@ rootje: echt sneu dat je bastiaan daar alleen zo achterlaat...je bent straks weer bij hem. Hopelijk heb je vannacht wel kunnen goed slapen? Even opnieuw energie opladen. Fijn dat het zkhs Bastiaan serieus neemt en snel gaan behandelen. Heel goed dat je veel gehuild hebt, als het maar lekker uitgooit is goed voor je. Knufsx @ Noor: wat kan je lekker goed tegen jezelf praat hier op het forum Veel plezier vandaag met je jongens... @ suus: tuurlijk mag je hir gewoon lekker uitgooien, gewoon lekker van jezelf hier afschrijven net als de meiden hier... mhm....en toen wist ik gewoon niet meer wat ik verder wil reageren.... ik ben zo GAAR en heb knallende hoofdpijn van het slechte slapen vannacht.... Matthew huilde vannacht van pijn en moest ineens veel hoesten, dus bij ons in bed genomen. Zn lichaam was zo onrustig...bleef maar hoesten. In de loop van de nacht ging een van mn katten braken in ons slaapkamer... Matthew had nog in ons bed (kussen, matras en dekbed) geplast ondanks luier... Nu is Matthew uit z'n HUM.... Ik kijk vanmiddag hoe Matthew en ik ervoor staan....als het nog steeds k*t blijft, is het verstandig dat we niet mee gaan naar Jen.... Ik sms Darcy en Patries rond 13 uur wel even... @ darcy: doe voorzichtig met je bekkenpijn en ik sluit me aan bij Noor... xxx
@Imsala, je bent altijd welkom hoor meis!!! Je mag gewoon komen! Vinden we zelfs hartstikke fijn hoor! Dus kijk maar even, ik mag alleen op de afdeling waar Bastiaan nu ligt geen mobiel aan hebben, maar ik kijk wel regelmatig even of ik nog voicemails/sms heb. Bezoek uren zijn van 10-12 en van 14-19 uur, dus je mag best komen hoor! Kijk maar even... vandaag hebben we al redelijk wat drukte, maar morgen is geen probleem.
@Noor: *kijk beschaamd * Heb mijn lesje misschien nu wel geleerd... enfin, ik ben zo'n ezel die aan 2x stoten tegen een steen nooit genoeg heeft @Ro: heb je gesms't. Sterkte vandaag, denk aan jullie! @Miran: misschien beter als je wat rust pakt nu. Matt klinkt ook niet lekker Wij zien elkaar toch wel weer een keertje in de kraamtijd
Hey Rootje, Ik heb nu helaas al een andere afspraak gepland staan en morgen gaat niet lukken dan is D. naar Feyenoord toe.. Buiten dat is Lisa aan het snotteren geslagen en heeft mij ook lichtelijk aangestoken, dus dat wil ik je kleine mannetje niet aan doen Die heeft al ff genoeg aan de streptokokken en zijn niertjes te verduren..
@ Rootje Jeetje zeg, wat een verhaal weer Arme Bastiaan, zo klein en dan dit al mee moeten moeken (jullie ook natuurlijk!!!) Ik kan me voorstellen dat t zo verschrikkelijk moeilijk is om Bastiaan daar achter te moeten laten Bah zeg!!! Succe en een dikke knuffel voor jullie
@ all peter is aan t werk, ik thuis en niet te genieten Vanmiddag nog boodschappen doen, visite en vanavond weer naar t ziekenhuis. Dit keer weer zonder Tygo, die gaat morgen weer mee. @ Darcy AUW!!! Beetje rustig aan doen he??!! Vandaag extra rust?? @ Miranda Hoe gaat t nu. Was de beurs wel leuk?? @ Virginie Hoe gaat het bij jullie?? Ben jij al een beetje opgeknapt?? Koortsvrij alweer??? Alles goed met Ella @ All Wendy van Dijk bevallen van een meisje Lizzy....naam die toen heeeeeeeeeeeeeeeeel hoog op ons lijstje stond! @ Noor. Lekker uitgeslapen dus en nu een vrij weekend!! Lekker van genieten!!! @ Darcy Jen Patries en ms Miranda. Maak er een gezellige middag van in Schoorl!!!!!!!
