September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wow! Ik weet niet wat hier gebeurd... Maar het is 7.41, helemaal licht en annefietje slaapt nog!!
    Hele weekend alleen thuis want Job is naar een feestje aan de andere kant van het land.
    Nooit eerder sinds we echt samen zijn 2 nachten alleen geslapen dus het voelt best gek. Maar bij Anne ook blijkbaar want die slaapt echt nooit zo lang :)

@marsab: zit net nog even naar je banjer te kijken.. Wat gaat dat toch hard zeg! :)

En ook weer allemaal leuke fotoos.. Zal zo eens kijken of ik ook nog wat heb :)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    saskia. hey das toevallig. alicia is net wakker. ben een paar keer gaan kijken of alles nog wel goed was haha maar ze sliep gewoon. zal het in de lucht hangen.

ze slapen bijde heel de week al tot half 8 :). helaas was nando vandaag 6 uur al wakker maar alicia dus pas kwart over 8
    ff een filmpje van alicia

2x op skeelers
    YouTube - alicia kan skeeleren

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!!

Ff snel, moet zo weer weg. Heb geen tijd om te reageren maar wil jullie allemaal een fijn weekend wensen!!!:)

Liefs Pris

4. Saskia78

@pris: jij ook fijn weekend!

@lovewinnie: wow :D
    goed zeg!

wilde hier inderdaad ook even in de kamer gaan kijken.. amar kon me nog net beheersen... en kwartiertje later kwam er toch voorzichtig wat geluid uit de kamer :)
    pfoe.. kwart over 9 en nu pas ontbeten.. nouja
    ik twijfel nog even of ik straks met anne naar de kapper zal gaan.
    verder wil ik nog even een rugzak kopen voor mezelf.. en kadootje voor de buuf met baby
    die merkte vandeweek al lp dat ze het wel HEEL erg wennen vond zo'n klein babietje... (haar andere 2 kinderen zijn 10 en 13... dit was dus niet geheel gepland)
    gezegd dat ze altijd hier kon komen als er wat was.. want tja.. voor mij is het toch minder lang geleden en ik woon 2 deuren verder.
    vanmiddag maar even op de koffie... (al is het wel ramadan.. maar ik geloof niet dat dat een probleem is voor visite)

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew is ook vanmorgen pas om 8 uur wakker :)

@ Lovewinnie: leuke foto en filmpjes ook! :)

@ Virginie: prachtfoto zeg!

@ Pris: een fijne dag vandaag!

@ Darcy: jij ook een fijne dag toegewenst!

@ Saskia: is het nog gelukt om een rugzak te kopen en was het leuk bij je buren op bezoek? Geen gebak gekregen ivm ramadan ;)

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even snel, tussen de hopen was door. We zijn weer terug en hebben het echt superleuk gehad. Wel een aantal huilmomenten, heb zoveel pijn gehad maar wel genoten.
    Vandaag bij thuiskomst viel Sarah flink op haar gezicht, boven en onderlip dik, introostbaar. Ze slaapt nu, joep weer thuis en slaapt ook dus ik ga even de staaaaaaaaaaaaaaaapel was weg werken (ik was altijd alles, ook al is het niet aangeweest)

Darcy, even over buikslapen: joep slaapt al op zijn buik sinds hij 2 maanden oud was. Advies van de kinderarts vanwege de reflux. Hij vertelde dat op het moment dat kindjes het hoofdje zelf kunnen draaien en recht kunnen houden er niets gebeurt. Hij heeft het me ook laten zien Joep op het mattras gelegd met zijn gezicht erin. Meteen ging hij met zijn hoofd naar de zijkant.
    We hebben wel een aerosleep matrasje, kunnen ze nog wel door ademen als ze in het matras komen. Bij Sarah hadden we daar een fijn gevoel bij, nu gebruiken we het gewoon weer.
    Joep draait zich ook om in zijn bed.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: Allereerst welkom thuis! Fijn om te horen dat jullie 't erg leuk hebben gehad!
    Arme Sarah......echt vette balen zeg voor haar...knufs voor haar.
    Hoe heeft Joep 't gehad bij zijn opa en oma???

