September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Wij willen Matthew een fiets met de zijwieltjes geven want hij kan al zelf trappen...

Daarnaast nog wat Cars dingetjes, magic tekenbord, pyjama's, ook nog wat fiets-dingetjes b.v. hoge vlag of leuke bel of zo...

Ik moet ook nog nieuwe slingers en zo kopen...ga 't eind augustus kopen als mn salaris binnen is.... :)

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Jullie zullen op dit moment in het vliegtuig zitten richting Zakynthos....heel veel plezier en geniet ervan!!!!

@ Pris: ik ga de stickerclub-papiertjes op maandag op mn werk versturen, want ik kan op mn werk papier kopieren ;) :D;)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi,

Joyce - je leest t niet meer, maar wens je een fijne vakantie.
    Heerlijk dat jullie weg zijn.

Meiden, verder even niks. Ben net als Ro druk en toch vooral doodop. Kom niet aan (nacht)rust toe. Pris, lieve stickeractie, ik ken t wel maar haak helaas ook af. Hoop dat je zoon heel veel velletjes mag ontvangen!

Fijn weekend allemaal.

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ pris: hopelijk vind je het niet erg dat ik ook afhaak...Hopelijk krijgt Tygo veel stickers! :)

@ joyce: veel plezier op vakantie!

@ rootje en darcy: groot gelijk hoor, lekker ff tijd voor jezelf nemen! knuffel!

@ miranda: leuk hoor een fietsje! Hebben wij vorig jaar gedaan en Aiden fietst er idd ook al flink op los! :D

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Pfoe ik vind het maar moeilijk die kadootjes.. Ze heeft al zoveel :)
    Fietsje heeft anne van het voorjaar gehad met het idee dat ze er dan met het mooie weer op kon fietsen... Dat mooie weer valt alleen een beetje tegen :)
    De fiets is wel een voltreffer geweest :)

Zit verder te denken aan (nog meer) little people omdat ze daar elke dag wel mee speelt.
    Misschien iets van puzzels en bambino loco?
    Boekjes, knutselspul... Ik heb dan ook geen idee wat ze van ons gaat krijgen.. Heb weinig inspiratie voor grote dingen eigenlijk :)

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Effe kort, na het voetbal meer! :)

Wij hebben vandaag een fietsje gekocht voor Keld, hij krijgt hem nu al, want hij is meegegaan toen we hem kochten.

Zo kon hij kiezen dewelke en hem meteen uitproberen. Hij heeft ook een helmpje gekregen en was superblij!

Met zijn verjaardag krijgt hij nog een paar boekjes van ons, hij is namelijk gek op boeken en speelgoed heeft hij écht meer dan genoeg.

Als zijn grootouders vragen wat hij wilt, kan ik echt niet antwoorden behalve kleding en boeken. Jullie nog ideetjes?

7. Saskia78

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: Is wel leuk, inderdaad! Ik ga er morgen nog eens uitgebreid naar kijken, maar wel een hele goede tip.
    Hier is het niet zo dat de grootouders absoluut iets groot ofzo willen kopen, het is al gelijk, maar ik weet het gewoon niet, niets groots of niets klein. Behalve de fiets dan, maar dat hebben wij nu al gekocht.
    Nog 2 weekjes.. ;)

@ Joyce: Jij bofferd! Je leest het niet meer, maar ik wens je toch een supervakantie! Geniet ervan!

@ Rootje: Snappen het wel hoor, verder alles goed met jullie?

@ Miranda: Haha, ik had gelukkig de meeste spulletjes al gekocht, want hebben onverwachte rekeningen gekregen hier, dus ja, ook wel weinig te spenderen deze maand.. ;)

Zooooo, baal een beetje deze avond, denk dat ik dus lekker ga gaan slapen nu..

Welterusten meiden! x

9. Saskia78

@virginie: ja wij vonden het zonde om tot de herfst te wachten met een fiets.. met het idee dat ze er dan ook deze zomer alvast op kon fietsen :)
    je hebt van die bambino loco ook een "mijn eerste ... "-boekje
    dat is vanaf 2 jaar en misschien wel handig om het hele systeem een beetje aan te leren :)

maar hier willen ze eigenlijk vooral niet voor elkaar onder doen.. en dat is weleens vervelend

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Saskia: de link lijkt niet te werken....

Zal ook zo gaan kijken...

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Rootje en Darcy: begrijpelijk dat jullie druk hebben, naast de kids en studie...wel ook even aan jezelf denken :)

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik begrijp dat Jenn heeft laten weten via Hyves (of elders?) dat ze een urgentie heeft voor een woning?
    Ik kwam hier al kijken of er nieuws is?
    Zou super zijn, ik gun het haar en de kinderen zo...

