JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Eindelijk het lang verwachte sms-je!!! Virginie, Virginie-man en grote broer Keld, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje ELLA!!!! Prachtige naam!!! En YES, een natuurlijke bevalling en geen ks, ben ZO blij voor jullie!!! Het genieten kan nu gaan beginnen met zn 4tjes, SUPER!!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je kan terugkijken op een mooie bevalling!!! Knuffel en dikke kus
Tis zeker druk hier, hihihi We zijn met zn 7-en online, hahahaha Net wat Pris zegt, net alsof er een goede vriendin is bevallen Oooohhh, vindt dit zó leuk!!!!
fijn dat je je wat beter voelt Marsab, hopelijk is de misselijkheid snel helemaal weg!! Ben je ook erg vermoeid of valt het mee? En hoe is het met Aiden? leuk hoor de t-shirtjes!! Ik zat ook te denken weer eens te bestellen. Had het met de geboorte van de jongens voor het laatst gedaan.... En heb toen voor de jongens een shirtje gemaakt met Chris, 2lingbroer van Tijn Tijn, 2lingbroer van Chris (BROER ook haha was maatje 50 ) en Isa, grote zus van Chris en Tijn. Heb voor Isa ook een keer een shirtje laten drukken met: Don't mess with me, I have 2 brothers!! Die vond ik wel erg leuk haha. Zie dat je komende week weer een echo hebt! Leuk!! Zo'n verschil dan al weer met twee weken ervoor!!!
Marsab, meid, erg fijn te horen dat je je langzaamaan beter gaat voelen! En wat leuk van de shirtjes Is het inmiddels al bekend bij iedereen dat je zwanger bent (behalve hier dan) EN veel suc6 en plezier met de echo aankomende week, nog even en je bent 12 weken, JIHA!!!!
Hoop veranderd trouwens in een paar jaar tijd: Toen op zaterdagavond in de kroeg / aan t stappen. Nu op de zwangerschapspagina
JARIGE JOPPEN EN JETTEN IN 2010!!! Januari 04 Miranda!!! (nu 38 lentes jong) 19 Joyce!!! (blijft immer jeugdig, nu 28 jaar!) 30 Rolinda!!! (nu 31 ) 30 Moons!!! (nu 32!) Februari 02 Lisa (nu 1 jaar) 06 Ella (sinds vanmiddag, het zusje van Keld ) 11 krummel van Rootje ??? 16 Sarah (alweer 2) Maart 04 Imsala ( Big three-O ) 05 Jennifer (wordt 40!!!! ) 06 Isa (krijgt haar eerste echte partijtje, wordt alweer 5!!!) 07 Anette (35, oei zo oud al? Jep) 10 Priscilla (29) 20 Timo (mag zijn eerste kaarsje uitbazen!) April Mei Juni 17 nando (1 jaar) Juli 8 Marsab (27 jaar) Augustus 03 Matthew (mag 1ste kaarsje uitblazen) 22 Keld (3 jaar) 26 Chris en Tijn (samen 6 kaarsjes ) 31 Tim (3e kaarsje) September 04 Noor (32 en denkt dat ze nog 18 is...) 08 Kyra (3 jaar) 11 Marissa (3 jaar) 12 Alicia (3 jaar) 13 Aiden (3 jaar) 13 Jesper( 3 jaar) 13 Elise (1 jaar) 24 Jesse (3 jaar) 24 Tygo (3 jaar) 29 Matthew (3 jaar) 30 Oliver (3 jaar) Oktober 03 Gwyneth (wordt 3 jaar) 17 Sandra/lovewinnie (25 alweer ) 20 Darcy (wordt 36 jaar) 22 Simke (wordt 30 jaar) November December 4 Virginie (27 jaar) 15 Suzanne (27 jaar) Meiden, ik heb beebs van Rootje en Virginie in februari gezet... Zag dat Kyra er nog niet tussenstond
Lieve meiden, bij deze wil ik jullie laten weten dat mijn schoonvader afgelopen nacht is overleden. Hij dus een week in het ziekenhuis gelegen met oa nierfalen, darmvernauwing en longontsteking. De laatste dagen kwamen daar nog kwalen bij. Vrijdagavond hebben ze met spoed nog 600 ml vocht bij zijn hart weggehaald en leek het even beter te gaan, maar 's nachts is het hem toch fataal geworden. Ik reageer later deze week wel verder. Liefs Simke
Virginie: Jaaa daar is ze dan eindelijk Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Ella @ Simke: Meid, gecondoleerd
Simke: wat een ontzettend naar nieuws! En wat is het toch allemaal snel gegaan! Jeetje, jullie zullen er wel kapot van zijn.... Veel sterkte, ook voor je man! Doe het rustig aan en hopelijk kunnen jullie op een mooie manier "afscheid" nemen. (want immers; echt afscheid nemen bestaat niet...)
@ Simke: gecondoleerd, sterkte in de komende tijd. Leven en doodgaan liggen zo erg naast elkaar... @ Noor: jij ook sterkte vandaag op je werk als extra inzetbaar in het spaarnezkhs, petje af. @ Pris: ja idd....alle meoders gisterenavond met zovelen online hier geweest. Zo leuk joh! Binnenkort ook weer met Rootje @ Marsab: niet zo fijn dat je zo misselijk bent en zo, maar het is allemaal wel voor een goede doel, hé.... Even een vraagje....ik weet niet of dit een goede vraag is, maar ik probeer het....nu je 't laatst clomid had ingeslikt, is het nu meteen raak...denk je weleens....had ik maar eerder moeten doen ... Ik denk dat je lichaam nu echt eindelijk klaar voor een brusje van Aiden is Vandaag wordt het een lekker relaxed dag...ik hoop nu eindelijk de foto's inplakken voor matthew's album....wie weet....