Hé meiden! Ben ff 2 dagen niet online geweest, maar wat een ellende en nare berichten lees ik allemaal Rootje/René: Heb jullie verhaal echt met tranen in mn ogen gelezen. Arme Bastiaan, hij is nog ZO klein en moet je zien wat hij (en jullie) nu allemaal meemaakt. Nee, dit ga je niet in de koude kleren zitten! Gelukkig is hij wel in goede handen, maar toch had ik het graag anders gezien allemaal Ik stuur jullie bij deze al het goeds op en denk aan jullie!!! René, lief dat je ons op de hoogte houdt, TOP! Dikke knuffel voor jullie alle 4!!! -XXX- Pris: Had je ook een sms gestuurd, ook shrikken van je vader zeg Goed te lezen dat hij nu praatjes voor 10 heeft en snel gedotterd wordt! Dikke knuf voor jou!!! Darcy: Idd wel rustig aan doen jij hé, het huishouden en dan ook nog eens de tuin grondig aanpakken is echt teveel van het goeie meid! Hoe bedoel je nesteldrang Miran: Ach gossie, kan me goed voorstellen dat je je momenteel even brak voelt. Heb zo'n vermoeden dat je vanmiddag ook thuis blijft en niet mee gaat naar Jen helaas Even nu aan jezelf denken hoor. Dikke knuf voor jou! Suus: Lees ook geen fijne berichten van jou helaas! Is ook niet niks wat je allemaal opschrijft meid, maar zoals de andere meiden ook al schreven, gewoon lekker van je afschrijven hoor, dit lucht zo op en we zijn er allemaal voor elkaar! Dat hebben we de afgelopen tijd wel bewezen allemaal Meiden, ben ook zó blij met jullie!!!!! So, dat wilde ik ff kwijt Noor: Pff, de belastingdienst. Kan er ook een boek over schrijven ondertussen! Alle tips zijn hier al gegeven en daar sluit ik me helemaal bij aan! Tis echt TE schandalig voor woorden allemaal! Geniet lekker van je vrije weekendje met de kids! Marsab: Hoe gaat het met je meid? De 12 weken komen nu wel heel erg dichtbij hé Virginie: Hoe is het bij jullie en met de kleine Ella? Al helemaal gewend om met zn 4tjes te zijn? All: Hier alles verder zn gangetje en lekker een rustig weekend voor de boeg, ook weleens lekker! Het balletje rolt goed wat betreft mn borstvergroting, van de week wordt er een afspraak gemaakt bij de chirurg om af te tekenen en te bespreken hoe groot mn borsten gaan worden. Zó spannend allemaal, maar ook zó leuk! Scheelt dat mn vriendin en ik samen gaan, dus we hebben houvast aan elkaar. We waren al boezemvriendinnen, maar straks natuurlijk helemaal echt Als laatste nogmaals aan iedereen een hele dikke knuffel die hem nu heel hard nodig hebben!!!
Rootje en Rene, jullie mannetje wordt goed verzorgd al is het natuurlijk beter bij papa en mama. Probeer toch aan jezelf te denken en je rust te pakken,zo te lezen hebben jullie de komende weken nog genoeg aan jullie hoofd. Hele spannende tijden voor jullie, veel sterkte ermee. Mag ik vragen of jullie weten hoe de prognose is van de operatie of is daar niks over bekend (misschien een goede houvast voor jullie) Darcy, darcy darcy toch, doen meid maar daar ben je intussen wel achter. MOET alles klaar of zo? Hormoontjes op aan het spelen Nou ja, rust vandaag en morgen maar goed uit, lekker in bad. Marsab, alles oke met jou? Hoe is het met de misselijkheid? MIranda, probeer jij ook goed te rusten vandag en morgen, even aan jezelf denken nu. Valt niet mee als de nachten gebroken zijn (helaas weet ik dat uit ervaring) Vandaag feestja van Sarah, we dachten dat de meeste mensen wel ind e middag zouden komen, staat zo ongeveer de hele meute tussen 10.30 en 11.00 uur voor de deur. PFFFFFFFFF, wat een drukte. Sarah wilde op gegeven moment geen kado's meer, even te druk voor haar. Ze is wel flink verwend, knutselspullen, lego, puzzel, poppenwagen. Leuk allemaal. 1 kado is al stuk. Had ze van schoonzus gekregen, een stofzuiger van de action (een kleine met geluid, die begaf het al na een half uur). Jammer maar helaas. Dadelijk nog meer bezoek en morgen nog 4 mensen, dan is het wel genoeg geweest. Ik heb vannacht redelijk geslapen, wel vaak wakker geworden maar kon daarna gelukkig weer inslapen. Nu bartsende hoofdpijn van het slapen. Vanavond maar weer op tijd naar bed. De gyn zei dat ik de pillen maar de komende 2 weken in moest nemen en dat ze dan gaan kijken of ze de bevalling op gang kunnen krijgen (Ieks, ik rekende op overtijd.............................)
