September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    en idd goede planning dus!! Ze zal wel opgekeken hebben toen ze werd opgehaald! En de leidsters net zo denk ik haha!

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Rootje: dat wou ik ook zeggen dat Bastiaan op Marissa lijkt! Echt heel leuk, mazzel dat Marissa op de KDV zat terwijl je ging bevallen van Bastiaan.
    Hoe reageerde Marissa hierop toen ze thuiskwam was haar broertje Bastiaan al???

@ Marsab: succes bij de echo...op dit moment!!!

@ Pris: geniet van je vrije dag!

Matthew heeft gisteren op het kdv maar hooguit 'n klein uurtje geslapen en 's avonds gaf hij aan naar boven willen, dus hem in bad gedaan en daarna wilde hij gaan slapen in zn eigen bed! Hij heeft w.s. nu door dat hij niet de zin krijgt na de nacht ervoor. Hij had van alles geprobeerd door middel van zijn gehuil op de verschillende manieren...
    Hoop dat het vanavond bij de 2de nacht ook zo blijft gaan!

XXX

3. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow rootje, wat een lekker ding!!!!!
    Vind hem op de eerste foto eigenlijk heel erg op René lijken..

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Wat een kanjer Rootje!!!!!
    lekker van genieten!!! Goed te horen dat het zo goed gaat!!!:)

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dat vond ik nou ook! Lekker kindje, Ro. Goed gedaan :)

Marsab, vandáág de echo dus (ik had gister in mijn hoofd.) Gauw posten als je terug bent, hoor!

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Vanmorgen was er weinig tijd voor mezelf over maar wel veel gedaan in huis:)
    Tygo ligt nu op bed en heeft hele verhalen nog! psz was weer leuk, wel veel zieken waren maar met 4 kindjes vandaag...

Tot later, dan probeer ik ff op iedereen te reageren!

Liefs P

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Rootje, wat moooooooooooooi, mooi mannetje hoor.

Kwam ff spieken of Marsab al geweest was maar ik kom straks wel terug.
    Voor mijn niet slapen krijg ik nu slaaptabletten van de huisarts, gelukkig want dit gaat nergens meer over zo.

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow Rootje, wat een lekker ventje zeg *smelt*
    En ongelooflijk hé hoe dat in je buik gepast heeft.
    Hij lijkt idd heel veel op Marissa van toen zij baby was, zo leuk om te zien! Maar echt een knul om te zien hoor :D
    Tis dat ik weet dat je gisteren bent bevallen, maar volgens mij voor jou een koud kunstje ;):D Geniet van je kraamtijd meis en laat je lekker verwennen!!!

Marsab: Ik ben ook erg nieuwsgierig naar je echo!!! Hopelijk heb je een fantastische echo gehad!!!

Meiden, ga er weer ff een stofzuiger doorheen gooien, want vanmiddag komt er een makelaar bij ons over de vloer. Wij gaan binnenkort ons huis te koop zetten!!! Vindt het erg spannend allemaal! Maandag komt er ook nog een makelaar...

Tot later weer...

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Waarom gaan jullie jullie huis te koop zetten? Is het huis te klein of geen veilig gevoel meer na de inbraak?
    Grotere huis voor gezinsuitbreiding voor volgend jaar 3e kind en puppy :p

Succes!!!

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha :D
    Wij hebben een superleuk huis en voor beneden hoef ik echt niet groter, maar helaas maar 2 slaapkamers boven :) en geen zolder met vaste trap! De kids slapen nu samen op 1 kamer, wat nu nog prima gaat, maar we willen ze straks toch echt een eigen kamer geven en tja een 3e sluit ik absoluut niet uit :p En de pup ook niet :p En dit heeft gelukkig niks met de inbraak te maken hoor, want het kan tenslotte overal gebeuren...

We zijn er al lang mee bezig en hebben nu besloten het toch binnenkort in de verkoop te zetten, zeker omdat je tegenwoordig blij mag zijn als je huis binnen een jaar wordt verkocht!
    Interesse?! :p ;) :D

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Joyce, stofzuig ze :D

Kwam kijken of er nieuws van Marsab was?

Marsab, waar bèèèèèn je............!?!?!?!?!?!

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

THanks meiden!

Imsala, ik vond inderdaad ook dat hij op de eerste foto heel erg op rene lijkt. Maar we hebben ook zo'n soort foto van Marissa van een paar uur oud en daar lijkt ze ook heel erg op rene.

