Goedemorgen!! Even snel hoor... Eerst even een dikke knuffel voor Joyce!!! Wat een rare situate zeg Jammer dat t soms zo loopt. Nu even rust en daarna hopelijk na haar vakantie een goed gesprek met haar. @ Imsala Gefeliciteerd met de verjaardag van T. Fijne dag vandaag!! @ Noor Ik voel me zo stom, vorige week een rare week gehad en niet eens een kaartje naar jou kereltjes gestuurd Sorry meid. Alsnog gefeliciteerd dus!!! @ Rootje Folder ziet er goed uit!! Wat mij opviel is dat er in bijna elke zin u staat...misschien door een andere opmaak een beetje voorkomen. @ IJstraktatie van Noor Mijn moeder heeft dat vroeger wel eens met bolletjes spekkie gedaan, nog sneller en ook erg leuk!!! Miranda, volgens mij liggen de bakjes ook bij de dirk vd Broek. @ Marsab Mijn telefoon is opgeladen en wacht op babynieuws!! Verder later meer!! -x-
Halloooo! @ Marsab: Spannend meid!!!! Misschien toch geen augustus baby, maar zal waarschijnlijk niet samen met Aiden verjaren! Ik ben zo ontzettend benieuwd!! @ Patries: Fijn, tijd voor jullie tweetjes. Doet een mens goed, ook al denk je constant aan de kindjes thuis, je bent er toch effe uit. Dat je nog weet hoe Keld's doopsuiker was! Tja, die taart, ben er niet tevreden over, maar acht, we leren het (hopelijk) wel. De suikerpasta die ik nu heb is wél top, dus zou het nu al beter moeten lukken. @ Imsala: Happy Birthday aan T.!!!! @ Joyce: OMG!!! Vind het zo erg voor je, snap dat het pijn doet hoor. Opschrijven, inderdaad, is altijd een goede oplossing. Dikke knuffel meid!!! @ Darcy: Veel plezier in Durbuy! Vind het echt een gezellig 'stadje'! Haha, zo grappig hoe je je studenten beschrijft.. Waar is de tijd? En het is zelfs nog niet zo ontzettend lang geleden.. @ Saskia: Wat knap van Anne! Flinke meid hoor! Tot zover mijn geheugen..
Morgen is het weer zover, terug school! Pfff, vind het wat zielig om Keld weer naar school te sturen. Hij is blij, maar we zullen wel zien na een paar dagen. Ik zit nog steeds in met het zindelijk zijn. Sommige dagen gaat het perfect, sommige dagen is het een ramp. Hij durft ook niet aan de juf te zeggen dat hij moet plassen..
Hier is trouwens een taartje dat ik zondag heb gemaakt, om de nieuwe suikerpasta uit te proberen. Is toch al 'strakker'..
Wat prachttaart zeg!!! Wauw!!! Matthew is nog lang niet aan zindelijk toe...hij weigert gewoon mee te werken!!! Laat de zon maar snel komen en de tuin van ons moet snel af...dan laat ik zijn onderbroek hiermee rondlopen zonder luier. Ik hoop dat ik straks voor het laatste keer 3 pakken pampers luiers ga halen (nu in aanbieding 3 halen 2 betalen bij supermarkt DekaMarkt!).
Hé meiden!!! Marsab: Vindt dat jij nu elk uur meldplicht heb Hoe is het met je, de VK nog gebeld en gesproken? Oh, ik vind het zoooo spannend meid!!!! Ik denk aan je!!!! Patries: Thnx voor je lieve woorden meid!!! Ik weet ook niet waar ik het aan verdiend heb, want volgens mij ben ik ook altijd een goede vriendin voor haar geweest die ik zeker het gevoel heb gegeven dat ze altijd bij mij terecht kon... En ik zou heel graag een keer van je aanbod gebruik willen maken om een taart te gaan maken, lijkt me erg leuk, zeker met nog een paar andere meiden!!! En ik vier Kyra dr verjaardag idd a.s. zondag, maar ik bestel gewoon een mooie taart hoor Darcy: Heel veel plezier meid!!! En wie zal het zwaarder hebben met survivallen (schrjf ik dit zo goed ) Jij of manlief Virginie: Wow meid, wat een mooie taart zeg!!! Krijg er gelijk zin in om er ook aan te gaan beginnen!!! Ja, zal best wel weer even tegenvallen school, maar ook wel weer lekker om een ritme te hebben! All: Als het goed is wordt mn wasmachine vanmiddag geleverd. JIHA!!! Ben zo blij als een klein kind Het ouwe beestje is al 14 jaar oud en was dus echt toe aan vervanging! Heb nu een 7 kg trommel met 1600 toeren En....Kyra heeft vannacht voor het eerst zonder speen geslapen, dus ben zo trots op haar!!!! Gisteren hoorde ik van de meiden op de creche dat ze tussen de middag al geen speen meer aan haar geven en dat ze dan ook zonder problemen gaat slapen, dus ik heb gisteravond ook gelijk actie ondernomen Ze zegt nu steeds, 'mama, prinsesjes hebben ook geen speen, toch?!'
hey hey! Ja de vk gebeld en het kon zijn omdat ik misschien mijn slijmprop verloren heb....Ach we zien wel. Geen heftige voorweeën gehad of zo....dus kan nog wel een weekie duren hoor! Morgen moet ik naar de VK, dus dan zal ik het nog eens noemen. @ imsala: een super verjaardag gewenst voor grote T.!! @ virginie: wauw wat is die taart een beauty! Was hij lekker?! @ joyce: knap hoor van Kyra, zo zonder speen. Aiden had er toen ook totaal geen problemen mee. Echt zo van, oh ik ben nu groot en de speen gaat in de prullenbak?! OKE, is goed! @ miranda: zindelijk worden komt echt vanzelf wel hoor. En dat scheelt je idd veel luiers! hihi Succes ermee!
