Wow, allemaal aan het inschrijven al?? Hier hoeft dat pas met 3,5 jaar ofzo. Gelukkig maar, ben er nog lang niet aan toe hihi. Qua prijs heb ik geen flauw idee. Vast wel goedkoper dan de creche. @virginie: ik hoop dat het strippen helpt! Succes nog met wachten. @belastingdienst: kregen laatst een brief dat we van kinderopvangtoeslag van 2007 nog 818 euro terugkrijgen. Zoveel hebben we in totaal niet eens betaald voglens mij.. Alleen half november en december. Stom zootje daar joh.
@ Imsala ALSNOg GEFELICITEERD MET JE KLEINE/GROTE MEISJE!!! HOPELIJK HEBBEN JULLIE EEN LEUKE DAG GEHAD?! Dit heb ik gisteren niet helemaal meegekregen!
@ Pris: Geeft niet meis Ik heb misschien een minibaantje Een collega van D. belde me vandaag met de vraag of ik misschien 2 dagen per week op hun zoontje wil passen ( is een maand jonger dan Lisa) en dan geeft hij mij die 4 euro per uur die hij anders aan de kinderopvang kwijt geweest zou zijn... Oké het is geen vetpot, maar wel heel erg welkom.
Imsala van harte met de eerste verjaardag van Lisa!! Hebben jullie een leuke dag gehad?? Goed nieuws over evt een opvangbaantje!! Iets is beter dan niets nietwaar?!
Pris: super dat het gelukt is zeg!! Poeh heeft wel heel wat voeten in aarde gehad las ik op je hyve!! Maar goed, het is geregeld!! Wij gaan de boys met een jaar of 3 inschrijven denk ik. (komen ip op dezelfde school als Isa) NSO ga ik binnenkort wel vast aanmelden, daar is de wachtlijst iets langer en tja, ik moet er natuurlijk wel twee tegelijk kwijt straks.
Goeiemorgen meiden... Hoe hebben Rootje en Virginie vannacht gehad??? @ Virginie: wil je me pb'en want ik wil eigenlijk graag een adres van je hebben. Ik vind het leuk om een kaartje sturen zodra je baby er is
Mogguh meiden!! Hier nog geen baby hoor Wees maar niet bang, jullie zijn (bijna) de eersten die het horen hoor Wel weer heel veel voorweeen en buikkrampen gehad vannacht. Zo erg dat we zelfs weer getwijfeld hebben de vk te bellen. Toch maar niet gedaan en maar goed ook, want een half uurtje later was het weer helemaal weg. Het is nu al een grappenmaker die kleine krummel, papa en mama iedere keer voor de gek houden, de boef... Gisteravond belde mijn mams, ze had een verrassing. Ze wil vandaag Marissa weer ophalen voor een nachtje logeren, nou daar zegt deze mama geen nee tegen natuurlijk Dus we hebben net het logeerkoffertje weer ingepakt voor Marissa en zijn nu aan het wachten tot oma er is, maar er staat nog flink veel file, dus dat zal nog wel even duren Zo dan ga ik nu maar een bakkie koffie pakken om m'n ogen open te houden tot mijn mams er is Tot later!
Goodmorning lieverdjes! (klinkt goedgezind, niet? ) Hier een redelijke nacht gehad, af en toe krampjes, maar dat was alles. Sinds vanmorgen wel regelmatig harde buiken/voorweeën, met toch wel enige regelmaat (oooh, dit had ik niet mogen zeggen, wedden dat het nu stopt???? ), ik blijf dus hopen. Ik had gezegd, de 2e of de 4e, dus zal het vandaag wel moeten. @ Miranda: Ik pb je straks! @ Imsala: Fijn dat je misschien een baantje hebt, inderdaad, het is sowieso beter dan niets, alle beetjes helpen!
@ Rootje: Hier ook een kind dat zijn ouders graag voor de gek houdt én laat wachten.. Fijn dat Marissa kan gaan logeren, vindt ze vast ook wel fijn? En dan heb jij inderdaad wat meer rust..
@virginie, ik duim echt dat het door gaat zetten voor jou hoor!!! Ja, Marissa vind logeren bij opa en oma helemaal leuk, maar ja, ze wordt ook schandelijk verwend daar meestal. Ach ja, ze gaat ook niet zo vaak normaal gesproken... dan mag het wel een keer
goedemorgen meisjes! Rootje: wat lekker dat Marissa even gaat logeren! Hopelijk kun je wat tot rust komen en wie weet is het net het psychologische zetje.... Virginie: hopelijk zet het nu door voor je!! Hoop het zo!! Oja ik zou ook graag je adres hebben voor een kaartje! Miranda: jij ook lekker geslapen? Hier wel, van 11 tot even voor 7en, als een blok. Isa is op school, boodschapjes gedaan en de jongens bescheuren zich momenteel om die suffe teletubbies...