Zo we zijn weer thuis... het gaat hartstikke goed met ons mannetje. Hij heeft de hele dag al geen verhoging meer. Hij drinkt en plast goed. Hij heeft vandaag wel wat medicijnen extra gekregen. Een medicijn tegen schimmelinfecties, daar is hij nu natuurlijk gevoeliger voor omdat hij antibiotica krijgt. En een medicijn dat blaaskrampen moet voorkomen. Ze denken dat hij wat blaaskrampen heeft omdat die 'ballon' in z'n blaasje zo groot is dat hij plasdrang krijgt. Daardoor plast hij langs de katheter en dat mag niet. Maar verder doet hij het super. De verpleging is ook helemaal gek op hem. Het is zo'n lieve, rustige baby zeggen ze. Hij laat zich alleen horen als hij honger heeft of een vieze luier. @anoek, de prognose weten we niet, want we horen maandag pas welke operatie uitgevoerd moet gaan worden. Er zijn diverse varianten mogelijk namelijk, afhankelijk van het functioneren van de nieren. Uiteindelijk komt het wel helemaal goed zeggen ze. Nu ga ik nog even lekker op de bank zitten. Tot snel weer meiden!
Rootje, weer thuis met zijn allen, dat is wel heel fijn zeg! Zo te lezen is het een sterk en lief mannetje. Die weet nu al hoe ie de verpleging op zijn hang moet krijgen, doet ie goed. En hoe is het met jullie? Kunnen jullie er ondanks alles van genieten?Spannend weer maandag, laat je goed informeren. Knuf.. Hier een leuke verjaaradg gehad van Sarah, ze heeft de hele middag met de grote kinderen buiten gespeeld en het was brullen toen ze naar binnen moest omdat het regende. Het is echt een buitenkind, heerlijk. 2 kado's hebben het al begeven, dat is altijd zo jammer, de action is leuk maar ja... Ik ga weer een poging wagen om te slapen, lig alweer 2 uur wakker te kijken. Ben immuum voor slaappillen denk ik dus dat wordt maandag op naar de gynaecoloog (jippie, heb er zin in om weer onder medische handen komen te staan, grrr). MAar wel beter denk ik. Maandag probeer ik wat foto's te plaatsen, morgen geen tijd voor. Eerst bezoek en dan beginnen aan de babykamer (alles staat er al maar nog even kijken of we 1 muur moeten verven) Doei
@anoek, met z'n allen thuis helaas nog niet. Was het maa r waar. Ons mannetje ligt nog minimaal 2 weken in het WKZ helaas. Marissa komt waarschijnlijk in de loop van komende week, als de operatie van Bastiaan goed verlopen is, weer thuis. In ieder geval voor een paar dagen. We kunnen haar moeilijk 3 weken bij opa en oma laten wonen vind ik. We gaan nu even snel ontbijten en dan weer richting WKZ. Tot later meiden. We hebben daar trouwens op de kamer wel een internetpc met gratis internet, dus ik kan wel even bijlezen hier en als er echt spannende dingen gebeuren even een update geven. Bye!
Zo Ro, hectisch en onzeker, maar goed om te lezen dat Bastiaan de goede kant op gaat met zijn temp en in het algemeen Fijn dat je bij hem kunt zijn en dat je elkaar hebt, hè. In een ziekenhuis zijn die dingen juist zo belangrijk, je wordt er echt geleefd... Mag ik vragen wat zijn adres in het ziekenhuis is? Gaan we de kamer een beetje opfleuren met kaarten!
