September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    WOW Marsab!!!!! :$:$:$ wat sneeeeeeel!!!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!!!! Mooie naam!!! en mooi maatje meisje zeg ;)
    Jee je zult wel bij moeten komen van zo'n snelle bevalling!! Hopelijk niet teveel last van naweeen!!!
    Geniet van jullie mooie gezinnetje!!!!

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lieve Sabine, Marc en Aiden!!!

Gefeliciteerd met jullie dochter (jaja koningskoppel, typisch september mama's 2007) en je zusje, Liv!!!! :)

Geniet van jullie kraamtijd! Fijn dat Marc al thuis is en hoe reageert Aiden straks hierop als hij thuiskomt???

Knuffels XXX

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Mooi banner en lief van je vader dat hij toch even gekomen is!
    Weet hij dat je zwanger bent?

4. Pris

Pris Fanatiek lid

MARSAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Schitterende naam en wat is het snel gegaan zeg!!!
    Lekker van genieten!!!

Liefs Priscilla

Thanks voor je sms Miranda!!!!!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Wowwww, babynieuws!!!

Sabine, Marc en Aiden,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Liv. En wat supersnel (en snel gepost).
    Geniet van jullie dochter en zusje. Rust lekker uit en laat je heerlijk verwennen door iedereen. Leuke naam ook.

Liefs Anette

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ben net wakker, niet gaan werken vandaag, hele nacht hoofdpijn en pijn aan schouder.
    Maar hier word ik weer vrolijk van zeg. En toch een meisje :)

Imsala, lief dat je vader nog even langs is geweest, doet je goed denk ik. Hoe gaat het nu tussen jullie?

Enne wat is het hier opeens druk, haha

7. Pris

Pris Fanatiek lid

Thanks.

Meneer heeft een dubbele oorontsteking zo sneu. Maar we krijgen er niets tegen, ik dacht dat je dan een ab kuur zou krijgen maar moeten t met pcm doen, 3 keer p dag. Hij heeft koorts en heeft in de wachtkamer nog een keer gespuugd (ik zat helemaal onder, kan gebeuren, gelukkig was Peter ook mee)
    Hij zit nu lekker Bob de Bouwer te kijken op de bank, heel stilletjes in t hoekje :( Vrijdag moet t over zijn, anders terug komen.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Zo sneu zeg....

Inderdaad kreeg Matthew ook in het begin geen ab kuur toen hij oorontsteking had, maar wel pcm. Dat pcm heeft wel goed geholpen en voorgeschreven neusspray ook.
    Elk HA is verschillend.

Spugen is nooit leuk.... als hij maar niet gaat uitdrogen!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Vanuit hartje Ardennen: Marsab, gefeliciteerd met je kleine meisje! Heel veel geluk met je gezin! X

Van Darcy!!! :)

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, geen ab kuur? Hier wel altijd, Sarah heeft nu denk ik 3 keer oorontsteking gehad en elke keer een kuur. Hou het in de gaten en ga morgen anders gewoon terug met de mededeling dat het zo niet gaat. Doet zo'n pijn, erm menneke.

heeft er iemand ervaring met een peuter laptop? Ziet er zo leuk uit en lijkt me echt iets voor Sarah, jammer alleen dat je die dingen neit ff uit kunt proberen in de winkel.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ik denk.. dat ze niet te veel AB willen geven omdat je er anders op een zeker moment resistent van word
    en dan helpt het niet meer.. dus zo veel mogeljk met pcm.. tenzij het echt niet lukt anders.

@anouk: mja anne heeft weleens met een dora laptop gespeeld maar die was duidelijk voor net grotere kinderen eigenlijk
    veel met letters en cijfers.. en een heel slecht schermpje ook.
    geen bekenden die er eentje hebben?
    dan kun je het daar eens uitproberen en zelf besluiten.

maar eigenlijk!!! kwam ik hier voor het babynieuws!!
    zag toevallig marsab online komen dus ik denk ik roep even hoe het lukt en waarom ze online is... maar kom hier en ik zie gewoon dat er al babynieuws is!!

Sabine, Marc, Aiden
    Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zus Liv Joann

(en wat een ontzettend leuke naam ook! echt leuk!)

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    AB: ze geven niet meteen AB om de volgende redenen:
    - meestal is de oorzaak een virus en daar werkt ab niet tegen
    - meestal is het binnen 3 dagen beter
    - neusspray is om de buis van Eustachius goed te openen, daar komen bij kleintjes nl meestal oorontstekingen vandaag (via bijv neusverkoudheid)
    - om idd resistentie en overgevoeligheid te voorkomen.
    Na 3 dagen nog koorts, dan AB ;)

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Sabine, Marc en Aiden!!!!

Onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje Liv Joann!!! Wat een ontzettende leuke naam en wat heb je het snel gedaan :$ En ook al zo snel gepost:$ SUPERMAMA!!!!! :)

En wat leuk precies het aantal weken waarop ook Aiden is geboren!

Meid, laat je lekker verwennen en geniet van je kraamtijd en gezinnetje!!!!

Liefs en dikke XXX

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pris: Arme Tygo :( Oorontsteking doet echt zeer!!! Hopelijk gaat het snel beter met hem en werkt de pcm goed!!! Dikke knuffel voor je mannetje!!!

