September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

oh jarigen ook alweer! :)

keld!! van harte!!
    gewoon alweer 3 jaar!! :D

daar gaan onze peutertjes dames.. voor je het weet zijn ze groot :)

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Hoera Keld 3 jaar!!!!!!

Gefeliciteerd en veel plezier vandaag!!

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Plopperdeplopperdeplop....Ja is dus gelukt.
    Deze week gaan we naar Plopsaland :D

Tot vanavond!
    Fijne middag!

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    HOERA, KELD 3 jaar!!!:D

Gefeliciteerd met jullie (kleine) grote zoon en hopelijk komt het met de taart nog goed Virginie!!!

Maak er een gezellige dag van!!!

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    gefeliciteerd
    met keld's verjaardag!!!
    joehoe, al 3 jaar!!! :D :D :D
    liefs, miranda en matthew

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    HIEPERDEPIEP HOERA VOOR KELD!!!!
    Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad vandaag!!
    En met de taart is het vast en zeker goed gekomen!!!

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    all: sorry dat ik ff wat minder aanwezig ben dames, maar ben zo druk!
    Nu ook weer 3 dagen gewerkt (vandaag twee zieke collega's dus je kunt je voorstellen dat ik nu uitgeblust ben) morgen dagje vrij, dinsdag werken, woensdag logopedie met Tijn, én taart maken, donderdag zijn de jongens jarig en komen de in-laws, vrijdag werken én de kids trakteren op het kdv, zaterdag weer taart maken voor het feestje van zondag.....
    tja en dan alle dingen die normaal moeten gebeuren nog....
    maar ik kom nog wel buurten hoor tussendoor, maar vandaar dat ik even niet reageerde...

8. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy Vroege zondag voor jou. Pff, wel een beetje bij kunnen komen vandaag?
    En wat gaat Megan hard zeg!!!

@ Mini meeting Hebben jullie t leuk gehad???? Hier is t droog gebleven!!! Wel foto's plaatsen he??!!

@Virginie Is het nog goed gekomen met Bumba en de taart??? Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad en is Keld lekker verwend!!!

@ Miranda Lekker uitgeslapen jullie...Pris = wel een beetje jaloers.....
    Hier idd een rustig dagje...geen foto's geplakt. Alles staat in dozen op zolder, vanwege t verbouwen daar.

@ Saskia Slimme Anne!!! haha

@ Noor wat voor een taart ga je maken voor de mannen??
    Krijgen ze dan allebei een eigen taart of niet eigenlijk??
    Lekker druk dus, balen van die collega's!! Succes ermee!!
    En Isa morgen zeker ook weer naar school...gaat t ''echte'' leven weer beginnen....

@ Joyce Benieuwd naar je foto's en natuurlijk verhalen. Nu gelijk weer aan t werk??

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoera voor Keld! Gefeliciteerd, mannetje!

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    wat een weer:$
    Isa's eerste schooldag is dus "nogal nat" begonnen :D
    De juf had handdoekjes klaar liggen voor alle natte hoofdjes.
    Nou alsof ze nooit weg is geweest, meteen weer heerlijk op haar plek in de klas, en nu natuurlijk in groep twee, zoals we al weeeeeeken horen :)
    Niet dat er verschil is, zelfde lokaal, zelfde juf, maar nu is zij een van de ouderen en zijn er kleintjes in de klas bij (nét 4) hihi wijsneus.
    Meteen de enorme fietsenstalling laten zien natuurlijk, twee tanden onder zijn eruit.

Darcy: wat gaat MEgan hard!!!!:D

Anoek: oei leuk huis idd zeg!! Die tuin / binnenplaats ziet er ook fijn uit!!!
    serieuze interesse??

Pris: vorig jaar heb ik twee taarten gemaakt, 1 piratentaart, 1 autotaart.
    Dit jaar: voor donderdag maak ik 1 kleinere, want we krijgen niet veel visite, alleen de in-laws.
    voor zondag denk ik 1 grote te maken voor samen, ze zijn helemaal wild van de stapeltaarten die ik laatst had gemaakt (af en toe doe ik een "opdrachtje") en ze vinden allebei Mickey Mouse erg leuk, dus ik denk dat ik een tweelaagse Mickeytaart ga bouwen :)

Ik hoop toch wel dat het vandeweek niet meer zooooo hard regent.....
    kinderverjaardagen zijn wel zo prettig met de deur open ;)

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    saskia: wat goed van Anne!!!

