September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik word hier gewoon gek van!! Volgende keer proberen op te vangen, als het urine is, zou het toch echt naar urine moeten ruiken, niet?? :(

Positief is dat ik morgenvroeg toch controle heb, dus ja.. als het deze nacht is, zie ik morgenvroeg toch de gyn.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat je kunt doen is misschien heel stom maar even een kraamverband ofzo op zijn kop in je onderbroek doen. dan blijft er wat vocht liggen op het plastic. dit gaven ze mijn als tip en zo vang je meteen wat op.

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lovewinnie: Thx voor de tip!

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Virginie, als dit geen begin is dan weet ik het niet meer.
    Ik weet zeker dat het nu echt door gaat zetten, kan toch niet meer missen :( Ik wens je alvast heel veel sterkte met de bevalling meis, en mn duimen draaien voor een 'normale' bevalling! TOITOITOI :D

Rootje: Lekker zeg, dat Marissa weer uit logeren is, heerlijk toch?!
    Kom jezelf ook weer een beetje tot rust en je meisje heb het hartstikke naar dr zin!

Noor: Jeetje meid, dus allebei toch last van hun oortjes?! Tegenwoordig moet je echt zelf voor doktertje spelen hé! Wel fijn dat de poli KNO naast die van jullie zit, kunnen ze je in ieder geval ergens tussen stoppen ;)

Kyra kletst momenteel de oren van mn hoofd en zegt echt ALLES na. Ook is ze sinds deze week weer met zindelijkheid bezig, heb sowieso geen poepluiers meer, want dat doet ze netjes op het toilet. Ben zo trots op mn meisje!! :D

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: wat super van Kyra zeg!!!

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Virginie: ben heel erg benieuwd hoe het nu met je is!!

en Rootje hoe is het daar??

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    staan we gewoon op pagina 2!! Dat kan toch niet?!?!?
    Meiden, waar zijn jullie??
    Virginie? Rootje?? zou het dan toch?!?!? :)

Darcy is lekker onder haar dekentje op de bank aan het genieten!

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

hier is Rootje hoor :) en ik ben niet aan het bevallen hoor.
    Ik ben aan het balen, ik heb net de vk en kraamhulp gesignaleerd bij de overbuuf. Zij was voor de 18e februari uitgerekend en nu dus blijkbaar aan het bevallen. Zaterdag ook al een buuf wat verderop bevallen met 37 weken... Ik wil ook!

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Nou aan de overkant hangen roze ballonnen en een roze vlag, het is niet eerlijk...
    Ik hoop maar dat Virginie inmiddels bevallen is.... en dat ik dan ook snel erachteraan mag...
    Tot morgen meiden!

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemorgen meiden!

Nou, nog geen baby hier, maar ik denk (HOOP) dat het niet zo lang meer zal duren.

Heb ondertussen (onregelmatige) weeën, doen enorm veel pijn en veel slijmverlies mét bloed.

Ik had sowieso een afspraak om 9u in het ZH voor een ctg en met de gyn, heb ook gevraagd aan manlief om meteen mee te komen, wie weet zet het nu echt door en hebben we ons ukje dit weekend nog bij ons. :D

Het zou te mooi zijn, maar dit voelt echt anders, dus ik heb goede hoop.

Nou, dames, ik houd jullie op de hoogte via Darcy en anders deze namiddag gewoon zelf op de computer als ik terug naar huis word gestuurd.

@ Rootje: In ieder geval hoop ik dat het bij jou snel doorzet, al doet het dat bij mij misschien niet.. x

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Oei, spannend Virginie!!!! Ik hoop echt dat je baby komt vandaag hoor!!! Ik duim voor je!!! Maar het zal nu echt niet lang meer duren als ik je verhaal zo hoor...

Hier dus nog steeds niks, zoals jullie begrijpen, wel weer de halve nacht wakker geweest, maar omdat Marissa loegeren is, lekker dor kunnen slapen tot half 10 daarna, dat scheelt al weer heel veel! Heb ik toch zo'n 6 uur geslapen. Dat is bijna het dubbele van normaal :)

Dan ga ik nu maar eens flink tekeer in huis...
    (eeeh, Ro, je zou uitrusten, ja maar misschien wordt krummel het dan eindelijk eens zat daarbinnen...)
    Dusse tot later!

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Virginie!!!

