September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Rustig hier.. :)

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ja he... :(

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
  4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    leuk Marsab! Heel mooi kamertje!!

Ja zeker rustig hier!
    Alles wel goed met iedereen verder??

Ik heb gewerkt!
    O en vandaag de canvassen gekregen en ze zijn SUPER!! Echt knalscherp, heel mooi!!!! Ben er helemaal blij mee!!

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Noor d'r mooie canvassen...
    Marsab een superleuk kamertje...
    Matt dapper een leven zonder speen gestart...
    Pris een aantal topideetjes voor de verjaardagen...
    Genoeg gemeld en gebeurd in ons topic...

...en ik heb de hele avond doorgebracht op een homo-afwerkplek langs de A28. Wist niet dat panne met een auto zo indrukwekkend kon zijn.
    Gooi er een eerste verse cyclus tegenaan en mijn hormonen zijn op dreef :D

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: :D:D:D:D:D
    ja wij hebben jaren geleden weleens de fout gemaakt om bij de eetbrug over de A4 onze auto nadat we door de burgerkingdrive waren geweest aan de rand bij het "groen" te parkeren... dus ik kan een voorstelling maken van jouw avond ;) daar werd trouwens ook gedeald, ik voelde me er echt niet veilig!! en mijn whopper werd er ook niet lekkerder van hahaha. Zijn maar even verderop gaan staan :D:D

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@marsab: wat een leuk kamertje! vooral dat behang vind ik echt supermooi :)

@darcy: ik schoot even heel hard in de lach :)
    had je er nog echt last van? of hadden ze vooral oog (en meer) voor elkaar?
    lijkt me niet dat je daar heel prettig staat :)

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Marsab: wat mooi babykamer zeg! ;)
    Al meerdere foto's op je Hyves gezien....kortom: laat je baby maar komen!

@ Darcy: hahaha....heb je wel lekker kunnen dromen? ;)
    Ik had ooit met een man in het bosje (Twiske, je kent dat wel) liggen vrijen, ineens stond er een wildvreemde man voor en vroeg of hij mee mocht kijken....grmbl...we hebben hem weggestuurd en zijn zelf ook weggegaan omdat we ons niet meer op gemak voelden haha!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

In de woonkamer laten ophangen?
    Bij welke site had je de canvassen besteld....ben gewoon nieuwsgierig ernaar :)

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Dit is écht een prachtige babykamer, eigenlijk de mooiste die ik ooit al zag, vind het behang prachtig en paars en wit zijn gewoon mijn lievelingskleuren.
    Knap!

@ Darcy: :D:D Haha!!! Jij maakt mijn dag goed, eindelijk iets grappigs! :)

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    O ja, Ella's eerste tandje is er eindelijk door, al weken dat je ziet dat ze doorkomt, maar nu dus wel!

Verder geen nieuws.. :)

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Hey girlies!

Bedankt voor het compliment over de babykamer. :D LIEF!

Vandaag een buik-fotoshoot gehad van mezelf. De foto's zijn zoooo mooi geworden. Ik ga ze snel bewerken en hier wat foto's plaatsen!

@ darcy: haha homoplek, zo grappig. Haha, :D Leuk tijdverdrijf! :p

@ noor: de canvassen zijn prachtig geworden!

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Had ze er veel last van!? Wat gaat het weer hard zeg, eerste tandjes e.d.....

14. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Meiden,

Afgelopen maandag zijn we dan eindelijk naar Sprookjeswonderland geweest en Jesse vond het echt helemaal super. Vooral de trein en grote glijbaan waren favoriet, maar hij heeft ook genoten van de kabouters en sprookjes. We gaan zeker nog een keer terug. Verder het huis weer ens schoongemaakt en boodschappen gedaan. Morgen willen we naar Burgers zoo, dat lijkt ons erg leuk. We zijn vorig jaar al met hem naar Emmen geweest en dat vond hij geweldig. Ben zelf heel lang geleden wel eens in Burgers geweest, maar kan me er weinig van herinneren, ben benieuwd. Sjirk gaat ook steeds gezellig mee en is daar vrij makkelijk in. Zolang hij zijn fles en aandacht mar krijgt vind hij het prima. Zo genieten we alle 4 van heerlijke uitjes.
    @verjaardagscadeau's: Jesse heeft afgelopen weekend een skelter (2e hands van marktplaats) gekregen. Een goeie nieuwe (á 200.-) vonden wij te duur. En kennissen hebben ervaring met een goedkopere skelter en die is constant stuk (goedkoop=in dit geval duurkoop). De skelter is wat verkleurd, maar verder prima. Jesse's papa heeft er lampjes opgemaakt en Jesse rijdt er vol trots op door de straat. Als hij er te groot voor is, kan Sjirk er mooi op.
    Verder vragen we voor Jesse:
    - hotwheels (auto's en banen) heeft hij al wat van en vindt hij super
    - nieuwe overall
    - nieuwe houten klompen
    - een klimladder en soort van ringen voor aan de schommelhaken (krijgt hij van oma)
    - spelletjes (hij heeft dierengeluidenmemo, hengelspel, memorie, kleurentorentje, domino ed en dat vindt ie super om samen te doen)
    weet nog niet wat hij nog van ons krijgt, zie wel.

