September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ik zie het al voor me hoe jij op die lange eettafel ligt te puffen...:D

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Bedankt voor jullie opbeurende woorden en tips.
    Ons seksleven is echt op een laag pitje…zeg maar 1 keer per kwartaal, zo voel ik me dan ook als een bejaarde…had gisterenavond aan vriendin gevraagd of ze op Matthew wilt passen in een weekend…ze kan pas w.c. ergens in april. Matthew voelt zich meest op z’n gemak bij haar, ook dat we hem aan haar goed kunnen toevertrouwen dan bij de zussen van Jeroen en de zus van mij. Als Matthew wat ouder wordt kan hij makkelijk aangeven bij wie hij wilt slapen of zo, maar nu is hij het liefst bij ons.

Soms heb ik een idee dat Matthew weer opnieuw eenkennig wordt, hij klampt mij vooral vast. Of is dat normaal voor z’n leeftijd?

Vermoeiend vannacht...matthew naar bed brengen was zonder problemen, eenmaal toen we in ons bed gingen liggen hoorde hij ons en begon te huilen. Riep steeds met zielige, jankende stem mama mama....het raakte me wel aan, maar moest volhouden. Jeroen communiceerde dan met hem, dat hij moest slapen net als papa en mama etc.
    Matthew wist ca 1,5 uur vol te houden door te janken etc...pas iets na 00.15 uur is hij in slaap gevallen en iets om 07.15 uur werd hij huilend wakker net dat ik van de douche vandaan kwam. Hem even vastgehouden en knuffelen, daarna wilde ik verder afmaken met make up aanbrengen etc. Zo stond hij om mijn been vast en bleef huilen.
    Ook toen ik hem naar het kdv wegbracht bleef hij huilen...moeilijk...maar goed.
    Ik heb echt k*t geslapen omdat jeroen ook ging snurken en zn lichaam maakte ook bewegingen (zal wel door dromen komen of spiertrekkingen...) zo irri...
    Ik ben gaar en ongesteld...ik geloof dat ik echt enorme slaapschuld heb...

Vanavond zal er weer herhaald worden, denk ik...een kwestie van volhouden dat Matthew eens maar moet leren dat hij in zn eigen bed slaapt.
    Ik heb hem wel gezegd vanmorgen dat papa en mama trots op hem zijn dat hij in zijn eigen bed bleef slapen (over huilen etc hebben we vermeden, om geen aandacht van maken), alleen positieve dingen toespreken. Hem knuffelen dat hij dit goed gedaan heeft. We denken dat hij dit niet leuk vindt maar het is beter zo.

Vannacht is er bij ons flink gesneeuwd…. J

@ Joyce: je hebt goed tegen je vriendin gezegd dat zij het contact echt moest verbreken, anders lijdt haar gezin helemaal onder…
    Arme Timo, voor je het weet is hij zo weer de oude… J Volgende maand wordt hij al 1 jaar! Snel, zeg!

@ Pris: top dat je 3 boeken al uitgelezen hebt, heerlijk joh.
    Mijn do-to-list is nu bijna kaal geworden, ben eindelijk begonnen met de foto’s in te plakken wat het nog niet af is, maar als ik eenmaal begin maak ik in de komende dagen ook helemaal af!
    Was het nog gezellig gisterenavond met je visite?

@ Anoek: hoe is het nu met je bekken?
    Gemeenteleven en bedrijfsleven zijn echt totaal verschillend…hoop dat je vriend snel leuk werk kan vinden waarin hij zich thuis kan voelen.
    Arme Sarah over gebitsafdruk. Matthew heeft ook ’n paar x gehad op het KDV. Ik heb er ook vaak over gezegd en een enkele keer was Jeroen woest over de telefoon aan het KDV. Sindsdien letten ze dan goed op hem.

@ Darcy: heb je al een GROTE bos bloemen geregeld voor je oude huisarts…een dikke knuffel voor je…X

@ Rootje: je krummel zal op de 11e, morgen, voor het eerst levenslicht zien, dan zal mooi zijn...Marissa op de 11e en je krummel ook op de 11e!

@ Marsab: succes bij de echo!

ik ga nu verder aan het werk...toedeloe! X

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Rootje, Morgen wordt onze oudste 10! Mooie datum hoor de 11e. Hopelijk gaat het niet te lang meer duren.