En was alles ok???? Klonk wel alsof t er toch wel een beetje aan zit te komen:)!!

Kom straks weer ff reageren. Ben aan t werk, lezen lukt af en toe maar schrijven niet:(

Tot later!

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    :x:x:x

Leuk, zo wachten!!!!

Ben dus gewoon weer thuis, als ze iets regelmatiger komen moet ik terug naar het zh, ook als ik de pijn moet wegpuffen :(:( of last krijg aan het litteken van de ks.

Heb de gyn ook niet gezien, een vroedvrouw heeft me onderzocht en dan naar de gyn gebeld.

Dit zijn echt geen harde buiken meer, maar erg pijnlijke (voor?)weeën, waar ik gek van word.

Meiden, ik hoop écht dat dit doorzet, want nu ben ik het echt zat, voel me ongemakkelijk en dacht echt dat dit het was.

Zoals mijn man zegt, waarschijnlijk is dit het ook, maar ja, kan nog effe duren natuurlijk. Probeer nu de tijd bij te houden en hopelijk komt er vlug verbetering in en kan ik dit weekend al terug naar het zh, voor een bevalling deze keer.

Nog steeds een 2-tal cm opening, waarschijnlijk slijmprop verloren, maar in beetjes. Er is hoop!!!!!! Toch nog maar seks dan??? :)

Sorry dat ik niet reageer op jullie nu hoor, zal het straks proberen als het iets wegzakt (al hoop ik dat het alleen maar sterker wordt!! ;))

Tot later meiden! -x-

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Virginie, dikke knuffel meis, ik zal heel veel bevallingsvibes jouw kant op sturen!!
    Dit is echt niet leuk zo, ik hoop echt dat het snel door gaat zetten hoor!!

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dat slijmverlies met bloed verloor ik 's nachts om 01.00 uur en om 03.00 uru brak de vliezen en 's middags heb ik matthew in mn armen om 12.42 uur...wie weet hoop ik echt van harte dat jij de bevalling mee mag maken ipv ks!

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: vergeet niet ons mailen of pb'en van je adres!!!! :) :) :)

Ik blijf duimen dat jij eind van de middag ineens gaat puffen...

knuf

@ Rootje: alhoewel ik ook had gehoopt voor je...we hier damens leven zo ontzettend met je en Virginie mee!

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    babys waar blijven jullie toch :)

virginie: kom op meid het kan ineens zo snel gaan. duim voor je dat de baby vandaag nog gaat komen :). wel een leuke datum zou dat zijn 05-02-2010

5x2=10

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    het is net alsof je een hele zware menstruatiekrampen hebt waar je niet weet hoe je moet puffen, dan heb je echt weeën..hoop dat het snel regelmatig komt!!!!

vid zoooo spannend...alleen ben ik vanavond niet thuis zucht...dan kan ik niet mee volgen.

Als Rootje of Virginie vanavond een baby in jullie armen hebben laat me ff smsen want ik leef zooo met jullie mee :)

@ Pris: lukt het wel met de TT op tv gisteravond ondanks mannen? Ik verdenk Kim nu....

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    ja origineel datum, zeg!!!! CROSSING FINGERS FOR POWER GIRLS!

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Nou, het huishouden doen heeft hier nog geen effect gehad, wel weer flink harde buiken, maar ja, die heb ik altijd :(
    Maar ik laat vandaag met alle liefde Virginie voorgaan hoor!!!
    Die ene dag kan ik nog wel wachten :)

@Miranda, die hele zware ongikrampen kunnen ook echt voorweeen zijn hoor. Tijdens de bevalling van Marissa deden namelijk mijn effectieve weeen vele malen minder pijn dan veel voorweeen die ik gehad had in de week daarvoor. Ik moest mijn voorweeen regelmatig wegpuffen, tijdens de bevalling hoefde ik pas te puffen toen ik in een heel zware weeenstorm kwam. Alles daarvoor kon ik zonder 'hulpmiddelen', maar had waarschijnlijk wel voor flink wat ontsluiting gezorgd inmiddels. Daarom hadden we ook niet het gevoel dat het al begonnen was :)

Maar ik hoop echt dat Darcy ons straks (als ze weer thuis is) goed nieuws kan brengen over Viriginie!

Ik ga maar weer eens een rondje met woeffie lopen, misschien brengt dat wat activiteit op gang hier :)
    Tot later!

Deel Deze Pagina