September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen :)

Ik krijg de gehele vakgroep Engels te vergaderen thuis én te eten, dus ik hou het kort :)

Anoek, veel beterschap gewenst, hoe voel je je vandaag? Ik kan me enigszins voorstellen dat je moedeloos wordt als je al zoveel hebt geprobeerd... en niet beter wordt... hoop dat je vandaag thuis kunt zijn en een rustig weekend mag houden... X

Imsala, gefeliciteerd met de goede echo! Gek idee, zeker? Weer een levend poppetje in de buik... heb je ruimte voor een kinderkamertje/babyhoek op de slaapkamer en heb je nog spullen bewaard van je dochter/zoon?

Marsab, je schrijft ook altijd alsof het heel goed gaat en dat is dus ook zo, heerlijk meid. Fijn om te lezen dat het allemaal wil en dat uk lekker zit - wie weet haal je de 40 weken gemakkelijk :D
    Mijn schoonzusje is vandaag 36 weken zwanger... van twee jongetjes! Die moeten vást gesommeerd worden om geboren te worden, die zitten nog altijd erg lekker :D

Noor, prachtige foto's en een prachtige taart! Ik dacht gisteren: zou een Thomas-taart voor Ollie niet geweldig zijn... maar hoe máák ik zoiets (en ook nog eens tussen alle drukte door!) Even het internet op dan maar :D
    Leuke tractaties ook! Hoe heb je de ijsjes gemaakt?

Miran, veel plezier vanavond en denk maar zo: vanmiddag trekt het open buiten en komt er zon als het goed is. Het bruidspaar zal hoe dan ook stralen :)

Joyce, jij weer gewend aan het Hollandse weer?

Saskia, misschien kun je een speelgoedkist vragen :D (hier ook wel een idee :D)

Rootje, hoe gaat het met de werkdrukte voor de beurs?

Fijne dag allemaal, ik ga weer verder!

2. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Qua ruimte op mijn kamer moet wel goed komen, moet alleen wel op zoek naar spullen..
    Meiden ik heb echt een baaldag!
    Kijk vandaag op me rekening en er is 1000 afgehaald! Sta nu 500 in de min, ik naar de ING geweest, schijnt een deurwaarder te zijn die beslag heeft laten leggen, daar leef ik nou de afgelopen maanden heel erg zuinig voor :( Nu dus geen geld meer voor boodschappen en wilde morgenochtend de boodschappen halen voor Tim zijn verjaardag morgenmiddag.. Julie raden het al, dat gaat dus niet meer lukken :(
    Een vriend van me gaat in ieder geval morgen taart voor me halen en heeft me net 20 euro gegeven zodat ik in ieder geval voor het avondeten boodschappen kan doen.
    Heb er gewoon zo de balen van dat ik nu weer afhankelijk ben van de goedwillendheid van anderen, omdat ik gewoon zelfstanidg wil zijn!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    wat een lieve foto's van Chris en Tijn. Die taart, echt supermooi gemaakt. Wat een werk........

Vandaag bij bedrijfsarts geweest, mag maar max 4 uur per dag werken (ging vandaag echt weer slecht, leidinggevende vond dat ik maar eens even aan mezelf moest gaan denken).
    Ik hoop dat de orthopeed iets kan vinden, nog even en we weten meer.

Vanochtend kwam mijn moeder met Joep. SArah werd wakker en toen mijn moeder de kids naar het kdv wilde brengen moest Sarah even naar boven. Komt ze terug met...... sjaal en handschoenen want het was koud buiten zei ze. Tja, in de winter maar een kacheltje inbouwen in haar jas :)

Verder gb, ga ff liggen, douchen, eten opzetten en de kindjes halen.

4. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

wat een snertweer de afgelopen dagen. Baal er van, vooral Jesse verveelt zich in huis, hij wil buiten spelen. En hij wordt daar niet gezelliger van. Dus hebben we samen met de duplo gespeeld, treinsporen gebouwd ed, maar toch blijft buitenspelen favoriet. En ik wil ook graag mooi weer (vind de zomer tot nu toe niet zo denderend en had me verheugd op lekker wandelen ed).

Chris en Tijn nog van harte!! (beter laat dan niet :) )

@Imsala: fijn dat je echo goed was. Nu je vader nog vertellen.

@Anoek: wat vervelend dat je weer zo'n last hebt. Hoop voor je dat er iets op gevonden wordt.

@Noor: mooie taart en hele leuke traktaties!!