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wij hebben een zoon die gek is van Thomas de Stoomlocomotief, dus alles van die trein en zijn vriendjes is welkom aan cadeaus ;)

Verdere ideetjes zijn:

Loco (al genoemd door Saskia)
    Lemniscaat leesboeken
    kleurboeken
    puzzels
    Kledingbonnen (ze groeien hard)
    nieuwe schoenen (opa en oma vragen)
    een mooie poster van hetgeen je kind leuk vindt (genoeg te vinden via Expo en op internet)
    klei
    een tentje voor in de slaapkamer (onze kids worden drie en zijn nu van het 'magisch denken')
    een zwem-/dierentuinabonnement

Zo, toen was mijn inspiratie op :)

Ik ga aan de studie, het gezin is net naar oma vertrokken en ik heb een uurtje rust thuis.

Miran en Patries: tot zondag de 22e!

14. Saskia78

@tentje: anne heeft inderdaad "de sprookjesboom" onder de strijkplank :)

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    goeieavond meiden :D:D:D

Voor Matthew's verjaardag vragen wij nieuwe winterjas (104-110) aan mn zus, Adidas schoenenmaat 26 en 27, regenlaarzen, pyjama's, ondergoed/hemd, kledingbonnen (wel goeie idee van Darcy), Cars-speelgoed e.d.

Tent heeft Matthew 't al....

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hopelijk goed nieuws voor Jennifer! Ze verdiend het zo hard!

Schoenen en kleding is ook altijd welkom natuurlijk, want inderdaad, ze groeien en groeien! En het wordt weer herfst, dus tijd voor wat nieuws!

@ Saskia: Leuk voor Anne later, als ze niet voor elkaar willen onderdoen! :D

17. Pris

Pris Fanatiek lid

@ verjaardagscadeaus. Nog niet echt over nagedacht, hoop dat t intertoys boek snel komt voor inspiratie:D
    In ieder geval:
    puzzels
    Gezelschapsspelletjes de eerste spelletjes zijn er vanaf 3 jaar
    Aquaplay
    Lego, Heeft hij heel veel maar nu ook van Cars Speelgoed Lego Duplo te leuk gewoon!!!!
    Knutselspullen / kleurboek / prikblok / vouwblaadjes enz.
    Kleine trampoline
    Pionnetjes voor t voetballen (of kleine doeltjes)
    Boekje met t oog op broertje / zusje

Misschien een pyama / zwembroekje ofzo maar vind kleding vragen niet zo leuk voor een kinderverjaardag (ja 1e jaar ms) :)

Tot later!

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Oh, en ook klei. Nieuwe potjes met klei en vormpjes / machine enz.

19. Saskia78

@virginie: voor haar wel ja... :)

zo.. hier tegenwoordig is er paniek snachts.. want er zijn geluidjes snachts
    inmiddels opgelost door anne een tikkende wekker mee naar bed te geven.. wat blijkt vannacht.. batterij op!
    stress... en in het donker geen nieuwe batterij natuurlijk
    maar nu bleek daarnet.. dat ook met een nieuwe batterij het klokje echt geen getik geeft.. en al helemaal geen draaiend secondewijzertje..
    onhandig! :)

@pris: wij hebben zelfs afgelopen sinterklaas al een dora-spel gekocht dat ze bij opa en oma kan spelen.
    (hebben opa en oma gehad zegmaar :) )
    dat was vanaf 2 jaar...
    en rootje heeft ook wel al stapel spelletjes geloof ik
    want daar ben ik toen voor inspiratie geweest :)

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    #3540 miranda040172, 9 aug 2010
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
    Wist niet eens dat er Lego Duplo van Cars bestaat, leuk joh! Ik zet het ook op het verlanglijst.

Gezelschapsspelletje...ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Matthew lijkt me geen type voor om geduld met elkaar te spelen...
    Zal wel gaan googelen!

Sooowwhhhh....na overleg met jeroen gisterenavond heb ik de speen weggegooid, zonder dat Matthew het wist.
    De speen stinkt echt verschrikkelijk, dit omdat hij het hiermee in de melk vaak ging dompelen. Ik had zo vaak gezegd dat het niet mocht.
    Bovendien slaapt hij nu al een maand zonder speen 's nachts, ging goed.
    Ik vind dat Matthew overdag geen speen hoeft gebruiken ook al wanneer hij moe wordt of zin in sabbelen heeft.
    Op het KDV gebruikt hij bijna nooit de speen, waarom thuis wel....nou mooi niet.

Deel Deze Pagina