@ Anoek: suc6 met het bellen naar je huisarts, want ik maak me zorgen als je na de bevalling van je 2de helemaal uitgeput zal worden! @ Joyce: succes met een school voor Kyra, hoop dat het bij je bevalt. Ik volgende maand pas...en hoe was de uitslag van de andere makelaar gisteren over het verkoop van jullie huis? Wat hebben jullie dan besloten??? Hier heeft het vanmorgen weer gesneeuwd, ik verwacht op een goede, heel lang zomermaanden wat gunstig is voor onze kids die straks 3 jaar worden
@ Anoek: van harte met de verjaardag van je meisie! @ rootje: ben erg benieuwd naar de uitslag....Duim duim! @ darcy: een hele dikke knuffel voor jou, vind het heel erg voor je. Kan me niet voorstellen dat een moeder zoiets kan doen...Je kind opgeven... @ noor: hier zondag ook naar het zwembad geweest met Aiden, in Deventer. Hebben ze een Turtle Island. Een kinderbad met zand en water! Dus lekker scheppen en modder maken. @ Patries: hier ook zo goed als geen seks hoor... Merk dat Marc er ook wel wat moeite mee heeft, maar goed. Hij moet zich in mij verplaatsen vind ik en hij kan zichzef ook goed helpen hoor! Zijn rechterhand werkt uitstekend! @ Joyce: succes met het schoolbezoek! Hier is het allemaal zo anders, ik hoef Aiden volgend jaar pas in te laten schrijven en wij kunnen gewoon gaan shoppen! Kijken welke school ons bevalt en daar komt hij dan. Op de school waar ik nu werk hebben zich 10-12 nieuwe kindjes opgegeven! We hebben straks weer een klasje dat uitloopt tot maar ongeveer 16 kinderen (gr. 1)! En knap van je borstvergroting! Ik heb nu ook een A cup en wil niet weten wat het wordt na deze bevalling! @ miranda: jaa ik hoop ook op een lekkere lange warme zomer! Ben de sneeuw spuugzat! En hoe gaat het met de nachten van Matt!?
Hier doet Jeroen ook Matthew slaapt sinds vorige week tot nu toe prima in eigen bed, pfff...hij weet nu dat hij niet de zin krijgt.
Hoi meiden, Hier even een update over Bastiaan. Vanmorgen hebben we de afspraak met de kinderarts gehad met de resultaten van de echo. Het komt er op neer dat de rechternier inderdaad een dubbelsysteem is. De linkernier is helemaal gezond. Vanuit de rechternieren komen ook 2 urineleiders naar de blaas, maar ze kunnen niet zien waar die uitkomen in de blaas met de echo. De blaar in de blaas zit er ook nog en baart momenteel de meeste zorgen. Deze kan te groot worden en daardoor of de urineleider van de linkernier gaan verstoppen waardoor die nier ook slecht kan worden of hij kan voor de uitgang van de blaas gaan zitten waardoor hij niet meer kan plassen. Om nu te zien hoe dit alles precies in elkaar steekt, moeten er foto's gemaakt worden met contrastvloeistof. Dit gaat morgen al gebeuren. We moeten om half 11 al weer in het ziekenhuis zijn en zijn dat waarschijnlijk ergens in de middag weer klaar daar. De kinderarts belt ons dan vrijdag met de uitslagen van het onderzoek. Dan worden de uitslagen van de onderzoeken verzameld en doorgestuurd naar de afdeling kinderurologie van het WKZ. Die gaan het in het eerstevolgende afdelingsoverleg bespreken en de te volgen strategie bepalen. Dus vanuit daar gaan we binnenkort een oproep krijgen voor de operatie van het kleine mannetje. De verwachting is wel dat hij vor hij 2 maanden is waarschijnlijk al geopereerd moet worden. Oftewel, daar gaat mijn kraamtijd, maar ik wil toch echt wel bij mijn kereltje zijn als hij die nare onderzoeken moet ondergaan. Gelukkig heeft onze kraamhulp geregeld dat ze donderdag en vrijdag ook nog komt. Dus kan ik toch nog iets uitrusten weer. Nu ga ik slapen, ben kapot van 2 drukke dagen in het ziekenhuis en over een uurtje of 2 wil Bastiaan weer eten waarschijnlijk... Hierbij de update en dan waarschijnlijk tot morgen (of ik moet vanavond nog even langskomen hier).