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    alvast enkele buikfoto's (sommigen hebben het al op mijn hyves gezien! ;))

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    met Aiden

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    nog 1...anderen zijn op mijn hyves te vinden.
    Heb er nu 8 bewerkt en ik heb er wel 50 uitgezocht van mijn shoot die ik mooi vind en wil gaan bewerken hahaha....Zo blijf je mooi bezig tijdens je zwverlof! :D

12. Saskia78

mooie fotos marsab!
    (en mooie man en peuter erbij ook trouwens!)
    fotogeniek familietje zo :)

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat een mooie foto's marsab. heb er z'n spijt van dat ik dit nooit heb laten doen. vooral die 1e en 2e zo speciaal :)

14. Saskia78

@miranda: niet geslaagd voor de tas. (gelukkig een crumpler damestas die vrij groot is. Maarja luiers enzo passen daar niet in helaas.. Koek en zopie wel gelukkig)
    En buuf lag net op bed toen ik aanbelde... Dus ook dat is niet helemaal gelukt :)
    Verder lekker dagje geweest eigenlijk.
    EN geen luiers gedragen.. OOK niet in bed. 1 ongelukje: in de tuin.
    Trotse mama dus!!
    Helaas durfden de plasjes vanochtend weer niet in het potje... Geen idee hoe we dat oplossen want ze kan het dus duidelijk prima.

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab: mooi hoor!!! ben je er nog veel op aan het bewerken dan de foto's?? En wat krijgt Aiden lang haar!!! En zo blond hihi, lief!

Saskia: vanmorgen helaas niet uitslapen voor Anne?? Wb de zindelijkheid: laat het even helemaal los! Dat is mijn ervaring met Isa indertijd. Even helemaal geen aandacht aan besteden, niets over zeggen. En op het moment dat het wél goed gaat haar natuurlijk de hemel in prijzen ;)

Anoek: wat heerlijk dat jullie het zo fijn gehad hebben!! Wel erg vervelend dat je nog zoveel last van je schouder hebt!! En Arme Sarah!!! Hoe heeft Joep het gehad bij opa en oma?

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    overigens was vriendje Tijn hier ook alweer even voor half zeven alive and kicking...
    broer- en zuslief slapen nog!!! maarja Chris heeft gisteren niet geslapen overdag en Isa sliep pas laat (want die hoorde ons gezellig met de visite kletsen beneden ;))

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen,

Ik kom weer even hallo zeggen. Morgen kom ik weer reageren vanaf t werk. Zometeen naar Sprookjes Wonderland en als we heel erg gaan twijfelen aan t weer dan wordt t chimpie champ. Nu geven ze vanaf 1700 regen aan dus hoop dat t Enkhuizen wordt Daarna verjaardag.

Fijne dag vandaag!!
    Tot morgen!!

@ Marsab MOOI MOOI MOOI MOOI!!!!!!!!!!

@ Anoek Welkom terug!!!!

@ all Fijne zondag!

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ niet uitslapen: hier ook. Matthew was al om 7 uur wakker, zelfs ging hij gistrenavond veel te laat naar bed....pff.

@ Saskia: toch mooi dat je lekker dagje hebt gehad. Is Job al weer thuis?

@ Marsab: ik zag je foto's al op Hyves, prachtig en ook al wat reacties gegeven!

@ Noor: lekker dagje voor je vandaag.... ;)

@ Pris: heel veel plezier in Sprookjesland!!! Kom ff langs Zaandam om ff hallo zeggen ;) :)

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ pris: veel plezier in sprookjesland!

@ noor: ja zijn haar wordt echt lang, hij moet weer eens naar de kapper, ff klein beetje bijknippen. Ik hou zelf erg van langer haar bij jongens! Lekker allemaal lang uitgeslapen he...alleen kleine Tijn niet! Ach, heeft hij even de volle aandacht in de morgen! ;)

@ miranda: ja ik zag je reacties! ;) LIEF!
    En natuurlijk ook de anderen die gereageerd hebben, altijd leuk om te lezen! hihi

@ saskia: heeft je meisie weer uitgeslapen?! Zal wat zijn hey! Nieuw ritme? ;)

@ Aiden is helemaal zindelijk, ook 's nachts! Hij heeft al een paar nachten ook geen luier meer om. Gaat helemaal goed. Ben helemaal trots op mijn ventje!

@ anoek: Ben je al redelijk doorje wasgoed heen?! Rotwerk he...Ben blij dat je het leuk hebt gehad op vakantie!

@ Darcy: hoe is het met je, of heb ik iets gemist en ben je op vakantie oid?! *oeps*

Deel Deze Pagina