Anoek, hier kroop ik om 6 uur maar zuchtend mijn bed uit. Was gisteren boos gaan slapen, want die vent naast me was even niet zo leuk :x Gaat elke vrijdag darten met zijn team, wedstrijden gooien - prima, lekker doen! Maarrrr... meneer wil óók zwemmen met zijn zoon op zaterdagochtend en krijgt dus weinig slaap... loopt de hele zaterdag te gapen... en is 's avonds om 21:00 uur wel toe aan zijn bedje... Ik hormonaal... wil ook gewoon even lekker samen zitten als Ol op tuk ligt... Ben echt met de bokkenpruik op gaan slapen Enfin, de heren zijn weer zwemmen en ik ga straks lekker een voetenbruisbad nemen, SATC kijken (heb de laatste serie én film op DVD) en lief zijn voor mezelf - en zo :xThe Dark Lord:x uit mijn systeem bannen, ik geef stoom af bij vlagen (leuk man, zwanger zijn) Veel plezier met je visite en ik hoop dat je lekker aan de klus/schilder kan vanmiddag, wél die foto's plaatsen, hoor
Dan nog een update over de meeting: Patries en ik gingen gistermiddag naar Schoorl, waar Jenn en Matt ons al opwachtten met een vriendin. Was heel gezellig, even thee-en en bijkletsen, veel gelachen, gepraat, "ouwe-jongens-krentenbrood," echt helemaal goed weer Jenn krijgt een hoop voor haar kiezen - maar wat een kei, wat een sterke vrouw. Schrijnend om dan te weten dat ze niet altijd bij haar kindjes kan zijn, wanneer ze dat wil Matt is een heerlijk manneke trouwens! Jennifer, je bent een geweldig mens!
@darcy, ik ga vanavond even het adres op onze website zetten. Daar staat ook alles van de afgelopen dagen. Dus op www.oosterom.info staat vanavond het adres. Dit gaat nog wel veranderen als hij overgeplaatst wordt naar de andere afdeling, maar komende 2 dagen ligt hij hier nog wel waarschijnlijk. Zo nu gaan we zo richting WKZ weer. Tot later!
Wow Rootje, wat een goed nieuws lees ik over Bastiaan. Ben helemaal blij, zat ik gisteren nog met tranen in mn ogen je verhaal te lezen en nu gelukkig met een brede lach! Wat een sterk manneke idd, heerlijk om te lezen en dat zal jullie ook veel rust geven. Hij is er natuurlijk nog niet, want de operatie moet nog gaan plaatsvinden, maar koortsvrij zijn is in zijn geval natuurlijk geweldig! Sprak overigens vanochtend Moor nog Ben met haar naar het Stoffenspektakel geweest vandaag en zijn net terug! Darcy: Ai, niet zo lekker om met je bokkenpruik te gaan slapen, heb er ook weleens last van (mannen :x) en meestal kom ik dan ook weer met een bokkenpruik mn bed uit Anoek: Leuk dat jullie gisteren een gezellige verjaardag hebben gehad van Sarah! Is ze goed verwend? En lekker gespeeld met de grote kindjes Ja, jouw bevalling komt ook echt dichtbij hoor All: Vanochtend heerlijk met mn vriendin gewandeld in het Haarlemmermeerse bos. En dan stevig de pas erin We wilden eerst naar de Zumba-les gaan, maar dit werd niet gegeven ivm vakantie, dus dan maar lekker wandelen. Straks als het wat mooier weer wordt gaan we skaten, ook erg lekker! En het stoffenspektakel was dus ook erg leuk! Heb een paar leuke stofjes kunnen scoren om leuke rokjes en jurkjes te maken voor Kyra. Heb ook nog 1 stofje voor mezelf gekocht om daar een leuk jurkje van te maken Meiden, fijne zondag nog!