@reactie marissa en leidsters, tja dat was wel grappig. We gingen haar 's ochtends samen wegbrengen. Rene had een ADV dag, dus dat kwam ook goed uit. Wel 's ochtends nog tegen de leidsters gezegd, as Rene alleen komt of opa of oma komt dan is de baby er :) Maar ja, dat zeiden we al 4 weken :)
    Dus Rene gaat Marissa halen tegen 18 uur en komt dus alleen binnen. Het drong nog niet door bij de leidsters... Dus hij zegt, ik heb goed nieuws, Marissa heeft een broertje. Leidsters helemaal blij en Marissa wilde eerst haar beker drinken leegdrinken :) Daarna ging ze heel makkelijk mee naar huis, wat normaal vaak een drama is (ze vind het gewoon te leuk daar). Thuis kwam ze natuurlijk meteen doorgerend naar boven, eerst baby kijken. Stond ze naast het wiegje, zegt heel zachtjes, hallo lief babybroertje en toen gaf ze hem een klein aaitje over zijn bolletje. De foto van ons 3-tjes is 20 min later genomen ofzo, dus je ziet het. Een echte grote zus, die bijna nog zorgzamer is dan mama :)

@Naweeen, tja, wat dat betreft wil ik nog wel een aantal keer zo bevallen hoor. Ik heb nauwelijks naweeen gehad. Het was gewoon kort maar krachtig. Zeker de ontsluitingsweeen waren na het breken van de vliezen pittig, tja van een kleine 5cm naar 10 binnen het uur... wat wil je he... En toen 3x persen en meneer was er. Mama is er zonder scheuren en knippen vanaf gekomen. Dusse (wederom net als na de bevalling van Marissa) zo wil ik nog wel een keer :) Er zitten wel 2 hele kleine haarscheurtjes, maar die zijn nu al weer aan het genezen hebben ze net met de controle gekeken. Dus genieten van de kraamtijd lukt deze keer gelukkig prima. Bastiaan is een tevreden mannetje dat goed drinkt en daarna lekker gaat slapen we moeten hem zelfs wakker maken voor de volgende voeding regelmatig. Dus ik zit heerlijk op m'n roze wolkje :)

Meiden dikke knuffels voor jullie allemaal, jullie zijn lief!!!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Rootje: het klinkt als een droombevalling! Heerlijk voor je!! Hopelijk valt het met de niertjes ook allemaal mee straks!
    Dikke zoen, en jij bent ook heel lief hoor! ;)

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: spannend hoor!!
    Ben benieuwd!!
    Willen jullie wel in hetzelfde dorp blijven wonen?
    Zelf al aan het kijken voor iets anders of willen jullie eerst afwachten hoe snel het kan gaan met de verkoop?

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Meiden, zie net in mijn Hotmail een bericht van Marsab (van gisteren) dat ze vandaag een lange dag op het werk heeft (werken en vergaderen.)
    Ze komt dus vanzelf wel hier met hopelijk goed nieuws over de echo, no worries in elk geval :)

16. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey lieve meiden,

Kennen jullie mij nog??

Ik zag dat ik 3 januari mijn laatste bericht hier heb geplaatst, dus ja veels en veels te lang geleden. Ondanks dat ik niet van me laat horen, denk ik wel aan jullie hoor meiden. Ik mis het meekletsen ook zeker, maar op dit moment heb ik er gewoon geen fut voor. Heb veel dingen aan mijn hoofd, huisje nog niet op orde, kindjes, problemen met mijn man etc etc

Eerst ff reageren:

@Virginie: Meid van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Ella, wat een mooie meid (en wat veel haar!). En wat super dat je via natuurlijke weg bent bevallen. Geniet van jullie gezinnetje.

@Rootje: Meid jij van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Bastiaan. En wat een super snelle bevalling. Ongelofelijk. Geniet van jullie gezinnetje. Kom je snel een foto plaatsen van je kanjer(s)?

@Miran/Pris/Darcy: meiden bedankt voor jullie smsjes voor het op de hoogte houden van het hoe en wat hier op het forum.

@alle meiden van wie ik een mooie verhuiskaart heb gehad. Jullie zijn schatten.

@Moons/Darcy/Anoek: meiden succes met de laatste loodjes. Nog ff volhouden en ook genieten van het wondertje in jullie buik.

@Marsab: even speciaal voor jou. Ben zo blij voor je dat de zwangerschap goed verloopt. Hoe is de echo vandaag gegaan?

@Miran: las je berichtje over het minder/weinig intiem zijn met je vriend. Hier dus hetzelfde probleem en daardoor dus ook problemen tussen mij en mijn man. Mijn man is gefrustreerd ivm minder intiem zijn en mist zijn partner. Tja ik denk dat als je een hele ectische tijd achter de rug hebt en weinig slaapt hebt en dus erg moe dat dat heel normaal is. Mijn man ziet dat echter niet zo. Helaas.