Sjirk heeft 4 nachten doorgeslapen en vanochtend was het weer 5 uur. Ben benieuwd wat het vannacht wordt. Morgen lekker naar mijn moeder, klussen doen en gewoon gezellie.

Groetjes Simke

5. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Hier weer eens een teken van leven van mijn kant.

@Virginie: beetje laat, maar nogmaals van harte gefeliciteerd met Keld. Hoe is het met je taart gegaan, was bumba nog mooi geworden? Ben erg benieuwd.

@Noor: ook iets te laat, maar van harte met je 2 ventjes. Wat een super mooie taart en leuke traktaties, zullen beide wel heel lekker zijn geweest. Zo te horen ben je dus weer lekker druk geweest. En nu waarschijnlijk ook druk met de Mickey mouse taart? Ben erg benieuwd hoe hij geworden is. Verslavend hé die taartenmakerij. Hier namelijk nog 1tje. hihi

@Imsala: van harte met de mooie echo. Weet je ex al dat hij opnieuw vader wordt? Ben benieuwd hoe je vader gaat reageren. Balen van het geldgebrek. Hopelijk kan je Tim toch nog een super mooie verjaardag geven.

@Anoek: wat balen meid dat je zo'n last hebt. Nu gewoon echt naar jezelf luisteren. Fijn dat je leidinggevende dat ook even vond. Hoop dat de orthopeed wat voor je kan betekenen. Heb mooie foto's van jullie vakantie voorbij zien komen. Leuk hoor. En volgend jaar lekker met z'n 4tjes op vakantie.

@Joyce: wat een super mooie foto's van je vakantie. Ik krijg zo helemaal zin om zelf op vakantie te gaan. Vooral die zon en strandfoto's heerlijk.

6. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    ik had dus net een heel verhaal getypt, met als begin doe het in gedeeltes, aangezien ik op de nieuw laptop zit er daar nog niet aan gewend ben. En ja hoor druk ik op een knopje en alles weer weg. GGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRR. dus 2e deel even over.

@Marsab: spannende tijden voor jullie. Wat is je zwangerschap trouwens snel gegaan. Geniet nog maar lekker van de kleine in je buik, het is en blijft gewoon bijzonder. Leuk dat je ook zo druk bent met de fotografie, erg leuk als je zo veel passie in een hobby kan leggen. Super.
    Ik denk trouwens dat het een meisje is, ben erg benieuwd naar de naam.

@Pris: jeetje meid doe je voorzichtig aan. Niet meer voetballen hoor. Gelukkig hebben jullie het hartje weer kunnen horen, is toch een geruststelling. Verder alles goed? Je hebt nu natuurlijk vakantie. Gingen toch naar Plopsaland en klussen in huis?

@Darcy: leuk je zondag weer ff gezien te hebben. Vond het erg gezellig en de boys ook volgens mij. Ze hebben super lief met elkaar gespeelt. Zeker voor herhaling vatbaar. En wat betreft Thomas taart, weet niet of je mijn sms nog had ontvangen. Maar ik wil je graag helpen hoor met de taart. Ik ga zelf ook weer taarten voor Jamie zijn verjaardag vieren, dus ben dan toch al bezit. Laat het maar weten of je interesse hebt, kunnen we samen de taart voor Ollie maken, geen probleem. Zal Bas wel lekker vinden zo'n marsepeinentaart. hihi

@Miran: ook super leuk dat ik je zondag weer heb gezien. En wat ik zei de boys hebben super lief met elkaar gespeeld. Echt heel erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Nog een leuke middag gehad zondag met het surprisefeest?

7. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    en weer een deel:

@Simke: vreselijk hé dat weer. Ik vind ook dat we bijna geen zomer hebben gehad. Toen het zo mooi weer was, was ik juist nog aan het werk. Vindt het wel jammer, maar goed het is niet anders. Dan moeten we maar in een warm land wonen. Op dit soort momenten mis in Dubai ook ontzettend.
    Hopelijk slaapt Sjirk weer lekker door vannacht en natuurlijk de rest van de tijd. Is toch wel lekker wat extra slaap.
    Ben je eigenlijk alweer aan het werk?

@Saskia: wat super dat Anne zo goed gaat met de zindelijkheidstraining. Moeilijk hé weer al die verjaardagscadeaus verzinnen. Die bambino loco is een goede tip. Staat hier op het lijstje.

8. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Rootje: zo te horen druk met je werk. Wel leuk hoor dat je zo veel bruidswerk nu kan doen. alles goed verder met de kids? Zal je website weer even moeten opzoeken voor de update van Bastiaan.
    We hebben nieuwe laptop, dus favorieten moeten weer samengesteld worden.