Hey mama's, Ik hoop dat jullie nog weten wie ik ben . Het is al weer veel te lang geleden. Heb nog wel eens meegelezen, maar kom er niet aan toe om te reageren....tot nu toe dan Ik kan wel vanalles en nog wat gaan vertellen, maar wil jullie daar niet mee lastig vallen met zo'n lang verhaal. Kortweg, relatie WAARDELOOS en waarschijnlijk gaan we uit elkaar, werk is een drama, heb zelf last van een depressie en mijn vriendin, waarbij het al eerder slecht ging, is opgegeven en heeft niet zo lang meer te leven....nou ja, zijn jullie een beetje op de hoogte. Ik heb jullie al zo lang niet gesproken en tjee wat zijn er veel dingen gebeurd zeg! @Rootje - ik moet je eerst nog feliciteren met Bastiaan, maar ik lees dat jullie al het nodige meemaken zeg. Heel veel sterkte ermee!! @Virginie - gefeliciteerd met je dochtertje. Gelukkig voor jou geen keizersnede! Hoe gaat 't allemaal nu, voel je je al wat beter? @Darcy - meid wat een K..-streek van je moeder, ontzettend waardeloos, maar dat geeft aan hoe ze is denk ik dan maar. Enneh, rustig aan he met die nesteldrang En mannen....tja ander onderwerp @Marsab - meis wat ben ik blij dat alles er nu goed voor je uitziet, super!!! Hoe voel je je nu? @Pris - hoe is 't nu met je vader? En ben je er al aan gewend dat Tygo naar de psz gaat? @Patries - tjee meis ook al zo'n relatieprobleem...ik kan er helemaal over meepraten, ik weet af en toe echt wat die wezens bezielen, maar ben niet echt objectief geloof ik @Miranda - hoe gaat t nu met Matthew? @Jennifer - jij leeft echt een hel zo te lezen, wat erg zeg! En dan je kindjes moeten missen. Ik hoop zo dat het voor jou allemaal wat positief mag gaan worden en ook voor je kindjes. Leef erg met je mee hoor! @Noor - vervelend zeg dat je jongens last hebben van vocht in de oortjes. Ik ben met Thijs ook pas bij de dokter geweest omdat hij ook nog niet veel praat en alles net anders zegt. Hij gaf aan dat zijn trommelvlies dof was en dat dat ook kan inhouden dat er vocht in zijn oortjes zit. Hij moet over een maand terug om te kijken of het trommelvlies nog dof is en anders moet hij naar de kno-arts @Lovewinnie- zielig zeg van Alicia, hoop maar dat ze snel beter is. En wat wordt Nando al een flinke vent zeg! Heeft hij trouwens al een helmpje?? En toen wist ik het niet meer....ga nog snel even wat eten en doe mijn best hier wat meer te komen
@gonzo: tuurlijk kennen we je nog!! Uit elkaar meid, wat lees ik nou? Heel veel sterkte zeg! @rootje: wat een goed nieuws dat de koorts weer naar beneden is! En de prognose is dus wel goed voor zover ze nu weten? Hij zal er na de operatie een normaal leven mee hebben? @joyce: dus het stoffenspektakel is wel leuk? Die is woensdag hier in groningen en wilde ook heen. Heb gisteren nog een leuk zomerjurkje voor elise gemaakt en heb de smaak goed te pakken.
Gonzo: jemig meis... wat een slechte berichten... Wens je veel sterkte en kop op.Gooi het er lekker uit hier!! Soms helpt dat toch ffies. Hier wb de oortjes exact hetzelfde verhaal. Denk aan je! Suus:klinkt leuk!! Ja hoorde ook goede verhalen van het stoffenspektakel. Is hier vlakbij geweest, De fournituren schijnen ook super te zijn! Joyce: klinkt fijn even flink doorwandelen!En spannend hee de afspraak voor je(.)(.). Kanme idd voorstellen dat het scheelt dat je samen bent en ja idd, moest ook al denken: echte Boezemvriendinnen straks Kunnen jullie ook gezellig gaan lingerieshoppen samen!! Rootje: wat fijn dat het wat beter gaat met Bastiaan. Krijgen jullie morgen meer duidelijkheid over de OKdatum? sterkte hoor! Het valt echt niet mee... xx Darcy: hoe is het met je bekken afgelopen? O en hier ook wel eens in zo'n slechte stemming gaan slapen hoor, niet leuk, maar idd soms kan het heerlijk zijn dan ff goed je gedachten te verzetten! Is het gelukt de dark lord te verwijderen? Luke, I am your father pfffff Virginie: hoe is het daar?? Lovewinnie:hoeis het met Alicia?? Hier vanmorgen weer lekker naar het zwembad geweest. De jongens vinden het echt geweldig en zijn voor niets bang. Springen zo vanaf de kant het water in, kopje onder, eruit en weer Ook de waterspeeltuin is hartstikke leuk! Tijn was niet van plan om te gaan slapen, maar was bij zijn slapende broer in bed geklommen, dus die was ook te vroeg wakker. Jullie kunnen je wel voorstellen dat het hier eind van de middag niet op zijn gezelligst was Alledrie vroeg naar bed en ik denk zomaar dat ik het ook niet zo laat ga maken Isa heeft nu krokusvakantie, dus morgen hoef ik geen wekker te zetten Heerlijk!