September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    er cirkelt hier al 5 - 10 min een politiehelikopter rond....
    ik heb het daar nooit zo op.
    mhhh als de deurbel gaat doe ik mooi niet open ;)
    de laatste paar jaar zijn hier in de omgeving al een paar overvallen geweest. zit hier dichtbij uitvalswegen....

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Kleine kinderen zijn heel ontvankelijk, want nog erg onbevangen. Wat je kunt doen, is haar kamer aanpakken als ze op de opvang zit. Klinkt 'witte hekserig' en toch... het is goed.
    Ramen open... deur open... wat gedroogde salie halen (op de markt, bij de reformwinkel) en in alle hoeken van de kamer 's ochtends een plukje branden op een schoteltje. Zo reinig je de kamer.

Verder met Alicia benoemen wat ze ziet, haar dus ook serieus nemen. Haar uitleggen dat haar kamer van haar is en dat niemand haar pijn wil doen.

Het is moeilijk voor kleintjes; soms is het fantasie, soms is het méér dan dat. Of je er nu als mens in geloven wilt of niet.

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Suus, zo'n broekje mag je ook maken voor mijn dochter, hoor! CUTE :)
    (ik doe alles [nu dus een gordijntje] met klittenband en dubbelzijdig tape, kan gewoon geen rechte naad naaien :))

Pris, wat een afschuwelijk nieuws! Sterkte, hou ons op de hoogte! Getver, kippenvel hiero :(

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Noor, zijn een ochtendje wezen reizen met de trein en vliegtuigen spotten op Schiphol, geen beurs gedaan hoor. Had er gewoon geen zin in.

Liep bij aankomsthal 1 met die dikke buik, stond op een gegeven moment te wachten op man en zoon bij de wc's, toen ik werd benaderd door de mensen van het programma "Hello Goodbye" - op wie ik stond te wachten :$:D
    Dikke buiken geven toch een tintje drama aan het programma, vermoed ik :D Helemaal als je een sappig verhaal erbij hebt, hahaha!

Hier felle steken, indalingspijn. Wil de 40 weken wel halen, hoor. Ga nu de enveloppen stickeren en rust nemen.

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo meiden, even een berichtje hoe het verlopen is, later weer meer hoor...
    We zijn nu net een uurtje terug uit het zh. Bastiaan heeft het supergoed gedaan. Hij kreeg vanmorgen eerst een katheter in zijn blaasje. Daarbij heeft hij helemaal niet gehuild, de grote vent. Daarna moesten we door naar de rontgen, daar hebben ze diverse foto's gemaakt met contrastvloeistof. Hij schrok even toen de koude vloeistof naar binnen begon te lopen, maar verder ook daar heel netjes stilgelegen en niet gehuild. Toen we daar klaar waren hebben we eerst een broodje gegeten en het mannetje weer iets opgewarmd, want bijna een hlf uur in je bijna blootje op een tafel is wat veel voor een baby van een week. Toen moesten we nog bloedprikken met hem, dat was wel heel zielig. Ze moesten 3 buisjes met een halve ml bloed hebben, en dat allemaal uit het hieltje... Dat was dus 3x prikken en heel veel druk op het kleine voetje geven en Bastiaan schreeuwde het uit. Zo erg dat er zelfs kleine traantjes kwamen. Toen waren we gelukkig klaar, het was net tijd om te voeden, dus hij had lekker gedronken aan 1 kant en was toen helemaal uitgeput en in slaap. Toen zijn we naar huis gegaan en daar heeft hij net de andere kant gedronken en nu ligt hij heerlijk te slapen.
    Mama is ook kapot nu, dus ik ga ook slapen. Tot later!!!
    O ja, we weten nog niks over uitslagen, as vrijdag rond 11 uur belt de kinderarts met de uitslagen van de onderzoeken. Dus maar weer afwachten.
    Welterusten en tot later!