Imsala: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Tim!!! Marsab: wie weet gaat het toch nog snel!!! Spannend!!! Joyce: kan me voorstellen dat je flabbergasted was gisteren! Hopelijk kun je je gevoelens goed onder woorden brengen - op papier - en kun je het met haar bespreken - na de vakantie. Sterkte!! En wat knap van Kyra!!
Hoe is het verder met iedereen?? Hier een lekker bezig dagje achter de rug op de poli. Morgen weer met de jongens naar de logopedie (tweede keer). Zou eigenlijk alleen met Tijn gaan, want tja, met zijn tweeen is het natuurlijk keten, maar mijn oppas kan niet en heb overlegd en het is oké Chris mee te nemen. Kan ze meteen ook hun onderlinge manier van communiceren / omgaan met elkaar bekijken. Vrijdag dagje werken én taart maken. (opdrachtje) en ook voor mezelf, denk dat het petit fours worden, want ik ben zaterdag jarig.
Matthew slaapt nu al bijna 2 maanden 's nachts zonder speen en overdag al ruim 2,5 weken...gaat goed. Op het KDV bleek hij al een jaar geen speen te gebruiken... Dus gelijk in de prullenbak gegooid....heel soms vraagt hij naar de speen wanneer hij flink moest huilen. Dan zeggen we dat hij geen speen krijgt. Gaat prima. Nu zindelijk worden moet nog gebeuren... en de avondmaaltijd is nog steeds drama.... Heerlijk nieuwe wasmachine! @ Marsab: succes morgen bij de VK! Zonet was mijn vriendin hier geweest en bleef bij ons eten. Ze kreeg een foontje dat haar broer nu met spoed naar het zks moet omdat zijn vrouw toch gaat bevallen van een tweeling....(jongen en meisje), maar ze is nu 33 weken zwanger!!!! Oh shit zeg....hoop dat ze nog in leven kunnen blijven. Ik wacht op haar bericht. Ze hebben al een zoon van bijna 2 jaar.
Imsala: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN T. Hopelijk heb je er een leuke dag van kunnen maken!!!! Miran: Al babynieuws? Pff, idd nog wel erg vroeg 33 weken, maar het zou kunnen, zeker bij een 2-ling. Spannend hoor!!!
Meiden, wil morgen met Kyra naar de juwelier gaan Ze zegt steeds dat ze zelf heel graag oorbelletjes wilt hebben, dus we gaan het gewoon proberen. Heb vanmiddag de juwelier al gebeld om te vragen of ze kindjes van 3jr ook prikken, maar dit was geen probleem. Heb mezelf wel voorgenomen dat als ze morgen echt niet wil en de boel op stelten zet ik het ook gewoon zo laat. Het moet wel leuk blijven en geen strijd worden. Ik hou julie op de hoogte Fijne avond allemaal en truste voor straks!
Miran: 33 weken is vroeg, maar over het algemeen treden er met die termijn geen heel ernstige problemen op!! Kindjes zijn goed levensvatbaar met die termijn en als er geen vervelende dingen als infecties enzo optreden, is het meestal een kwestie van groeien, leren doorademen en leren drinken. Hoop dat het goed gaat!!! Joyce: spannend ben benieuwd!
en het is weer woensdag! straks eens kijken of ik nog ergens tijd vind om terug te lezen.. dat schijntn allemaal erg meoilijk laatste tijd. lees wel regelmatig mee op mijn iphone.. maar echt handig reageren is het niet... hier spannende dag.. manlief is op weg naar zijn nieuwe baan! ben heel benieuwd heo het gaat maar gezien hij er al jaren wil werken en ook precies de juiste ervaring en dergelijke heeft.. kan er weinig mis gaan
hoi meiden, ff ego...Vandaag 38w6d. De dag dat Aiden is geboren! haha En ik ben vannacht (deels) de slijmprop verloren (met wat bloedverlies). En sinds vannacht buikkrampen. En nu nog steeds! Heb elke 6 min. een harde pijnlijke buik -> onwijs ongikramp/ rugpijn. Het kan nog erger volgens mij....De vorige keer waren mijn vliezen gebroken dus wist ik gelijk waar ik aan toe was. Nu dus nog niet..... Marc is werken in Arnhem = 1 uur en 15 min rijden. Nu zegt hij ook, bel maar als het doorzet. Maar wanneer moet ik hem dan bellen!? Wat als dit het niet is of juist wel en ik bel te laat?!? Ik moet om 9.45 uur naar vk... onzeker hiero! Wel toevallig dat het weer begint met 38w6d! haha
De krampen zijn wel heviger aan het worden....moet ze bijna wegpuffen. Ik bel om 8.30 uur de assistente. Wat ik moet doen...
Marsab, misschien bevallen vandaag?????? Oh, spannend. Ik hoop dat je de volgende keer met baby nieuws komt. Succes meid.