zie dit topic van mij ff: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/190589-secret-lover-via-sms.html#post6592450
@ darcy: Vervelend zeg over je moeder en jou...je blijft elk x hopen dat het toch beetje weer goed komt. Snap heus wel dat je hormonen door je lijf gaat gieren...als je niets van haar hoort ga je er vanuit dat ze op de 16e komt voor het gesprek. Anders merk je nu al meteen. Probeer het af te zetten, denk aan je baby. Veel plezier vandaag met je vriendin! Leuk speelkamerraadje voor Ollie straks!!! @ Moons: Wat Marsab zegt, na rootje ben je de volgende. Darcy gaat je achterna volgen En dan Anoek, toch??? @ Marsab: Ja ik ben met je mee eens, alleen gisterenavond is een leuke bruine meid eruit geflikkert, wel best jammer, maar ja Tyra ziet dat anders....ben benieuwd...ik vind meid met rode haar nu naar zwart haar een apart meid....ben haar naam ontschoten!
Wat veel reacties zeg...ik heb ook hierop gereageerd, en ik plaats het hier ook een kopie van mn reactie: ik zou even mee wachten, en als hij 't weer belt of smst, dan kan je hem terug smsen als je dat nog een keer doet licht ik de schoolleiding in ofzoiets....en dat je man hiervan op de hoogte is. Wie weet wordt hij bang voor je man? Het is heel verstandig dat je je nummer niet op je Hyves zet, zodat je niet lastig kan vallen.
@ Rootje: hoe heb je vannacht doorgestaan???? Ik zie je niet op MSN staan....zal je nu aan het bevallen?
Nu even over mezelf... Gisterenavond schrik ik van mezelf dat ik in bed in huilen barstte. Matthew slaapt al sinds vrijdag tot gisterenavond bij ons in bed. We hebben hem steeds naar zn bed brengen en toch kwam hij steeds terug bij ons. Hij is bang voor iets en wilt niet in eigen bed slapen, zelfs met nachtlampje aan enz. Niets helpt. Ik was echt helemaal klaar mee... Ik begon te huilen en voelde me hierin gefaald. Niet alleen dat....jeroen en ik zijn voornamelijk meer ouders dan als de geliefden. Naar mijn idee wordt het alleen maar erger...geen passie meer tussen ons. Ook al houden we van elkaar. 's Avonds als Matthew in bed ligt hebben we geen puf meer voor elkaar, ieder gaat z'n eigen gang omdat het eindelijk voor hem en mij even een tijd voor zichzelf is. Jeroen en ik zeggen elkaar dat het tijd is om met 2tjes even tussenuit gaan, Matthew blijft bij een oppas ofzo slapen. Ik irriteerde aan alles de laatste tijd en reageerde dan op jeroen af, wat het niet de bedoeling was. Matthew heeft zo een eigen sterke wil, steeds nee zeggen en zo...ik kan er gewoon niet bij hebben. Vanavond gaan we echt aanpakken dat Matthew in eigen bed moet slapen, ook al hem 10 x steeds terug in eigen bed leggen (ook al zie ik tegen op, vooral drama maken, hem steeds huilend aanhoren wat ik echt niet tegen kan etc). Sorry voor mn ego... Of zal het door een fase komen ???
Miranda, het zal een fase zijn maar een stevige aanpak lijkt mij op zijn plaats. Op gegeven moment weet Matthew dat jullie hem wel komen halen en dat ie lekker bij jullie mag liggen (is natuurlijk ook wel heel erg fijn voor hem). Het zal denk ik doorzetten worden maar op gegeven moment zal hij weten dat zijn bed zijn pekje is en dat papa en mama een eigen bed hebben waar hij in de ochtend misshien wel even lekker mag komen liggen. Ik weet niet of je de methode kent van laten huilen? Ik geloof de eerste nacht na 5 minuten gaan kijken, de tweede nacht die tijd langer maken enz.. niet veel zeggen als je gaat kijken, hem in bed leggen en zeggen dat hij moet gaan slapen. Pff, heel vermoeiend zo. Een weekend weg samen is denk ik wel even fijn voor jullie, even tijd voor elkaar. Heb je nodig. Succes, die kleintjes kunnen er wat van. Marsab, uh, das wel heel vervelend, ik zou inderdaad open kaart spelen maar geen idee hoe je dit op moet gaan lossen, niet reageren en hopen dat het overgaat of er juist wel iets van zeggen? Misschien toch iemand van de leiding in vertrouwen nemen? Deze situaties zijn niet fijn. Sterkte ermee. even plaatsen en terug lezen........