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Rootje: Bastiaan is wel flink, maar vind echt zooo zielig voor hem! En nu weer wachten tot vrijdag a.s.
    Heb je last van je kraamtranen of nog niet? Rust maar lekker uit...X

@ Darcy: grappig hoe je werd benaderd op de beurs!
    mhm...heb je iets op je deurmat gezien? ;)

@ Virginie: ik sluit mij aan bij Pris....we willen je adres!!! :D

@ Noor: lief dat Lisa iets maakt voor haar klasgenootje.
    Nog last van de heli boven je dorp?

Mijn werk zit erop en heb vanaf nu een heerlijk lang weekend tot maandag :D

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Rootje: ach dat arme manneke moet wel heel wat doorstaan in zijn jonge leventje...
    En voor jullie is het al niet niets, laat staan als je ook nog vol in je kraamtijd bent...
    Heel veel sterkte hoor! Ik denk aan jullie!!

Darcy: gelijk hoor dat je niet naar de beurs bent gegaan, die drukte met je dikke buik lijkt me niet fijn. Genoten van het dagje uit? Hahaha geweldig dat je meteen werd aangesproken!! Ze hadden natuurlijk gehoopt op een mooi verhaal haha.
    Hoe is het verder met je vandaag? en maakt de kleine het nog goed?

Pris: hoe is het daar meis??

Miranda: lekker hoor zo'n lang weekend!! Geniet ervan! Nog leuke plannen??

8. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    rootje: ik zit hier met tranen achter mijn laptoppie. wat is bastiaan een stoer kereltje zeg! vind het zo sneu allemaal, dat kleine lijfje op de tafel, bloed uit zijn innieminnie hieltje persen, wat zielig...en dan jij, nog vol emoties en hormonen en sterke moedergevoelens je kleine babietje zo zien...heel veel sterkte meis...

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: morgen gaan we met matthew naar de motorbeurs in utrecht toe. vrijdag + zaterdag geen plannen. zondag naar de kinderverjaardag van ravi die 1 jaar wordt, dus ook in utrecht.

@ jennifer: hoe is het me je en heb je je kids vandaag nog kunnen zien? wat heb je vandaag eigenlijk gedaan? toch niet de hele dag in je uppie in schoorl?

10. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Miranda: ik heb de hele dag in me uppie op het park gezeten. Advocaat gebeld, gemeentehuis gebeld, faxen gestuurd vanaf de receptie hier, opgeruimd, gewandeld in de duinen, veel gemaild en geregeld. Heb nu grote pot thee en tv op staan zodat het minder leeg is. Er liggen nog autootjes van Mattie, kan ik niet naar kijken, doet teveel pijn. Ik heb mijn kinderen nu sinds 7 februari maar een paar uurtjes in het bijzijn van hun vader gezien en mattie een nachtje hier bij me gehad.

Ik heb morgen een gesprek met een maatschappelijk werker in Hilversum, weer mijn verhaal doen. Mijn ex man belde me zelfs vandaag of ik wat vroeger op de kliniek in Huizen kon zijn. Ik had dinsdag namelijk 3 uur en een kwartier met Matt in de auto erover gedaan. Want hij vond dat dat het onderzoek ten nadele kwam omdat gwyn teveel met mij bezig was omdat ze me zo mist...dat deed zo'n pijn dat ik direct mijn mobiel uitdeed. wat een schoft...Hij onthoudt zijn kinderen hun moeder...die zit in haar uppie op een leeg recreatiepark omdat hij weigert het huis te delen...het moet niet gekker worden. Hij denkt zeker dat ik het leuk vind om elke dag 6 uur in de auto te zitten zodat ik bij de onderzoeken van mijn dochtertje kan zijn?

sorry miran, dit moet ik tegen hem zeggen, niet tegen jou, ben alleen zo frustie!! en niemand kan hem legaal het huis uit krijgen, wat een land!!

anyways!! Jij en patries en darcy wonen dichtbij? kom gezellig langs!! Ik zit letterlijk achter het Golden Tulip Jan van Scorel. Er staat een zwarte punto voor de deur met het stuur aan de linkerkant, kennie missen!! Morgenochtend ben ik dus in Huizen voor onderzoeken Gwyneth en vrijdagochtend ook! gezelli!!