@anoek, gefeliciteerd met Sarah! (ben ik door alles toch helemaal vergeten het kaartje te laten posten door rene... kaartje staat al een week klaar dus hij komt nog hoor!)
Anoek: van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van sarah :d hieperdepiep hoera!!! Wens jullie een hele fijne dag toe!!!
Rootje, wat een verhaal 't Zijn onzekere en spannende tijden voor jullie en jullie jochie. We hopen hier dat alles voorspoedig zal gaan, goed opgelost zal worden. Hou ons op de hoogte, meis. Joyce, fijn dat je die vergroting hebt om naar uit te kijken - en bv geven kan inderdaad prima als je borsten intact blijven. Dus dubbel fijn Marsab, snap best dat seks effe geen punt op de agenda is, eerst een goed groeiende uk - het blijft altijd 'eng' in de zwangerschap, vind ik. Ben zelf bij vlagen enorm in de stemming, maar eigenlijk bij méér vlagen enorm NIET Ik hou het hier even bij, ben doodop. Net terug uit Amsterdam, waar ik een verhelderend gesprek had met de psych. Kan het over 1001 dingen hebben nu, maar alles komt neer op het allerbelangrijkste: ik ga nu alleen voor mezelf zorgen en mijn gezin. Mijn moeder is even geen aandachtspunt voor mij. Tot later. X
@ Rootje: Ik heb de rest niet bijgelezen, maar ik wil je toch zeggen dat ik aan jullie denk!!! Dit moet ontzettend moeilijk zijn, je weet niet goed wat er gaat gebeuren met dat kleine mannetje van jullie en niemand wilt al die onderzoeken operatie e.d. voor zijn kind. Ik duim voor jullie dat alles wat meevalt en alles goedkomt! Probeer toch wel wat te rusten! Dikke knuffel aan jullie viertjes! -x-
Kleine update van mijn kant.. Eerst mijn excuses voor mijn afwezigheid. Ligt eigenlijk niet aan de baby, want daar heb ik absoluut geen werk aan. Keld gaat momenteel nog 3 dagen naar het kdv, dus heb ik wel rust. Ella is een rustig meisje (maar laat wél weten als er iets haar niet zint ), maar ze is eigenlijk de hele dag zoet. Ze ligt wel het liefst dicht bij mama of papa, maar momenteel doe ik toch ook niets anders dan liggen, dus ja.. Met mij gaat het minder goed, heb nog steeds koorts, al sinds dinsdagnacht. Gisteren bij de ha gegaan om bloed te laten prikken, hij had ook geen enkel idee van wat het kon zijn, behalve de logische dingen, maar ik heb nérgens pijn, helemaal niets, enkel koortsaanvallen, een paar keer per dag. Ik ben ook moe, maar dat is logisch. Hij heeft me nu al een ab kuurtje gegeven, hopelijk werkt dit en weet ik straks iets meer. Vind het vreemd allemaal, ik haat die onzekerheid.. Ik denk aan jullie hoor, hopelijk kan ik binnenkort weer actief zijn, maar heb het fut meestal niet om tot de computer te gaan zitten!