@all: heb van de week weer eens met Jen gesmsd. Ze vroeg me jullie even op de hoogte te brengen. Ik weet niet het hele verhaal. Weet wel dat de kids niet meer naar hun vader gaan, dat wil hij niet. Daarnaast zit Jen in ziektewet, ze kan namelijk niet werken, kids zijn nu iedere dag bij haar en ze woont nog steeds tijdelijk in huis van collega in Hoofddorp. Ze heeft daar geen ruimte voor aupair, dus ook geen oppas voor haar kids. Ze heeft nu wel een urgentie gekregen, allen voor een flat en dat is niet prettig met 2 kids, een au-pair en 2 honden. Daarnaast is er weinig aanbod aan flats, dus niet makkelijk iets te vinden. Maar ze reageert overal op, ze wil gewoon iets voor haarzelf en de kids. Verder reist ze nog steeds 2x per week voor Qwyn naar huizen voor opvang en dat kost haar veel energie.
    Vakantiewoning in Schoorl in verkocht, wel met verlies, dus bye bye spaarcentjes. Woning in Hilversum is deze week een bod op uitgebracht, dus nu afwachten of het verkocht wordt. Hopelijk voor haar, want die kosten blijven maar doorgaan.
    Begin september, dacht de 6e is rechtszaak met uitspraak over voogdij kids en woning toezegging. Ze ziet er hevig tegenop, denk ook omdat haar man eris. Ondanks dat is ze positief, ze is vooral sterk en ze gaat door. Ze moet zegt ze voor haar kids. Echt een super wijf vind ik. Ze is nu toch in Hoofddorp, dus een mini meeting leek haar super leuk. Ze kan wel wat afleiding gebruiken zeg maar.

@update van deze kant.
    ff kort. Senna loopt sinds paar weken hele kamer door, is niet meer te houden qua lopen. Sinds paar dagen probeert ze steeds meer klanken te zeggen en op haar manier te praten, heel schattig.
    Jamie is zo'n wijs ventje, kletst de oren van je hoofd, maar erg lief. Gewoon een heerlijk ventje. Maar ach dat zegt ieder moeder van zijn kids.
    Daarnaast ook nog super nieuws. Marc heeft namelijk een baan. We weten het pas een week en hij mag zelfs al woensdag beginnen, dus 1 sept, juist als zijn ww ophoudt. Het bedrijf ziet op schiphol, zijn baas is een oude bekende van ander bedrijf waar hij heeft gewerkt en hij gaat werken in de logistiek. Dit heeft hij vroeger ook gedaan en vind het super om weer terug te kunnen in dit werk. dus wij zijn helemaal happy.
    We hebben nu paar maanden erg zuinig gedaan en morgen gaan we los. Kids gaan naar Marc zijn ouders en wij gaan shoppen in Hoofddorp, Heerlijk heb er zo'n zin in.

Hier verder druk met van alles. Wordt soms wel moe van mezelf, denk over zo veel dingen. Nu weer over mijn baan, waar ik steeds meer van baal, maar ja moet ik terug in de dieren en is het wel een goed moment nu?? Daarnaast ben ik wel helemaal verslaafd aan het taartenmaken. Maar ja het kost ook weer zo veel tijd. Tis niet ff een taartje in elkaar knutselen. Nu doe ik het vooral als cadeau of voor eigen verjaardagen etc, maar misschien wil ik toch ook wel op opdracht proberen te doen. Eerst maar een album met foto's aanmaken en dan hoor ik wel of mensen mijn creaties wat vinden.
    Goed ik ben al veels te lang wakker, moet nu echt naar bed.

Eerst morgen zwemmen met Senna en dan shoppen!!!

Tot snel meiden.

Liefs, Patries

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ja daar ben ik ook blij om dat de boys lief voor elkaar waren!
    Ja herhaling vatbaar!

Lief als je Thomas taart voor Ollie gaat maken!
    Ik ga een taart met Cars met Matthew afbeelding (dankzij Marsab :)) via Hema bestellen.

Ja het was erg leuke middag van het surprisefeest. Na het afloop heeft hij ons (jeroens 2 zussen, partners en hun kids en wij met matthew) uit eten genomen in hotel akersloot (foto is te zien op hyves).

Ik ga echt de foto's naar jou en Darcy mailen.... :) :) :)

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Patries: zelf taarten maken en om btje centjes verdienen is ook leuke bezigheid van je hobby.
    Over Jennifer gesproken....wel heftig situatie zeg...hoop dat het snel voorbij wordt. Heel goed dat ze in de ziektewet zit...anders hebben de kids niets aan haar!
    Mini meeting bij Jen is leuk.
    Gaaf van Marc's baan en heel veel plezier in Hoofddorp winkeln!!!!