Mogguh meiden, Nee hoor, ik ben nog niet bevallen Wel een dramanacht gehad, veel harde buiken en voorween (gek he, na het strippen gisteren...). Tot overmaat van ramp ook een meisje wat door de chaos gisteren helemaal van slag was en dus ook heel slecht sliep. Gelukkig had Rene gisteren al besloten vandaag thuis te gaan werken en hebben we dus kunnen 'uitslapen' tot ongeveer 10 uur. Ik ga nu maar ff een bakkie doen en zo met Marissa even naar buiten. Ze wil ineens sinds gisteren steeds fietsen, dus dan gaan we dat maar weer doen. Misschien dat het lopen buiten nog wat in gang gaat zetten. Tot straks maar weer!
Darcy, minder beweging? Je mag wel iets van die uk van mij hebben, jee wat een druktemaker is het toch. En werken? Sinds zondag ziek in bed, vandaag Sarah een dagje extra naar het kdv. ALs ik een uurtje op ben moet ik weer gaan liggen, voel me niet lekker, een griepje helaas. Hoort er bij mij bij in de winter en ik had er nog geen gehad. Nou ja, in ieder geval voor de carnaval . Morgenochtend en vrijdagochtend moet ik nog werken, ik ben van plan om morgen wel te gaan, ik ga me toch niet ziek melden in de laatste week........ Gisteren de vk nog gebeld, ik had zo'n buikkrampen en harde buiken dat ik niet meer wist wat te doen. Ik ben zelf 7 weken te vroeg geboren en moest er meteen aan denken..... nu nog niet, ukkie moet nog even groeien.. En je had het over gewicht, ik ben nu 3 kilo aanggekomen. Bij Sarah was dat de eindstand en ze was toch echt ruim 7 pond.. Oh, en roze staat ook heel goed bij jongens hoor maar jullie krijgen echt een meid. Doe maar rustig aan jij en geniet van de laatste zwangere weekjes..
Rootje, wie weet kun je morgen toch beschuiten smeren. Fijn dat je vriend thuis is, kun je af en toe even rusten als dat nodig is. Je kunt je energie wel gebruiken denk ik zo. Vindt Marissa het niet koud dan? Bah, ik was even buiten en Sarah meteen, koud mama. Nou was ze ook niet helemaal winters gekleed met haar majo en prinsessenjurk
@ Miranda: Ik herken wel wat je zegt, hier bij Tim ook zo'n periode achter de rug van tussen ons in slapen.. Eerst geprobeerd met strenge aanpak, werkte niet, totaal overstuur jochie in zijn kamer en mama die ook niet sliep en hele avonden in de weer was, daarna een poosje gedaan dat ik bij hem in bed ging liggen totdat hij sliep en dan uit bed gegaan bij hem... Na een week ben ik het zo gaan doen: Tim in bed leggen, dan zeggen tegen Tim: Mama komt even bij jou liggen een paar minuutjes, dan gaat mama strakjes weer weg en dan gaat Tim slapen.. Als ik dan uit bed stapte was het eerst nog wel piepen in het begin, maar nu kan ik het afdoen met: Tim, mama heeft even een paar minuutjes bij jou gelegen zoals afgesproken, nu gaat mama weg en moet jij gaan slapen. (soms moet ik beetje dreigen dat mama morgen niet bij hem gaat slapen als hij blijft piepen en dat helpt ook wel ) En tot nu toe gaat dat heel erg goed... Heb de eerste periode van even bij hem liggen ook nog wel eens uit bed gestapt en dan met mijn rug naar hem toe blijven staan en hem compleet genegeerd en dan steeds een stap dichter naar de deur gemaakt. Als hij dan wel zijn bed uit kwam, zonder wat te zeggen en zonder hem aan te kijken hem weer in bed gelegd en weer met mijn rug naar hem toe gaan staan.. Nu gaat het vrijwel zonder piepen en zonder uit bed te komen, en nu blijft hij ook 's morgens weer in zijn bed liggen, waar hij normaal gesproken achter de deur stond te roepen..
