September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

haha, ja ik dacht ik zal ze maar laten raden, ik vermoedde al dat dat het zou zijn :)
    Jullie zijn gewoon echt wel erg eigenlijk allemaal :)

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ik voel me ernstig aangetast in mijn eer.......:$

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Tja Noor, ik snap ook niet wat die meiden er allemaal bij denken, maar als jij een paar dagen voor je posi test in de bosjes staat te K&*, dan begrijp ik dat je kotsen bedoelt, zegt meer over de anderen denk ik ;)

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Noor: Oké, mijn eerste gedacht was inderdaad iets 'stouter' dan de werkelijkheid, maar had daarna wel door dat het om overgeven ging! :D Maar, het had natuurlijk ook wel gekund, je blijft immers 18, zeg je zelf!!! :D:D

@ Rootje: Haha, afspraak, ik vind 22 januari een mooie datum! Hier is het ook rustig hoor.;)

@ Miranda: Alvast bedankt voor de foto!

@ Anoek: Hoe was de echo? Ukkie lekker kunnen bewonderen?

Ik ga nu Keld ophalen op het kdv met manlief, prettige avond meiden!!

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    GEINTJUH
    hahahahahaha

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hahahaha ja dat is waar, ik blijf 18...
    jammer dat mijn lijf daar anders over denkt :)

Naja ik snap het wel een beetje, komt natuurlijk door mijn eerdere ontboezemingen ;)
    Voor die tijd stond ik te boek als brave huismoeder ;)
    nu is het helemaal mis, dat blijkt wel weer whahahahahahahah Heerlijk dit ;)

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Virginie: fijne avond ook!! Misschien wel de laatste avond met zijn 3tjes?!?!

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Hoezoe denk ik slecht over jou, wel nee joh!!!!!
    Ik had toen ook veel lovers als jij gehad...wat geweldig herinnering, soms mis ik dat wel!
    Maar ik ben nu erg blij met alles wat ik heb, mijn mannetjes :)

Kotsen in het bosje....het was echt TE erg...whoehahaha! :D

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

zal ik je eer opvijzelen!!!!???

Je bent hartstikke geweldig moeder, meid, kanjer!!!! :)
    (ongeacht het verleden....dat doet er niet toe!!!!!]);)

miranda, ga haar nou niet eens slijmen......!
    oh... sorry hoor....
    ze is wel best lief, hé....
    ssst!
    xxx

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    :D:D:D

ik wou niet terug terug naar 18, maar rond 30 jaar!
    Voor het eerst leidde ik mijn vrijgezellenbestaan....het was echt geweldige jaren!
    Veel biker-weekends in Duitsland, België, Nederland, Oostenrijk ... (feesten, muziek, zuipehhh, mannen...)
    relatie met duitser gehad.
    met een vriend naar bed geweest om erachter komen of hij nou daadwerkelijk uit de kast is gekomen (ahumie), met wie ik even samengewoond heb. Heb hem meteen geaccepteerd, sindsiden zijn we goede vrienden gebleven
    leuke homokroegen bezocht, zoals logeren bij 2 homovrienden in BCN (geweldig tijd)
    2 vaste bodywarmers wanneer ik behoefte aan heb, maar ook gezellige dingen doen
    motorgereden met vrienden
    met vriendin op vakantie naar Karpathos, Tunesië, BCN etc.
    en nog veel meer....

Ik heb mijn 2de kans gekregen, omdat ik op mn 18e meteen ging samenwonen tot mijn 30ste. Nooit vrijgezellenbestaan geproefd.

Ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om mee te maken!
    Soms mis ik dat weleens, maar geloof me ...ik ben blij met wat ik nu heb (ook al klinkt burgelijk)....maar een van de bikerfeesten wil ik wel graag 'n keertje met mn vriendinnen weer meemaken, dat mis ik wel. Ik heb nog steeds contact met bikerfriends in Duitsland (via wer kennst wer, soort duitse hyves).

Ik kan net zo goed heel boek schrijven....maar heb duizenden foto's van waarvan ik vaak plezier terugkijk. :)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: wie is de mol begint pas om 22.05 uur....

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    de echo was leuk, leuk om weer even te kijken. Alles goed, de groei is goed en ukkie is nu ongeveer 1600 gram. En ik maar denken, die moet dus nog 2 kilo groeien, pfffffffffffff das nog veel in 9 weken, haha.

