Ja, lijstje is afgewerkt en ik lig met mobiel in bed. Verdiend! Joyce, ik zou wat je hier schrijft met je vriendin gaan bespreken. Zoals Noor zegt: hou t bij jezelf. Klinkt alsof ze zich afzet, is ze wat ongelukkig op t moment? Heeft ze je nodig en vraagt ze t niet? Is ze gaan denken dat ze jou niet meer interesseert, of zoekt ze de vrijheid-blijheid bij die collega? Dit bedacht ik me net onder t lezen. Je bent een lief wijf, hoor. Niet aan twijfelen! Sterkte x Ro, mooi gedaan! Ziet er goed uit. Noor had n paar goeie. Noor, graag de details voor wb de cakejes. Dit wordt m!
@ Darcy: lekekr gevoel van je lijstje afvinken!! Hebben je kids leuk gehad bij de balorig??? @ Imsala: de woorden van Darcy zijn zo mooi omschreven. Ik sluit me ook aan bij Noor. Als T. volgend jaar 4 wordt zal een bijzonder verjaardag worden omdat hij naar school gaat. Dan wordt er echt bijzondere feest! @ Joyce: hello kitty fiets is echt helemaal super voor haar. Dat lijst is meer genoeg keuze, hoor! Over je vriendschap met haar en die collega...is echt gewoon niet leuk meer. Ik heb 2 keer meegemaakt met andere vriendschappen...gewoon eerlijk aan haar vertellen hoe je voelt. Klopt wel wat Noor zeg om te beginnen met de woorden: ik voel me....ik krijg een idee dat ... etc. 2 weken voor de katten zorgen is oke, halve werk doe ik niet aan. Alles of niets. Tuurlijk voel je je gepasseerd. Maar als die eenmaal kind heeft zal ze gaan piepen hoe het leven met een kind anders zal worden ... ze gunt je niet en respecteert je leven niet. Knuffels voor je! @ Rootje: mooi folder zeg.. je maakt zo mooie boeketten wauw...noor heeft goed gezegd over de woorden wat er verbeterd moet worden!
o geloof 165 graden en dan 20 minuten. Gebruiksaanwijzing op de cakemix, stiekem door t deurtje gluren, niet openen als je t niet zeker weet of ze al gaar zijn anders zakken ze in
@ we snappen het hoor, Noor, haha. Volgensmij gaat iedereen voor de cake-traktatie! @ Joyce: vind het heel sneu voor je, maa sna je gevoel. Ik heb zelf ook bijna geen contact meer met mijn voormalig beste vriendin. Zij had op een gegeven moment zoveel 'vriendinnen", dat ik me niet meer "speciaal" voelde. Ze noemde iedereen: mijn vriendin die bla bla....etc. Het contact verslechterde hier zo erg door, omdat ze ieder contact moest bijhouden.Dan is het op een gegeven moment afgelopen, want dat houdt je niet vol. Ik heb er vrede mee nu, ik heb nog een vriendin en met haar gaat het super goed. Zien we elkaar een maand niet, dan is het goed, zien we elkaar 3 keer in de week dan is het ook leuk! Bespreek het idd met haar wat je dwars zit, kan zijn dat ze hier totaal geen benul van heeft. Kuffel hoor! @ rootje: wauw, wat gaat het goed met je bloemen! Ziet er TOP uit! En noor, je hebt goede unten genoemd!
