September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Okay... en dáárom ben ik geen detective :)
    Romantische Joppe... nee, dan hoef je geen ex-man van een ander erbij ;)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tjeez, wat vreselijk! Heb Ro net een sms'je gestuurd, ik hoop dat hun kleine jongen snel herstelt, wat een nare kraamtijd, wat een onzekerheid! Veel sterkte!

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve meid, daarom mag je hier je hart uitstorten, het is vréselijk om niet te kunnen slapen - ik noem het 'Chinese torture,' want in China is mensen van hun slaap beroven (als marteling) dé manier om ze gek te maken :(
    Lovewinnie kan met je meepraten en ik ook helaas. Komt dit nu door de zwangerschapshormonen bij jou?

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lovewinnie, je was me voor bij Anoek.
    Ik wens jouw kleine Alicia ook beterschap, wat een idiote huisarts, met kinderen kun je beter extra controleren dan te laat zijn met een diagnose :x

Wat is dit klote, zeg :(

Alles tegelijk hier, Pris ook in een onzekere tijd, Simke net haar schoonvader verloren - het gaat maar door.

February sucks :x

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.503
    36.455
    113
    @rolinda en rene: heel veel sterkte toegewenst!!

@noor: hier precies hetzelfde met de belastingdienst. In dec dat we opnieuw moesten aanvragen voor 2010 en dat heeft 10 weken geduurd.3 keer er achteraan gebeld en net vorige week eindelijk bericht gekregen, maar ondertussen wel een kleine 3000 euro voorgeschoten en maar de vraag wanneer we dat weer terug krijgen. Kunnen we dus niet gebruiken nu manlief straks zonder baan zit.

6. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, tranen in de ogen... Verdorie Rolinda en René dit had niemand voorzien..
    Wens jullie heel veel sterkte deze dagen.. Bastiaan is in goede handen nu..
    Heb Rolinda maar even een smsje gestuurd...
    Pfffff... Ik weet zo goed hoe ze zich nu moeten voelen, brengt een hoop herrinneringen boven helaas...

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier ook herinneringen, Imsala - 12 dagen naast Ollie's bedje afgelopen maart was heel heftig :( Als je kind zoiets doormaakt, vergeet je het niet gauw meer...

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Voor Miranda, Patries en Jennifer: als jullie nog online komen, dan hier nogmaals de details voor morgen:

Om 15:00 uur verzamelen Patries, Miranda en Matt
    en ik zich bij mij thuis.
    Dan rijden we naar Schoorl en gaan vanaf 15:30 uur een bakkie doen bij Jennifer in haar huisje.

Gezellig - en een stukje positief nieuws op deze verder druilerige en voor onze mama's zo vervelende dag...!

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Bekijk bijlage 52682

even een vrolijke foto op deze dag..
    Ons meisje die me vaochtend zag en zei: mama huilen en toen kreeg ik zo'n dikke knuffel dat ik nog harder moest huilen maar dat waren gelukstranen en die mogen er komen hoor!

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    banner, 35 weken, 35 dagen. Grappig

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Oh gossie allemaal zeg van nare berichten van jennifer's gemis van haar kids, rene+rolinda's bastiaan (ga ze een mailtje sturen zodat rene kan uitprinten voor rolinda), anoek's slapeloze nachten :( , Pris's vader, Lovewinne's Alicia die ziek is... :(

@ Patries+Darcy: is Matthew dan de enige dat morgen meegaat? Jeroen werkt morgen tot 17 uur, zodoende...
    Wat gaan Ollie, Jamie en Senna morgen dan doen? Stel ik hier misschien 'n domme vraag?

XXX

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: wat een mooie foto van Sarah, jaaa 35 weken!!!
    :)

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier ben ik weer ff..... :(

Ik kreeg net te horen van Jeroen dat zijn collega net ontslagen is. Als het dit jaar niet beter wordt met de zaak, is Jeroen de volgende .... :( :( :(

Hij werkt bij Houthandel Bentvelzen en Jacobs

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Yup. Gaat hard nu. Mooie foto van je meisje, wat lijkt ze op jou (ik weet natuurlijk hoe jij eruit ziet :))

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nee hoor, geen domme vraag. Patries laat haar kids bij Marc en Bas gaat met Ollie aan de gang. Hebben we even onze handen vrij :D
    Jennifer's zoontje Matt is er wel in Schoorl, hoor!
    En Jennifer's andere vriendin heeft ook een kindje mee. Dus jouw zoon is niet alleen :)

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dat méén je niet.... nog meer slecht nieuws hier :(
    Lees het nét... Ik hoop dat Jeroen zijn baan kan behouden - wat een rottijd is dit toch voor werk...

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, wat is dat toch vandaag. Ik hoop dat het werk aan gaat trekken en dat Jeroen kan blijven. Spannende tijden dus voor jullie. Balen altijd als dit gebeurt.

Darcy, ik zie dat zelf niet, dat Sarah op mij lijkt, al heb ik ook een kuiltje in mijn kin :) en blauwe ogen

Ik krijg andere medicatie van de huisarts, lees ik net dat je dat middel na 8 maanden zwangerschap NIET moet gebruiken omdat het kindje er te suf van kan worden. Heb net de gynaecoloog maar even gebeld. Bellen me zo terug. Krijg ik eerst te horen dat ik de vk moet bellen (tja, dat zijn ook geen artsen en van medicijnen weten ze niet zo heel veel) en mijn huisarts schrijft het voor dus die vertrouwt het wel. Even dubbel check

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Hai meiden!!!

Hier een berichtje van mij....wat zie ik veel slecht nieuws voorbij komen zeg :$ Bah:(

Hier gaat alles ok. Mijn vader is van de hartbewaking af en ligt nu op de afdeling. We hebben NOG niet gehoord wanneer de dotterbehandeling gaat plaatsvinden.
    Mijn vader voelt zich prima, heeft praatjes voor 10 en heeft geen last meer van drukkend gevoel / benauwdheid!!!! Vanmorgen alle draadjes los en app. afgekoppelld, nu dus wachten voor die dotterbehandeling.

Tygo snapt er niets meer van volgens mij. Vanmiddag blijven wij dan ook thuis en gaan lekker spelen enz. Is al een rare week geweest en mijn vader krijgt genoeg andere visite vandaag.

Vanmorgen wel even geweest. Eerst even Noor gedag gezegd (hoewel Tygo helemaal niets zei haha ;)).
    Nu ligt hij lekker te slapen, gisterenavond was het laat:) en vanacht is hij wel een keer of 4 wakker geweest. Nu dus ff lekekr tukken!!!!

@ Rootje Meid schrikken zeg!!!
    Hopelijk snel duidelijkheid. Zo sneu dat je niet 100 % kan genieten van je kraamtijd!!!!!! Denk aan jullie.

19. Pris

Pris Fanatiek lid

Noor haar belastinggeld
    Darcy haar moeder
    enz enz enz...........................................

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Oh en nu ook nog een Jeroen's werk (miranda):(

Deel Deze Pagina