Nou hier gisterenmorgen naar de HA getogen nadat Isa naar school was. Ivm het achterblijven op spraakgebied wilde ik evt logo gaan doen (cb vond het niet perse nodig maar vond het wel goed) maar heb zelf bedacht eerst eens voor de zekerheid naar de oortjes te laten kijken, ook al lijken ze daar geen last van te hebben. Nou: Tijn heeft nu twee rode oren en aan beide oortjes vocht erachter. Chris heeft 1 rood oor en ook aan beide oortjes vocht erachter. en dus nergens last van lijken te hebben!! Plan is nu om de komende 3 weken om en om een week te druppelen, dan niet, dan weer te druppelen en dan herbeoordelen. Indien onveranderd of te weinig veranderd verwijzing KNO. (maar ik ga zelf de KNOarts volg week eens vragen of hij ook vindt dat ze zo lang kunnen wachten, de poli KNO zit naast de poli waar ik werk) Best wel kans dus dat het minder praten mede daardoor komt... Vind het eigenlijk wel echt erg dat we hier nu pas achter komen.... maarja, ze gven geen aanleiding om naar de HA te gaan verder, zijn niet ziek (eigenlijk afgezien van wat verkoudheidjes al bijna een jaar niet ziek geweest! (afkloppen)) dus ta..... maar ben aan de andere kant ook wel erg blij dat we dit nu weten.... wordt vervolgd.
Nee hoor, ik ga zo lekker even rusten, Marissa is bij opa en oma, dus ik kan zo lekker slapen. Rene is vroeg thuis vanmiddag heeft hij beloofd, dan gaan we even samen boodschappen doen. Tot later!
@ Noor: Goed dat jullie bij de arts zijn gegaan! En dat jullie gezien hebben dat er toch wat is met de oortjes. Heb ook dikwijls gedacht dat dit wel een reden kon zijn dat Keld lang niet praatte, maar horen ze goed dan, of heeft dit niets mee te maken? Ik vraag dat, omdat Keld heel dikwijls oorontstekingen had, maar wel prima hoort, hij hoort sneller dingen dan ik (en ik hoor goed), dus dacht ik dat het niet kon. Ondertussen praat hij wel, al vraag ik me nog steeds af waar hij sommige woorden haalt, maar hij zegt wel alles na wat hij hoort. Ik ben benieuwd! O ja, hier ook nog niet aan het puffen hoor..
@ Rootje: Geniet van de rust! Pffff meiden, ik voel me niet in m'n haak vandaag. Ik ben ook gewoon onrustig en wedden dat het helemaal niets is? Nog niet echt getimed, maar buik wordt wel héél regelmatig hard, doet ook echt pijn in de rug enz. Constant het gevoel dat ik naar de wc moet gaan, veel slijmverlies (geen bloed) e.d. Daarstraks bij het plassen moest ik best veel plassen, maar het leek alsof het niet mijn blaas was dat zich leegmaakte. Heb ook effe geroken en was geurloos, maar ik kon het ophouden, dus ook geen vruchtwater en het was ook geen liter ofzo.. Bah, ik haat het als mijn lichaam mij voor de gek houdt. Ik ben blij dat ik morgen weer naar het zh mag en kan maar hopen dat ik voor het weekend beval, heb echt geen zin om nog langer te wachten. Sorry, ben aan het zeuren, maar heb het effe nodig!
Virginie: wedden dat het nu wél echt gaat doorzetten!!! Ik weet het zeker!! Oortjes: schijnbaar hoor je dan de dingen net alsof je onder water zwemt... dus nee, dan hoor je minder luid, maar ook de finesses van taal neem je dan niet goed waar. Oorontstekingen kunnen hiertoe bijdragen, maar hoeft neit. Tijn heeft tweemaal oorontsteking gehad waarvoor hij ook echt AB nodig had, Chris niet. Kan een kwestie van aanleg zijn, sneller neigen tot vocht achter de oortjes...
virginie, ik weet het bijna zeker dat jij vandaag of anders morgen heel vroeg je 2e hummel vast hebt. je kunt eventueel een klein scheurtje hebben in je vlies. ik verloor toen met nando heel soms wat water en na het plassen kwam er soms ineens heel veel uit. dacht wat is dit nou maar daarna was er dan weer heel de tijd niks. ook de testen van hoesten etc liet geen water lopen. verloskundige kon ook niks vinden maar toch bleek bij controle in het ziekenhuis dat het vruchtwater was wat ik zelf al dacht. bij mijn was dat wel met 32 weken. bij jou zou het niet erg zijn en juist goed. in vw zit een stofje die de weeen doet opwekken