Ghosts...Ik zag vroeger altijd een oude man met een baard aan mijn voeteneinde staan. hij zei nooit iets. Wat ik later leerde van een tante die uit Suriname kwam...zeggen tegen de spirit dat hij hier niet hoort en weg moet gaan, ertegen praten dus...maar ja, voor kleintjes is dat wat moeilijk misschien. Mij hielp het altijd!

Joyce: Een ex van mij die ik nog steeds spreek is Plastisch en cosmetisch chirurg. Ik heb zelf AA, hij vond ze altijd prachtig gek genoeg! Als ik slanker was en meer centjes had, zou ik het ook doen! laat je wel goed voorlichten etc.maar dat doe je wel zo te lezen! Mocht je vragen hebben, ik kan het altijd doorspelen! Hij heeft nu een kliniek in Mallorca en Londen, kan hem altijd mailen, geen probleem! heb 6 jaar met hem samengewoond, dus ken hem all too well...hihihi!!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    jennifer: ik vind dit weer een onbegrijpelijk voorbeeld van het falende rechtssysteem in NL....
    Dit moet toch niet mogen....
    Ik vind het zo gemeen, nee walgelijk zelfs, hoe hij probeert jou de zwarte piet toe te spelen...
    Ik heb het zo met je te doen...
    ik weet het daar koop je niets voor, maar weet iig dat ik aan je denk en ontzettend meeleef...
    Sterkte ook morgen weer!!
    Je ex doet het verder wel allemaal goed met de kleintjes? Of is de nanny daar nog in huis?
    xxxx

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, hoe is het nu met je vader? Sterkte in ieder geval en ik hoop dat alles weer in orde komt. knuf!

Jennifer, meid, ik heb zo met je te doen, vreselijk allemaal. Dat er maar snel een einde komt aan de ellende en dat je je leventje weer opnieuw op kunt gaan bouwen. Sommige dingen snap ik niet, kindjes hebben hun ouders nodig, allebei. Zo sneu dat het zo gaat. En dan je gezondheid, pffff. Zoals je zelf al zei, je bent enorm sterk. Knuf.
    Oh ja, mijn huisarts is ook bang voor een depressie, ze belde me vanochgtend vanuit huis op om te vragen of ik had geslapen..... (moest hier helaas nee op zeggen en nu mag ik de dosis verdubbelen, wel met 38 weken afbouwen omdat ukkie ook aan de slaappillen gewend kan raken).
    Ik werk het wel hoor aan mijn gestel, nergens zin in, heel veel huilen. Gaat dus neerwaarts. Gelukkgi heb ik het zelf allemaal nog goed in de gaten en een omgeving die me in de gaten houdt. Komt goed neem ik aan....

Darcy, haha, een tv premiere voor jou. Heb je geen mooi verhaal verteld over weet ik veel wat voor iets.
    hoe vond Ollie de vliegtuigen?

Rootje. Het zit bij jou ook niet mee. Die kleine man nu al onderzoeken, hij is wel een bikkel als ik het zo lees. En bloed afnemen, jee, der zit al zo weinig in zo'n klein lijfje. Spannende tijden voor jullie. Ik duim voor een positieve uitslag vrijdag.

Spiritualitiet, ik weiger erin te geloven, gewoon omdat ik er toch wel een beetje bang voor ben. Wat er niet is is niet angstig (of zoiets). Ik denk er ook maar niet teveel over na, brrrr, krijg er de kriebels van.

Sarah's verjaardag vandaag op hegt kdv geviert, ik heb op de laptop geen foto's maar ik zal er een paar gaan plaatsen. Was erg leuk, ze genoot ervan.