Om mijn situatie verder uit te leggen.
    Hier dus erg veel ruzies. Heb gevoel gehad dat mijn man het al opgegeven had. Hij heeft zelfs uitspraken gedaan als: als ik vreemd ga dan kan je daar niet raar vanop kijken, dan heb ik (patries dus) het er zelf naar gemaakt, omdat ik dus niet intiem wil/kan zijn met hem.
    Gister hefig gehuild bij mijn vriendinnen, die dus heerlijk meegehuild hebben, zijn nl alle 3 zwanger (heerlijk de hormonen). De bom was dus echt ontploft. Heb gister (ja ik weet het is heel erg) al zijn mailadressen afgespeurd naar evt. rare berichtjes van andere vrouwen. Niets gevonden trouwens. Gisteravond een lang gesprek met hem gehad en er naar gevraagd. Maar hij geen NIET vreemd, hij wil juist alleen maar mij. Hij heeft dus alleen frustraties vanwege niet/weinig intiem zijn en is daarom zo onaardig tegen mij. Uiteindelijk hebben we lang gepraat en we zijn er beide uit dat we voor onze relatie willen vechten en we dus bij elkaar willen blijven.

Marc is vanmorgen naar Frankfurt vertrokken voor een week, dus nu ff wat rust iig geen dagelijkse ruzies en frustraties. ff weekje alleen met de kids, proberen wat rust te krijgen, vooral in mijzelf.

Ik ben 2 weken geleden de borstvoeding gaan afbouwen. Senna wilde niet altijd meer bij mijn drinken en het werd me echt veels te veel. Ben echt op, moe moe en moe. Ze weigert sinds 3 dagen echt geheel, wil niet eens meer mijn afgekolfte melk. Moet zeggen dat ik het daar ook heel moeilijk mee heb. Voel me bijna afgewezen. Mijn kleine meisje wordt echt zo groot (zaterdag 7 maanden). Ik had haar zo graag ff wat langer baby willen houden. Wie weet is het ons laatste kindje (ik zou wel een 3e willen, maar dan zal onze relatie veel sterker moeten zijn, dan nu zeg maar). Maar goed. We gaan verder, ons meisje wordt gewoon groot en dat moet ik accepteren. Het is weer een moment van iets afsluiten en vooral iets heel moois waar ik enorm van heb genoten. Hopelijk mag ik het nog 1x beleven en hopelijk kan ik het dan goed afsluiten. Voor mijn gevoel heb ik het nu niet goed af kunnen sluiten en ben ik daarom ook zo verdrietig.

Update mbt de kids. Senna zaterdag dus 7 maanden, ze rolt en rolt, kan al heel goed zitten, ze eet heerlijk haar groente, fruit, broodje, etc etc. En het is een heerlijke lachebek. Ze heeft nog steeds haar huilmomenten en wil alleen maar aandacht. Maar die lach maakt alles weer goed. O ja ze slaapt nog niet goed door, maar was laatste weken ook wat gerommel met haar voeding. Nu sinds 3 dagen alleen nog fv + de rest en nu 2 nachten allen eruit gegaan op speentje te geven en op nieuw in de bakeren en toen lief gaan slapen. Dus nog ff volhouden en dan slaapt ze snel door volgens mij. Ben 3 weken geleden begonnen met zwemmen. Ze vindt het geweldig. Afgelopen zaterdag kwam in de man van Darcy tegen met Ollie, die zwemmen in de les na ons. Dus heel erg leuk. (Darcy hopelijk kom je snel een keertje mee, kan ik je weer zien)
    Met Jamie alles goed. Alweer bijna 2.5 jaar, wat gaat het hard. Hij kletst zo veel, ook gewoon tegen mensen hier in de lift of in de winkel. Zo geweldig leuk. Hij is erg van slag geweest van de verhuizing, zat ieder weekend bij mijn ouders en nu ineens in een ander huis. Nu gaan het beter. Slaapt ook weer goed, maar hij heeft het nog veel over het oude huisje, zoals hij dat noemt) Ik heb hem opgegeven voor psz, dus ben benieuwd wanneer hij mag komen.

Verder nu dus verhuisd, helaas nog niet alles op orde. Maar het goed wel goed. Het voelt iig als ons huisje. De katjes zijn ook bijna helemaal gewend en onze kids ook. Dus het komt goed.

Nu alleen nog wat meer vrede tussen mij en mijn man, dan gaat het weer helemaal goed. De kids leiden er nl ook onder. Jamie is erg baldadig op het moment, wordt dan ook heel erg boos op mij. En tja niet raar als je je ouders iedere dag ruzie ziet maken.

Dus meiden een lastig pakket op het moment, ik wilde eerst mijn verhaal niet hier doen, vandaar ook het late reagere hier. Maar nu ik het gister aan mijn vriendinnen heb verteld, en ik volgens hun echt niet raar ben, wil ik het hier ook ff kwijt vandaar.