@ miranda: ja misschien wel....maar Aiden is op de natuurlijke manier verwekt ( in ronde 3!) en de vorige zwangerschap is ook op de natuurlijke manier gegaan. Dus zonder clomid. Vandaar dat ik ook geen clomid meer mocht slikken, omdat ik zelf een eisprong had en er anders dus té veel eitjes aangemaakt konden worden. (op een 3-ling zat ik niet echt te wachten, welkom was het zeker wel daar niet van! ) Maar goed, toen ik zag dat mijn cyclus zich zo goed als niet hersteld had, na de miskraam, heb ik toch maar (op eigen initiatief) clomid geslikt. Ik had gelukkig nog voor 2 rondes in huis liggen. Anders had ik een probleem gehad! Ik weet niet of ik eerder zwanger zou zijn geraakt, als ik eerder clomid had gebruikt, maar dat is achteraf. Dit wondertje is nu in de maak en hier heeft mijn lichaam op gewacht....Het moest gewoon zo zijn/ lopen!
Zo meiden, 't liep hier gisteravond storm, zie ik Ja, mooi hè... is ze 5 dagen 'overtijd' bevallen van haar dochter... vast vernoemd naar Ella Fitzgerald (en dat is nooit verkeerd )! Ik had een baby van 11 weken met darmkrampjes op mijn arm (avondje oppassen en proefdraaien) toen het sms'je binnenkwam - heb de baby meteen aan Bas gegeven en dook achter de pc DE PLICHT ROEPT, zei ik nog Bas moest erg lachen, had al de hele dag last van me en van mijn 'mobiel-staren' Ik zal Virginie direct een sms'je sturen met het bericht, dat velen haar hier al hebben gefeliciteerd! (NB heb Patries een sms'je gestuurd, zij is druk sinds de verhuizing en dus amper hier)
Marsab, goed om weer van je te horen en ik hoop dat je je snel beter voelt. Wist je al van de Sea Bands, de badstof polsbandjes tegen misselijkheid? Volgens mij heb ik het wel verteld, anders: bij deze! Fijn dat je weer een echo krijgt, trouwens! Simke, leven en dood liggen nu dicht bij elkaar hier Ik wil jou en je man, je familie veel sterkte wensen met dit grote verlies. Het is heel droevig om zo mee te moeten maken, hè... nogmaals sterkte...
Hoi meiden, beetje later dan normaal, maar ik kom me weer melden hoor Enne nog steeds geen baby of tekenen van een naderende bevalling. Wel een meisje dat papa en mama erg gemist had en heel bang was dat de baby zou komen. Oftewel, ze werd wakker toen ik naar bed wilde gaan rond half 11 gisteravond en heeft ons wakker gehouden tot bijna 6 uur. Toen is ze in ons bed tegen mij aan in slaap gevallen tot een half uur geleden... Deze keer eens geen voorweeen gehad, of misschien wel en was ik te druk met marissa en heb ik het niet eens gemerkt , maar toch niet geslapen... Ik ga een bakkie doen en de rest van de dag rustig aan doen (of bevallen , dat mag ook nog wel even tussendoor). Tot later!!
Zo is het meid...je lichaam is nu echt klaar voor...het heeft wel lang geduurd, maar het is echt wel de moeite waard!!! Ik ben echt heel blij voor jou!!! Nu op weg naar de 11e voor mooie echo
@ Darcy: heb je toevallig een huisadres van Virginie? @ Rootje: Marissa voelt echt ontzettend met je mee, hé? Ben benieuwd hoe het morgen gaat bij de vk. Nu je precies uitgerekend bent, mag de vk morgen echt bij je gaan strippen?
Simke, gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik wens jullie heel veel sterkte toe in de komende, moeilijke tijd. Hele dikke knuf Anette
Marsab, balen van je misselijkheid. Kun je je eten nog binnenhouden? Anders recept voor emesafene bij de huisarts vragen, hielp bij mij best goed (niet tegen de misselijkheid zelf maar het eten bleef daar waar ik het wilde hebben). Al 9 weken op je banner, ziet er goed uit. Deze week weer een echo, leuk! Heb je het al verteld tegen mensen of nog niet? Rootje, nu wachten we vol spanning op geboortenieuws bij jou. Ik hoop snel......... Was Marissa ook 'te laat' ? Darcy, ik zie het zo voor me, jij de sms, baby opzij en achter de pc. Oh wat erg dat wij hier met zijn allen zo lopen te zenuwen, haha. Pff, dat geboortenieuws geeft me wel een beetje de kriebels moet ik zeggen. Van de ene kant heb ik zo'n zin in dat kleine ukkie maar van de andere kant....die bevalling (nou ja, meer de eerste wee en dan denken, HELLUP..........) Deze week laatste daagjes werken en dan verlof, wat ben ik er aan toe zeg. Ik ga gewoon een kleine winterslaap houden maar als ik zie wat ik allemaal nog wil doen, pffff, is mijn hele verlof zelfs te kort voor. Iemand trouwens ervaring met petit paradis? Of andere leuke plekken voor vakantie met kinderen?????????????????