Effe in 't kort : @ Patries: Fijn om nog iets van je te horen! Zielig dat Senna ziek is, hopelijk is ze snel beter. Fijn gevoel hé, als je het gevoel hebt dat mensen achter je staan, is belangrijk! Over gebrek aan intimiteit, tja, hier ook, maar dat is logisch op dit ogenblik natuurlijk. Voor de bevalling was het ook niet geweldig hoor, kan er mij schuldig om voelen, maar uiteindelijk vind ik dat ze wel wat begrip mogen hebben, in élke situatie. @ Darcy: Wat rot!!!!!! Dit snap ik écht niet, hoe kan een moeder nu zo reageren???? Dikke knuffel hoor meid! Fijn dat je bij de psych bent gegaan en je hebt helemaal gelijk, gewoon jezelf en je gezin aandacht geven nu! @ Marsab: Klinkt leuk, dat zwembad! Haha, moest trouwens wel lachen om dat rechterhand! Wou dat manlief het vaker deed, dan liet hij mij meer gerust!! @ Noor: Hmmm, de recepten (vooral de desserts) van Nigella zien er altijd zooo heerlijk uit!! Voor het ogenblik geen fut om te koken, maar doe het wel graag. @ Anoek: Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad met carnaval!! @ Simke: Hoe gaat het met jou?? @ Joyce: Goed van je, dat je een borstvergroting laat doen (ik=jaloers). Als je je dan beter in je vel voelt, komt dat iedereen ten goede. Zou het ook wel willen, maar zal eerst nog wat moeten sparen vrees ik! Succes met de verkoop van jullie huis! @ Miranda: Fijn dat Matt in z'n bedje slaapt, is ook wel lekkerder voor jullie, niet? Zo, uit het hoofd een beetje, ga nu snel de was plooien en m'n meisje in bad zetten! Tot later!
@ Rootje: alweer nog steeds in onzekerheid wachten. Je had liever dat je zoon binnen een week wordt geholpen, en laat staan binnen 2 maanden... Rust maar lekker uit vanavond X @ Virginie: je hoeft jezelf niet verontschuldigen want je moet nog wennen aan 2 kinderen om de tijd te delen. Vervelend dat je nog steeds koorts hebt. Komt niet door je baarmoeder of zo... @ Darcy: heel goed dat je voor jezelf en je gezin kiest. Probeer de komende tijd genieten van je zwangerschap!
Rootje: allereerst gefeliciteerd met Bastiaan! Ik vind het wel iets dat je nu met je nog zwangere lijf in het ziekenhuis bent en je rust niet krijgt, ik hoop dat alles goed komt voor jou en je gezinnetje, het lijkt me vreselijk om zo'n klein hummeltje van 2 maanden onder narcose te doen en te opereren, echt niet tof...het komt allemaal goed! mooie naam trouwens, stond bij mij in mijn top vijf, samen met Ollie en matthew en jack...sterkte meis, geniet van je manneke! Anouk: echt balen dat je zo slecht slaapt...ik had dat ook tijdens mijn tweede zwangerschap, nachtenlang wakker, niet kunnen slapen. ik hoop dat het snel beter gaat met je, bij mij was het de aanloop naar een depressie, slaaptekort does that to you! maar gelukkig heb je een goede huisarts die je in de gaten houdt!ik leef mee! Darcy: jeetje meid, wat erg van je mam...kan me voorstellen dat je helemaal als een deflated ballonetje al huilend teneerstortte...zeker nu je bezig bent met nieuw leven en een eigen gezin, je voelt zelf de moederband, dat maakt het des te harscher...je bent een supermeid, een schat...je hebt een gorgeous jochie en een lief meiske in je oventje...je komt er wel, what goes around, comes around, daar geloof ik echt in...jij bent een topmama, dus steek dat maar in je zak! EGO: Ik zit nu in onze recreatiewoning in Schoorl (Scorleduyn.nl) Heb vanochtend 3 uur en een kwartier gereden met mijn zoontje om op tijd in de kliniek in Huizen te zijn voor de onderzoeken van Gwyneth.Ze moet donderdag en vrijdag en de maandag erop weer. Gisteren zaten we in het WKZ, ze willen chromosomen 14 en 15 onderzoeken(?), ze hebben nu bloed afgenomen en nu is het 6 maanden wachten...ze loopt sinds kort kleine stukjes, als een frankensteintje...Ik heb besloten om mattie ook maar in Hilversum te laten, het is teveel om elke dag 5 uur heen en weer te rijden met