Vriend heeft geen baan bij gemeente, wel bij een bedrijf met goede voorwaarden, de woensdagmiddag vrij, goed salaris en kans op snel een hogere functie. Eigenlijk wat hij wilde.
    Vooral de woensdagmiddag, staat in zijn contract dat hij dan vrij heeft, heerlijk. Kan hij lekker genieten van de kids straks.

Ik ga nog ff voor de tv hangen, pilletjes innemen en wederom hopen op wakker worden morgenvroeg en niet na 3 uur slapen...........
    Vandaag de taart besteld voor de verjaardag, het is er eentje van sesar geworden (sesamstraat).
    Ik ben bijna klaar met een schilderij van ernie. Best goed gelukt al zeg ik het zelf. Zal er een foto van maken als het klaar is.
    Lekker goedkoop, bij de action, ik geloof dat ik 5 euro kwijt was, haha..

Liefs

13. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Toch nog even snel gluren en reageren,

@lovewinnie: wij gaan morgen overdag.

wie is er al op de beurs geweest? Hoe was het?

Simke

14. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    de au-pair is aan het bijbeunen bij gezinnen in de omgeving. ze slaapt veel bij haar vriendje. Ze os morgenochtend weer in Hilversum om op Mattie te passen als wij met Gwyn in de kliniek zijn.Ik merk aan haar opmerkingen dat ze aan de kant van mijn ex staat...ze wonen nu al zo lang met zijn tweetjes in Hilversum, zij voeden in feite met zijn tweetjes mijn kinderen op....zo voelt dat...ze praten natuurlijk ook spaans samen, hun moedertaal. Ook als ik erbij ben. Ze merkte bijvoorbeeld op dat het huis nu het zo leeg is, veel mooier was. Ik heb al mijn prullaria daar weggehaald, vandaar. Echt een opmerking die Luis al jaren maakt. Het huis was leger, voordat ik erin kwam, veel mooier. Ik kwam daar wonen toen hij er al 4 jaar woonde. Ik kwam natuurlijk met mijn afrikaanse maskerverzameling, mijn alessipotjes tick, mijn superkitsch souvenirverzameling uit de hele wereld (snowglobes,plastic maria's etc.)en mijn meubeltjes van oma...ik probeerde van alles om het mijn thuis te laten worden, dat is nooit gelukt helaas. Heb zo'n behoefte om mijn eigen plekje te hebben met mijn kinders...maar ja, woonruimte is zeer moeilijk te vinden in dit land. one day!!! er komt een dag dat alles weer ok is...lief dat je zo met me meeleeft...tja, het rechtsysteem werkt niet helemaal. je kunt weinig doen om iemand zijn afspraken te laten nakomen. En als je als stewardess werkt en veel in het buitenland bent en nachten weg, dan vind men dat helemaal slecht als jonge moeder. Toch ben ik elke maand 17 dagen en nachten thuis, 24 uur per dag, meer dan mijn vriendinnen die 4 dagen per week werken. Ik denk ook dat het feit dat mijn ex werkeloos is,niet helpt, hij heeft niets als afleiding, behalve mij dwarszitten.wat klink ik toch bitter eh??

Hoe gaat het trouwens met jou kereltjes? Leuke foto's op je banner! wat een heerlijke kinders heb je toch! Matties combatpants liggen hier op de slaapkamer! Moet ik toch altijd aan je denken!

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ai dat maakt de situatie ook lastig dan, heb je helemaal het gevoel dat je tegen hun tweeen moet opboksen... en dan ook nog totaal ongewild, dat voorop...

blijf het ongelooflijk vinden wat en hoe het allemaal "gewoon maar" gebeurt.Teveel tegelijk allemaal...
    sta je wel ergens ingeschreven voor sociale huurwoning oid??
    En moet je nu desondanks ook nog lasten betalen voor het huis?
    Trek je vooral niets aan van wat anderen zouden vinden, de beste stuurlui staan immers aan wal. En bovendien: je bent netto idd veel meer thuis dan veel andere moeders.
    F*%k them!

moest overigens wel erg lachen om je optelsom van alle spullen: heerlijk ironische humor heb je toch. Maar ja, that's what keeps you going...