Darcy en andere lieve meiden: Ik heb ook het gevoel dat ze zich afzet tegen mij En dat doet gewoon pijn, omdat ik altijd voor haar heb klaargestaan en altijd een luisterend oor ben geweest. Op een gegeven moment ging het alleen nog maar over haar en haar zogenaamde 'lover' en mijn leven???!!! Werd nooit meer naar gevraagd... Maar ik snap het gewoon niet, kan er niet bij en ik voel me er echt verdrietig over! Heb haar zelfs tijdens onze vakantie nog een kaartje gestuurd namens Kyra en Timo aan haar 2 jongens. Vroeger kreeg ik gelijk een sms of belletje om daarvoor te bedanken, en nu, moet het bedankje nog krijgen, heb haar hier dus niet over gehoord en dat steekt. Het zijn van die kleine dingen, maar toch... Ga straks naar haar toe om de dvd-speler te geven, had ik beloofd voor de vakantie. Ik ben erg benieuwd wat ze over dr kat heeft te zeggen, want heb nog steeds niks gehoord. Heb me echt voorgenomen zoals Miran ook al zei, alles of niks en niet half/half. Ik hou jullie op de hoogte!!! Meiden, jullie zijn echt TOP-wijven!!!! Dikke X voor jullie allemaal!!!
@ Noor: over ijsbakjesvormpjes is alleen in C-1000 te koop krijgen...maar in zaandam is er geen C-1000... Weet je misschien in een ander supermarkt ook te krijgen? b.v. Vonmar, Dekamarkt, AH, Dirk van de Broek, ... ? (geen Jumbo, Plusmarkt...hebben ze hier niet)
Hé lieverds!!! Heb vanmiddag niet echt een gesprek kunnen voeren Ze begon uiteraard over de kat en wat blijkt, die gaat 2 weken naar die collega Aan zo'n oplossing had ik totaal niet gedacht, dus sloeg eigenlijk helemaal dicht. Alsof ik een klap in mn gezicht kreeg.! Heb dus nergens over gepraat, ja over koetjes en kalfjes en gewoon net doen alsof, maar kon het gewoon niet! Toen ze het vertelde keek ze me amper aan en verschuilde ze zich een beetje achter een kopje thee zetten en volgens mij voelde ze zich ook wel een beetje ongemakkelijk op dat moment, maar ik stond letterlijk met mn bekkie vol tanden!!! Ik ging er echt met een zelfverzekerd gevoel naar toe, zo van ik vertel haar gewoon wat ik voel op dit moment enz...maar dit heeft me helemaal van slag gebracht en daar baal ik zo van. Ben ik nu zo laf?! Heb nu voor mezelf afgesproken dat ik het even laat rusten nu ze op vakantie is en wil alles op papier zetten voor mezelf als ondersteuning om toch na haar vakantie het gesprek aan te gaan, want eigenlijk zit ik nu nog steeds met een rotgevoel...en weet zij van niks?! Lief dat jullie aan me gedacht hebben meiden!!!! Dikke X
Miran: De AH verkoopt ook de ijsbakjes en volgens mij nog wel meer supermarkten. Ik zou gewoon even bij jullie plaatselijke supermarkt binnenlopen.
Hey meiden, ff snel, ben namelijk erg moe, maak me zo druk om van alles, wordt soms echt gek van mijzelf. Hebben jullie daar wel eens last van? Dat je iets wilt, misschien iets heel anders, maar niet weet wat ggggrrrr maar goed nog 1 dagje werken, dan woensdag en donderdag samen met de kids en dan van vrijdag t/m zondag naar Boedapest, Hongarije met mijn werk. De kids gaan dan naar mijn ouders en Marc en ik gaan eindelijk eens samen weg, wel met al mijn collega's en aanhang, maar eens niet met de kids. Dus dat zal wel heel bijzonder en ook wel beetje eng zijn, zo zonder de kids. Maar ik heb erg veel zin in. Misschien dat ik dan mijn hoofd wat leeg kan maken. En misschien wat ideën opdoe. Gewoon eens een goed gesprek met Marc zal al wonderen verrichten denk ik. We shall see. @Joyce: o meissie wat een vervelende situatie. Tuurlijk ben je verdrietig en ben je ook boos. Het is altijd je beste vriendin geweest waar je lief en leed mee hebt gedeeld en dan ineens duikt die collega op die