Inderdaad meiden, als het goed is ben ik na Rootje aan de beurt! Vind het wel spannend hoor, vooral omdat je er dus geen peil op kunt trekken wanneer het gaat beginnen. Onze 1e was 3 dagen te vroeg, de 2e 8 dagen te laat en de 3e 1 dag te vroeg, ben benieuwd wat deze gaat doen.

Heb alles klaar sinds gisteren dus wat mij betreft hoeft hij niet tot 6 maart te wachten, haha.

Liefs Moons

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Lieve meiden,

Ik ben net terug thuis. Heb nog niet bijgelezen en heb nu geen tijd om te reageren, maar ik wil jullie alvast een fototje tonen van onze prinses!

Ik probeer morgen mijn verhaal te komen doen!

Dikke knuffel aan jullie!! -x-

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    vir: welkom thuis!!!!
    en wát een schatje!!!!!!!! lekker koppie met haar!!!
    ben heel benieuwd naar je verhaal en hoe Keld het vindt!!!!
    xxx

6. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Virginie
    Welkom thuis!!!!
    Wat een poppetje en dat haar...wat een kanjer!!!!:):):):):)
    (pris mist nu de hartjes smileys)

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: welkom thuis. Wat een prachtmeid met zoveel haar en mooie mond!!!
    Geniet van je kraamtijd! :)
    XXX

@ Moons: alvast gefeliciteerd dat je oudste morgen 10 wordt! :)

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Virginie: mooie meid hoor!

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Meiden ik lees bij Rootje haar naam op MSN: Bevalling is van start gegaan!

Zou het eindelijk!? :)

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik hoop t voor ze!!!
    Oh wat spannend....ik ben weer veel online vanavond:) Peter is er toch niet!!!

ROOTJE SUCCES!!!!!!!!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    oeeeeeeeeeeeeeeh spannund!!!!!!!!!!!!!! Go Rootje Go Rootje!

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

hoi meiden,

hier is eindelijk het langverwachte babyniews!
    ik ben vanmiddag om 16.17 van onze zoon Bastiaan Machiel.
    Hij weegt 4000 gram en is 52cm.
    Het is heel snel gegaan. Om 13.30 liepen we nog boodschappen te doen, toen we om 14.15 thuis waren twijfelde ik of we voor de zekerheid de vk zouden bellen.
    Om half 3 toch maar gebeld, iets voor 3 was de vk er. Die ging om 3 uur toucheren en toen had ik ong 5 cm ontsluiting. Hij heeft toen de vliezen gebroken en toen kwam het snel op gang.
    Alles is helemaal goed met ons, we zijn lekker thuis en hij drinkt al goed.
    Later weer meer nieuws en foto's

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    :) Lieve Rootje, van harte gefeliciteerd met je geweldige zoon, wat goed gedaan, hoera!!! :)

Een sms is gestuurd, ga nu mijn tranen opdweilen, wat een opluchting voor jullie en wat heerlijk dat het allemaal goed is gegaan!!

Veel geluk met de kleine man!

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Virginie, welkom thuis, wat een prachtmeid!

De septembermama's doen het goed :D

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En Rootje wist op dat moment nog niet dat ze vijf uurtjes later inderdaad weer mama zou worden ;):D

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Rootje: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    Daar is hij dan! GEFELICITEERD MEID MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON BASTIAAN!!! En wat is het snel gegaan!!! :$ Kreeg zojuist een sms-je van Moor ;):D
    En ook al gelijk achter ZP, ONGELOOFLIJK :D Supermama!!!!
    Geniet ze!!!

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Virginie: Welkom thuis!!! *smelt* wat een prachtmeid hebben jullie gekregen zeg!!! En wat een bos haar :$ WOW!!!
    Nu lekker gaan genieten thuis met zn 4tjes!!! -X-

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.481
    36.430
    113
    @rootje: Wauwie, dat is snel gegaan, gefeliciteerd met jullie zoon Bastiaan!!

19. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeeej Daar is hij dan :D

Rootje, René en Marissa, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Bastiaan!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Rootje: WOW!!!!!
    Wat is dat snél gegaan!!!!
    SUper!!!
    Heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met Bastiaan!! (supernaam)
    en jeeeej meteen al weer achter ZP!!! :)
    Genietze met zijn viertjes!
    Een heel dikke felicitatiekus!!!

Deel Deze Pagina