Hé meiden! Darcy: Rustig aan doen jij hé! Zegt er hier eentje die dat ook zó makkelijk kan Straks als jullie meisje geboren is krijg je je handen vol, dus geniet er nog maar even lekker van. En wat naar van je moeder zeg, ben erg benieuwd of ze de 16e komt, maar heb er eerlijk gezegd ook een hard hoofd in als ik het zo lees! Het zal je veel meer rust geven om afstand van haar te nemen, maar het blijft tenslotte toch je moeder, die je eigenlijk alleen maar kwetst Ja, vandaag 35 weken Het schiet nu echt op hoor! Spannend!!! En jullie krijgen echt wel een meid hoor maar je schrikt wel even als dat tegen je gezegd wordt ja ... Miran: Probeer inderdaad je poot stijf te houden vanavond en hou voet bij stuk dat Matt in zn eigen bed moet gaan slapen. Het zal je ontzettend veel energie en geduld kosten, maar hij is groot genoeg om het uit te leggen en ook veels te groot om elke nacht bij jullie tussenin te liggen. En wat betreft de verdwenen 'passie' tussen jou en Jeroen klinkt mij ook niet helemaal vreemd in de oren. Een kind vergt gewoon enorm veel energie en tijd van jullie beiden en als je dan 's avonds in bed ligt 'moet' je ook nog even leuk doen, terwijl je ogen bijna dichtvallen van de hele dag! Ik denk eerlijk gezegd dat dit bij iedereen wel is afgenomen sinds er kinderen zijn gekomen, denk je ook niet? Ik hoor het ook best veel om me heen van vriendinnen en dan ben ik eigenlijk blij dat wij niet de enige zijn. Maar daarentegen als je dan weer even lekker een moment voor zn 2tjes heb genomen, geef je dat ook weer een lekkere boost en kan je er weer even tegen, ja toch! En een weekendje weg met zn 2tjes is nooit verkeerd, wij willen dit ook binnenkort gaan doen. Rootje: Jeetje meis, jij gaat het nu wel heel spannend maken voor ons Ik hoop echt voor je dat het snel door gaat zetten en dat jullie nog voor het weekend met zn 4tjes zijn! Marsab: ga zo je topic even lezen Virginie: Ja, wat een rijkdom hé, heerlijk! Geniet lekker van je kraamtijd en wacht met spanning af op de eerste foto's All: vandaag lekker rustig dagje. Vanochtend lekker uitgeslapen samen met de kids tot half 9 en toen lekker alles op ons gemakje gedaan, heerlijk!!!! Vanmiddag even lekker wandelen en de eendjes brood geven, hier schijnt het zonnetje lekker al is het wel ontzettend koud!
Zo. De wasmachine draait, Ollie tukt en ik tank even bij Marsab, wat een verháál joh! Wat moet je daar nu mee Ik zou de schoolleiding sowieso inlichten over dit voorval - en je Hyves niet meer beschikbaar maken voor ouders. Er is een heel tere lijn tussen leuke contacten en té leuke contacten (waar die vader op uit is...) Laat je even weten hoe het verder is gegaan? Rootje, flink wandelen en vanavond dansen naar de maan in een wit laken Kom op, kindje van Ro! Miran, het is wat Joyce ook al zegt: ieder stel kent het probleem van minder intimiteit en meer 'georganiseerd ouderschap' ("Doe jij het badje? Zet ik de kliko buiten.") Geregeld een avondje weg of een weekendje eropuit is goed om elkaar weer even te zien als partners en geliefden - Matt lekker uit logeren en jullie tijd voor elkaar. Doen, dus! 'k Ga even op de bank hangen. Pff, ben moe man.