Met mijn kids gaat het goed hoor ;) Praten niet zo, maar dat komt mogelijk deels tgv oorprobleempjes. Hey, heb evt nog wel wat schoentjes voor Matt, maar moet wel zeggen dat mijn mannen kleine voetjes hebben. Welke maat draagt hij?

16. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    anouk: weltrusten voor zometeen. Lief dat je huisarts belt vanuit huis. Je kunt me altijd mailen of bellen als je vragen hebt ok? I've been there...niet slapen is funest...voel je je verder wel ok? Je kindje voelt goed enzo? doe maar rustig an...trussies!(I hope)

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    anoek: hoop dat het innemen van de dubbele dosis je wat slaap bezorgt, poeh dit is echt heavy....
    Kun je er zelf een reden voor vinden? spanning? stress? lichamelijk ongemak? etc??
    Het beste recept lijkt me voor jou: bevallen, maar wacht daar nog maar heel even mee.... en tja... of je nachten daarna direct beter worden.... :S

18. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Noor: Matt heeft nu 21/22. Hij is vanochtend met zijn pa naar het consultatie bureau geweest voor de BMR prik en APK, hij is te klein en te licht voor zijn leeftijd schijnt, dus die maat klopt nog wel van 7 feb! Was ik ook weer niet bij...

Hebben ze zo'n last van hun oortjes dan? buisjes? oorontsteking? zo zielig voor die ukkies, en jij krijgt alles natuurlijk drie dubbel thuis!

Ik sta ingeschreven bij Gooi en Vechtstreek, Provincie Utrecht en Amersfoort. Ik reageer elke week op 5 woningen per woningbouwvereniging. Ik kan helaas niet op flats zonder lift reageren omdat Gwyn niet loopt, ik verzakkingen heb en ollie de hond geen trap kan/mag lopen ivm artrose (niet dat de hond iets uitmaakt...)Ik zou nooit die dubbele kar en twee babietjes omhoog kunnen krijgen met boodschappen en zakken hondevoer van 25 kiklo...ik wordt oud! (kan daarentegen natuurlijk wel in het Holland Heineken huis hossen!)hihi...

Ik moet 600 euro per maand betalen aan hilversum. Ook al woon ik er niet, het huis staat toch op mijn naam...dit huis in schoorl staat ook op mijn naam, wordt ook niet meer betaald...samen kost het 3200 per maand, mijn ex krijgt een uitkering van 1500 per maand. Hoe lang het duurt voordat de ING voor de deur staat vraag ik me af...

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    jezus wat klote is dat zeg...
    ongelooflijk dat je wel moet dokken maar er niet kunt wonen...
    raar ook eigenlijk...
    peoh niet teveel aan denken...
    heb je wel het idee dat het vordert met de wachtlijst of is het drama?? krijg je urgentie??

oké ik heb nog wel wat schoentjes als het goed is en als je interesse hebt natuurlijk. Moet er even induiken, want hier zitten ze ook pas nét op de 23 hahaha ook klein dus.

hey: als je een keer in het weekend gaat vliegen vanaf schiphol of aankomt daar, laat het me weten, dan kan ik ff die kant opkomen, drinken we een koffietje. De zuidtangent (die grote rode snelbusmonsters) stopt hier voor de deur, dus sta in 25min op schiphol.

20. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    dat ik hier nu alleen zit is trouwens wel goed voor mijn communicatie met mijn gorgeous webvriendinnen!! Ik mis jullie zo vaak! Nu eventjes de tijd om rustig bij te lezen wat er allemaal in jullie levens is gebeurd, even bijbeppen...
    ik ga zo lekker slapen, morgen weer zeer vroeg de snelweg op richting huizen, mijn kleine meisje zien!
    weltrusten.

Deel Deze Pagina