar Simke: Wat een heerlijke boys heb je, erg leuk!!!! Pris: De stickerclub-papiertjes zijn de deur alweer uit meid Heb het vanmiddag gelijk geregeld en verstuurd, erg leuke actie!!! En fijn dat de echo goed was, heerlijk weer dat geschop in je buik hé!!!! Nou meiden, ga afsluiten en jullie 2 weekjes missen Iedereen een fijne 2 weken toegewenst en tot na onze vakantie!!!!! Liefs en dikke XXX
@pris, sorry meis ik ga niet meedoen met de stickerclub. Heb al genoeg gedoe met van alles momenteel. Meiden, sorry dat ik jullie wat verwaarloos, maar ik ben behoorlijk druk met van alles en nog wat. Ik hoop over een tijdje weer meer tijd te hebben. Ik lees wel zo veel mogelijk mee hoor! Knuffels van ons!