Sorry voor mijn ego verhaal, maar ik moest het gewoon ff kwijt aan jullie.

Goed ik ga Senna maar ff wakker maken, want die slaapt bijna de hele dag al. Ze lijkt wel slaap in de halen ineens. Nog ff snel een brief op de bus doen, ben ik toch nog ff buiten geweest vandaag. Heb vandaag alleen wat in huis gerommelt. Eindelijk ff een rustig dagje sinds tijden. Heerlijk!

meiden tot snel.

Liefs, Patries

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Rootje: zie nu pas de foto van Bastiaan, wat een schatje. En wat lief dat Marissa nu al zo lief is voor haar broertje. Heerlijk genieten meid. En echt een droombevalling.

@Joyce: verhuizen? Puppy? ik heb dus veel gemist hoor ik al

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Rootje: GEFELICITEERD met de geboorte van BASTIAAN!!!

Ik heb nog niet bijgelezen, dus weet niet hoe het gegaan is, maar ik heb wel je foto's gezien! Mooi hoor, lijkt inderdaad op jou vind ik.

Leuke naam ook.

Fijn dat je toch niet te lang meer hebt moeten wachten op je lieve zoon, geniet van jullie viertjes.

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik zal later het bevallingsverhaal plaatsen, want Ella zal wakker gaan worden en dan wilt ze meteen drinken! :D

Ze doet het heel goed, heeft deze nacht van 12 tot halfvijf geslapen en na het flesje terug tot 8 uur. Overdag wilt ze het liefst lekker bij mama liggen, slaapt ze ook lekker.

Ik daarentegen ben absoluut niet lekker. Ik ben supergelukkig, dat wel, zou niet beter kunnen, maar ik heb erg veel last van de knip (tja, das nieuw voor mij natuurlijk), stappen is pijnlijk, zitten is nog pijnlijker, het is gewoon irri.

Dus, ik aan de pijnstillers.

Ik heb ook al 2 dagen lichte koorts, vooral 's nachts dan, voel me niet zo lekker, bloeddruk zal wel wat laag liggen ook en ijzertekort, dus jullie begrijpen dat ik nog niet kiplekker rondloop.

Wonde geneest mooi hoor, heb het zelf ook eens bekeken omdat ik het niet vertrouwde, maar niets raar aan te zien. Heb absoluut geen buikpijn, geen naweeën gehad eigenlijk.

Keld is naar het kdv, kan niet anders. Hij is wel lief voor z'n zusje, maar je ziet dat hij extra druk is om toch maar te tonen dat hij er ook is, hoewel we hem zeker niet minder aandacht geven.

Het zal tijd nodig hebben natuurlijk, is normaal.

Maar we genieten dus vooral, nu hopen dat ik me snel beter voel.

Tot later lieve meiden (en bedankt voor de vele felicitaties!!!! Jullie zijn schatten)

-x-

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    #620 miranda040172, 11 feb 2010
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
    @ Patries: heel begrijpelijk dat je de laatste tijd niet veel op het forum zat ivm verhuizing en relatie met je man en zo. Logische reacties, maar vond echt top dat we onderling zo nu en dan sms-contacten hadden!
    Goed dat jij met Marc goed erover hebt gehad en blijkbaar wilt hij je nog steeds. Over dat vreemdgaan probeert hij je op die manier bang maken. Hij was je eigenlijk aan het testen hoe je hierop zou reageren, en als het je niet interesseert weet hij genoeg. Goed dat jullie voor elkaar gaan vechten. Laat de kids bij je ouders logeren (wel handig als Senna geen BV meer heeft). Zodat jullie 's avonds voor elkaar hebben.
    Ik begrijp je als moeder dat 's avonds vaak geen fut meer heeft. Marc begrijpt dan vaak niet...soms begrijpt Jeroen dan ook niet dat ik 's avonds al bekaf ben.
    Ik begrijp je goed dat je BV gaat missen, het is zo intieme moment van jou en Senna samen.
    Uh...Senna nu al 7 maanden??? Waar blijft de tijd nou, zeg....ik heb je voor het latst gezien toen Senna nog maar baby is net als Timo (van Joyce) bij Rootje thuis...echt niet normaal zeg dat de tijd zo om vliegt!
    Fijn dat het goed gaat met Jamie. Het is niet zo fijn als Jamie jullie hoort ruziën...
    Maar ik ben blij dat je er weer bent :)
    Heb je wel gemist hier!
    Knufs voor je en je kids! Geniet nu even van je rust nu Marc in Frankfurt zit (heeft hij dus wel een leuke baan nu?)

XXX

Deel Deze Pagina