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Anoek: fijn dat de echo in orde was!! 1600gram lijkt me een prachtige schatting voor deze termijn!! En jaaaaa vanaf nu gaan kindjes geloof 200-300gram per week groeien dus ja de buik wordt nog veeeel dikker :)

Miranda: mooie herinneringen!!!
    Ik was dus altijd best heel braaf hoor, en heb helemaal niet zoveel vriendjes gehad (oké mede doordat ik Steef al op mijn 21ste :$ leerde kennen) Maar toevallig (oké niet gehel toevallig) zaten daar 2 Ierse veroveringen bij ;))
    hahahaha
    en ben happy hoor, zo gesetteld enzo!!
    Ja dat kotsen in de bosjes... onderweg naar de bus naar mijn werk, errug vroeg 's morgens en ik werd in een keer helemaal niet goed van de lucht van mijn eigen parfum!! Toen had ik eigenlijk al moeten vermoeden dat ik weer zwanger was...
    Nóg erger, toen ik een week of 6 zwanger was had ik nachtdienst (ooo ben zo blij dat ik dat al jaren niet meer doe inmiddels) en werd toen ik samen met een collega bij een patient op zaal stond in een keer helemaal niet lekker.... heb het gered tot het gootsteentje op diezelfde zaal (naast aan andere, god zij dank slapende patient!!), toilet redde ik niet meer...
    Sweet memories hahahaha
    of naja meer sour eigenlijk ;)

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Kwam ff snel kijken of er babynieuws was....nu verder opstarten en mail kijken....Tot straks !

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lukt het je wel om uit bed komen vanmorgen?????? Niet in slaap gevallen tijdens WisM?
    Ik verdenk Barbara nog....Frits de verliezer en Erik de winnaar...dit is mijn VOORLOPIGE conclusie!

@ Noor: heel herkenbaar...ik was zoooo kotsmisselijk van Jeroen's luchtje en deodorant. Ik verbied hem om dat niet te gebruiken als hij bij mij in de buurt was. Na 12 weken is het weer gelukkig over...ook werd ik misselijk van vlees braden...afgrijselijk stank....

Mhm....zijn Rootje en Virginie nu aan het puffen? X

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoera, gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws :):):)

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoe is het met jou, Imsala? Het is zo stil van jouw kant?

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Precies, dit is inderdaad al een heel goed teken :)

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ehm... óf ze stond te testen in de bosjes, óf ze deed het in de bosjes :(:D:D Noor, Noor, Noor - we leren fraaie dingen over je, hoor :D:D:D

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Allereerst tof om te lezen dat je baan je zo goed bevalt, heerlijk meid :)

W.b. het hebben van een hond: beter om nog even mee te wachten (als je een pup wilt) óf een hond uit het asiel te halen, waarvan bekend is dat hij/zij met kinderen kan, zindelijk is en de basis heeft geleerd (alleen thuis zijn, niet springen tegen mensen op, etc.)

* Je moet een hond, zeker een Labrador, 4x per dag uitlaten en ook dagelijks laten rennen. Dit ras is niet geschikt voor korte rondjes om het plantsoen.

* Een Labrador kan goed blaffen, maar is niet per sé waaks ;) Een alarm op de ramen/deuren werkt vaak beter.

* Een cursus is intensief, hoewel erg leuk. Denk eraan dat de opvoeding doorgaat en je straks dus 3 kleintjes in huis hebt.

* Als je alleen thuis bent met de kids, dan moet je eruit met de hond. Grote rassen moet je niet even in de tuin laten voor de laatste plas. Je moet de kinderen dus even alleen thuis laten en naar buiten gaan.

* Denk aan werk-school-vakantie. Hoe willen jullie dit regelen?

* Je kunt een hond niet alleen laten met je kinderen, hoe lief ie ook is. Een hond is een roedeldier en werkt/leeft in rangordes. Die bepaal jij - tenzij hij de ruimte krijgt om je kinderen te overstijgen hierin.

Ik heb een hond, ben gek op honden, werk via het dierenasiel al 20 jaar met honden - maar ben wel een realist als het op het houden van dieren aankomt. "Bezint eer ge begint," etc.

Neemt niet weg dat het heel gezellig is om een hond te hebben :)

Heb je hier wat aan?

Deel Deze Pagina