Anoek: Hier zeker ervaring met een kinderlaptop. Kyra heeft de laptop van Dora en Timo de laptop van Woezel en Pip. Beiden echt superleuk, maar aangezien Sarah ook al 3 wordt in februari zou ik voor de Dora laptop gaan. Het is echt super leerzaam!!!

All: Meiden, Kyra heeft oorbelletjes!!!! En het ging echt super, geen kik gegeven!!!! Ze ging zelf helemaal trots in de stoel zitten, maar ze wilde toch liever dat ze op mama's schoot ging zitten ;)
    Toen ze eenmaal zat liet ze het allemaal over dr heenkomen en voor ik het wist zaten ze er allebei in. Ze hebben gelukkig tegelijk geschoten en ze keek me echt zo overdonderd aan :) Ze riep 1x heel zielig 'mama' , gaf haar toen een dikke knuffel en toen was het goed! :D Ben supertrots op haar en het staat zó schattig!!!!

En de makelaar belde ook zojuist op. We hebben morgen om half 2 een bezichtiging staan :$ :) HELLUP, want nu druk aan de schoonmaak en alles netjes opruimen ;) Maar gaat goedkomen hoor!!!

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Lieve Sabine, Marc en Aiden,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Liv Joanna. Super mooie naam en wat een super bevalling zeg. Heerlijk toch!

En dan ook al meteen een berichtje plaatsen hier op het forum. Super hoor meid.

Neem aan dat Marc optijd bij je was.

Nu heerlijk genieten van het nieuwe gezinnetje. Ben erg benieuwd hoe Aiden zijn zusje vindt. En hé weer een koningskoppel bij de septembermama's. Goed gedaan hoor ;)

Liefs, Patries

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: dank voor de verheldering over ab kuur!
    Nu is het mij duidelijk geworden.

@ Joyce: geweldig van de oorbelletjes, Logisch dat het zo schattig staat! :)

@ kinder laptop: ik heb het ook op het verlanglijstje van Matthew erbij gezet. V-tech laptop van Bol.com .
    Jammer dat er geen Diego laptop is, alleen maar Dora....Dora is meer meisjesachtig, Diego jongensachtig ;)

@ mijn link: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/228673-tortilla-wrap-koude-gerechten.html (in de lounge)

Er komen mensen eten op de verjaardag van Matthew. Ik sta niet graag achter de keuken op die dag zelf, dus liefst 1 avond tevoren om klaar maken voor de volgende dag overheerlijke koude buffet.
    En als jullie nog goede ideeën hebben, hoor ik dat graag, maar dat geldt ook voor jullie straks met de verjaardag van jullie kids in deze maand!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, heb zeker iets lekkers, staat op www.jannekes.nl bij bladerdeeghapjes en dan miniquiches. Je kunt ze prima van tevoren klaarmaken en in de vriezer doen, dan eventjes vanuit de vriezer in de oven en ze zijn echt heerlijk (vind ik dan ;) )
    Er staan zowiso heerlijke recepten bij.

Lekkere pastasalade, zo klaar en kun je een dag van tevoren maken
    Pastasalade met tonijn

- 250 gram pasta
    - 2 blikjes tonijn (1 op waterbasis en 1 op olie)
    - 3-4 eetlepels olijfonaise van remia
    - ½ ui
    - Paprika (¼ rood, ¼ geel, ¼ groen)
    - 2-3 eetlepels zilveruitjes
    - 5-6 augurken
    - 1½ theelepel mosterd
    - Peper en zout naar smaak

Kook de pasta beetgaar, spoel de pasta af onder stromend koud water zodat het niet gaat plakken.
    Laat de tonijn goed uitlekken.
    Snijd de paprika, augurken, ui en zilveruitjes in kleine stukjes en doe dit in een kom. Voeg hieraan toe de mayonaise, mosterd en de uitgelekte tonijn. Meng alles goed door elkaar
    Voeg als laatste de pasta toe en meng alles goed door elkaar.

De tonijn kun je ook vervangen door worst of zalm.

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    #3898 marsab, 1 sep 2010
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
    Hoi meiden,

Hier alles goed. We genieten volop! Ze drinkt al goed aan de borst een natuurtalentje! Marc was wel te laat, ze was er net een paar minuutjes! Maar hij heeft wel de navelstreng door kunnen knippen. Hij was ook niet echt teleurgesteld, eerder SUPER trots ook op mij. De schat.

Nu ligt Liv bij Aiden op schoot, die is helemaal trots en geeft alleen maar kusjes. hihi
    Wat een rijkdom zeg....

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Marsab: Oh gelukkig dat Marc niet teleurgesteld is en de navelstreng doorknippen voor de vader is al een geluksmoment, toch?!
    Het ging ook zo snel allemaal bij je, echt super hoor!
    En wat lief van Aiden met zn kleine zusje op schoot :)
    Ben erg benieuwd naar de foto's van jullie kleine meisje, maar ga eerst maar lekker genieten hoor!!!

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

even wat anders.. stond net bij de zeeman
    en daar hebben ze bonnen voor 50% korting op ouwehands dierenpark (voor 5 personen)

dat is misschien wel leuk voor onze meeting? :)

Deel Deze Pagina