ineens veel belangrijker is?? Ik vind het heel erg raar. Hoe kan je een vriendschap zomaar op zij zetten toch? Helaas gebeuren die dingen, maar meid je moet hier toch met haar over praten. Misschien wel ff goed dat ze nu op vakantie is, kan jij er rustig over na denken wat je haar precies wilt zeggen en wat je zegt schrijf het gewoon op. Maak je je hoofd leeg en ben je het kwijt. Je kan het gewoon weer terug lezen en mocht het toch niet helemaal duidelijk zijn, dan schrijf je opnieuw. Meid jou valt echt niets te verwijten, je bent juist een heel sociale vrouw, die juist aan andere mensen denkt, volgens mij ben je een super vriendin. Als je dat maar weet en niet vergeet! Wat betreft taart, tuurlijk heb ik voor jou ook een plekje, maar zie dat je Kyra haar verjaardag zondag viert en ik ben dit weekend weg, anders had ik je graag geholpen taart voor haar verjaardag maken. Maar je bent natuurlijk ook een andere keer welkom om taart te maken. Vindt het juist enorm leuk om het met andere te delen of te leren. Onze gezamelijke vriendin maakt trouwens ook taarten, we zijn toen samen begonnen met de eerste taart, ik voor Jamie, zij voor haar dochtertje. dat was onze eerste taart en nu dus bijna jaar geleden hihi @rootje: mooie folder meid. Erg professioneel. Ik heb ff vluchtig gelezen, Noor haar opmerkingen kan je zeker iets mee doen. Ben blij dat je zo veel plezier haalt uit je werk. Dat is juist wat ik mis. @darcy: jij bent goed bezig meid! Alweer een lijstje afgewerkt. You go girl!!! Leuke foto's hoor van de 3 ventjes bij elkaar. En heb je al wat ideeën van de Thomas taart? ik zal van de week ff wat opzoeken en naar je mailen. @Noor: nogmaals super mooie taarten voor je boys en de traktaties zijn ook super leuk. Ik wist ook niet dat je de ijsbakjes in de oven kon doen. Super zeg. Zo heb ik ook weer wat geleerd. Weet je trouwens dat er 8 en 9 oktober een taartenbeurs is in Hilversum? Ik ga er mss heen met 2 vriendinnen, volgens mij wel leuk om wat ideeën op te doen. @Imsala: tuurlijk baal je meid. Je had voor T. misschien wel een super groot feest in je hoofd. Gelukkig was het voor T. wel fantastisch en heeft hij een leuke dag gehad. Je begint weer van vooraf aan en dat is soms gewoon kei en kei hard. Meid je komt er wel en T. heeft nog vele verjaardagen te vieren die zeker super zullen worden! Had ik je al gefeliciteerd met je goed echo? Lijkt me wel eng om het je vader te vertellen of niet? @Virginnie: wat een super mooie Bumba taart voor Keld. Hij is juist hartstikke leuk. Niet te min over je zelf hoor meid. Je kan het super. Ik weet nog zo goed dat je de doopsuikers voor Keld zijn geboorte had gemaakt, met de reageerbuisjes toch? Dat vond ik zo knap. Verder alles goed met jullie? @Pris: fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Plopsa, nu wil ik ook wel. Je maakt ons volgens mij allemaal enthousiast hihi En nogmaals graag gedaan van het boekje. bobby en de baby was hier ook altijd favoriet. Fijn dat Tygo er zo blij mee is. @Miran: Matthew weer helemaal opgeknapt? Slaapt hij ook weer af en toe 's middags of heeft hij net als Jamie geen zin meer? @all en toen wist ik het niet meer. Ga nog ff kopje thee doen bij mijn man op de bank. Tot snel. Liefs, Patries
Joyce, dat je dichtklapt is logisch. Ze is je vriendin tegen wie je alles kon zeggen en nu is er die muur. Volgens mij voelt zij ook wel aan dat dit niet okay is. Misschien moet je, hoe pijnlijk ook, een flinke stap terug doen. Helen. Nadenken. Dan pas actie ondernemen. Weet je, een simpel "Wat is er aan de hand?" kan het ijs al breken. Sluit me aan bij Patries, ik vind jou ook een lieverd. Absoluut!