So, heb heel mn woonkamer weer gedaan, pfff! Gestofd, gezogen en gedweild, caviahok verschoond en het speelgoed geordend. Nu zit ik voldaan op de bank Kyra is net wakker en Timo ligt nog lekker te ronken. Hij is niet helemaal in zn hum vandaag Kzag dat zn boventand door is met als gevolg dat hij nu op de 38,7 zit, arme vent. Pcm doet wonderen, want hij ligt al vanaf half 2 in bed, het beste medicijn Marsab: Zoals al zovelen hebben geschreven zou ik ook zeker de leidinggevende van de school inlichten en al je contacten van ouders op Hyves verbreken. Het gaat ze niks aan wat jij privé allemaal uitspookt. Het komt me trouwens wel heel bekend voor. Mn vriendin is dit ook overkomen, alleen houdt zij het contact aan :x En dit is al gaande vanaf augustus vorig jaar. Thuis gaat het niet lekker tussen haar en haar man, ze hebben ook 2 kleine kinderen en die man is een vader van een kindje geweest die bij haar op het kdv zat! Het begon met sms-en over en weer. Die spanning en aandacht vond ze heerlijk en hij ook, want zijn relatie is ook niet om over naar huis te schrijven en dat is van kwaad tot erger geworden. Stiekem afspreken en de één na de andere smoes verzinnen om elkaar maar te zien. Gelukkig is het afspreken over en begint ze langzaamaan in te zien dat hij toch niet de ware is en wil ze weer voor haar huwelijk vechten, maar het sms-contact is nog niet helemaal over, wel minder. Ze zei van de week tegen mij dat ze ontzettend van zichzelf is geschrokken dat ze zo onder de plak bij hem zit Hij maakt en breekt haar met als gevolg dat ik haar gisteren weer huilend aan de telefoon had. Ik kan praten als brugman en heb al 1000x gezegd dat ze het contact moet verbreken, maar ze kan het (nu) nog niet. Elke keer weer weet hij haar zo te paaien met zn mooie woordjes :x Ik hoop echt dat ze snel de kracht vindt om dit af te kappen, want dit is echt geen leven zo en daarbij houdt ze zichzelf en haar gezin voor de gek! Lieve Marsab, ik denk dat dit een heel mooi voorbeeld is (wat helaas echt waar is) van hoe het dus ook kan aflopen en waar je dan uiteindelijk moeilijk van af kan komen. Jullie relatie is gelukkig wel sterk en gelukkig, dus sta je er ook niet open voor, dus afkappen die handel! Pff, sorry meiden voor mn lange verhaal!
marsab, heb in je topic gereageerd! Darcy: wat naar dat het contact nog steeds zo moeizaam verloopt, ofwel; er eigenlijk niet is. Denk wel dat, hoe moeilijk ook, je man gelijk heeft in zijn redenering. Hoop dat je het een beetje kunt loslaten en je volledig kunt focussen op JOUW gezin! En; hoe was de eerste dag zeer rustig aan doen?? Miranda: ja hier ook herkenbaar hoor, kinderen slapen over het algemeen prima door in hun eigen bedjes, maar toch. na een lange (werk)dag wil je even rustig zitten en dan vooral naar bed om te gaan slapen. Komt wel weer goed! En ja een weekendje weg kan vast veel goed doen! (alleen al het idee om heerlijk uit te slapen) Maak je er vooral niet al te druk om, het komt echt wel weer. Enneuh tja je hebt niet persé een bed nodig natuurlijk en hé je doet het hartstikke goed als mama van Matthew!!! Anoek: he bah wat vervelend, veel beterschap! Hoop dat je vlug weer wat opgeknapt bent! Joyce: je hebt goed gepoetst, lekker alles weer op orde (for the time being ) Wat vervelend dat Timo niet lekker is. Weet je zeker dat het alleen een tandje is? Misschien is ie verkouden aan het worden? Rootje: joehoe where are you?? Hier druk, maar prima gehad op het werk, nu lekker uitpuffen op de bank! Rootje: where are you?