@ Imsala: echt vette balen zeg dat je min staat...dan nog verjaardag van T. Lief van je goede vriend die je heeft geholpen en je kan ook soort amerikaanse kinderfeestje houden door zelf eten en drinken mee te nemen, dat is ook leuk!

@ Simke: heel herkenbaar dat Matthew buitenspelen zijn grootste favoriet is net als Jesse!
    Goed om te horen over Sjirk! :)

Ik heb nu KATER.... :( ...drukke dag gisteren gehad ivm jubileumfeestje van mn collega en 's avonds bruiloftsfees (erg leuk), 3 glaasjes rose opgedronken, maar had te weinig gegeten...jaja het resultaat mag er wezen zijn... :p

Wat gaan we doen vandaag....jeroen is ook thuis....het weer werkt niet mee, zonet was de bliksem hier heel erg dichtbij...wel best eng!

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
  12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
  13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo meiden!

Moet zo weg, maar had jullie toch een fototje beloofd van mijn taart.

Het is uiteindelijk een puzzelplaatje geworden, want Bumba heb ik kwaad weggegooid :). Dus, om halftwaalf 's avonds nog snel iets ineengeflanst wat ik nooit gedaan had, met slecht materiaal, stressy dus.

Het is nogal afgaan tegenover Noor's prachtige taart, maar al doende leert men.

Maar dit is hem dus geworden:

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab: harde buiken zijn misschien het voorbereidende werk?! ;)

Patries: ja verslavend he de taarten business ;)

Miranda: gezellig gehad dus, mooi! :)

Virginie: nou vind het anders een mooie taart hoor voor een eerste!! Hij was vast heerlijk!!

hier zo'n hoofdpijn... al sinds gisteren, bah. heb niet vaak wat, maar als ik wat heb is het altijd met leuke dagen, zet je te denken nietwaar?! ANyway, zal wel combi zijn van erg vermoeid zijn, drukte, en virusje. Maar goed aan de PCM denk ik, er is nog een hoop te doen.....

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: leuk joh Patries'aanbod, moet je doen! Krijg je er meteen wat handigheid in. Moeilijk is het niet, je moet alleen even weten hoe en wat;)

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ Nou virginie: ik vind hem super mooi geworden hoor! Kna van je!

@ noor: leuke foto's zeg, van de verjaardag van de boys!
    En die traktatie ga ik ff onthouden! hihi

@ patries: wat super dat Marc weer een baan heeft! Heerlijk om te lezen! En wat een nieuws van Jennifer...heb zo met haar te doen! :(
    Knap dat Senna al zo veel loopt en "kletst"! :) En veel plezier met geld uitgeven! ;)

@ Miranda: sterkte met je kater! haha Wat een mutsie ben je toch ook he! :p Was het wel gezellig!?

@ simke: ja buitenspelen is hier ook helemaal top vooral op zijn loopfiets. Kan hij wel uren doen! hihi

@ imsala: je hebt lieve vriendinnen die je helpen en een low budget feestje is wel net zo leuk als 1tje met alles erop en eraan hoor. Kinderen zien het verschil toch niet!

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Patries: gefeliciteerd met Marcs baan!!! Bij welk bedrijf gaat hij werken? (Steef heeft nl ook een tijdlang in de logistiek op Schiphol gewerkt ;))
    En ja joh, hier doe ik ook wel eea aan taartopdrachtjes af en toe.
    Heb er laatst weer een grote gehad, volgende week 1, en de week erop weer. Dat is nu wel meer dan anders hoor ;)

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy en Patries: ik heb 3 mails met foto's naar jullie hotmail gestuurd....

Damn.....hoe krijg ik kater weg..... :)

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Deze gaan we ook kopen voor Matthew,

en de taart bij Hema gaan we bestellen, maar de actie loopt tot morgen af. Daar heb ik ook niets aan....dan maar de volle prijs betalen op 25 september!
    Ik heb net de genodigden gemaild voor matthew's verjaardag met digiscrap en online verlanglijstje van Matthew!
    Heb er veel zin in!
    Vooral zijn blije koppie!

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: wat mooi Bumba taart! Noor en Patries zullen zeker trots op jou wat jij gemaakt hebt!!!! ;)

@ Noor: doe er rustig aan....spanningshoofdpijn misschien? Ik heb het vaak gehad...proberen ontspannen blijven...

Deel Deze Pagina