Patries, heb wel een afbeelding (alleen Thomas z'n gezicht is al leuk, grijs met wit). Zit alleen met tijdgebrek. Even zien na de Ardennen hoe of wat. Jaja, ik vertrek morgen voor vier dagen naar Durbuy. Niet alleen, maar met zes collega's en 150 HAVO-leerlingen. Heb vandaag mijn eigen klas ontmoet, 28 schatjes Een microcosmos, hoor. Er zitten echte stereotypes in de groep: een lieve nerd, een paar alpha mannetjes, prinsesjes met ATTITUDE, kinderen en weirdo's... Heerlijk. Toppunt is toch wel een hoogblond exemplaar dat op stiletto's rondwiegt en zwoel kijkt. Die zie ik al abseilen O meiden, wat word ik oud... Tot over een paar dagen. Ik sms Miran nog wel. Manlief gaat ook survivallen trouwens: hij heeft de kids
@joyce: naar verhaal hoor.. Ik zou dan ook niet zo goed uit m'n woorden komen denk ik. Hier ook met mobiel in bed... Even heel gauw want job is ook onderweg Oh en Anne slaapt voor de 2e nacht op rij zonder luier en zonder 100x wakker. Trotse mama!
@ joyce; knuffel! En dingen opschrijven is zeker een goed idee. jammer dat het soms zo loopt.... @ darcy: veel plezier hoor, wauw, lekker een paar dagen weg! Haha en lachen die klas! Zo herkenbaar, dat gaat volgens mij nooit veranderen.... @ patries; jij ook veel plezier in Hongarije! Lekker van genieten hoor! @ all: Ik heb gister seks gehad en sinds gisteravond wat bloedverlies...nou ja, ik bedoel, het slijm heeft iets een kleurtje zeg maar. Toch de VK maar ff bellen zometeen. Het zit me niet lekker.
Goeiemorgen lieve meiden! Marsab: OOOOHHHH spannend, zou het dan misschien begonnen zijn???!!! Seksen kan natuurlijk soms helpen om het op gang te krijgen Nou meid, toytoytoy en ik denk aan je!!! Wordt het misschien toch een augustusbaby All: Start net mn computer op, lees jullie lieve woordjes en heb toen eerst even lekker gejankt!!! Pff, huilen kan soms best even opluchten, weet je dat!!! Zoals jullie ook schrijven, komt misschien nu best wel even goed uit dat ze 2 weken op vakantie is. Zo kan ik in alle rust even alles op een rijtje zetten en nadenken. Merk aan mezelf dat ik door de gehele situatie ook kribbig tegen Dave doe en weinig van de kinderen kan hebben, omdat ik er de hele dag mee bezig ben. Moet echt even afstand gaan nemen... Straks lekker naar een vriendinnetje van naailes. Ze is in oktober van haar 1e kindje uitgerekend, dus genoeg te kletsen. Het leuke is dat zij Kyra dr ledikantje heeft overgenomen, dus kan ik gelijk even zien hoe het kamertje is geworden DIkke X
Lieve Joyce, Ik sluit mij aan bij de meiden....schrijf je rotgevoel op papier, dan zal je hoofd leegmaken. Tuurlijk kwetst je dat hoe zij je heeft behandeld. En als zij terugkomt van vakantie, vind ik dat zij als de eerste moet beginnen om contact met jou zoeken. Doet zij dat niet, ga je op haar af en vraagt wat er aan de hand is. Veel plezier bij je vriendinnetje op de naailes! @ Darcy: veel plezier op de Ardennen...merk je sms wel @ Marsab: Misschien is er toch 'n slijmprop....Joyce zegt augustusbaby maar ik zeg septemberbaby @ Patries: alvast veel plezier in Boedapest, het zal jou en Marc even goeddoen zonder kids! Enne...graag gedaan van de foto's van de boys, het komt van mij vandaan...geeft niet dat je ff in de war bent @ Pris: lekker geslapen en hoe voel je je nu?