Even een teken van leven van mijn kant Over mij! Hier gaat t prima, ben lekker bezig. In mijn goede voornemens had ik gezet dat ik meer wilde lezen...is al gelukt, heb nu al 3 boeken uit in iets meer dan een maand. ff heerlijk wat tijd voor mezelf. Vandaag een rustig dagje gehad.Moesten even met Tygo naar de ha.Daarna naar Peter zijn werk.Tygo mocht een stukje mee in de vrachtwagen...groot feest dus Daarna lekker thuis gebleven....brrrrrrrrrrrrrrrrrr wat was t koud weer vandaag!!!! @ Miranda Ik denk dat je idd even moet volhouden. Als jij wilt dat hij in zijn eigen bed slaapt dan moet dat ook gebeuren. Laat m huilen en ga om t kwartier even kijken. @ Marsab. Niet op ingaan, niets terugsturen. Nummerweergave uit en kijken of het toestel beantwoord word. Ik zal het verhaal aan een collega vertellen maar niet erbij dat je denkt dat t een vader is, dat alleen zeggen als je t 100 % zeker weet. Succes ermee!!! Oh morgen echo. Laat je weer ff weten hoe t was!!! @ Virginie. Ben je al thuis. Hoe gaat t met jullie allemaal. FOTO'S!!!!!! Hopelijk kan je zelf binnenkort even een berichtje achterlaten (en je adres mailen!!!) Ik vind de naam echt super!! Hoe reageert Keld op zijn zusje??!! Kortom ik ben nieuwsgierig8)!! maar lekker van genieten hoor, wij komen wel weer!!! @ Rootje. Rommelt t al wat meer??? Jij bent de volgende!!!!! Spannend en leuk zeg!!!!!! @ Patries Beetje gesetteld al??!! Hopelijk gaat t allemaal goed en zijn de dozen een beetje uitgepakt. Vind Jamie zijn nieuwe kamer mooi...foto's??? Lukt t met de bv nog. En tussen jullie. Gaat t goed sinds Marc weer aan t werk is?? En (ms een beetje stomme vraag) Heb je nog weleens iets van de poezenboot gehoord, waar jullie toen de poes hebben gebracht?! @ Anoek. Beterschap voor jou!! Bijna carnaval toch?? Hier doen ze er helemaal niets aan...hoewel ze wel proberen maar zeker niet lukt Hopelijk ben je een beetje opgeknapt voordat t echte feest losbarst!! Heb je je kostuum al klaar liggen? Buikfoto's??? Al meer duidelijk voor je man?? Ben in een nieuwsgierige bui vandaag haha!!! @ Joyce Heerlijk dat t huis weer helemaal netjes is. geeft een goed gevoel toch??!!! Dikke kus voor Timo, blijft zielig als ze zo'n tandje krijgen...maar ja zonde is ook niets haha!! Mijn geheugen laat me in de steek....ff terug lezen!
Wel een knappe meid maar deed t niet zo leuk op de foto's.Terwijl sommige meiden helemaal niet zo leuk zijn maar echt TOP op de foto's staan.
@ Darcy 35 weken vandaag!!! Komt nu ook al dichterbij.Lekker rustig aan doen!! Goed luisteren naar de dokter!! Balen van de situatie met je moeder..Jammer zeg. Jij hebt iig heeeeeeel erg je best gedaan. @ all. Komst visite binnen.Tot later / morgen!! Liefs Pris