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Vandaag besloten Jeroen en ik samen met Matthew thuis blijven. Hij ziekgemeld en ik heb onverwacht vrij genomen met de mededeling dat Matthew " ziek" is.
    Ik vond het niet verstandig als Matthew vandaag naar het KDV gaat.
    Matthew heeft afg. vrijdag en zaterdag geen middagdutje gedaan en gisteren heel even 'n half uurtje dutje gedaan, hij lag gisterenavond pas om 23 uur in bed, omdat we met de hele familie nog aant eten waren in het motel Akersloot. Matthew had gewoon geweldig, drukke weekend gehad met veel te laat naar bed gegaan en hij was vroeg wakker behalve gisterenochtend dan.
    Hij is nu erg moe ook al wilt hij niet toegeven. Vandaag en morgen voor hem rustig omgeving thuis.
    Ik ga lekker in het huis schoonmaken en zo...

De foto's van mini meeting van gisteren zal ik in de loop van de dag hier plaatsen...

@ Noor: leuk dat je mickey mouse taarten gaat maken op grote dag van boys! Natuurlijk zal een droge weer worden wel lekker zijn.
    Leuk dat Isa nu weer naar school gaat, voor mijn gevoel is de zomervakantie van 4 weken, nu al 6 weken om!!! Sodeju snel zeg!

@ Pris: nu je lekker vakantie hebt, is het zeker ontzettend flink balen dat het flink regent! Heb mijn best gedaan om te duimen!
    Leuk dat jullie zeker naar Popslaland gaan! :)

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi!

Miran, dan hoop ik dat het dagje vandaag iedereen goed zal doen! Benieuwd naar de foto's van de jochies, ze stonden echt boendertjes te zijn, daar op die klimtoren :)

Huis leeg, kids op de opvang en man aan het werk (en weer terug uit Duitsland)... ik ga aan de studie en stuur eerst nog even een superleuke foto in:

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jee, wat is Megan groot zeg (ik vergelijk ff met Joep, ons klein menneke :) )
    Leuke foto. Ik ga eens op zoek naar zo'n schaal, ff googlen.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  16. Pris

Pris Fanatiek lid

#3716 Pris, 23 aug 2010
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
    ff ego,

Vanmiddag flink gevallen. Ik was met Tygo aan t ''voetballen'' op t schoolplein en opeens lag ik languit op mijn buik.:):):)
    Geen idee wat er gebeurd is, maar knie helemaal open (dikke dot verband erop nu) pols, handpalmen en elleboog helemaal open...net als een 8 jarige eigenlijk:D
    Baby gelukkig wel al een paar keer voelen schoppen, daar was ik nog t meest bang voor. Lekker suf dus allemaal, maar valt gelukkig mee, ziet er alleen niet uit.

Tot later
    -x-

Edit: open als schaafwonden hoor, niet heel diep ofzo8)

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: das schrikken zeg....hoe is dat zo gebeurd dat je met je buik voorop is gevallen en jij je niet meer kan herinneren....gelukkig schopt je baby nog! Daar is de vruchtwater voor bedoeld om je baby te beschermen! Arme meid....rust maar uit! Knufs X

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: geweldig foto van Ollie en Megan!

Hier is.....tadaaaaaaa!!!

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy & Patries: morgen mail ik jullie voor meerdere foto's wat ik gemaakt had gisteren ;)

Hier nog even eentje....

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    pris: ai dat is schrikken zeg!!! Gelukkig beweegt de kleine goed, wat MIranda al zegt, gelukkig kunnen ze door het vruchtwater heel wat hebben!! Sterkte zeg!!! x

Darcy/Patries/Miranda: wat een binken zeg daar met z'n 3en!!!

Deel Deze Pagina