@Marsab: mooi kamertje; laat de baby maar komen!

@Noor: op welke site heb je ze uiteindelijk besteld?

@Darcy: wat een avontuur, jij beleeft ook van alles.

@Virginie: het eerste tandje alweer. Heb jij ook het idee dat het met
    het 2e kindje veel sneller gaat? Ik wel. Sjirk kan al weer zoveel: hij wil zitten en trekt zich met zijn buikspieren omhoog, hij probeert van alles te pakken, lacht met geluid, maakt geluidjes naar ons, heerlijk gewoon.

En dan zit de vakantie voor ons er deze zomer alweer bijna op. Manlief moet maandag alweer werken. Ik heb volgende week donderdag een voorbereidingsdag en dan beginnen de scholen hier op de 23e. Dan heb ik nog 3 weken verlof (heerlijk) en begin ik op 13 sept. Heb er nog niet veel zin in (vind het wel fijn met de mannen thuis). Heb wel zin in weer eens wat contact met collega's ed.

Verder geen nieuws.

Liefs Simke

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    SImke: leuk he sprookjeswonderland?! Leuk te lezen dat ie het er zo leuk vond!! Burgers Zoo is erg leuk! WIj zijn er twee jaar geleden geweest, jongens waren toen 11maanden dus die gingen meer voor de bonus, maar voor Isa was het geweldig!!

Heb de canvassen besteld bij herinneringoplinnen.nl, prima kwaliteit en service, prima prijs!

Leuk een skelter zeg!!
    Ik heb nog niet zo heel veel inspiratie, al leek een traptractor oid me wel leuk!
    Dierengeluidenmemo is idd SUPER!!! Die kreeg Isa toen ze 3 werd, hét kado van de dag was het :)
    Nopper (geen idee of dat nog zo heet, maar vroeger heette dat wel zo) vinden ze hier ook leuk! en duplo natuurlijk, kleuren, autootjes etc.

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab ben benieuwd naar de buikfoto's!!!!

Iemand nog iets van Imsala gehoord ondertussen??

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij hadden nog als goed idee: poppenluiers.
    Die bij de babyborn zaten zitten nu op ong elke pop, met plakband vastgeplakt want zelf plakken doen ze niet meer :)
    En ze beginnen er ook wat viezig uit te zien :)

@burgers zoo: willen wij ook dit jaar nog heen maar al onze weekenden zitten vol lijkt het! Anne vindt het er geweldig in keer geval
    Plus dat er een heel stuk overdekt is, dus een buitje is geen probleem :)

18. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@saskia, de poppenluiers zijn hier in februari vervangen door maat 1 en prematuur luiers. Die zijn tenminste herbruikbaar en gaat het plakbandje niet kapot. En een stuk goedkoper om een pak op voorraad in de kast te hebben.

Voor ons kadolijstje: marissa.wilgraaghebben.nl
    O ja ze heeft het grotendeels zelf uitgezocht :)

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Ben benieuwd naar de foto's! :)
    Ze heeft er eigenlijk weinig last van, nu. Enkele weken geleden wel, dus dacht ik dat ze dan ging doorkomen, maar nu ging het, gelukkig!

@ Simke: Nog maar 3 weken, is ook erg snel gegaan! Zoals je zegt, het gaat (of zo lijkt het toch) veel sneller bij een 2e, spijtig genoeg. Je neemt je voor om meer te genieten, maar de tijd vliegt gewoon voorbij. Leuke ideetjes trouwens!

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Virginie, Simke - het gaat enorm hard met een 2e. Ik vind het gezellig zo met zijn viertjes, maar ook enorm druk. Chronisch slaaptekort is ook iets wat me nekt :( Afgelopen nacht 2 Dormiplantjes genomen; homeopathisch en het werkt. Mijn man heeft de flessen van laat op de avond en vannacht gedaan, was erg fijn.

Nou, er murmelt er weer eentje in haar bedje - ze draait zich op haar buik en slaapt ook zo, niet echt veilig, maar wat doen we eraan :( Strak instoppen werkt niet (Megan verdween gisteren zelfs geheel onder het laken, zo erg worstelt ze :$), een slaapzak vormt geen belemmering en een kussentje/handdoekrol langs haar zij ook niet.

Dit heb ik met Ollie niet meegemaakt, hoor ;)

Fijne dag allemaal! Ook zo zonnig bij jullie?

Deel Deze Pagina