ze...mijn man weigert nog steeds het huis te verlaten zodat ik eventjes thuis kan zijn met mijn kindjes. Dus zit ik hier, om zijn intimidatie en bedreigingen en gecontroleer te ontwijken en om het schreeuwen en ruzie maken waar de kinderen bij zijn te ontwijken...ik heb mijn kindjes nu 8 dagen amper gezien, en nu weer een week alleen hier in een park in Schoorl...het is niet eerlijk. Het was een enorm drama bij het afscheid vanochtend in de kliniek. Mattie wilde me niet loslaten en gwyn had de hele tijd mijn hand vast...ik mis ze...jullie moeders begrijpen dat wel...die pijn, die leegte....poeh poeh Het is zo raar allemaal, afgelopen donderdag zat ik in Toronto, er werd een film opgenomen in de lobby van ons hotel, Bruce willis, John Malcovich, Morgan Freeman en Helen mirren waren opnames voor de film RED aan het maken, bizar...Helen mirren is klein! John ging shoppen op straat de volgende dag met een bellboy pak aan! niemand die hem herkende! 25 februari land ik in Vancouver en hebben mijn twee vriendinnen die daar wonen een avondje Holland Huis geroggeld voor onze veertigste verjaardagen!We worden alle drie 40 binnen 4 weken, feest dus! Mijn Vriendin Natasja had Balkenende al ontmoet, ze was uitgenodigd en mocht een fiets van de haven naar het HHH fietsen...mijn koffer zit al vol met droppies en hema.nl voor ze... wat een raar leven is het toch nu voor iedereen. zo heb je slaande ruzie met je ex man , een ziek kind waar niemand van weet wat er mis is, dagen in het WKZ en Trappenberg kliniek, een verzakte blaas die eruit hangt,bekken pijn,alleen in schoorl en dan dat...en dan lees ik alles over Rootje en darcy en dan denk ik....jeetje wat zijn wij sterke vrouwen allemaal! Ik heb een flesje wijn open gemaakt en ga eventjes voor de buis. Het is superdonker hier in het park, best wel eng! Ik neem de volgende keer mijn ouwe hond ollie mee, dan voel ik me veiliger, ik ben de enige hier volgens mij...deur op slot!! Huisje in Eemnes gaat niet door, het staat te koop en dus is het maar tijdelijk, zou dan lles moeten verhuizen, voor maar een paar maanden, dat wil ik mijn vrienden en kinderen niet aandoen, rust en regelmaat hebben ze nodig en ik ook, het leven is al gek genoeg!!
Rootje: jee meis, wat een informatie allemaal... zo blijft er idd niets van je kraamweek over... En een operatie in het vooruitzicht, echt niet leuk... Maar hopelijk knapt hij er goed van op dan en wordt ie verder gewoon een heel gewoon jongetje met toevallig een "extra niertje". Sterkte en probeer waar mogelijk je rust te pakken. xxx Darcy: goed dat je een verhelderend gesprek hebt gehad en nu volledig achter je keuze kunt staan om nu je eigen gezin op de eerste plaats te zetten! sterkte en kus!! ANoek: GEFELICITEERD MET SARAHs TWEEDE VERJAARDAG!!! Virginie: wat rot dat je je niet zo goed voelt! TOch niet stiekem een placentarest blijven zitten hoop ik?? Hoop dat je snel opknapt! Fijn dat Ella zo zoet is en het zo goed doet!! Jennifer: wát een toestanden toch allemaal weer.... En 6 maanden wachten, mijn hemel!! Bloed gaat naar de klinisch geneticus dan neem ik aan?!? Het lijkt me zo moeilijk om niet te weten wat er met je meisje aan de hand is... enerzijds de angst, anderzijds ook de behoefte misschien om een naam te kunnen geven aan wat ze heeft. Wat goed dat ze wel loopt nu, zij het kleine stukjes! En hoe gaat het verder met haar? Praat ze een beetje? (niet dat ze dat hier nou zo doen...) slaapt ze goed enz enz? En hoe is het met Matt? Meis ik heb zo met je te doen! Dit moeten meemaken is al zo zwaar en dan nog je scheiding, met alle ellende vandien, je kindjes moeten missen... pfffff Je bent sterk dus je komt er wel, maar zou je graag een schouder willen bieden IRL... Bizar zo'n filmset dan in je hotel en leuk vooruitzicht straks Vancouver!!! Hopelijk kun je je zinnen dan een klein beetje verzetten!! kuskus!!